Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Omakehu -ketju

(1/8) > >>

Vieras0032:
Oletko maailman mukavin, komein turska/kaunein sihteeri, taitava, uskomaton rakastaja(-tar), sikarikas, hauska, luotettava, ehkä älykkäin tuntemasi ihminen...kehu itseäsi estotta - tässä ketjussa vaatimattomuus ei kaunista. Miksi juuri sinut kannattaa tavata ?

Vieras0265:
Minulla on suhteellisen komeat kasvot jotka ovat kuin luotu naisen istuimeksi. :D

Cece:
Mulle on sanottu, että annan maailman parasta kielihoitoa, ja kyllä, kyseessä oli maksettu tapaaminen😋

Vieras0032:
Mitäs täällä oikein ujostellaan ;D

Minä olen pieni ja pippurinen Pikkumyyn ja Peppi Pitkätossun sekoitus varustettuna Benny Hill:n huumorilla.
Tissini ovat kuin pehmeät appelsiinit, perse pieni ja tiukka ja tummat, luonnonkiharat hiukseni kuin vallaton vesiputous.
Et pysty vastustamaan ruskeiden silmieni kutsua, kun kalusi uppoaa ilman kumia suuhuni yhä uudestaan, minua onkin kutsuttu Viitasaaren parhaaksi suihinottajaksi. Kanssani voit käydä vaikka koko Kama Sutran läpi, taivun asentoon kuin asentoon.
Olen hyvä keskustelija mistä tahansa aiheesta ja saan myös jännittäjän rentoutumaan. Kaiken kaikkiaan olen niin hauskaa ja seksihullua seuraa, että ihmettelet, mikset aiemmin ole tavannut minua.

Hottis puuma:
Mä nyt vaan olen kertakaikkiaan ihana ihminen isolla iillä. Vastustamaton, aito ja teeskentelemätön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta