Sää oli _täydellinen_ mutta en ehtinyt ulos! Aurinko paistoi ja mittarissa -14. No ei auta itku markkinoilla, toivotaan parempaa onnea huomenna. Ainakin aikaa on toisin kuin tänään.
Uutiset:
Meaxx

Rakastajien aatelia
JulianMiesNokia

Nauttii muiden arvostusta

Täytyykö aina lätkäjengin isomunaisimman jannun oleskella housuttomana keskellä pukukoppia esittelemässä heppiään? Helvetin ärsyttävääOotko pannut merkille että näillä kavereilla pallit ovat kuin kaksi viinirypälettä. Ei sellainen kaveri tiineeksi ketään saata. Sinulla ja minulla on komiat granaattiomenat

ftw72

Näyttää hyvää esimerkkiä
Täytyykö aina lätkäjengin isomunaisimman jannun oleskella housuttomana keskellä pukukoppia esittelemässä heppiään? Helvetin ärsyttäväätää nyt ei varsinaisesti liity isoon muniin mutta tuli mieleen kun kymmeniä vuosia sitten entinen työkaveri oli pelireissulla käyny vieraissa ja sai tippurin joka tarttui vaimoon .oli kotona selittäny että meni pelikaverin kanssa kalsarit sekasin
Aapeli60

Piristää muiden päivää
Idiootti

JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Jallu on kyllä ihan mun top kolmessa. Vieläkin vituttaa että en ole maistanut kahden tähden jallua ikinä ja toi yksi kyrpä ei myy pulloaan vaikka tarjosin 300€
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Jallu on kyllä ihan mun top kolmessa. Vieläkin vituttaa että en ole maistanut kahden tähden jallua ikinä ja toi yksi kyrpä ei myy pulloaan vaikka tarjosin 300€
Idiootti

Olen maistanut. Et menettänyt mitään. Maussa enemmän konjamiinia kuin yhden tähden, vähemmän kuin kolmen, ei ollenkaan erikoista. Ehkä jos laitat yhden ja kolmen tähden sekaisin samassa suhteessa, saat kahden tähden...

JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Ymmärrän mutta historian havinaa.Jallu on kyllä ihan mun top kolmessa. Vieläkin vituttaa että en ole maistanut kahden tähden jallua ikinä ja toi yksi kyrpä ei myy pulloaan vaikka tarjosin 300€
Olen maistanut. Et menettänyt mitään. Maussa enemmän konjamiinia kuin yhden tähden, vähemmän kuin kolmen, ei ollenkaan erikoista. Ehkä jos laitat yhden ja kolmen tähden sekaisin samassa suhteessa, saat kahden tähden...
Totta. Vähemmän tähtiä, enempi viljasta ym. valmistettua viinaa. Tähtien lisääntyessä rypäleetkin lisääntyy.
Ja tässä ärsyttää se, että valkoiseen paitaan ja mustaan hameeseen pukeutuneen tarjoilijan kysymykseen; yhden vai kolmen tähden, ei voi vasta enään; eiku kahden...
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi