Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakko käytätkö hajusteita  (Luettu 1283 kertaa)

Poissa Vieras1894

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Hupakko käytätkö hajusteita
« : Lokakuu 01, 2025, 18:26:04 »
Kysymys hupakoille! Käytätätkö tapaamisissa hajusteita ja otatko huomioon asiakkaan toiveen olla käyttämättä voimakkaita tai mitään hajusteita? Näin kyselee hajuste yliherkkä asiakas!
Itsellä ainakin tulee hengenahdistusta voimakkaista hajusteista!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2025, 18:27:35 kirjoittanut Mettämies »

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakko käytätkö hajusteita
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2025, 18:33:38 »
Itse pidän hajuvedestä, mutta pyrin käyttämään sitä hyvin maltillisesti. Toki jos asiakas toivoo että sen jätän pois niin sitten mennään suihkunraikkaana. Pyyntöjä molempiin suuntiin on tullut 😊
Hip hei hutsu! ❤️
31.10.-1.11. Tampereella ❤️

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Lokakuu 01, 2025, 19:04:14 »
En käytä ja toivoisin, ettei myöskään asiakkaat käyttäisi.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Lokakuu 01, 2025, 23:12:35 »
En käytä asiakkaiden kanssa, pesen pyykit nykyään myös hajusteettomalla pesuaineella.

Tää on täysin työn sanelemaa. Oikeastihan oon hulluna hajuvesiin ja tykkäisin maltilla käytetyistä sellaisista asiakkaillakin, mutta ei olis hyvää bisnekselle kumpikaan päiväsaikaan. Illallisdeitit tai yö yhdessä on sitten asia erikseen.

Oulussa viimeistä kertaa tänä vuonna 10.-11.11.

Poissa Sex princess

• Jr. Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2025, 13:36:30 »
En käytä hajusteita ja tapaamispaikankin pidän neutraalin hajuisena, ettei tartu mitään vieraita, outoja tai epäilyttäviä hajuja asiakkaaseen tai tämän vaatteisiin. Tällainen hajusteettomuus seksityössä on minulla lähtökohtainen itsestäänselvyys. 🥰
🍭💋Turussa urheilullinen ja naisellinen kaunotar.💋🍭  🎀Löydyn myös esim. OF, mut eri nimimerkillä.🎀  ✨1.9.2025 alkaen mun koko OF-tili alennuksessa puoleen hintaan!!!✨

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2025, 13:43:05 »
En käytä minkäänlaisia tuoksuja asiakkaiden kanssa vaikka itse rakastan hajuvesiä, tuoksukynttilöitä ja tuoksuvia suihkusaippuoita jne.

Hieron tuoksuttomalla öljyllä, mutta toisiaan tarjoilen mahdollisuutta valita kookosöljyn joka on oma suosikkini, tai jotain tuoksuvaa öljyä, mutta hyvin harvoin niitä halutaan. Pidemmissä tapaamisissa missä käydään yhdessä suihkussa ja/tai saunassa kysyn yleensä etukäteen saako käyttää jotain kivaa tuoksua, mutta en koskaan hajusta mitään ilman asiakkaan suostumusta.
💎 Espoossa 27.-29.10. 💎

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2025, 15:23:48 »
Minulla on tapana aina kysyä hupakolta että käyttääkö hän hajusteita! Joskus on unohtunut kysyä ja pari kertaa on vaan ollut pakko kääntyä sen takia ovelta kun koko kämppä on haissut kuin stokkan kemikaalio osasto! Ja kerran muistin kysyä vasta matkalla tapaamiseen ja kun selvisi, että tyttö käyttää hajusteita niin oli pakko perua tapaaminen! No sanomistahan näistä tietenkin tuli, mutta pakko oli näin tehdä! Minä vaan en kestä olla huoneessa jossa haisee ihan hirveästi! Ensin tulee kurkku kipeäksi sekä lähtee ääni ja melko äkkiä tulee myös pää kipeäksi!
Monesti yritän ottaa aamun ekan ajan ja esittää toiveen josko hupsu laittaisi hajusteet vasta käyntini jälkeen jos niitä käyttää ja olisi ihan vaan suihkun raikkaana!? Tämä on useasti myös käynyt hupsukalle! Melkeinpä olisi kohteliasta asiakkaita kohtaan kertoa jo ilmoituksessa jos käyttää hajusteita tai polttaa jotain tuoksukynttilöitä huoneistossa! Minun mielestäni tuollainen on asiakkaan huomioimista!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2025, 15:31:58 kirjoittanut Mie »

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Lokakuu 04, 2025, 22:08:32 »
käytännössä kaikki mitä mä käytän asiakkaiden kanssa on hajusteetonta, ihan siksikin että oon itse astmaatikko ja hajuherkkä ja tiedän miten perseestä se on ;D
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (7)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #8 : Lokakuu 04, 2025, 22:34:15 »
Aina olen tuoksutta tavatessani asiakkaita, ellei muuta ole sovittu. Hiuksissa saattaa tuoksua hiuksiin käyttämäni hoitotuotteet, mutta hajuvesiä en töissä käytä vaikka siviilissä rakastan hajuvesiä.
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Hämeenlinna 29.-30.10.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Lokakuu 04, 2025, 23:12:32 »
Pari sanontaa oon kuullut ::) Eka kuuluu ”Haisee kuin huora ristiäisissä” ja toka kuuluu ”Hieno nainen tuoksuu vain aivan läheltä”. Liekö noissa jokin totuuspohja, tiedä häntä.

En ole hupakko vaan asiakas, mutta olen ollut huomaavinani, että jos munien seutu on hajustettu sopivasti, mutta miedosti, niin kalu katoaa ahnaammin hupakon kitusiin ;D

Mieto hajuvesi tms. hupakolla on myös itselleni täysin ok. Liika on tietty liikaa ja ihan arkielämässä tapaa välillä (usein vanhempia) daameja, joilla ei vissiin hajuaisti pelaa tupakoinnin tms. syyn takia ja hajuvettä kaadetaan niskaan puoli pulloa. Menee pahoin överiksi ja saa hengen lähes salpautumaan vaikkapa hississä.

Poissa Klikklak

• Full Member
« Vastaus #10 : Lokakuu 05, 2025, 09:34:21 »
Näin palveluidenkäyttäjänä mulle on henk.kohtaisesti ok hajusteiden / tuoksujen käyttö kunhan sitä ei lotrata ylenpalttisesti. velihopeaa lainatakseni
”Hieno nainen tuoksuu vain aivan läheltä”

Poissa Kimalainen

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Lokakuu 23, 2025, 06:21:25 »
 On käynyt niinkin, että voimakas parfyymi tarttui vaatteisiini ja ei lähtenyt pois kun pesemällä vaatteet.. joten on siinä riskinsä.. siksi arvostan suuresti hajusteettomuutta!!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2025, 06:26:48 kirjoittanut Kimalainen »

Paikalla Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Lokakuu 23, 2025, 06:53:12 »
Käytän mietoa hajustetta ellei asiakas erikseen mainitse asiasta. Tiedän että varmempi olisi ettei käyttäisi mutta... Jotenkin se vain kuuluu hienon ja haluttavan naisen olemukseen! Asiakkaana on kyllä hajusteallergikkoja jotka ovat sen kertoneet ja silloin ei tietenkään laiteta yhtikäs mitään.

(Väärin luetut otsikot: Hupakko käytätkö huumeita)
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #13 : Lokakuu 23, 2025, 14:29:47 »
Juu se on mahtavaa että otetaan huomioon asiakkaan toiveet hajusteettomuudesta jos asiakas niin toivoo! Mutta se jos on jo aamulla lotrannut hajusteita tai vartalovoiteita isot määrät niin ei ne lähde yhdellä suihkussa käynnillä mihinkään vaan saattaa edelleen olla voimakkaat tuoksut!

On myös näitä hupakoita jotka suurin piirtein suuttuvat jos toivoo hajusteettomuutta! Eräskin tokaisi (kirjoitti) ystävälliseen sävyyn, että minähän käytän hajusteita jos niin haluan ja aina voi valita sellaisen hupakon joka ei käytä! Niinpä onneksi on myös niitä jotka arvostaa jokaista asiakasta ja eivät käytä hajusteita ihan pyytämättäkin. Vähän aikaa sitten kävin erään hupakon luona joka kehui ettei koskaan käytä hajusteita joten voi hajusteyliherkkäkin tulla huoletta käymään! No joo! Ei käytä hajusteita, mutta hiukset haisi niin voimakkaasti muotovaahdolle tai jollekin, että oli yhtä tuskaa koko tapaaminen! Onneksi ei ollut kuin 30min tapaaminen niin sen sain joten kuten klaarattua!   :behind:

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #14 : Lokakuu 23, 2025, 17:50:08 »
Juu se on mahtavaa että otetaan huomioon asiakkaan toiveet hajusteettomuudesta jos asiakas niin toivoo! Mutta se jos on jo aamulla lotrannut hajusteita tai vartalovoiteita isot määrät niin ei ne lähde yhdellä suihkussa käynnillä mihinkään vaan saattaa edelleen olla voimakkaat tuoksut!

On myös näitä hupakoita jotka suurin piirtein suuttuvat jos toivoo hajusteettomuutta! Eräskin tokaisi (kirjoitti) ystävälliseen sävyyn, että minähän käytän hajusteita jos niin haluan ja aina voi valita sellaisen hupakon joka ei käytä! Niinpä onneksi on myös niitä jotka arvostaa jokaista asiakasta ja eivät käytä hajusteita ihan pyytämättäkin. Vähän aikaa sitten kävin erään hupakon luona joka kehui ettei koskaan käytä hajusteita joten voi hajusteyliherkkäkin tulla huoletta käymään! No joo! Ei käytä hajusteita, mutta hiukset haisi niin voimakkaasti muotovaahdolle tai jollekin, että oli yhtä tuskaa koko tapaaminen! Onneksi ei ollut kuin 30min tapaaminen niin sen sain joten kuten klaarattua!   :behind:
Meitäkin on varmasti moneen junaan, mutta jos on noin hajusteherkkä, että hiustuotteetkin ottavat nenään, niin se kannattaa sanoa aikaa varatessa. Monasti kun tuoksuttomuus ymmärretään niin, että ei laiteta hajusteita normaalien ihon/hiustenhoitotuotteiden lisäksi 😊
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2025, 17:52:21 kirjoittanut PrettyHorny »
Hip hei hutsu! ❤️
31.10.-1.11. Tampereella ❤️

Poissa BrockLanders

• Full Member
« Vastaus #15 : Lokakuu 23, 2025, 18:23:34 »
Huomasin kyllä, että kyssäri oli hupakoille, mutta laitan silti asiakasnäkökulmaa.

Olin nuorena sellainen, joka ei pitänyt mistään hajuvesistä ja on yksi orastava suhdekin osittain siihen kaatunut.

Nyt vanhempana olen alkanut tykkäämään monista naisten hajuvesistä ja muista ei-luonnollisista tuoksuista. Samasta syystä käytän varovaisesti paria (minulle) kallista, mutta yleisesti hyvinä pidettyä hajustetta/partavettä itsekin.   

Tänään illalla on tulossa kylään PT, jonka tiedän käyttävän hajustetta mistä pidän ja jo valmiiksi hekumoin sitä tuoksua.

Kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia ja hupakot joutuvat miettimään aina myös seuraavaa asiakasta, kun hajusteilla on tapana tarttua. Yritän olla itse haisematta kuin bordelli, mutta hygieniafriikkinä pidän hyvästä tuoksusta, enkä osaa enää ihan pelkällä saippualinjalla mennä.   

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Lokakuu 23, 2025, 18:35:18 »
Olen käsittänyt, että varatut miehet arvostavat hupakon hajusteettomuutta juurikin tuon tarttuvuuden takia.. Siitä syystä oma hajuveden käyttö rajoittuu siviilielämän puolelle.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.