Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 219340 kertaa)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 593
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #460 : Syyskuu 22, 2023, 20:03:26 »
^ Hieno homma! Tämä on sen verran kirjava porukka että varmasti mahtuu mukaan, erilaisuus pitää nähdä rikkautena ja mahdollisuutena👍👍
Nokialla

Poissa Vieras1460

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #461 : Syyskuu 29, 2023, 15:54:20 »
Kainuu tälläinen tyttöilijä/trans tuli linjoille takaisin..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2023, 16:32:48 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #462 : Lokakuu 01, 2023, 16:26:59 »
Kainuu tälläinen tyttöilijä/trans tuli linjoille takaisin..

Jep jep.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/61e2872a-15de-4fab-9410-2e3ab56380b0

Ilmeisesti niin suuret korvattavat tuli tuosta keissistä julianalle, sen takia pitää alkaa duunaan maailman vanhinta ammattia.

Jokainen päättäköön itse haluaako käyttää hänen palveluita.
Itse en ostaisi.


Ihanat naiset.

Poissa DevilsAdvocate

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #463 : Lokakuu 01, 2023, 17:57:05 »
Ehtikö kukaan masokistina käydä painamassa kakkoseen?
🐽

Poissa Savon Paroni

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #464 : Lokakuu 05, 2023, 13:23:56 »
****

Kyseiseen tyttöön en voi ottaa kantaa, mutta noin yleisellä tasolla ajattelin mesota siitä miten pirusti alalla on sellaista pikkuvilunkia harrastavaa porukkaa. Se voi olla ihan vaan kuvan muokkaus tms. ja silloinkin vain kuvakulma, valotuksen/sävyn muutos ym.

Kysyn vakavasti yleisesti kaikilta jotka näihin alentuu, onko Teillä mielestänne itsetunto ja -luottamus kohdallaan?

Ps. Samalla annan kunniamaininnan muutamille ihanaiselle (ulkomuistista): Tiia Forrström, 'Jessica Hunter' ja 'TuhmaMyy'.  :headbang:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2023, 21:12:21 kirjoittanut Shark »
Hupsujen tuki Ry.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #465 : Lokakuu 05, 2023, 14:40:21 »
Paronin juttuun sanon täysi 100 % yksikään ei ole juuri ilmoittamansa ikäinen joillakin samat

kuvat ollu jo 80 luvulla ikä vaan vähenee. ja jos nyt ikä sattuisi täsmäämään kukaan ei näytä

oven avatessaan siltä kuin parhaiten stailatussa kuvassa.  ps saa kivittää.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #466 : Lokakuu 05, 2023, 18:40:26 »
^ Itse ainakin olen täsmälleen sen ikäinen kuin ilmoituksessa lukeekin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #467 : Lokakuu 06, 2023, 16:58:27 »
Heippa kaikille!

Oon Iina, pieni, hymyilevä  ja energinen, nätti aikuinen (46 v.) nainen. Oon 155 cm, 50 kg, C-kupin silareilla ja hyvällä pepulla varusteltu tehopakkaus. Urheilen paljon ja syön terveellisesti, ja hyvät elämäntavat kuuluu jokapäiväiseen elämään. Olen sinut ja tasapainossa itseni kanssa. Olen käsittääkseni ihan fiksu ja filmaattinen nainen 😉

Arvostan esim. molemminpuoleista toisen ihmisen kunnioittamista, kiireettömyyttä, läsnäoloa ja tässä hetkessä elämistä. Myös aitous, positiivisuus, rehellisyys ja luovuus saa mut syttymään. Niin ja peruskäytöstavat!

Toimin incallina Espoossa. Oon ollut alalla viimeiset 8 vuotta. Seksi, erotiikka ja läheisyys ovat lähellä mun sydäntä. Iloisia ja hyviä asioita kaikki!

Mitä tulee tuohon ikäkysymykseen, niin olen oikeastikin 46-vuotias. En enempää enkä vähempää. Elämä on tässä ja nyt.  :inlove: :inlove:
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 374
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #468 : Lokakuu 06, 2023, 18:19:09 »
Iinan kuvat ja ikä vakuuttivat sen verran, että mielenkiinto kyllä heräsi🥰

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #469 : Lokakuu 08, 2023, 20:11:49 »
Tervetuloa Iina sekä muut 👍
Pakko kanssa todeta että Iinan kuvat herättivät jotain muutakin kuin mielenkiinnon, tuo Pantteri olisi kiva kesytttää  :whipping:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #470 : Lokakuu 10, 2023, 11:30:57 »

Olen Johanna, 23v full service pt Lahesta.

Kuinka vanha sä olet oikeesti?
Kolme vuotta sitten olit 26v.
Nyt 23v.
Mäkin haluan sitä ihmeainetta millä saa ajan pysähtymään.


Anteeksi nyt vain, mutta olen _oikeasti_ 23-vuotias, en ikinä ole esiintynyt vanhempana. Joten voin sanoa hyvällä omalla tunnolla että nyt sekoitat minut johonkin toiseen. 3-vuotta sitten en myöskään edes asunut Lahdessa enkä esimerkiksi ilmoitellut naapurissa vielä sillon.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2023, 11:33:29 kirjoittanut Johanna Tonttu »
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #471 : Lokakuu 10, 2023, 11:35:31 »

Olen Johanna, 23v full service pt Lahesta.

Kuinka vanha sä olet oikeesti?
Kolme vuotta sitten olit 26v.
Nyt 23v.
Mäkin haluan sitä ihmeainetta millä saa ajan pysähtymään.

Kyseiseen tyttöön en voi ottaa kantaa, mutta noin yleisellä tasolla ajattelin mesota siitä miten pirusti alalla on sellaista pikkuvilunkia harrastavaa porukkaa. Se voi olla ihan vaan kuvan muokkaus tms. ja silloinkin vain kuvakulma, valotuksen/sävyn muutos ym.

Kysyn vakavasti yleisesti kaikilta jotka näihin alentuu, onko Teillä mielestänne itsetunto ja -luottamus kohdallaan?

Ps. Samalla annan kunniamaininnan muutamille ihanaiselle (ulkomuistista): Tiia Forrström, 'Jessica Hunter' ja 'TuhmaMyy'.  :headbang:


En muokkaile kuviani sellaisiksi että ne eivät todellisuutta vastaisi. Kasvot rajaan pois tai saatan blurata jotain tunnistettavaa, mutta kuvat vastaavat todellisuutta eivätkä ole edes vanhoja.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #472 : Lokakuu 10, 2023, 11:46:51 »



! Päivitys !

Olen Johanna, 23v full service pt Lahesta. Lahessa paikkani ei esteetön (2. kerros, ei hissiä) ja mul on eläimiä (ei makkarissa). Lahdessa tapaan tällä hetkellä vain vakkareita/ennestään tuttuja ajanvarauksella (en päivystä) torstaisin, perjantaisin ja lauantaisin sillon kun se on muun elämän ohella mahdollista.

Keskityn nyt enemmän keikkailuun, keikoistani löytyy tieto täältä kalenterista, naapurisivulta ja mun työsomeista 

Teen GFE / (soft) vanilja tyyppisiä tapaamisia eniten, mutta palveluista löytyy myös muunlaisia juttuja ja hieman löytyy leluja /välineitä. Leluja, asusteita, vaatteita yms ostelen kun tilanne sallii, ja niistä usein sitten ostettuani päivittelen tietoa esim mun someihin 

Myyn livetapaamisten lisäksi ja niiden yhteydessäkin, kuvia, videoita, eritteitä, alusvaatteita yms niin niistäkin voipi tiedustella jos kiinnostaa

Olen ollut alalla 4 vuotta hieman on-off tyyppisesti, eli välillä tehnyt enemmän ja välillä vähemmän.

Oon hoikka ja luonnollinen, 170/50/A, ruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. En meikkaa, ei tatuointeja. Navasta ja korvista löytyy korut. Aina suihkunraikas, puhdas ja terve

En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä

Rakastan seksiä ja olen kyltymätön (ja poly) joten tää sopii hyvin mulle :) nautin saadessani tuottaa toiselle nautintoa ja kun toinen nauttii musta, mun kehosta, mun seurasta ja mun kanssa touhuilusta :) tykkään kokeilla uusia asioita ja ''rikkoa omia rajoja'', eli tehdä myös asioita joissa en koe olevani hyvä tms. Toki se mikä ei sovi ei sovi, mutta näin yleisesti. Kiihotun kun toinen kiihottuu ja on kiihottunut ;) Nautiskelen mielummin pidemmällä kaavalla, mutta joskus pikaiset on se juttu :P

Saatan olla hieman akward joskus uuden ihmisen kanssa, mutta eipä tuo tähän asti oo menoa haitannut. En ole myöskään pirtsakka, mutta ei sekään oo tähän asti haitannut :D kohtelias ja hyväntuulinen, reilu kun mulle ollaan reiluja. Mutkaton pyrin olemaan, etten turhia kysele jne. Joskus oon vähän hölöttäjä mutta osaan olla hiljaakin  ;D

Kirjoituksissa hyvin suora ja teräväkielinen, pyrin olemaan selkeä. Mutta livenä pyrin olemaan rennompi :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #473 : Lokakuu 10, 2023, 18:15:36 »

Olen Johanna, 23v full service pt Lahesta.

Kuinka vanha sä olet oikeesti?
Kolme vuotta sitten olit 26v.
Nyt 23v.
Mäkin haluan sitä ihmeainetta millä saa ajan pysähtymään.


Anteeksi nyt vain, mutta olen _oikeasti_ 23-vuotias, en ikinä ole esiintynyt vanhempana. Joten voin sanoa hyvällä omalla tunnolla että nyt sekoitat minut johonkin toiseen. 3-vuotta sitten en myöskään edes asunut Lahdessa enkä esimerkiksi ilmoitellut naapurissa vielä sillon.

Näinhän se on.
Erehdyin henkilöstä.  :(
Sinua en olekaan vielä tavannut. Oli eräs toinen Johanna.
Ihanat naiset.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #474 : Lokakuu 13, 2023, 22:29:16 »


...
Saatan olla hieman akward joskus ...

Hieman awkward olen minäkin välistä, mutta

Lainaus
Tontut ovat pieniä, punalakkisia miehiä, jotka seuraavat joulun alla, osaavatko ihmiset käyttäytyä. Kyllä ja ei. Lehtori Risto Pulkkinen Helsingin yliopiston uskontotieteen laitokselta kertoo

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisten-tonttujen-todellinen-luonne-yllattaa-lue-erikoiset-faktat/3195358#gs.6cod3z

 :o :o :o
_
dijon on sinappi

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #475 : Lokakuu 13, 2023, 22:42:19 »
Lainaus
Tontut ovat pieniä, punalakkisia miehiä, jotka seuraavat joulun alla, osaavatko ihmiset käyttäytyä. Kyllä ja ei. Lehtori Risto Pulkkinen Helsingin yliopiston uskontotieteen laitokselta kertoo

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisten-tonttujen-todellinen-luonne-yllattaa-lue-erikoiset-faktat/3195358#gs.6cod3z

 :o :o :o
_
dijon on sinappi


:D :D
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Savon Paroni

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #476 : Lokakuu 14, 2023, 13:15:23 »
^ Itse ainakin olen täsmälleen sen ikäinen kuin ilmoituksessa lukeekin.😊

No sinä nyt oletkin sen tyyppinen rotunainen että voidaan verrata laatuviineihin, paranee vuan!

Ps. Mikset esittele peräsintäsi proffakuvissa..?😳 Joskus nähnyt jossain (kuvassa toki vain) ja vannon ettei siun 🍑:n kuvat ainakaan vähentäisi meikäläisten kiinnostusta! :inlove:
Hupsujen tuki Ry.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #477 : Lokakuu 14, 2023, 13:41:44 »
^ Itse ainakin olen täsmälleen sen ikäinen kuin ilmoituksessa lukeekin.😊

No sinä nyt oletkin sen tyyppinen rotunainen että voidaan verrata laatuviineihin, paranee vuan!

Ps. Mikset esittele peräsintäsi proffakuvissa..?😳 Joskus nähnyt jossain (kuvassa toki vain) ja vannon ettei siun 🍑:n kuvat ainakaan vähentäisi meikäläisten kiinnostusta! :inlove:

Heh kiitos vain😚😚 Täytyy varmaan harkita josko vaihtaisi tuon profiilikuvan joskus!😁 Tänne tullut muutenkin aika harvakseltaan päivitettyä kuvia jostain syystä… Koitan tsempata asian suhteen!☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Rokkipappa

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #478 : Lokakuu 14, 2023, 13:56:09 »



! Päivitys !

Olen Johanna, 23v full service pt Lahesta. Lahessa paikkani ei esteetön (2. kerros, ei hissiä) ja mul on eläimiä (ei makkarissa). Lahdessa tapaan tällä hetkellä vain vakkareita/ennestään tuttuja ajanvarauksella (en päivystä) torstaisin, perjantaisin ja lauantaisin sillon kun se on muun elämän ohella mahdollista.

Keskityn nyt enemmän keikkailuun, keikoistani löytyy tieto täältä kalenterista, naapurisivulta ja mun työsomeista 

Teen GFE / (soft) vanilja tyyppisiä tapaamisia eniten, mutta palveluista löytyy myös muunlaisia juttuja ja hieman löytyy leluja /välineitä. Leluja, asusteita, vaatteita yms ostelen kun tilanne sallii, ja niistä usein sitten ostettuani päivittelen tietoa esim mun someihin 

Myyn livetapaamisten lisäksi ja niiden yhteydessäkin, kuvia, videoita, eritteitä, alusvaatteita yms niin niistäkin voipi tiedustella jos kiinnostaa

Olen ollut alalla 4 vuotta hieman on-off tyyppisesti, eli välillä tehnyt enemmän ja välillä vähemmän.

Oon hoikka ja luonnollinen, 170/50/A, ruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. En meikkaa, ei tatuointeja. Navasta ja korvista löytyy korut. Aina suihkunraikas, puhdas ja terve

En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä

Rakastan seksiä ja olen kyltymätön (ja poly) joten tää sopii hyvin mulle :) nautin saadessani tuottaa toiselle nautintoa ja kun toinen nauttii musta, mun kehosta, mun seurasta ja mun kanssa touhuilusta :) tykkään kokeilla uusia asioita ja ''rikkoa omia rajoja'', eli tehdä myös asioita joissa en koe olevani hyvä tms. Toki se mikä ei sovi ei sovi, mutta näin yleisesti. Kiihotun kun toinen kiihottuu ja on kiihottunut ;) Nautiskelen mielummin pidemmällä kaavalla, mutta joskus pikaiset on se juttu :P

Saatan olla hieman akward joskus uuden ihmisen kanssa, mutta eipä tuo tähän asti oo menoa haitannut. En ole myöskään pirtsakka, mutta ei sekään oo tähän asti haitannut :D kohtelias ja hyväntuulinen, reilu kun mulle ollaan reiluja. Mutkaton pyrin olemaan, etten turhia kysele jne. Joskus oon vähän hölöttäjä mutta osaan olla hiljaakin  ;D

Kirjoituksissa hyvin suora ja teräväkielinen, pyrin olemaan selkeä. Mutta livenä pyrin olemaan rennompi :)


Sanoit ettet meikkaa mutta jos sinua tulee tapaamaan, saako sulle pyytää kevyen huulikiillon tai punan alkuun vai onko meikki ehdoton ei?

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #479 : Lokakuu 14, 2023, 14:39:53 »
Sanoit ettet meikkaa mutta jos sinua tulee tapaamaan, saako sulle pyytää kevyen huulikiillon tai punan alkuun vai onko meikki ehdoton ei?


miksipä ei. pitäisi vaan ostaa sellainen. tullesaankin saa tuoda :) olet estänyt yv minulta muuten.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)