Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 219360 kertaa)

Poissa Jepjep78

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #440 : Heinäkuu 13, 2023, 16:00:42 »
Tjaa vai että tälläinen esittelyketju. Täällä siis 45v bi mies itäiseltä-uudeltamaalta. Otan vastaan niin miehiä, naisia kuin parejakin. Ja naisystävääkin voi kysellä mukaan. Otamme vastaan asiakkaita niin yhdessä kuin erilseenkin.

Poissa Jonnavivian

  • Jr. Member
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #441 : Heinäkuu 19, 2023, 06:44:25 »
Moikka
Oon Jonnavivian, Nuori suomalainen shemale. Mulla on pitkät sirot seksikäät sääret ja tiukka pieni peppu. Mitat on 180/60, Tissini ovat aidon tuntuiset silikonitäytteet.

Pieni Peppuni on tiukka ja tykkään saada takaapäin, ratsastus on myös kivaa

Tykkään myös sitomisjutuista ;)

Tykkään lisäksi tehä kaikkea vähän erikoisempaakin hommaa kuten alla

Nukkejutut
Flexidoll nukkena olen pukeutunut toiveiden mukaan ja olen löydettävänäsi kuten haluat esim. kaapissa, säkissä tai sängyllä, nukelle voidaan laittaa myös huppu ja peittää silmät ujoja varten

Flexidollin voi asettaa ja käyttää vapaasti eri asennoissa.
Laita nukke esimerkiksi nelinkontin pylly pystyyn ottamaan parrua sisään.
Flexidollilla on kaksi vapaasti käytettävää aukkoa, suu ja peppu, sekä täysin toimiva muna.
Flexidollin tiukkaan peppuun voi työntää myös erilaisia tappeja, sauvoja ja suristimia.
Flexidoll kestää kovaakin käyttämistä. Tätä ”nukkea” voi naida kunnolla eikä se väsy

Gloryhole

Olen siis Pvc seinään tehdyssä reverse gloryholessa siten että peppuni tulee siihen tehdystä tiukasta aukosta lävitse,
näet siis vain peppuni ja minä en näe sinua.





Siro suomalainen shemale flexidoll

Poissa used

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #442 : Heinäkuu 25, 2023, 22:40:39 »
24 vuotiaan neidin tuotteita ;)

Kaikkea löytyy pitsisestä stringistä puuvillaisiin menkka pikkareihin... kaapissa on paljon tavaraa, enemmän kun sivustolle kuvia mahtuu ;)

Lisäksi jalkakuvat, kuvat, videot, sukkahousut, sukat, kengät, rintaliivit, järjestelyt, seksilelut ja märät tarinat ;)

Lisämaksusta mahdollista toteuttaa ostajan toiveita ja ideoita.

Yhteyden otot sähköpostitse: *****

edit. Ei yhteystietojen jakamista.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2023, 06:20:55 kirjoittanut Mummo »

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #443 : Heinäkuu 26, 2023, 10:29:39 »
Helou kaikki,

Olen Iiris, 30-vuotias lähinnä Helsingissä vaikuttava nainen.

Rakastan miehiä ja mua on aina kiinnostanut ihmiskehon rajaton potentiaali laajentaa nautinnon kokemusta. Vuosien varrella (ensimmäisen keikkani tein heti täytettyäni 18 v.) musta on kasvanut todellinen miesten hoitaja, olipa lähestymistapa mikä tahansa tarjoamastani osaamisesta.

Palveluvalikoimaani kuuluu tällä hetkellä eroottinen- ja tantrahieronta ja minut voi tilata myös keikalle yksityisiin tapahtumiin strippaamaan. Olen notkea ja oikeasti taitava tanssija - onhan siinä hyvin paljon samoja elementtejä kuin seksissä.

Viime aikoina olen pitkän tauon jälkeen alkanut tarjota myös full serviceä, ja jestas sentään olen nauttinut näistä(kin) kohtaamisista! Teen varsinaista seksityötä hyvin kausittain ja oman fiiliksen mukaan, mutta tällä hetkellä on hyvä draivi päällä. :)

Tarjoan GFE:tä, ja tästä kerron kattavammin yksityisviestillä. Tykkään kiireettömästä ja hitaasta seksistä, jossa tunnen kaikki liikkeesi täysin ja herkkä kehoni kiemurtelee nautinnosta koko herkullisen session ajan. Ja välillä taas kaipaan kunnon panoa ja miestä kertomaan, että mikäs on neiti tänään homman nimi. 😁 Musta on superhauskaa tehdä myös kimppoja ja vaikka roolileikkejä. Peppujutut onnistuu ja leluja löytyy.

Kuvia löytyy albumeistani, mutta jos jotain kiinnostaa mitat, olen 166/54/70D. Sanoisin, että olen jännä sekoitus luonnollisuutta ja barbieta. Silikonit löytyy, ja syksyllä olisi tarkoitus niitä vähän suurentaa. Tykkään fiksailla ulkonäköäni ja mulle on tärkeää näyttää kauniilta. Laadukkaat korkkarit ja alusvaatesetit on mun juttu, ja niihin panostan. Tatuointeja on toisessa käsivarressa, mutta niiden pitkä ja kivulias poistoprosessi on meneillään. Inhoan niitä. 😂

Luonteeltani mua on sanottu iloiseksi, todella mukavaksi, lämpimäksi ja maanläheiseksi. Nauran paljon ja tykkään arkipäivän flirtistä ihan kaikkien ihmisten kanssa.

Uusi, valoisa ja kaunis paikkani löytyy Pasilasta elokuun puolesta välistä alkaen. Tervetuloa!❤️
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2023, 10:32:28 kirjoittanut IirisFIN »
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Johtajamies

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #444 : Elokuu 01, 2023, 06:14:39 »
Hei

Päätin myös kirjoittaa esittelyn. Olen vuosia jo tarjonnut seuraani ja palveluitani Tampereella. Olen entinen urheilija ja omaan hierontaan vaadittavat taidot. Olen myös tarjonnut seuraani neitoseuralaiseni kanssa yhdessä. ( nyt tämä paikka olisi vapaana, jos tunnet yhteistyöhalukkuutta)

Kanssani voi keskustella ja sopia vapaasti tapaamisia. Pääsääntöisesti toimin Tampereen seudulla. Ikää minulla on 36v ja ulkoisesti olen urheilullinen ja miehekäs mies.

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Sokeriblondi esittäytyy Pirkanmaa
« Vastaus #445 : Elokuu 15, 2023, 13:56:15 »
Täytyypä sitten kirjoitella jotain itsestään..
Vapaamielinen +45 nätti luomuvartaloinen sporttinen blondi Pirkanmaan alueella. Tykkään kaikesta seksistä mutta eniten gfe meininki kiehtoo, olen myös fetissiystävällinen ja hieman kinky.

Tykkään tuottaa nautintoa ja nautin myös itse tapaamisista.
Ajatuksena on kiihottavaa olla nautinnon tuottajana ja tarpeiden tyydytäjänä.

Olen terve, salaisiinkin tapaamisiin luotettava, akateeminen ja positiivinen tyyppi.
Toimin pääasiassa vakkariperiaatteella. Tällä hetkellä keikkailen noin kerran viikossa. 
Tauolla 😘

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #446 : Elokuu 15, 2023, 15:59:52 »
En olekaan tänne tainnut vielä esittäytyä, joten esittäydytään nyt  :)

Olen Johanna, 23v full service pt Lahesta. Lahessa tapaan incallina ja myös outcallina (paikkani ei esteetön ja mul on eläimiä, ei makkarissa) -- outcallia välillä tehnyt myös naapuripaikkakunnille, pks ja Kouvola esim. Joillain paikkakunnilla käyn siviilisyistä, joten outcall onnistuu välillä samalla ja incall hinnoin sillon kun mulla ei oo paikkaa

Teen GFE / (soft) vanilja tyyppisiä tapaamisia eniten, mutta palveluista löytyy myös muunlaisia juttuja ja hieman löytyy leluja

Leluja, asusteita, vaatteita yms ostelen kun tilanne sallii

Keikkailen välillä, tällä hetkellä mahdollisuudet siihen hieman rajalliset

Aloin juuri myymään livetapaamisten lisäksi ja niiden yhteydessäkin, kuvia, videoita, eritteitä, alusvaatteita yms yms niin niistäkin voipi tiedustella jos kiinnostaa

Olen ollut alalla 4 vuotta hieman on-off tyyppisesti, eli välillä tehnyt enemmän ja välillä vähemmän, tapailen muun elämänohella joten ei ole ''vakituisia'' vastaanottoaikoja

Lahessa saatan olla tavattavissa vaikkei olisi mitään ilmoituksia tms, eli kysymällä selviää, muualle jos teen keikkaa siitä löytyy tieto täältä kalenterista, naapurisivulta ja mun työsomeista

Oon hoikka ja luonnollinen, 170/50/A, ruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. En meikkaa, ei tatuointeja. Navasta ja korvista löytyy korut. Aina suihkunraikas, puhdas ja terve

En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä

Rakastan seksiä ja olen kyltymätön (ja poly) joten tää sopii hyvin mulle :) nautin saadessani tuottaa toiselle nautintoa ja kun toinen nauttii musta, mun kehosta, mun seurasta ja mun kanssa touhuilusta :) tykkään kokeilla uusia asioita ja ''rikkoa omia rajoja'', eli tehdä myös asioita joissa en koe olevani hyvä tms. Toki se mikä ei sovi ei sovi, mutta näin yleisesti. Kiihotun kun toinen kiihottuu ja on kiihottunut ;)

Saatan olla hieman akward joskus uuden ihmisen kanssa, mutta eipä tuo tähän asti oo menoa haitannut. En ole myöskään pirtsakka, mutta ei sekään oo tähän asti haitannut :D kohtelias ja hyväntuulinen, reilu kun mulle ollaan reiluja. Mutkaton pyrin olemaan, etten turhia kysele jne. Joskus oon vähän hölöttäjä mutta osaan olla hiljaakin  ;D

Kirjoituksissa hyvin suora ja teräväkielinen, pyrin olemaan selkeä. Mutta livenä pyrin olemaan rennompi :)

Tapaamisia odotellen  :inlove: yv:llä saapi yhteystietoja ja lisää infoa. Myös kollegoilta vertaistuki yms tervetullutta kun se aika uutta mulle  :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Vieras1502

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #447 : Elokuu 16, 2023, 21:38:01 »
Jospa minäkin vihdoin tekisin esittelyn.

Moikka! Olen 27v bbw Jyväskylästä. Asiakkaiden palautteen perusteella rinnat on mulla se juttu, niin mainostan nyt heti että kuppikoko on H-I. Oon 167cm pitkä. Kuulemma myös tiukka pillu. :)

Olen syväkurkku ja suikkari onkin mun bravuuri. Ensivaikutelma on hyvin naapurityttömäinen, mutta minulla on myös tuhmempi puoli. Tarjonnassa on siis vaniljaa ja BDSM:ää, mutta valitettavasti en osaa alistaa. Olen liian vahvasti sub. Ryhmäseksi ja roolileikit kuuluu myös valikoimaan. Muita juttuja voi kysellä, monesta mahdollisuudesta en varmasti ole edes tietoinen.

En ole (ihan) uusi alalla, mutta muuta kuin BDSM rekvisiittaa (siviilielämästä  :inlove:) ei pahemmin ole. Kokeneemmat voi vinkata että mitä kaikkea kannattaisi olla. Jotain asusteita löytyy, joten niitä käytän tapaamisissa usein.

Olen tavattavissa muun elämän ja muiden töiden lomassa, yleensä klo 12 jälkeen.

Incall ja outcall (paikasta riippuen, liikun bussilla vielä toistaiseksi :D)

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #448 : Elokuu 22, 2023, 23:38:44 »
Hello everybody! :inlove:

Täällä kirjoittelee Annastiina, 39 v, 170/75/95B heteronainen Vantaalta.
Jännää, että vasta nyt löysin tämän esittelysivun, vaikka olenkin tehnyt tätä hommaa vaihtelevasti ns. normi työn ohessa jo useamman vuoden.
Välillä olen kyllä pitänyt tästä kuviosta pidempiäkin taukoja, koska juuri silloin on ollut tarpeellisempaa keskittyä johonkin muuhun juttuun. :)

Tapaan siis miehiä sopimuksen mukaan. Tässä yhteydessä on varmaan hyvä mainita, että vain yksitellen, koska kimppojakin on kyselty.
Tapaamiset onnistuvat luonani Länsi-Vantaalla. Lisäksi teen silloin tällöin hotellikeikkoja pk-seudun hotelleihin.
Joskus myös keikkailen. Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan tiedossa seuraavaa keikka-ajankohtaa / keikkapaikkaa.

Tykkään eniten vaniljaseksistä, hellästä käsittelystä ja ajan kanssa sekstailusta. Aluksi minulla olikin tarjolla vain vähintään tunnin aikoja.
Jossain vaiheessa oli kuitenkin tultava asiakkaita vastaan, koska sen verran alkoi tulla kyselyitä niiden lyhyempien aikojen suhteen.
Varmaankin eniten on tullut kehuja pepusta ja pimpsan tiukkuudesta. ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2023, 23:44:48 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Vieras1492

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #449 : Elokuu 24, 2023, 12:14:25 »
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2023, 12:25:26 kirjoittanut Tomppa666 »

Poissa aurora

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #450 : Elokuu 28, 2023, 10:39:50 »
Hei!
Olen Aurora, kolmekymppinen ja aurinkoinen persoona Tampereelta. Hoikka kroppa (173/57) pienet, sievät rinnat ja lempeä, iloinen luonne kuvaa mua parhaiten.

Rennon kiireetön GFE-hellittely, aito läsnäolo, rauhallinen nautiskelu sekä kiihkeä ja intohimoinen seksi on mulle luontaisinta. On ilo luoda nautinnollinen hetki vaikkapa arjen keskelle ja jättää muistoksi hymy korviin asti :)

Palveluitani tarjoan outcallina Tampereella muun työelämäni yms ohella.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #451 : Elokuu 28, 2023, 10:52:53 »
Tervetuloa aurora.  :inlove:

Esittely sai todellakin mielenkiinnon heräämään.  :kiss:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #452 : Elokuu 28, 2023, 19:24:24 »
^/^^
Olisipa poikamiesboksi Tampeerella...
Saitin Bud Spencer

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #453 : Elokuu 28, 2023, 19:52:04 »
^/^^
Olisipa poikamiesboksi Tampeerella...

tai haarakonttori  ::)

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #454 : Elokuu 31, 2023, 18:06:19 »
Hello everybody! :inlove:

Täällä kirjoittelee Annastiina, 39 v, 170/75/95B heteronainen Vantaalta.
Jännää, että vasta nyt löysin tämän esittelysivun, vaikka olenkin tehnyt tätä hommaa vaihtelevasti ns. normi työn ohessa jo useamman vuoden.
Välillä olen kyllä pitänyt tästä kuviosta pidempiäkin taukoja, koska juuri silloin on ollut tarpeellisempaa keskittyä johonkin muuhun juttuun. :)

Tapaan siis miehiä sopimuksen mukaan. Tässä yhteydessä on varmaan hyvä mainita, että vain yksitellen, koska kimppojakin on kyselty.
Tapaamiset onnistuvat luonani Länsi-Vantaalla. Lisäksi teen silloin tällöin hotellikeikkoja pk-seudun hotelleihin.
Joskus myös keikkailen. Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan tiedossa seuraavaa keikka-ajankohtaa / keikkapaikkaa.

Tykkään eniten vaniljaseksistä, hellästä käsittelystä ja ajan kanssa sekstailusta. Aluksi minulla olikin tarjolla vain vähintään tunnin aikoja.
Jossain vaiheessa oli kuitenkin tultava asiakkaita vastaan, koska sen verran alkoi tulla kyselyitä niiden lyhyempien aikojen suhteen.
Varmaankin eniten on tullut kehuja pepusta ja pimpsan tiukkuudesta. ;)


Päivityksenä vielä tuohon aiempaan esittelyyni...
Jatkossa teen lähinnä vain outcall-keikkaa pk-seudun hotelleihin, koska haluan rauhoittaa kotini ihan muihin asioihin. 
Ajanvaraus olisi hyvä tehdä miel. viikkoa aiemmin, koska teen tätä hommaa muun elämän ohessa. :)
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Vieras1557

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #455 : Syyskuu 15, 2023, 21:34:26 »
Moikka! 😄

Olen Lilia. Kaksikymppinen nuori  opiskelijatyttö Helsingistä. Minua voi tavata pääkaupunkiseudulla (outcall) mutta myös välillä tampereella, kun tulen sinne tanssimaan. Teen tällä hetkellä vain outcall keikkoja. Nämä hommat olen jo aloittanut 19-vuotiaasta alkaen ja nyt eksyin tähän sivustoon. Enimmäkseen olen kuitenkin tehnyt strippausta, mutta nyt opiskelut tarvitsevat kaiken huomion, joten ajattelin keskittyä näihin hommiin (yö työ ei toimi). Pystyn tapaamaan parhaiten viikonloppuisin. Arkisin minulla on paljon urheilullisia harrastuksia, jotka vievät aikaani + opiskelut, mutta nämä harrastukset pitävät kehoni kivan hoikkana jos siitä tykkäät :)

Nyt itsestäni. No kuten kerroin harrastuksiin kuuluu urheilua paljon. Opiskelusta en paljoa halua kertoa, mutta siis viikonloput yleensä käyvät parhaiten tapaamisiin, mutta kyllä myös arkisinkin pystyn tapaamaan rajatulla aikataululla, en yleensä kuitenkaan aamuisin koska olen koulussa. Minulta löytyy kauniit silikonirinnat ja kokoni on 65E. Pituudeltani olen noin 167cm ja painoni on 48kg ja käytän xxs/xs vaatteita, eli erittäin laiha ja siro olen. Kroppani on muutenkin petite, mutta ei ehkä pituudeltaan. Omistan pitkät tummat hiukset ja tykkään käyttää tummaa meikkiä ja huulipunaa. Olen aina huolitellun näköinen, mutta tapaamisiin tulen ihan normi vaatteissa huomaamattomasti. Erilaisia asuja kuitenkin löytyy ja korkkareita, jos ne kiinnostaa. Minulta ei löydy lävistyksia tai tatuointeja. Strippauksen ansiosta asiakaspalvelu tulee luonnostaan ja olen muutenkin mukava ja iloinen nainen. Tykkään vanhemmista miehistä, joten en yleensä tapaa nuorempia miehiä. Olen myös biseksuaali, joten esim kolmenkimpatkin onnistuvat.

Tarjon tyttöystävä kokemusta ja rajummat jutut eivät ole minun juttu. Tarjoan myös lievää dominointia, jos sellainen kiinnostaa. En myöskään tarjoa anaaliseksiä. Teen myös pelkkää hierontaa ja stripteasekin onnistuu. Työskentelen myös private striptease liikkeessä helsingissä tai tampereella. Minusta paljon kuvia alastomansuomen kautta lilianniina, myös minun albumistakin löytyy kuvia.

Kollegatkin voivat ottaa yhteyttä rohkeasti! :)

I can also speak english.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #456 : Syyskuu 15, 2023, 21:38:49 »
Tervetuloa Lilia.  :kiss:  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2631
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #457 : Syyskuu 15, 2023, 21:55:57 »
Teretulloo uusille palveluntarjoajille ja yritä teme pysyä housuissasi. Olet toisinaan hieman aadeehoodeemaisen kärsimätön. 😉
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #458 : Syyskuu 17, 2023, 16:17:31 »
^/^^
Olisipa poikamiesboksi Tampeerella...
Perhana soikoon, pitääköhän sitä ostaa kohta kämppä keskustan läheltä ja ruveta ”tutuille” sitä vuokraamaan 🤔

Mutta Tervetuloa uudet tulokkaat 😎
Pitää varmaan ruveta reissaamaan 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa auro

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #459 : Syyskuu 18, 2023, 01:01:40 »
Moro!

Olen 30-vuotias opiskelija Tampereelta. Identifioidun sukupuolettomaksi, joskin multa löytyy (sheivaamaton) pillu. Pyydänkin luonnollisesti avointa mieltä ja hyväksyntää. Olen 170cm/110kg, sopusuhtaisesti pluskokoa. Pähkinänruskeat silmät, lyhyet hiukset useimmiten valkaistu blondiksi. Mulle on tehty mastektomia eli rintojen poisto (myös nännit on poistettu) ja olen ollut hormonikorvaushoidoilla reilut kuusi vuotta, jonka ansiosta mulla on jonkun verran karvoitusta ja matalampi ääni. Kokemuksen perusteella menen läpi miespuolisesta henkilöstä. Tatskoja löytyy muutama ja lävistyksiä on septum, alahuuli ja korvanlehdet. Kaksi aiempaa saa tarvittaessa otettua veks. Viikset ja parta kasvaa myös, mutta ne voi tarvittaessa ajella.

Olen vasta-alkaja alan palveluntarjoajana, mutta asiakaspalvelukokemusta löytyy entuudestaan. Olen alistuva (bottom ja sub) ja nautin olostani eniten, kun mua käsketään ja mulle kerrotaan mitä pitää tehdä. Sovittaessa kovahkot otteet on okei. Kokeneet, asiansa osaavat henkilöt kiihottaa eniten; en periaatesyistä tapaa alle 25-vuotiaita. Fetissejä ja kinkkejä löytyy sievoinen lista, lisätietoa yksärillä. Kimpat ja roolileikit kiinnostavat myös jonkun verran, joten jos sellaiset mielessä, katsotaan saadaanko tarpeeksi hyvät vibat aikaan. Leluja löytyy jonkin verran. Asun Tampereella, mutta keikat muihin kaupunkeihin onnistuvat myös mahdollisuuksien mukaan. Teen toistaiseksi ainoastaan outcall-keikkoja. Ajat vaihtelevat puolesta tunnista aina yli yön kestäviin viettoihin. Saavutettavissa klo 12 jälkeen. Erityisen tärkeää mulle on hyvä hygienia, josta pidän myös itse huolta.

Ihmisenä on kaikki kautta aikain kuvanneet mua viilipyttynä. Otan kaiken chillisti, enkä ole mikään papupata, mutta jos löydetään yhteinen kiinnostuksen aihe, musta saa reilusti irti. En tupakoi, alkoholia juon harvoin.

Arkipäivän kiinnostuksen kohteita ovat muun muassa video- ja roolipelit, valokuvaus, eläimet, luonto, scifi, fantasia ja musiikki. Nörtähtävä siis :)

Lisätietoja mistä vaan saa yksärillä ja sinne tai sähköpostiin myös yhteydenotot <3
Tampere 🎔