Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 216329 kertaa)

Poissa Martta

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #420 : Huhtikuu 01, 2023, 17:53:06 »
Mokailin vähän kun laitoin seuranhakua väärään aihealueeeeen mutta mua ojennettiin tänne.

Eli täällä on pääkaupunkiseudulta juuri hupakon työt aloittanut opiskelija. Ottaisin mielellään vastaan kokeneita miehiä jotka opettaisi mut alalle :)

Olen tosi iloinen ja hauska ja myös fiksu. Pituutta on 165 cm ja 55 kg. Silarit löytyy :) Vaaleat hiukset, pitkät sellaiset.

Tapoihin vissiin kuuluu et lähestytään täällä viesteillä? Mut minut löytää myös sihteeriopisto.org sivuilta kun ja pitää katsoa jos laittais muualle kanssa ilmoa

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5252
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #421 : Huhtikuu 01, 2023, 18:12:11 »
Mokailin vähän kun laitoin seuranhakua väärään aihealueeeeen mutta mua ojennettiin tänne.

Eli täällä on pääkaupunkiseudulta juuri hupakon työt aloittanut opiskelija. Ottaisin mielellään vastaan kokeneita miehiä jotka opettaisi mut alalle :)

Olen tosi iloinen ja hauska ja myös fiksu. Pituutta on 165 cm ja 55 kg. Silarit löytyy :) Vaaleat hiukset, pitkät sellaiset.

Tapoihin vissiin kuuluu et lähestytään täällä viesteillä? Mut minut löytää myös sihteeriopisto.org sivuilta kun ja pitää katsoa jos laittais muualle kanssa ilmoa
Sait huomioni. Kävin sivustolla sihteeriopisto.org mutten löytänyt sieltä yhtään ilmoitusta. Sen sijaan sieltä löytyi linkki neljään eri osioon joista kokeilin yhtä. Latautui hitaasti ja toiminto jäi kesken, epäilen että on joku huijaussivusto jos on mikään, toinen vaihtoehto on että koodailu on jäänyt kesken. Kolmas vaihtoehto on että en vain osaa, tätä on pidettävä erittäin varteenotettavana mahdollisuutena.

Ajattelin että jos kyse onkin sivustosta sihteeriopisto.com. Menin sinne mutta haku ei löytänyt yhtään ilmoittajaa jonka nimimerkki on Martta.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #422 : Huhtikuu 01, 2023, 18:18:36 »
Eikös se Martat ole myös sellainen järjestö? Sellainen missä kokkaillaan ja sen sellaista.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1355
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #423 : Huhtikuu 01, 2023, 18:44:24 »
Mokailin vähän kun laitoin seuranhakua väärään aihealueeeeen mutta mua ojennettiin tänne.

Eli täällä on pääkaupunkiseudulta juuri hupakon työt aloittanut opiskelija. Ottaisin mielellään vastaan kokeneita miehiä jotka opettaisi mut alalle :)

Olen tosi iloinen ja hauska ja myös fiksu. Pituutta on 165 cm ja 55 kg. Silarit löytyy :) Vaaleat hiukset, pitkät sellaiset.

Tapoihin vissiin kuuluu et lähestytään täällä viesteillä? Mut minut löytää myös sihteeriopisto.org sivuilta kun ja pitää katsoa jos laittais muualle kanssa ilmoa

Vai tällainen "Martta". Kyse tuossa linkissä on siis portaalista joka saa provikat kun sen kautta siirrytään sen linkkaamille seuranhakusivustoille. Ei jatkoon, surkea tekele.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #424 : Huhtikuu 01, 2023, 18:45:32 »
Mokailin vähän kun laitoin seuranhakua väärään aihealueeeeen mutta mua ojennettiin tänne.

Eli täällä on pääkaupunkiseudulta juuri hupakon työt aloittanut opiskelija. Ottaisin mielellään vastaan kokeneita miehiä jotka opettaisi mut alalle :)

Olen tosi iloinen ja hauska ja myös fiksu. Pituutta on 165 cm ja 55 kg. Silarit löytyy :) Vaaleat hiukset, pitkät sellaiset.

Tapoihin vissiin kuuluu et lähestytään täällä viesteillä? Mut minut löytää myös sihteeriopisto.org sivuilta kun ja pitää katsoa jos laittais muualle kanssa ilmoa
Sait huomioni. Kävin sivustolla sihteeriopisto.org mutten löytänyt sieltä yhtään ilmoitusta. Sen sijaan sieltä löytyi linkki neljään eri osioon joista kokeilin yhtä. Latautui hitaasti ja toiminto jäi kesken, epäilen että on joku huijaussivusto jos on mikään, toinen vaihtoehto on että koodailu on jäänyt kesken. Kolmas vaihtoehto on että en vain osaa, tätä on pidettävä erittäin varteenotettavana mahdollisuutena.

Ajattelin että jos kyse onkin sivustosta sihteeriopisto.com. Menin sinne mutta haku ei löytänyt yhtään ilmoittajaa jonka nimimerkki on Martta.

Oli pakko testata kans tota sivua, mulla kyllä latas mutta vaati rekisteröitymisen jos haluaa selata ilmotuksia 🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1355
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #425 : Huhtikuu 01, 2023, 18:50:52 »
Mokailin vähän kun laitoin seuranhakua väärään aihealueeeeen mutta mua ojennettiin tänne.

Eli täällä on pääkaupunkiseudulta juuri hupakon työt aloittanut opiskelija. Ottaisin mielellään vastaan kokeneita miehiä jotka opettaisi mut alalle :)

Olen tosi iloinen ja hauska ja myös fiksu. Pituutta on 165 cm ja 55 kg. Silarit löytyy :) Vaaleat hiukset, pitkät sellaiset.

Tapoihin vissiin kuuluu et lähestytään täällä viesteillä? Mut minut löytää myös sihteeriopisto.org sivuilta kun ja pitää katsoa jos laittais muualle kanssa ilmoa
Sait huomioni. Kävin sivustolla sihteeriopisto.org mutten löytänyt sieltä yhtään ilmoitusta. Sen sijaan sieltä löytyi linkki neljään eri osioon joista kokeilin yhtä. Latautui hitaasti ja toiminto jäi kesken, epäilen että on joku huijaussivusto jos on mikään, toinen vaihtoehto on että koodailu on jäänyt kesken. Kolmas vaihtoehto on että en vain osaa, tätä on pidettävä erittäin varteenotettavana mahdollisuutena.

Ajattelin että jos kyse onkin sivustosta sihteeriopisto.com. Menin sinne mutta haku ei löytänyt yhtään ilmoittajaa jonka nimimerkki on Martta.

Oli pakko testata kans tota sivua, mulla kyllä latas mutta vaati rekisteröitymisen jos haluaa selata ilmotuksia 🤔

org-loppuisella sivustolla ei ole ilmoituksia

Poissa Vieras1471

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #426 : Huhtikuu 05, 2023, 14:18:12 »
Moi! Esittäydytääs tännekin.

Oon parikymppinen aloittelija tällä alalla. Ulkoisilta ominaisuuksilta minulla on pitkät vaaleat hiukset sekä olen 161cm pitkä ja paino n. 58kg. Muotoja minulla onkin ns. oikeissa paikoissa, rintani ovat luomut D-kupit, jotka tykkäävät saada huomiota osakseen. Ainoat lävistykset minulla on korvissa ja hipiäni on tatuoimaton. Meikkaan yleensä aika hillitysti. Naapurisivustolta minusta löytyy enemmän kuvia, ja tunnistajat varmaan osaa yhdistää minut myös AS-profiiliini, mutta sen haluan pitää erillään tästä työstä :)

Saatan ehkä alkuun olla ujohko uusien ihmisten kanssa, mutta eikös se lisää naapurintyttömäisyyttä? ;) Olen miellyttämisenhaluinen ja varustettu iloisella elämänasenteella, ja pyrinkin rentoon tapaamiseen omalta osaltani. Suutelu on tärkeä osa mukavaa tapaamista ja pidän lähinnä vaniljaseksistä, toki kiihkeyttä saa olla mukana. Rakastan suihinottamista, olen siitä saanut joskus kehujakin, vaikka syväkurkku ei vielä onnistu. Minua saa myös nuolla, kunhan olet myös terve. Peppujutuista en tykkää ja se alue on exit-only minulle!

En polta tai käytä muita nikotiinituotteita/huumausaineita. Alkoa lähinnä opiskelijatapahtumissa tai juhlahetkinä. Olethan sinäkin päihteetön tapaamisilla, sekä muutenkin pitänyt huolta hygieniastasi.

Oon tavattavissa Oulun keskustassa, jossa minulla on oma paikka. Arkena aamupäivät menee mulla koululla, joten lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin olisin tavattavissa.

En arvosta tinkaajia ja rajojen venyttäjiä. Olen päätoimisesti opiskelija, joten teen tätä aikalailla vaan osa-aikaisesti. Ajanvaraukset mieluiten sähköpostilla, kun en tätä sivustoa niin usein käytä! Kannattaa laittaa uudestaan viestiä, jos en ole huomannut heti vastata :)

 :inlove:

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #427 : Huhtikuu 06, 2023, 14:24:26 »
Tervetuloa Ellasofia!

Huomasin ilmoituksesi jo aikaisemmin ja kuvien perusteella kyllä täysi 🥰


Poissa Naukukisu

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #428 : Huhtikuu 12, 2023, 22:57:41 »
Moikka. Olen 47-vuotias friidu Vaasasta ja huoraan osa-aikaisesti täällä kotikulmilla. Kik messengeristä minut löytyy nimellä: *****. Nautin seksin myymisestä eli ihan omalla vapaalla tahdolla olen tähän lähtenyt. Siinä kai pääasiat ilman sen kummempaa myyntipuhetta🙂 :inlove:
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2023, 23:42:30 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0404

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #429 : Huhtikuu 22, 2023, 04:20:26 »
moi!sähän vaikutat jonka voisin mielellä tavata.Mä oon erittäin kohtelias naisia kohtaan ja muutenki helppoa seuraa.mul on positiivinen vaikutus ihmisiin.. mä saan sut hyvälle tuulelle.. mitäs oot mieltä?                        1!

Poissa Tarno96

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #430 : Toukokuu 02, 2023, 15:26:12 »
Kuningas julienin sanoin hei kaikki typsylit. Tulkaahan eteläiseen etelään reissuun hanko/raasepori parempi vielä muuttakaa firman tänne nii saatte kanta-asiakkaan

Poissa neitiJade

  • Newbie
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 25
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #431 : Toukokuu 03, 2023, 16:10:25 »
Moikka!

Oon nyt aikani lurkkaillu täällä ja ajattelin, että vihdoin olisi aika esitellä itseni – mä oon neitiJade, 34-vuotias full service pt Espoosta. Oon ollut alalla reilu 7 kuukautta ja pakko sanoa, että olen todella iloisesti yllättynyt tästä kaikesta; tapaamiset ovat olleet antoisia ja palkitsevia sekä kollegat, joiden kanssa ollut tekemisissä, ovat olleet super avuliaita alalle pääsyn kanssa.

Seksin suhteen tykkään hyvin monipuolisesta menosta: hellästä, rajusta, kimpoista, kinkyistä you name it!

Tässä tuli nyt lyhyesti esiteltyä itseni. Mukava olla osa tätä foorumia. Toivottavasti törmäillään täällä tai luonani!
Espoo

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #432 : Toukokuu 07, 2023, 19:04:52 »
Onpas ihania uusia täällä.
Ihanat naiset.

Poissa Martta

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #433 : Toukokuu 19, 2023, 19:52:39 »
Mokailin vähän kun laitoin seuranhakua väärään aihealueeeeen mutta mua ojennettiin tänne.

Eli täällä on pääkaupunkiseudulta juuri hupakon työt aloittanut opiskelija. Ottaisin mielellään vastaan kokeneita miehiä jotka opettaisi mut alalle :)

Olen tosi iloinen ja hauska ja myös fiksu. Pituutta on 165 cm ja 55 kg. Silarit löytyy :) Vaaleat hiukset, pitkät sellaiset.

Tapoihin vissiin kuuluu et lähestytään täällä viesteillä? Mut minut löytää myös sihteeriopisto.org sivuilta kun ja pitää katsoa jos laittais muualle kanssa ilmoa

Nosto, kesälomailen melkein pari kuukautta Naantalissa. Saa tulla muokkaamaan mökille :inlove:

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #434 : Kesäkuu 15, 2023, 23:41:10 »
Tervetuloa alalle, neidot!  :drinking: :headbang:
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa RoccosApprentice

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #435 : Kesäkuu 20, 2023, 15:37:54 »
Moikka!

Oon nyt aikani lurkkaillu täällä ja ajattelin, että vihdoin olisi aika esitellä itseni – mä oon neitiJade, 34-vuotias full service pt Espoosta. Oon ollut alalla reilu 7 kuukautta ja pakko sanoa, että olen todella iloisesti yllättynyt tästä kaikesta; tapaamiset ovat olleet antoisia ja palkitsevia sekä kollegat, joiden kanssa ollut tekemisissä, ovat olleet super avuliaita alalle pääsyn kanssa.

Seksin suhteen tykkään hyvin monipuolisesta menosta: hellästä, rajusta, kimpoista, kinkyistä you name it!

Tässä tuli nyt lyhyesti esiteltyä itseni. Mukava olla osa tätä foorumia. Toivottavasti törmäillään täällä tai luonani!

Herran perkele mikä nainen!!  :inlove: tervetuloa meille molemmille

Poissa veera

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #436 : Kesäkuu 21, 2023, 19:39:58 »
Moikka kaikki ihanat tyypit!

Alalla uusi ja innokas 30-vuotias nainen, vaikutan pääsääntöisesti Oulun alueella mutta reissua tulee heitettyä Etelä-Suomeen enemmän ja vähemmän. Innostunein mielin kohtaamassa upeita ihmisiä ja kokemassa nautinnollisia hetkiä.

Palveluistani löytyy full service, eroottinen hieronta sekä shibari-sidonta. Olen koulutettu hieroja, joten osaan hoitaa sinua taatusti kokonaisvaltaisesti enkä vain hipsutella (ellei se ole toiveesi!). Tapaan mielelläni miehiä, naisia kuin parejakin. Kunhan tässä pääsen vauhtiin, ties mitä metkuja keksinkään päänne menoksi!  ;)

Kuumaa ja kiihkeää kesää kaikille, kohtaamisiin!
Hupakointi hetken aikaa tauolla, mutta vain hetken. 🖤

Kuvia löydät täältä: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=694

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 402
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #437 : Kesäkuu 22, 2023, 05:17:50 »
Moikka kaikki ihanat tyypit!

Alalla uusi ja innokas 30-vuotias nainen, vaikutan pääsääntöisesti Oulun alueella mutta reissua tulee heitettyä Etelä-Suomeen enemmän ja vähemmän. Innostunein mielin kohtaamassa upeita ihmisiä ja kokemassa nautinnollisia hetkiä.

Palveluistani löytyy full service, eroottinen hieronta sekä shibari-sidonta. Olen koulutettu hieroja, joten osaan hoitaa sinua taatusti kokonaisvaltaisesti enkä vain hipsutella (ellei se ole toiveesi!). Tapaan mielelläni miehiä, naisia kuin parejakin. Kunhan tässä pääsen vauhtiin, ties mitä metkuja keksinkään päänne menoksi!  ;)

Kuumaa ja kiihkeää kesää kaikille, kohtaamisiin!

Tervetuloa ja täällähän on palveluntarjoaja nimimerkillä veeras, eli asiakkaiden pitää olla tarkkana ettei sekoita teitä keskenään.

Poissa Fionax

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #438 : Kesäkuu 27, 2023, 00:49:04 »
Moi kaikille!
Täällä uusi osa-aikainen pt Keski-Suomesta esittäytyy.
Oon reilu kolmekymppinen 168/58/B naapurintyttömäinen, hyväkroppainen ja nätti opiskelijanainen. Helposti lähestyttävä, fiksu ja iloinen persoona.
Tykkään seksistä ja erilaisten ihmisten kohtaamisesta
ja niinpä päätin kokeilla sopisko tää työ mulle :)

Tarjoan GFE-tyylisiä tapaamisia.😘
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2023, 02:44:55 kirjoittanut Mummo »
Gfe tapaamisia herrasmiehille Keski-Suomessa😘

Poissa Jenniredhead

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #439 : Kesäkuu 27, 2023, 21:13:54 »
Moikka kaikille! Täällä Jenni, 36-vuotias nurmijärveläinen. Olen näitä hommia tehnyt enemmän tai vähemmän jo vuosia, mutta vasta nyt etsiydyin tänne. Olen taustaltani transsukupuolinen, mutta korjausleikkauksessa käynyt. Olen naisellinen,pilke silmäkulmassa, huumorintajuinen, fiksu ja pidän kovasti tästä työstä. Kanssani asiat sujuvat mukavasti, läheisesti ja rennosti. Mieluiten teen gfe-tyyppisiä keikkoja, mutta toiveita kuuntelen myös aina. Täälläkin saa mielellään laittaa viestiä 💋