Tää ketju oli pakko nostaa esille lähes kuuden vuoden ajan levänneenä,koska siinä on mielestäni järkeviä kannanottoja liittyen aiheeseen..
Myönnettäköön se,että olen jo vanhempaa saapumiserää ja hiuksistakin löytyy jo harmaita karvoja,mut mikään hopiapää sentäs ole.
Koskaan ei ole käynyt niin,jotta tuntuva ikäero verrattuna palveluntarjoan ikään esim.18vee,olisi ollut häiritsevää vierailun aikana,olen minä sen verran pervo luonteeltani näissä asioissa.
Useiden vuosikymmenten ajan kun olen harrastanut tätä touhua,niin pääsääntöisesti lähtökohtana on ollut vierailla sihteerien 18-35v luona tai kutsua hänet hotelliin.
Ajan myötä kun on niitä vakkarisuhteita kehittynyt,niin olemme keskustelleet sihteerien kanssa tuntuvasta ikäerosta,joissa on käynyt ilmi,että järkiään nuoret sihteeriköt ovat mielummin ottaneet vastaan reilusti vanhemman asiakkaan,kuin hänen ikäryhmään kuuluvan.
Ihan siitä syystä,jotta vanhemmalla asiakkaalla on taito käsitellä nuorempaa neitoa mikä nuoremmalta miehen alulta vielä puuttuu..
Ja moni nuorineito on tuonut esille,jotta on vapautuneempaa rakastella vanhemman herrasmiehen kanssa,kuin kokemattoman miehen alun kanssa.
Toki,sen olen tehnyt selväksi jos sattuisi sellainen tilanne käymään sihteerivierailulla,kun oven aukaisee nuori(18v)kaunis ja seksikäs neito ja pääsemme jo hyvään vauhtii,jonka jälkeen hän tuo esille,että olenkin liian vanha hänelle,niin tottakai kunnioittaisin hänen päätöstään ja poistuisin hänen luoltaan.
Se on minun suola tähän touhuun,kun saan tavata nuoria kauniita ja seksikkäitä mimmejä,joita hyvin epätodennäköisesti en siviilissä pääse tapamaan,mut koskaan ei tiedä..?