Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos kumi menee riekaleiksi...  (Luettu 5455 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos kumi menee riekaleiksi...
« Vastaus #40 : Heinäkuu 22, 2025, 11:08:03 »
Tosi tiukan värkin omaavana on asiakkaan kanssa kolme krt rikkunut, olen antanut laitella loppuun kun vahinko oli jo peruuttamattomasti tapahtunut.Testeissä tulee käytyä kerran kk eikä näistä ainakaan tullut jälkiseuraamuksia.

toivottavasti olet tietoinen riskeistä mitä toimintamalliisi liittyy. suojaamattomassa yhdynnässä kun taudinaiheuttajat leviää nimenomaan sperman ja touhutippojen välityksellä. mitä pidempään yhdyntä kestää, sitä enemmän taudinaiheuttajia pääsee limakalvoillesi, ja homma on viimeistelty siinä kohtaa kun antaa asiakkaan laueta sisään.

Tässäkö ei päde se kuuluisa 5 sekunnin sääntö? 😄

jännittävää! itse toteutan 5 sekunnin sääntöä lähinnä ruokahommissa, niin ei kyllä ole tullut vastaan tilannetta että joku toteuttaisi sitä seksipuuhissa.

paitsi että nyt aloin miettimään niitä miehiä jotka haluaa vähän "kokeilla" terskalla pilluhuulia ennen kumin laittoa, ehkä heillä on tässä sitten ajatuksena joku viiden sekunnin sääntö. ei ole tullut aiemmin mieleen kun itsellä on silloin mielessä lähinnä "mitä vittua sä teet" ja "tämän numero tallennetaan nimellä äläotavastaan".
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #41 : Heinäkuu 22, 2025, 11:14:48 »
Miten muuten teette jos kumi täyttyy spermasta, vaihdatteko sen heti? Tänään oli asiakas joka tuli ja jatkoi samaan syssyyn toiselle kierrokselle spermat kumissa, en edes tajunnut että oli tullut välissä kun piti muutenkin koko ajan melkoista ähinää ja örinää. Ennen ei ole tullutkaan vastaan ketään joka pystyy yhtä soittoa laittelee ilman taukoja orgasmeista huolimatta.

itse tarkkailen kumia koko ajan tapaamisen aikana ja vaihdan sen jo siinä vaiheessa jos asiakkaalta tulee edes niin paljon touhutippoja että kumi alkaa tuntumaan liian liukkaalta. kun tällaisia tulee vastaan niin katson tilanteen mukaan että laitanko sitten kokoa pienemmän kumin vai kokonaan liukastamattoman, jotta se ei varmasti lähde paikaltaan.

spermaisella kortsulla mitään sanomatta paneva asiakas lentäisi kyllä ulos kuin leppäkeihäs, aivan turhaa riskinottoa ja vaaran aiheuttamista minulle.
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #42 : Heinäkuu 22, 2025, 13:54:51 »
Myöskin ajattelussa "vahinko jo tapahtunut, antaa mennä vain" on se huono puoli, että sama asiakas voi sitten seuraavalla tapaamisella käyttää tavallista pidempään aikaa tinkaamisen paljaalla saamiseen kun edelliskerrallakin oli.