Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko naisella kaikki hyvin?  (Luettu 5500 kertaa)

Poissa Harvey

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Onko naisella kaikki hyvin?
« : Syyskuu 04, 2019, 20:46:51 »
Tuli tässä kokemus eteen kun kävin maksullisen luona(suomalainen). Todella mukava ihminen ja asiat meni aivan sovitusti. Ihan perusasioita puuhailtiin eikä mitään erikoisuuksia.

Siinä kesken touhujen tuli pariinkin otteeseen selkeästi se olo että nyt ei ole naisella hyvä olla. Minulle jäi mielikuva että piti tilannetta epämiellyttävänä.

Mukavien käytyjen keskustelujen perusteella jotka oli ihan normaali arkeen liittyviä niin en usko että tein mitään väärää/ihmeellistä. Tietenkin mistä sitä aina tietää. Hygienia check, ulkonäkö check.

Onko vastaavia kokemuksia?


Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2019, 21:29:40 »
Minulla on tapana ennen aloittamista pyytää palveluntarjoajaa sanomaan heti, jos jokin tuntuu epämiellyttävältä. Jos huomaan jotain poikkeavan oloista, kysyn kyllä heti, onko kaikki hyvin.

Kyllähän voi olla, että tapaamallasi maksullisella oli jokin ihan sinusta riippumaton vaiva, josta hän ei siinä tilanteessa vain halunnut sanoa, ehkä ajatellen, ettei pilaisi tunnelmaa.

Ylilääkäri

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2019, 22:44:34 »
Parhaan vastauksen varmaan saa kun kysyy tilanteessa suoraan. Koska hankalahkoa tilanteen ulkopuolelta on pohtia miten asia oli koska ainoastaan tyttö itse voi tuohon vastata.


Oletko itse lähtökohtaisesti huolissasi et tapaaminen on tytölle epämiellyttävää vai syntyikö tunne vasta tapaamisessa? Mikäli ensimmäinen vaihtoehto niin helposti ylitulkitsemme tilanteita omien ennakkopelkojen/odotusten kautta, jolloin ei välttämättä ollut mitään oikeasti vialla. Mut mikäli jälkimmäinen vaihtis niin sitten voi olla et tytöllä huono päivä, paikat kipeenä, teillä ei kemiat kohdanneet hänen puoleltaan, hän tekee hommaa ns pakosta (rahapula tms) tai miljoona muuta syytä tai huolta mihin oikeastaan voi vain ko tyttö ottaa kantaa. Tai sit tytön sex face on sellainen minkä vaan tulkitsit väärin. Mut in the end sanoisin et tuskin itseäsi soimaat mikäli muutoin tapaaminen sujui hyvin, voit itse päättää jatkossa yritätkö saman mimmin kanssa uusiksi vai et.
Thank you 🙏🕊️

Poissa naku_keisari

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2019, 23:12:05 »
Vastatakseni esitettyyn kysymykseen, kyllä on.

Minulle on sattunut sama, kahdestikin. Ekalla kerralla juttelu oli ennen ja jälkeen aktin hyvin harvasanaista, osin hyökkäävää. Hoidettiin hommat ja ilman yläviitosia lähdin kotiini, puoli tuntia ostettua aikaa jäi mittariin käyttämättä. Tyttö ilmoittelee yhä, joten meininki oli kaiketi siedettävää - tai siedettävä. Hänelläkin kroppa ja naama check/check.

Toinen kerta oli vallan ihana ihanuus, kaunein ja upein kohdalleni osunut sihteeri tai ylimalkaan nainen. Jutut ennen ja jälkeen toimintaa hyvin kohteliaita ja arvostavia, sellainen kouluttautunut ja sivistynyt fiilis sen ihmisen aurassa. Aktin aikana olikin sitten harras tunnelma, siis ei sillä hyvällä tavalla harras. Oli sitten viimeinen päivä kun hän ilmoitteli julkisesti. Enpä usko, että hän minua siinä tilanteessa suri vaan oli päästämässä irti jostakin isommasta. Tai pääsemässä johonkin.

Eikä jäänyt itseäni tilanteet vaivaamaan enkä usko että minäkään vaivasin naisia määrääni enempää. Ei se aina lähde 100 %, ihmisiä tässä ollaan ja syyt milloin mihinkin voivat olla mitä moninaisimpia.

En usko, että tarvitset kaitselmusta tai sielunhoitoa - et sitä pyytänytkään. Hyvää jatkoa harrastuksen parissa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #4 : Syyskuu 05, 2019, 11:41:00 »
Yleensä sen huomaa jo ovella jos joku on huonosti tai jos itselle tulee fiilis siitä, että nyt ei ole kaikki kunnossa niin olen pahoitellut vaivaa ja kääntynyt ovella. En ole mikään tunteeton painokone joka panee maksullista kelissä kuin kelissä välittämättä muusta kuin omasta nautinnosta. Vain kerran on käynyt niin,että kesken touhujen olen pysähtynyt ja kysynyt onko kaikki ok kun ei oikein neito ollut mukana. Juteltiin niitä näitä loppu aika ja syykin selvisi huonoon päivään. Menin kuitenkin uudelleen kun oli seuraavaksi paikkakunnalla ja meno oli ihan toista maata ja hyvitystä tarjottiin edelliskerrasta todella mukavalla tavalla ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #5 : Syyskuu 05, 2019, 16:26:16 »
Nyt voisi kysyä miten ostajat suhtautuvat siihen jos palvelun tarjoajalla on ongelmia yksityiselämässä syystä tai toisesta ja se näkyy palvelutilanteessa. Juuri tuollaisena jossa miettii onko naisella kaikki hyvin.
Pitääkö naisen olla aina samanlainen hyväntuulinen, ottaa asiakkaan vastaan hymyillen, on läsnä ja tarjota parasta gfeä.
Onko asiakkaan ajan ja rahan tuhlaamista jos nainen ei ole täysin mukana tilanteessa ja nimenomaan sen takia kun ne taustalla olevat vastoinkäymiset jotka heijastuvat ulospäin.

Jos palveluntarjoaja tietää, että ei välttämättä pysty antamaan parastaan, olisiko hänen parempi kertoa siitä ja jättää valinta asiakkaalle?
Vai olisiko naisen parempi pitää taukoa ja palata takaisin kun siihen kykenee?
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #6 : Syyskuu 05, 2019, 16:34:06 »
Naisen on parempi pitää taukoa ja palata(jos haluaa) takaisin kun poutapilvet seilaavat taas mielessä :)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #7 : Syyskuu 05, 2019, 16:39:27 »
^^ Mielestäni olisi parempi, jos palveluntarjoaja peruisi tapaamisen tai pitäisi taukoa hommasta tai ainakin kertoisi, mikäli ei kykene panostamaan tapaamiseen kunnolla.
Maksajana haluan maksimoida oman nautintoni tapaamisissa ja henkisesti poissa oleva "pane nyt sitten" -asenteella oleva kumppani ei ole se mitä haen.
Noita saa halvemmallakin ;-)
Itselleni iso osa tapaamisen onnistumista on se henkinen puoli, se fiilis että molemmat on mukana touhuissa ja pyrkii tuottamaan toiselle hyvää oloa.
Mulle on tärkeää se että vastapuolikin on mukana vapaaehtoisesti ja hyvillä mielin, tai ainakin osaa näyttää siltä. Pienikin viite siitä ettei kaikki ole hyvin vie kyllä omat fiilikset miinukselle, ja sitä en ole hakemassa kun tapaamiselle menen.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #8 : Syyskuu 05, 2019, 17:55:20 »
Luulisi, ettei kukaan edes haluisi ottaa asiakkaita vastaan muuta kuin parhaimmillaan. Jos itsestä tuntuu ettei siihen joskus pysty, niin en ota varauksiakaan. Vedän vaan peiton pään yli ja mökötän itsekseni.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #9 : Syyskuu 05, 2019, 18:01:54 »
Mutta mistä siis aloittajalle tuli fiilis ettei kaikki olisi seksin aikana ollut ok...? Pystyisikö sitä yhtään avaamaan?
Ilmeisesti kyse oli juurikin seksin aikana, jos jutut muuten luistaneet hyvin. Siitä mieleen tuleen että jokin mitä on tehty ei ole tuntunut hyvältä. Tosin, joistain on toooosi vaikea sanoa mitkä fiilikset seksin aikana - varmaan 90% miehistä näyttää laukeamisen hetkellä siltä että ne olisi kovissa kivuissa ;D
Mutta siis, voisi kuvitella että jos huono päivä niin se näkyisi nimenomaan/myös keskustelussa, seksissä kun on helppo feikata, keskustelussa mun mielestä haastavampaa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #10 : Syyskuu 05, 2019, 18:43:14 »
Ei kannata liikaa analysoida kaikkea.

Jos kuitenkin hommat hoitui hyvin ja kaikki muutenkin oli kuten luvattu, niin älä ala ahdistelemaan tyttöä kyselytulvalla ja vielä spekuloimaan jälkikäteen forkalla. Itse en tykkää yhtään jos mun fiiliksiä yritetään urkkia tai muuta, mikä ei ole tapaamisen kannalta millään tapaa olennaista.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2019, 18:45:32 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #11 : Syyskuu 05, 2019, 19:53:47 »
Nyt voisi kysyä miten ostajat suhtautuvat siihen jos palvelun tarjoajalla on ongelmia yksityiselämässä syystä tai toisesta ja se näkyy palvelutilanteessa. Juuri tuollaisena jossa miettii onko naisella kaikki hyvin.
Pitääkö naisen olla aina samanlainen hyväntuulinen, ottaa asiakkaan vastaan hymyillen, on läsnä ja tarjota parasta gfeä.
Onko asiakkaan ajan ja rahan tuhlaamista jos nainen ei ole täysin mukana tilanteessa ja nimenomaan sen takia kun ne taustalla olevat vastoinkäymiset jotka heijastuvat ulospäin.

Jos palveluntarjoaja tietää, että ei välttämättä pysty antamaan parastaan, olisiko hänen parempi kertoa siitä ja jättää valinta asiakkaalle?
Vai olisiko naisen parempi pitää taukoa ja palata takaisin kun siihen kykenee?

Voisin kuvitella että varsinkin seksityössä huonot päivät näkyvät asiakkaalle halusi tai ei. Pystyykö kukaan ongelmiaan täysin pois sulkemaan ja antamaan hyvää palvelua? Palveluntarjoajat voivat voivat tietysti sanoa mielipiteensä tähän.

Olen sitä mieltä jos palveluja tarjoaa, on pystyttävä antamaan parastaan asiakkaalle. Jos tuntee että ei pysty, silloin on pidettävä taukoa eikä sitä tarvitse sen enempää selitellä. En osta palveluja pelkästään pillun takia, vaan kokemuksen täytyy olla syvällisempi ja se onnistuu vain jos molemmat ovat myös henkisesti täysillä mukana :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #12 : Syyskuu 05, 2019, 20:01:51 »
Mä en ole koskaan ollut töissä silloin, jos on huono päivä.

Joskus joku lähipiirissä tapahtunut asia yms saattanut olla mielessä, mutta työnnän ne ajatukset syrjään tapaamisen ajaksi.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #13 : Syyskuu 06, 2019, 10:36:13 »
Jos on huono päivä ja se vaikuttaa palvelun laatuun niin kyllä silloin voisi pitää vähän vapaata. Ennemmin sitä tapaa iloisen huoran kuin mökö mökön.  :)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #14 : Syyskuu 06, 2019, 11:48:06 »
Me elämme nyt kyllä ihan eri todellisuuksissa. Siis tekö muka pystytte kaikki ennakoimaan viikkoja etukäteen, että milloin teillä on tulossa huono päivä? :D

Jos minä tapaamisen sovin, niin se myös pitää. Tarpeen vaatiessa saatan kysyä, että onnistuuko tapaamisajan siirtäminen, ja jos ei onnistu, niin sitten pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa. Ja tapaamisen minä perun ainoastaan painavista syistä, eli esim. jos rupean epäilemään, että asiakas on pelottava tyyppi, tai jos saan sairaskohtauksen.

Jos peruisin aina kaikki tapaamiset heti kun minulle tulee vähän kurja fiilis, niin sitten te kaikki valittaisitte siitä, että olen tapaamisen peruja. Jos tapahtuisi jotain oikeasti isoa ja musertavaa, siis jos saisin vaikka syöpädiagnoosin kesken päivän, niin se olisi eri juttu, mutta yhden pienen "huonon päivän" voin kyllä työntää mielestä pois tapaamisen ajaksi.

Ja senhän vuoksi maksukin suoritetaan tapaamisen alussa. Useimmat hengen murheet paranevat kyllä seteleitä saamalla.
Eläkkeellä.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #15 : Syyskuu 06, 2019, 12:05:29 »
^ Toivottavasti ja oletettavasti pystyt kuitenkin antamaan asiakkaalle hyvää palvelua?
Itse tarkoitin juuri sellaisia tilanteita, jossa palveluntarjoaja tietää jo etukäteen, ettei pysty palvelmaan asiakasta oman vaatimus- ja tavoitetason määrittämällä tavalla.

Mulle noi rahat joita palveluksista maksan on sen verran isoja summia, että toivoisin myyjäpuolella oleva sen verran ammattiylpeyttä ja halua tehdä omalta osaltaan "kaikkensa" tapaamisen onnistumiseksi. Ainakin toivoisin että myyjä ilmoittaisi jos on ns. huono tukka -päivä ja hän epäilisi kykyjään täysipainoiseen palveluun.
Tietysti mikäli myyjä kokee, ettei huono päivä vaikuta merkittävästi palvelun laatuun, niin silloinhan homma on asiakkaan näkökulmasta ok, eikä mitään ilmoittamisia tai perumisia tarvita. Onhan siinä ainakin teoreettinen mahdollisuus, että turska saisikin vastapelurinsa paremmalle tuulelle  ;)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #16 : Syyskuu 06, 2019, 17:16:59 »

Tätä aloittajan kysymystä olen mielessäni pohtinut nyt paripäivää. Lähinnä että kommentoinko mitään vai en.
Kerran kysyin PT:lta että onko kaikki ok, niin hän suuttui. Oli kielletty kysymys, se ei kuulemma kuulu mulle. Olen oppivainen niin en enää kysele. ...Tai nyt kun mietin niin kyl mä varmaan vieläkin kysyisin saman kysymyksen, jos koen että aihetta on. En mä pysty oleen normaalisti jos tuntuu että toisella on paha olo. Mutta kokemani suuttumuksen takia mulla varmaan alkais puskea hikeä ja sydän pamppais miljoonaa jos/ kun alkaisin kyseleen varovasti fiiliksiä PT:ltä.
Amator

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #17 : Syyskuu 07, 2019, 06:53:04 »
Me elämme nyt kyllä ihan eri todellisuuksissa. Siis tekö muka pystytte kaikki ennakoimaan viikkoja etukäteen, että milloin teillä on tulossa huono päivä? :D

Jos minä tapaamisen sovin, niin se myös pitää. Tarpeen vaatiessa saatan kysyä, että onnistuuko tapaamisajan siirtäminen, ja jos ei onnistu, niin sitten pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa. Ja tapaamisen minä perun ainoastaan painavista syistä, eli esim. jos rupean epäilemään, että asiakas on pelottava tyyppi, tai jos saan sairaskohtauksen.

Jos peruisin aina kaikki tapaamiset heti kun minulle tulee vähän kurja fiilis, niin sitten te kaikki valittaisitte siitä, että olen tapaamisen peruja. Jos tapahtuisi jotain oikeasti isoa ja musertavaa, siis jos saisin vaikka syöpädiagnoosin kesken päivän, niin se olisi eri juttu, mutta yhden pienen "huonon päivän" voin kyllä työntää mielestä pois tapaamisen ajaksi.

Ja senhän vuoksi maksukin suoritetaan tapaamisen alussa. Useimmat hengen murheet paranevat kyllä seteleitä saamalla.

Ei varmaan kukaan tarkoittanut asiaa niin, että pikku vitutuksista aikoja perutaan tai vastaavasti mökötetään asiakkaalle. Ammattitaitoon kuuluu hoitaa hommansa hymyssä suin, niin ettei omat murheet näy asiakkaalle. Äkillistä vakavampaa sairastumista tai tapaturmaa ei kukaan pysty ennakoimaan viikkoja eikä edes päivää aikaisemmin.
Käytännössä esim. jos aamusta alkaen tuleva päivä näyttää koko lailla työtelijäältä, niin ennakoin jaksamiseni rajat, enkä sovi myöhäisillaksi tapaamisia, ennenkuin olen hoitanut sovitut ja katson sitten vasta vieläkö virtaa riittää vai olenko liian väsynyt olemaan parhaimmillani.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #18 : Syyskuu 07, 2019, 08:01:08 »
Minulla on tapana ennen aloittamista pyytää palveluntarjoajaa sanomaan heti, jos jokin tuntuu epämiellyttävältä. Jos huomaan jotain poikkeavan oloista, kysyn kyllä heti, onko kaikki hyvin.
Hyvä käytäntö, mitä käytän aina tavatessani uuden hupakon. Yleensäkään en ensimmäisellä tapaamisella varaa kuin sen 30min ajan juuri siksi jos jompikumpi osapuoli kokee tilanteen jollaintavoin hankalaksi.
Ainahan ne kemiet eivät kohtaa ja siihen mitkään tauot eivät oikein auta.

Ja tosiaan kaikilla ei vain ole aina se hyvä päivä käsillä, mutta pitää olla hupakollakin munaa ilmoittaa tästä jo etukäteen, ettei turhaan matkustele ehkäpä vaikka satoja kilometrejä tapaamiseen. Tietysti sekin vituttaa, mutte ei läheskään niin paljon kuin paska tapaaminen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #19 : Syyskuu 07, 2019, 09:05:27 »
Tässäkin kannattaa muistaa että tapaaminen on aina kahden kauppa. Tapaamisen odottaminen saa omat murheet kyllä väistymään, palveluntarjoaja ei niin innoissaan välttämättä ole. Tapaamani hupakot ovat tässä suhteessa olleet oikein ammattitaitoisia.