Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko naisella kaikki hyvin?  (Luettu 5499 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #20 : Syyskuu 07, 2019, 09:05:27 »
Tässäkin kannattaa muistaa että tapaaminen on aina kahden kauppa. Tapaamisen odottaminen saa omat murheet kyllä väistymään, palveluntarjoaja ei niin innoissaan välttämättä ole. Tapaamani hupakot ovat tässä suhteessa olleet oikein ammattitaitoisia.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #21 : Syyskuu 07, 2019, 09:17:05 »
Siinä kesken touhujen tuli pariinkin otteeseen selkeästi se olo että nyt ei ole naisella hyvä olla. Minulle jäi mielikuva että piti tilannetta epämiellyttävänä.

Hyvä syy pyytää rahat takaisin.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #22 : Syyskuu 07, 2019, 09:31:13 »
Nyt voisi kysyä miten ostajat suhtautuvat siihen jos palvelun tarjoajalla on ongelmia yksityiselämässä syystä tai toisesta ja se näkyy palvelutilanteessa. Juuri tuollaisena jossa miettii onko naisella kaikki hyvin.
Sitä ei välttämättä osata tulkita oikein, sitä voidaan pitää liukuhihnapalveluna, kylmäkiskoisuutena, inhona yms.

Lainaus
Pitääkö naisen olla aina samanlainen hyväntuulinen, ottaa asiakkaan vastaan hymyillen, on läsnä ja tarjota parasta gfeä.
Onko asiakkaan ajan ja rahan tuhlaamista jos nainen ei ole täysin mukana tilanteessa ja nimenomaan sen takia kun ne taustalla olevat vastoinkäymiset jotka heijastuvat ulospäin.
Kyllä. Sama asia ihan millä alalla vain. Tarjoan itsekin palveluita, tosin yrityksille, palveluni ja tuotokseni pitää olla aina huippuluokkaa riippumatta huonosti nukutuista öistä tai ongelmista yksityiselämässä. Seksityö on tietysti hieman intiimimpi palvelu mitä minä tarjoan.

Lainaus
Jos palveluntarjoaja tietää, että ei välttämättä pysty antamaan parastaan, olisiko hänen parempi kertoa siitä ja jättää valinta asiakkaalle?
Jos on ennakkoon buukattuja tapaamisia.

Lainaus
Vai olisiko naisen parempi pitää taukoa ja palata takaisin kun siihen kykenee?
Tämä on rankka ala, töiden tekeminen keskenkuntoisena syystä tai kolmannesta ei taida olla ihan parasta toipumista myöskään itselle.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #23 : Syyskuu 07, 2019, 12:26:52 »
^hyviä argumentteja. Kyllä kaikilla saa joskus olla se sysipaska päivä jolloin kaikki vituttaa tai sitten itsestään johtumattomista syistä on vaikutusta omaan työmotivaatioon. Ei kukaan varmaan halua näitä hommia hampaat irvessä tehdä ja satunnainen peruutus henkilökohtaisista syistä on ihan hyväksyttävää.

Eri asia on jos tyttö vaikuttaa pelokkaalta ja hermostuneelta, herää epäilys hänen vapaaehtoisuutensa tasosta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko naisella kaikki hyvin?
« Vastaus #24 : Syyskuu 07, 2019, 23:13:02 »
^hyviä argumentteja. Kyllä kaikilla saa joskus olla se sysipaska päivä jolloin kaikki vituttaa tai sitten itsestään johtumattomista syistä on vaikutusta omaan työmotivaatioon. Ei kukaan varmaan halua näitä hommia hampaat irvessä tehdä ja satunnainen peruutus henkilökohtaisista syistä on ihan hyväksyttävää.

Eri asia on jos tyttö vaikuttaa pelokkaalta ja hermostuneelta, herää epäilys hänen vapaaehtoisuutensa tasosta.

Edelleen mä sain sen vaikutelman aloituksesta et kaikki vaikutti olevan muuten hyvin, mutta seksin aikana jokin häiritsi (?).
Ja ei mitenkään nyt aloittajaan liittyen, mutta noin voi käydä normihommissakin helposti jos esim. sormettaa liian kovaa/raapii kynnellä limakalvoja, puree/imee kovaa pussaillessa, pannessa vetää koko ajan liikaa ulos jolloin survoo mihin saattuu ymsyms.
Siis juttuja mitä ei välttämättä itse siinä kiihkoissaan huomaa.

Mutta noihin huono päivä juttuihin - millaisia huonoja päiviä teillä oikein on??
Toki jos nyt jotain tosi dramaattista tapahtuisi - läheisen kuolema, diagnoosi jostain todella vakavasta sairaudesta tms., niin ne nyt voisi olla sellaisia ettei niitä pysty työntämään ajatuksissaan sivuun edes lyhyeksi ajaksi.
Mutta mun on vaikea kuvitella että ylipäätään työsuorituksiin vaikuttaisi jotkin arkiset vastoinkäymiset. Eihän kukaan pystyisi tekeen mitään asiakaspalveluduunia jos näin olisi. Tosin, varmaan tähän vaikuttaa se onko duunissa rutiinit kunnossa. Jos homman kanssa on hapuilua muutenkin, niin silloin pienemmätkin seikat tietty voi vaikuttaa, mutta ammattilaisella ei pitäisi olla ongelmaa vaikka se kahvinkeitin nyt ei aamulla toimisikaan :D
Tai sit mä oon vaan tunneköyhä horo ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!