Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Paloma, plastic doll

<< < (69/70) > >>

Vikingo:
Täytynee ehkä testailla tässä lähipäivinä. Viimeksi saatiin sovittua melko hyvä setti semmoiseen hintaan, millä kartellin edustajien sukat rupeisivat pyörimään jaloissa. Ongelmaksi vaan muodostui se, että hän suostui ottamaan varauksen silloin vain puoli tuntia ennen itse aikaa. Kun tietää, että nopeat on neidin liikkeet niin jäi silloin välistä :D Nyt jos olisi kunnon paikko tiedossa, niin voisipa melkein ottaa riskin, mutta kahtellaan.

jeppe12:
Kävitkö Vikingo jo testaamassa Paloman nykykunnon ja mikä oli meno tällä? Kyllähän noita tissejä olisi kiva käydä taas leipomassa, mutta tosiaan kuinka Paloma on itse mukana touhussa, vaikuttaa nautintoon aika lailla ainakin itsellä.

Vikingo:

--- Lainaus käyttäjältä: jeppe12 - Kesäkuu 25, 2025, 09:39:33 ---Kävitkö Vikingo jo testaamassa Paloman nykykunnon ja mikä oli meno tällä? Kyllähän noita tissejä olisi kiva käydä taas leipomassa, mutta tosiaan kuinka Paloma on itse mukana touhussa, vaikuttaa nautintoon aika lailla ainakin itsellä.

--- Lainaus päättyy ---

Valintani kohdistui sitten toiseen yrittäjään, mikä näin jälkikäteen hieman harmitteleekin. Paloman kiertue kuitenkin näyttäisi jatkuvan day to day-periaatteella....

jeppe12:
Niin näkyy... Ja paikkakunnat/suunnitelmat vaihtuu lennossa. Kuten ennenkin.

Laatikkohäslääjä:
Yritin päästä tapaa mut oli se melkosta vatkaamista ajan ja palvelujen kans et en päässy sisälle asti. 20min autossa vielä venasin mut sit loppu usko ja lähin jatkaa matkaa. Näin tällä kertaa. Liekkö sattunu härö päivä pt lle

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta