Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Paloma, plastic doll
Tunnustautuja:
--- Lainaus käyttäjältä: Jubba - Syyskuu 06, 2025, 21:20:50 ---Kävin kanssa kokeilemassa. Kenenkään ei tarvitse raportistani mieltään pahoittaa ja jokaisella on oikeus omaan kokemukseensa yms jaadi jaadi
Joskus päiviä sitten kyselin mahista 60€ suikkarille ja oli silloin Kampissa. En jaksanut ihan sinne asti kun olin Kehä3:lla. No tänään kun olin lähempänä Kamppia kyselin taas viestein onnistuisko nyt. Vastasi että on Vantaalla. No kysyin että sopiiko tulla sinne. Sopihan se. Sovittiin että tulen automaatin kautta, koska cash. Olin 10min päässä kun ilmoitti että tänään ei sovi. Kysyin onko varma sillä olen jo aika lähellä. Vastasi että ok sopii vähän yli tunnin päähän. No satun asumaan vartin päässä kohteesta niin menin kotiin maleksimaan. Yllättäen Paloma laittoi viestiä että voinko tuoda hänelle ruokaa? Kysyin minkälaista? Halusi Ehrmann puddingia, mustikoita ja jotain hedelmää(saan kuulemma yllättää valinnallani). No infosin että voin tuoda ruokaa ja kysyin onko aikataulu yhä pitävä. Vastasi että voi tulla jo heti, vaikka sovittuun oli vielä tovi. No en ehtinyt heti kun piti käydä ruokakaupoillakin matkalla. Kaupasta kysyin että käykö joku muu kuin Ehrmann, koska en löydä sitä. Tuli melko napakka EI VAIN EHRMANN. No löysin niitä, mutta siinä vaiheessa Paloma ei enää vaikuttanut olevan linjoilla. Mietin että mokasinko nyt kun en löytänyt sitä saatanan Ehrmannia kahdessa sekuntissa. Lähdin kuitenkin ajelemaan kohteeseen ja välillä tiedustelin onko hän yhä siellä. Saavuin paikalle, joka oli lentokenttä hotelli. Istuin parkissa ja infosin että täällä ollaan. Palomasta ei kuulunut. No olin melko varma että on äijää koijattu ja syön iltapalaksi Ehrmannia. Oli kevyesti höperö olo. Päätin siinä vähän naputella työsähköposteja kun tietysti on hyvä varuiksi odotella vähän yli sovitun ajan. No yht äkkiä Paloma palasi linjoille ja tuli ohje tulla hotlan 7. kerrokseen. Oli vähän säätöä kun sinne pääsi vain kulkukortilla, mutta lopulta onnistui muiden ihmisten muassa. Siellä kerroksessa Paloma kovasti tyrkytti väärää huoneennumeroa ja en yhäkään uskonut että tästä tulee mitään. Lopulta antoi oikean numeron ja pääsin huoneelle. Vastassa oli yllättävän pitkä nainen. Yllätti siis minut. Isot tissit ja huulet oli heti näytillä. Odotin jotain aikalailla muuta. Mielestäni kuvat netissä on tosi yliampuvia siihen nähden mitä vastassa oli. Ei siis ollenkaan niin överi.
Ekana annoin hänelle ruokakassin ja totesin "here is some food for you". Se selvästi kevensi tunnelmaa, joskaan en tiedä oli se jäykkä ennestäänkään. Ehkä omalta osaltani ainakin. Hän naurahti ja selitteli jotain että lähellä ei ole kauppoja jne. Sitten kysyi paljonko ruoat maksoivat ja antoi muutaman euron kulujani enemmän takaisin. Hämmennyin koska olin satavarma että ruokakassikulut menee sen blowjob maksun lisäksi ja olin ajatellut että se on fine. No ensin Paloma antoi mulle rahaa ja sitten mä annoin hälle rahaa. Varmisteli kovasti että penis on puhdas. Sitten alkoi blowjob, joka välillä keskeytyi kun häntä kiinnosti missä asuin ja mistä olen kotoisin. En ole varma kestikö toimituksessa keskimääräistä pidempään, mutta loppua kohden ote suussa tiukkeni siihen malliin että se oli jopa hieman epämukavaa. Voi tietysti olla että annoin jotain signaaleja että tykkään semmoisesta. No maaliin päästiin ja sitten oli jonkinlaista höpöttelyä taas. Tajusin että hänen puheantinsa on parempaa kuin tekstiviestianti. Tekstarit vaikuttaa tosi oudoilta lyhyydessään ja pökkelyydessään ja niistä voi saada aikalailla erilaisen kuvan kuin hän ehkä oikeasti on. Ihmisenä vaikutti ihan mukavalle. Oli kiitollinen ruoista, käynnistä jne. Kiitti vielä perästä päin viestilläkin.
Sanoisin että tapaamisen järjestäminen oli hirveää sekoilua, mutta omalla kohdallani tapaamisen isoin anti olikin ehkä tavata henkilö. Ei se blowjob, josta en nyt oikein tykännyt loppujen lopuksi. Ei jäänyt sellainen että menisin uudestaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä hedelmää veit?
Jubba:
--- Lainaus käyttäjältä: Tunnustautuja - eilen kello 12:42:19 ---Mitä hedelmää veit?
--- Lainaus päättyy ---
Rasiallisen nektariineja.
antsa42:
Ei tullut ekstrafiilistä siitä, että ruokalähetti sai suihinottoa tipin sijaan? No joo, ei ehkä tuon säädön jälkeen ollut leikkisä fiilis..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta