Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Paloma, plastic doll

<< < (68/70) > >>

antero pee:
Mun kanssa Paloma ei ole koskaan pussaillut enemmän kuin pieniä suukkosia.
Tapaamisia on kyllä tullut aika kiva määrä vuosien mittaan.

Viime viikolla ainakaan kasvoissa ei ollut mitään epämuodostunutta.
En sanoisi "normaaliksi", mutta kauniit kyllä omasta mielestäni.
Jos nyt siis body tuning kiinnostaa. Naapurintyttö ei ole vastassa ;)

Veka:

--- Lainaus käyttäjältä: Freier - Toukokuu 19, 2025, 19:28:00 ---tänään Paloma oli poikkeuksellisen ärtyneellä tuulella. Tapaamisen lomassa hän pakkaili kamojaan ja ilmoitti lähtevänsä vielä illalla muutaman kuukauden lepolomalle latautumaan.

No, jos vanhat merkit pitävät paikkansa hän on Suomessa ennen kuin huomaakaan. Mutta minun osaltani sanoisin että kiitos ja kumarrus. Kannan silti aina muistoissani kohtaamisiamme, vaikkapa helteisellä punavuorelaisella kadulla, jolta tulit hakemaan minua "näyttävissä" vaatteissa  :o

Tällaiset suuret persoonallisuudet tekevät harrastuksesta harrastamisen arvoista.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan sama kokemus sunnuntailta ;D
Edellinen kokemus talvella oli ihan huikea mutta nyt hän oli tosi pahalla ja äkäisellä päällä. Minulle hän itse asiassa sanoi, että lähtee maanantaina pois Suomesta eikä palaa enää ikinä. Ja sitä hän toisteli monta kertaa pitkin tapaamista  :blowjob: lomassa. Suomessa ei kuulemma tienaa tarpeeksi ja jossain muissa euroopan maissa hän voi pyytää 400e/tunnilta niin hän ei enää ikinä tule suomeen.

Äkäisyys näkyi myös otteissa. Olin tilannut  :inlove: mutta meno oli täyttä  >:( &  :whipping: ja otteet niin kovat että välillä piti ihan sanoa, että vähän pehmentää. Toisaalta sitten kävi niin, että olin tilannut puoli tuntia. Tullessa hän sanoi, ettei hänellä nyt ole aikaa kuin pikaiseen varttiin  :( Maksoin sitten vartin hinnan mutta puoli tuntia siinä kuitenkin meni  :D Eli sain puoli tuntia vartin hinnalla, vaikka olin alunperin puolesta tunnista maksamassakin. Ehkä hän unohti ajankulun tai jotain siinä Suomi-kiukkua puhistessaan.

Mutta hän on tosiaan tämän alan suuri taiteilijapersoona ja yksi osa juttua hänen kanssaan onkin se, että millään kerralla ei voi tietää, mitä on tulossa, se on ihan hetken mielialasta kiinni. Mutta silloin kun käynti sattuu oikeaan suhdanteeseen, meno on unohtumatonta. Luulen, että käyn koettamassa onneani vielä uudelleen, kun hän taas tulee (ihan varmasti palaa, hän on jo monta kertaa käynyt Suomessa "viimeistä kertaa")

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Veka - Toukokuu 21, 2025, 18:54:50 ---Minulle hän itse asiassa sanoi, että lähtee maanantaina pois Suomesta eikä palaa enää ikinä. Ja sitä hän toisteli monta kertaa pitkin tapaamista  :blowjob: lomassa.

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D ;D

Tämän pystyn helposti kuvittelemaan!
Luulen että se ryöstökokemus on vähän koventanut Paloman asennetta.
(Todella ikävä juttu ja harmittaa hänen puolestaan tuollainen paska.)
Minulle myös "teki pari asiaa selväksi" tapaamisen alkuun.
Sen jälkeen meininki oli onneksi ihan tavanomaisen laadukasta.
Toivotaan että palailee taas kun on vähän saanut rusketusta pintaan.

Laatikkohäslääjä:
Onkos Paloman mahtikannuja kuka käyny viimeks testaa? Tulossa visiittiä pk seudulle ja kattoo jos kävis visiitillä, jos nyt ovesta pääsee sisään asti😊

Maxi:
Täällähän se Paloma nyt on. En ole vuosiin käynyt häntä tapaamassa, ja silloin 3v sitten palvelu oli moitteeton, vaikka aika härö ja yksikertainen sekä tapaaminen vaikea sopia. On kai ottanut silikonia lisää vähän joka paikkaan, jos tollasesta plastc dollista tykkää, niin miks ei. Ei ole ainoa palveluntarjoaja, joka on vähän härö.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta