Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Paloma, plastic doll
jeppe12:
Paloma on lisännyt tänään ilmoituksensa otsikkoon tekstin:
"Yesterday customer stolen my money girls if you want write me i send number"
Joku tosi "reilu" kaveri ollut taas ilmeisesti liikenteessä...
mattssonni:
^Voi hitto :( näitä ei toivo kenellekään. Inhottavaa, alan inhottavimmat lieveilmiöt muistuttavat olemassaolostaan. Toivottavasti ei ole pahempaa sattunut.
Toisessa langassa juuri oli juttua käteisen vs. sähköisen maksamisen eri puolista. Nyt tulikin heti ikävä esimerkki käteisen huonoista puolista :(
Freier:
Aika lentää. Paloman ja minun ensitapaamisesta helvetin liukkaana talvi-iltana Vantaalla on vajaa 4 vuotta aikaa.
Vaihtuvien osoitteiden ja tapaamisaikojen kiitäessä rinnat ovat kasvanee useammalla litralla ja kehoon ilmestynyt muutakin täytettä edellisten jatkoksi. Asenne on onneksi edelleen ennallaan, eli täysin ennakoimaton ???
Never say never, mutta ehkä liika on kuitenkin liikaa, myös plastiikissa, ja tänään Paloma oli poikkeuksellisen ärtyneellä tuulella. Tapaamisen lomassa hän pakkaili kamojaan ja ilmoitti lähtevänsä vielä illalla muutaman kuukauden lepolomalle latautumaan.
No, jos vanhat merkit pitävät paikkansa hän on Suomessa ennen kuin huomaakaan. Mutta minun osaltani sanoisin että kiitos ja kumarrus. Kannan silti aina muistoissani kohtaamisiamme, vaikkapa helteisellä punavuorelaisella kadulla, jolta tulit hakemaan minua "näyttävissä" vaatteissa :o
Tällaiset suuret persoonallisuudet tekevät harrastuksesta harrastamisen arvoista.
jaculo:
--- Lainaus käyttäjältä: Freier - Toukokuu 19, 2025, 19:28:00 ---Tällaiset suuret persoonallisuudet tekevät harrastuksesta harrastamisen arvoista.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin sanottu. Paloma on tosiaan suuri persoonallisuus suurien rintojen ja huulien lisäksi. Melkoinen taiteilijaluonne. Niin ennakoimaton että suunnitelmat muuttuu lennossa ja flow vaan päällä. Jotenkin tuntuu et se vaatiikin tuollaista persoonallisuutta et jaksaa ottaa niin valtavia asiakasmääriä mitä hänelläkin on.
Sinulle puhui lomaa, mutta nyt on taas Turussa ilmoitus.
Itsellä jo jonkin aikaa edellisestä tapaamisesta, mutta minua kuvien perusteella uusi ulkonäkö miellyttää.
Millainenkohan suhtautuminen Palomalla on nykyään suuteluun? Saako kunnolla pussata vai vaan pikkupusu?
jeppe12:
Viimeksi kun kävin (tosin siitä on aikaa useampi kuukausi), suutelusta ja OWO:stä olisi pitänyt maksaa lisää. Joskus aiemmin ei tarvinnut. Voi olla että tuokin vähän vaihtelee päivän mukaan.
Viimeksi kun kävin oli kai ottanut naamaan joitain täytteitä oli aivan epämuodostuneen näköinen mun mielestä. Onkohan nykyään jo kasvot enemmän normaalit ja kauniit? Silloin tosiaan ainakin itselleni se kasvo-look ei toiminut ollenkaan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta