Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Paloma, plastic doll
Herra 47:
Ite huonol enklannil luin et pitääks sen kans ottaa joku 3 min videopuhelu jossa kattoo onko herra tapaamisen arvoinen😮
antero pee:
Tuttua sekoilua ajanvaraaminen hänen kanssaan. Jos pääsee kämppään asti niin kaikki hyvin. High-risk, high-reward.
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - Heinäkuu 29, 2022, 02:33:34 ---Ite huonol enklannil luin et pitääks sen kans ottaa joku 3 min videopuhelu jossa kattoo onko herra tapaamisen arvoinen😮
--- Lainaus päättyy ---
Nauhoitettavissa oleva videopuhelu sopii kyllä erityisen huonosti sille asiakaskunnalle, joka näitä palveluita käyttäessään maksaa nimenomaan yksityisyydestä ja luottamuksellisuudesta.
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Heinäkuu 29, 2022, 14:40:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - Heinäkuu 29, 2022, 02:33:34 ---Ite huonol enklannil luin et pitääks sen kans ottaa joku 3 min videopuhelu jossa kattoo onko herra tapaamisen arvoinen😮
--- Lainaus päättyy ---
Nauhoitettavissa oleva videopuhelu sopii kyllä erityisen huonosti sille asiakaskunnalle, joka näitä palveluita käyttäessään maksaa nimenomaan yksityisyydestä ja luottamuksellisuudesta.
--- Lainaus päättyy ---
Noin ylisummaan oon samaa mieltä matsonnin kanssa. Tässä tapauksessa ei omat huolet kuitenkaan herää. Ongelma Paloman kohdalla on siinä, että tällä pt-profiililla kyselyjä tulee paljon ja Paloman kieli- ja atk-taidot on korkeintaan auttavat. Vilpittömän oloinen misu mielestäni, mutta viimeiksi oli selvästi stressitasot koholla kun yhteydenottoja tuli paljon. En tajua miksi Paltsu on hinnoitellut itsensä noin huokeaksi, ei kai muutkaan.
No joka tapauksessa WA:ssa Panema heitti meikäläisellekin aika tylyä viestiä jo parin tapaamisen jälkeen. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta tylyjä olivat ;D Selvittelemällä siitä aina päästiin eteenpäin, olin kohtelias ja muistuttelin edellisistä kerroista etc. Tapaamiset kuitenkin on aina olleet hyvin haastavia hänen kanssaan järjestää ja jännitys pysyy yllä viime hetkeen asti. Yhden kerran jäin muna pystyssä rappukäytävään, muilla kerroilla olen päässyt purkamaan paineet kammarin puolella, oikein riemukasta ja hekumallista!
Mutta itse aiheeseen: videopuheluiden tallentamisesta en siis ole huolissani, pikemminkin siitä vastaako Paloma ylipäätään viesteihin/puheluihin.
antero pee:
Haha, taidan olla tämän ketjun ahkerin postaaja, mutta on nämä kohtaamiset Paloman kanssa olleet hauskimpia alalla moneen vuoteen. Tänään ei ollut poikkeus, vaan meno ainoastaan paranee!
30mim peruspano muuttui lennosta ensin ohariepäilyksi, mutta tämä oli jo tuttua. Otin yhden happaman lähistöllä ja venailinm Sitten ilmoituksella "we eat first" homma muuttui louna...eiksi ja lopulta sitten kunnon nautiskelu-panoksi ison peilin edessä. Ei tähän moni pysty!
Likka on uskomaton yhdistelmä täydellistä luonnonlasta ja loppuunsilattua panonukkea. Kaiken kimallulsen ja silari-ihsnuuden alla vielä lymyää aivann lutunen ja söpö nainen. Mitä tähän nyt sanoisi? En sano mitään.. ahh.. otan kylmän juoman! :drinking:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta