Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yön yli kestävät tapaamiset  (Luettu 10240 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Yön yli kestävät tapaamiset
« : Syyskuu 03, 2019, 11:51:25 »
Kuten jo muualla kyselinkin niin miksi varaatte hupakoilta aikaa yön yli kestävään tapaamiseen?
Omasta mielestäni tää on aika mystistä enkä näe siinä mitään järkeä.

Jotenkin vielä ymmärrän jos kyseessä on niin kokematon ettei ole koskaan päässyt herääämään naisen vierestä, mutta muuten en. Hupakotkin ovat ihmisiä eivät mitään yliluonnollisia taivaan enkeleitä ja heräävät aamuisin tukka sekaisin ja pahanhajuisen hengityksen kanssa. Ihan kuten me tavalliset kuolevaisetkin.

Siis pliis, miksi?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2019, 12:31:09 »
Kerran otin yli yön tapaamisen ihan kokeilu mielessä ja kokeiluksi se jäi. En ole sitä tyyppiä joka tykkää nukkua lusikassa, suht vieraan ihmisen vieressä. Olihan se mukavaa höpötellä, syödä, katsella elokuvaa ja toki paneskella monta kertaa, mutta ei siinä mitään tajunnan räjäyttävää ollut.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2019, 16:08:12 »
Kuten jo muualla kyselinkin niin miksi varaatte hupakoilta aikaa yön yli kestävään tapaamiseen?
Omasta mielestäni tää on aika mystistä enkä näe siinä mitään järkeä.

Jotenkin vielä ymmärrän jos kyseessä on niin kokematon ettei ole koskaan päässyt herääämään naisen vierestä, mutta muuten en. Hupakotkin ovat ihmisiä eivät mitään yliluonnollisia taivaan enkeleitä ja heräävät aamuisin tukka sekaisin ja pahanhajuisen hengityksen kanssa. Ihan kuten me tavalliset kuolevaisetkin.

Siis pliis, miksi?

Joku saattaa vielä käydä sen yön aikana kakalla.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #3 : Syyskuu 03, 2019, 16:38:02 »
Kun ajattelen miehiä, ketkä minun luona ovat olleet yön yli tai pidempään, niin on joitain yhteisiä nimittäjiä.
Kaikkien kanssa olen jo aiemmin tavannut niin monta kertaa, että oikeastaan ollaan jo ystäviä, kukaan ei ole rakastunut minuun ja kaikki tietää, ettei minun kanssa voi hengailla ilmaiseksi.
Seksi ei kaikille ole tapaamisen ykkösasia. Erään ystävän kanssa ollaan oltu useasti yön yli, kerran pannaan, tai yhdellä kertaa ei ollenkaan, jutellaan, syödään, saunotaaan ja nukutaan.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #4 : Syyskuu 04, 2019, 08:29:23 »
Yön yli tapaamiset ovat vakkarijuttuja. Itse tuskin tulen sellaisia enää koskaan harrastamaan.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #5 : Syyskuu 04, 2019, 14:15:32 »
Se tunne, kun lykit tuoksukynttilöiden loistossa, vaimean ja tunnelmallisten rakkausballadien tahdissa täydellistä sihteeriä takaapäin ja olet juuri tulossa, kun se tapahtuu. Täydellisen illallisen jälkeen ja hitaan esileikin jälkeen juuri, kun kaikki oli taivaallista, neito pieraisee, koska jokin ruoka-aine aiheutti ei-toivotun suolistokaasuhyökkäyksen. Kaikki on pilalla. Hetki on pilalla. Maito on pilalla. Elämä on pilalla. Täydellinen panosuhde on pilalla. Ystävyyssuhde on pilalla. Yö on pilalla. Seuraava aamu on pilalla. Hotellin aamiainen on pilalla.  Luottamus on pilalla.  Lakanat on pilalla. Mutta sukelluspuku ruskea ja mieli matala vain yhden kohtalokkaan sattuman vuoksi. Ja rahatkin män persiiseen.  Odota siinä sitten hymypoika palkintoa, jota ei koskaan jaeta.  Ei ole elämä reilua tuhannen ja yhden yön sankareille. 

Turska, ei hätää! Älä masennu ruskean reiännritarin maineesta! Tee parannus! Rupea selibaattiin ja liity munkkiopistomme! Meitä on täällä Valamossa ja paljon. Et ole yksin kohtalotoveri. Saat vertaistukea nopeasti ja varmasti. Mitä enää mietit? Tule jo! Ovemme sinulle aina auki!     
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2019, 14:17:10 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #6 : Syyskuu 04, 2019, 17:30:52 »
Vakkarin kanssa yölläkin on kiwaa. Illasta ja aamusta puhumattakaan.  ;)

Mutta onhan noissa pitemmissä tapaamisissa toki riskinsä, joita kannattanee miettiä etukäteen. Sen lisäksi mitä Lordi tuossa ylhäällä mainitsi, voi käydä myös niin että kaikki menee ihan täydellisesti. Ja melkein se skenaario on loppujen lopuksi pahempi...  :)
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #7 : Syyskuu 04, 2019, 18:14:01 »
Se tunne, kun lykit tuoksukynttilöiden loistossa, vaimean ja tunnelmallisten rakkausballadien tahdissa täydellistä sihteeriä takaapäin ja olet juuri tulossa, kun se tapahtuu. Täydellisen illallisen jälkeen ja hitaan esileikin jälkeen juuri, kun kaikki oli taivaallista, neito pieraisee, koska jokin ruoka-aine aiheutti ei-toivotun suolistokaasuhyökkäyksen. Kaikki on pilalla. Hetki on pilalla. Maito on pilalla. Elämä on pilalla. Täydellinen panosuhde on pilalla. Ystävyyssuhde on pilalla. Yö on pilalla. Seuraava aamu on pilalla. Hotellin aamiainen on pilalla.  Luottamus on pilalla.  Lakanat on pilalla. Mutta sukelluspuku ruskea ja mieli matala vain yhden kohtalokkaan sattuman vuoksi. Ja rahatkin män persiiseen.  Odota siinä sitten hymypoika palkintoa, jota ei koskaan jaeta.  Ei ole elämä reilua tuhannen ja yhden yön sankareille. 

Turska, ei hätää! Älä masennu ruskean reiännritarin maineesta! Tee parannus! Rupea selibaattiin ja liity munkkiopistomme! Meitä on täällä Valamossa ja paljon. Et ole yksin kohtalotoveri. Saat vertaistukea nopeasti ja varmasti. Mitä enää mietit? Tule jo! Ovemme sinulle aina auki!   

Justiinsa, vähän tuli tota saunakaljaa kännykän näytölle tätä lukiessa, vaikka ainut harmi tässä nyt on kun toi reppupyssy on taas jumissa  ;D

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #8 : Syyskuu 04, 2019, 18:33:36 »
tämä on sellainen juttu, että täytyy tuntea toinen tosi hyvin, ennen kuin kokeilee. ja ei siinä
se paneminen ole edes tärkein pointti, siihen ei tarvita koko yötä. ukkomiehelle se on hetken
täydellistä irtautumista todellisuudesta ilman mitään taka-ajatuksia, upeassa seurassa...
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #9 : Syyskuu 04, 2019, 18:48:21 »
Yhteen aikaan kun pidin vakkareita, harrastin moista. Se juttu ei ole herääminen vaan koko yön kestävä seksi. Siinä ehtii monenlaista, mitä tunnin tai kahden tapaamiselle ei kerkeä.

Nyt kuitenkin tuo herääminen on tullut ongelmaksi. Olen maailman epäsosiaalisin ihminen aamulla. En halua jutella kenenkään kanssa ennen kuin olen juonut pannullisen kahvia. En harrasta yönyli kestäviä tapaamisia. Ainoa vakkarini on venäläinen huoratoimisto, jossa tunnetaan makuni.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #10 : Syyskuu 04, 2019, 19:36:55 »
tämä on sellainen juttu, että täytyy tuntea toinen tosi hyvin, ennen kuin kokeilee. ja ei siinä
se paneminen ole edes tärkein pointti, siihen ei tarvita koko yötä. ukkomiehelle se on hetken
täydellistä irtautumista todellisuudesta ilman mitään taka-ajatuksia, upeassa seurassa...

Ei tuota voi oikein paremmin sanoa... 👍

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #11 : Syyskuu 05, 2019, 11:54:44 »
Puhtaan panemisen kannalta voisi sellainen koko päivän tapaaminen olla hyvä. Aamu kaksista, ilta kasiin ;D Siitä voisi olla paikat hellänä pari päivää.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #12 : Syyskuu 06, 2019, 00:04:41 »
^Ja pallit niin kuin kuivat rusinat :D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #13 : Syyskuu 07, 2019, 23:27:02 »
Mä luulen (tai osittain tiedänkin), et mun asiakaskunnassa noi yön yli tapaamiset voi jakaa pääosin kahteen ryhmään.
On niitä jotka kaipaavat paljon naisen läheisyyttä, se voi olla ettei sitä heillä muuten ole niin paljon, tai he ovat henkilöitä jotka tarvitsevat tavallista enemmän kosketusta. Koska noissa tapaamisissa juurikin kaikenlainen halailu ja silittely on tosi isossa osassa. Tähän joukkoon kuuluu myös niitä jotka eivät ole koskaan viettäneet yötä naisen vieressä, ja kaipaavat vain sitä kokemusta läheisyydestä.
Toinen joukko on tylsistyneet työmatkailijat joilla on runsaasti rahaa käytettävissä tähän harrastukseen. Ja jotka reissaavat duunissaan paljon. Käytännössä tuntuu että hakevat vain vaihtelua jatkuviin toisiaan toistaviin hotelli öihin.

Mä yleensä nykyisin edellytän että alla olisi ainakin yksi lyhyempi tapaaminen, tai sitten jonkun tunnetun kollegan suositus. Mutta yllättävän monet asiakkaat taas olisi varaamassa suoriksi yön yli tapaamista, mikä musta tuntuu hieman oudolta (=riskiltä asiakkaan kannalta). Toki siinä on se et usein nämä sanoo just lukeneensa mun juttuja & katsoneensa kuvia tosi kauan, ja kokevat sit että ns. tuntevat venlan jo.

Mutta jottei tästä nyt tulisi kuvaa et muuta ei tehdäkään kuin yön yli keikkoja, niin ei noita nyt niin usein ole. Tyyliin joka toinen kuukausi max.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #14 : Syyskuu 08, 2019, 06:34:22 »
Minulle ja minun kanssa illan-yön viettäneille se The juttu on seksin lisäksi yhdessä viihtyminen. Eivät he ole naisen puutteessa kärvisteleviä peräkammarinpoikia, eikä me tapaamisella koko ajan nysvätä toisissamme kiinni.
Yhtä kotikäyntiä lukuunottamatta tapaamiset ovat olleet minun luona, mihin asiakas melkein aina ajaa satoja kilometrejä suuntaansa.
Ihan vieraan kanssa ei ole tullut yötä oltuakaan ja reissussa ollessa ei noita pitkiä tapaamisia vieraat edes kysele. Tai kyselee ne hintaa, mutta se jääkin sitten siihen.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #15 : Syyskuu 10, 2019, 21:53:38 »
En harrasta yönyli kestäviä tapaamisia.
Niinpä niin. Kauan kesti tämäkin lupaus. Sovin koko yön tapaamisen pitkän kaavan mukaan ensi torstaille. Aloitetaan kostealla päivällisellä ja sieltä makkariin koko yöksi 25-vuotiaan törötisuisen blondiopiskelijan kanssa. Sanonnan mukaan Siperia opettaa ja tähän keissiin sanonta sopii hyvin. Siperialaisestä tytöstä kun kyse.

Vastaus aloittajalle. Idea ei ole se herääminen vaan se mitä tapahtuu ennen nukahtamista pitkän kaavan mukaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15237
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #16 : Syyskuu 11, 2019, 06:44:48 »
^
Voi viddu, nyt käy kateeks.
Taidan Puolassa tehdä saman tempun.  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #17 : Syyskuu 11, 2019, 13:48:24 »
^Puola tarjoaa hyviä mahdollisuuksia kohtuullisella hinnalla tähänkin harrastukseen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #18 : Toukokuu 17, 2020, 13:06:09 »
Mä luulen (tai osittain tiedänkin), et mun asiakaskunnassa noi yön yli tapaamiset voi jakaa pääosin kahteen ryhmään.
On niitä jotka kaipaavat paljon naisen läheisyyttä, se voi olla ettei sitä heillä muuten ole niin paljon, tai he ovat henkilöitä jotka tarvitsevat tavallista enemmän kosketusta. Koska noissa tapaamisissa juurikin kaikenlainen halailu ja silittely on tosi isossa osassa. Tähän joukkoon kuuluu myös niitä jotka eivät ole koskaan viettäneet yötä naisen vieressä, ja kaipaavat vain sitä kokemusta läheisyydestä.
Toinen joukko on tylsistyneet työmatkailijat joilla on runsaasti rahaa käytettävissä tähän harrastukseen. Ja jotka reissaavat duunissaan paljon. Käytännössä tuntuu että hakevat vain vaihtelua jatkuviin toisiaan toistaviin hotelli öihin.

Mä yleensä nykyisin edellytän että alla olisi ainakin yksi lyhyempi tapaaminen, tai sitten jonkun tunnetun kollegan suositus. Mutta yllättävän monet asiakkaat taas olisi varaamassa suoriksi yön yli tapaamista, mikä musta tuntuu hieman oudolta (=riskiltä asiakkaan kannalta). Toki siinä on se et usein nämä sanoo just lukeneensa mun juttuja & katsoneensa kuvia tosi kauan, ja kokevat sit että ns. tuntevat venlan jo.

Mutta jottei tästä nyt tulisi kuvaa et muuta ei tehdäkään kuin yön yli keikkoja, niin ei noita nyt niin usein ole. Tyyliin joka toinen kuukausi max.

Itsekin teen yön yli keikkoja varsin mielelläni aina silloin kun joku asiakas sellaista kysyy. Eikä se yön yli tapaamisen pitäisi olla mitään rikkaiden hommaa, vaan kyllä uskoakseni jo keskituloinen turska pystyisi aivan hyvin maksamaan muutaman satasen sellaisesta lystistä, jollaisten tuottamisesta ja toteuttamisesta itsekin toki nautin todella paljon silloin, kun sellaisia kysellään. En tiedä, mitä nuo ihmiskauppa- ja paritusuhrien "kohtuuhinnat" Itä-Euroopassa, Lähi-Idässä ja Kaukoidässä oikein ovat eikä voisi vähempää kiinnostaa. Tehdystä rakkaudenläheisestä toiminnasta ja muusta lusikassa nukkumisista, hellyyskohtauksista ja rakastelu-/panetuskohtausten toteuttamisesta käytännön konkretiaa varten pitää kyllä mielellään voida pyytää kohtuullista palkkiota ja asiakkaiden olisi hyvä sopeutua siihen, jos he oikeasti haluavat sitä kaikkein parasta, ja voin lähtökohtaisesti ja omaan kokemusmaailmaani nojaten käsi sydämellä rakkaasti todeten alleviivata, että ainakin omasta perspektiivistä perustellusti katsottuna ja asiakkaiden parasta toivovana neitona todeten yön yli tapaamiset ovat mielestäni varmasti loistokkaimpia tapaamisia mitä maa päällään maksullisista tapaamisista kantaa niille, jotka oikeasti arvostavat muutakin kuin vain pikaista tarpeiden tyydyttämistä.

Minä en ainakaan väheksyisi tällaista aihetta ja mahdollisuutta, jos itse olisin asiakas ja harkitsisin myös tällaista vaihtoehtoa, sillä uskon, että ne todella ovat hintansa väärtejä, siis nämä yön yli tapaamiset palveluntarjoajilla, joilla on kertynyt sitä kokemusta siitä, miten tällaisissa asioissa hommat hoidetaan. ❤️💋
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 13:08:21 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5297
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #19 : Toukokuu 17, 2020, 13:16:34 »
Minä en ainakaan väheksyisi tällaista aihetta ja mahdollisuutta, jos itse olisin asiakas ja harkitsisin myös tällaista vaihtoehtoa, sillä uskon, että ne todella ovat hintansa väärtejä, siis nämä yön yli tapaamiset palveluntarjoajilla, joilla on kertynyt sitä kokemusta siitä, miten tällaisissa asioissa hommat hoidetaan. ❤️💋
Mikä estää sinua olemasta asiakas ja tilata itseäsi miellyttävä neito/herra/henkilö seuraksesi yön yli kestävään tapaamiseen?