Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yön yli kestävät tapaamiset  (Luettu 10241 kertaa)

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #40 : Toukokuu 17, 2020, 17:36:32 »
Taaskaan henkilökohtaisuudet eivät liity käsiteltävään aiheeseen mitenkään ja jos ei tunnu olevan edes kunnollisia perusteluja asioihin liittyen tai haluaa vääristää muiden sanomisia, niin silloin voi myös halutessaan olla hiljaa eikä ole pakko sanoa yhtään mitään, sillä kukaan ei pakota.


Kannattaa noudattaa itsekin ja asioilla on muitekin puolia kuin minä minä minä ja minusta tuntuu ;D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #41 : Toukokuu 17, 2020, 17:51:35 »
Ja toinen asia on sekin, että nämä yön yli kestävät tapaamiset eivät välttämättä lähtökohtaisesti ole mitään vakkaritouhuja, vaan jotkut tytöt tarjoavat mahdollisuuden ensitapaamiselle nimenomaan yön yli tapaamisen muodossa, jos asiakas sitä haluaa. Toisaalta vakkarimeiningiksi yön yli tapaamiset muodostuvat nimenomaan silloin, kun asiakas haluaa ostaa niin sanotun sarjalipun yön yli tapaamisia varten vähintään kerran jo aiemmin tavanneena, jos tietää palveluntarjoajan olevan hintansa väärti ja jos palveluntarjoajan valikoimassa on tuollaisia sarjalippumahdollisuuksia ylipäätään olemassa.

Minun harvat yön yli tapaamiseni ovat olleet pitkäaikaisen vakkarin kanssa. Itsestään selvän kemioiden kohtaamisen lisäksi alla oli useampi "lyhyt" tapaaminen, ennen kuin moinen tuli kummallekaan edes mieleen. Käytännössä kuvioissa oli aina muutakin kuin seksi neljän seinän sisällä. Siis ensin vakkari, ja sitten vasta yön yli tapaaminen - jos silloinkaan.

Tuollainen yön yli -sarjalippu varmaan sopii joillekin, mutta tavallisen turskan eli minun mielestäni siinä on aika iso riski. Tuhansien eurojen sarjalipun maksamisen jälkeen ei ole mitään takeita siitä, ettei deitti liukene yhtä yllättäen kuin sokeri veteen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #42 : Toukokuu 17, 2020, 17:57:31 »
... Siis ensin vakkari, ja sitten vasta yön yli tapaaminen - jos silloinkaan.
..

Hyvin sanottu👍
Amator

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #43 : Toukokuu 17, 2020, 18:22:12 »
Jos elämässä ei saisi ottaa riskejä, niin millaista se elämä olisi, kun olisi aina ne pisteet ja pilkut paikallaan, kun menisit aina kaistaviivojen rajoissa, kun tottelisit aina äitiäsi kuuliaisesti joka sanan osalta, kun et ikinä tekisi virheitä, kun olisit aina uskollinen puolisollesi ja kun kulkisit aina joka paikkaan Raamattu kädessä rukoillen pienimpiäkin asioita.

Luultavasti aika tylsää?

Joskus riskien ottamisen voi nähdä myös valoisana, kehittävänä ja opettavanakin asiana sekä nautinnollisena, kun huomaakin, että jonkinlaisen riskin ottaminen kannattikin eli kun se riskin ottaminen oli sen arvoista.

Sillä kapealla kaukoputkella pystyy näkemään Kuuhun, mutta sillä samalla kaukoputkella voi suunnan kohdistaa myös siten, että kykenee näkemään Venuksen, Marsin, Jupiterin, Saturnuksen tai vaikkapa naapurigalaksin tähdistöstä jonkinlaisen raikkaan kuvion. Eli asiat eivät välttämättä ole aina sitä mitä sinne Kuuhun tuijottaessa saattaa näyttää, koska näkökulmiakin voi olla monia.

Ja olen itse palveluntarjoajana ottanut melkoisen riskin tehdä tätä alaa. Otan siinä itsekin riskin asiakasta tavatessani, että myös minulle voi huonossa, mutta luultavasti erittäin harvinaisessa tapauksessa, sattua jotakin todella ikävää. Olen kuitenkin kaikki nämä riskit ollut valmis ottamaan ja elänyt sen mukaan, ja nyt kannan harteillani stressin sijaan kiitollisuutta ja jonkinlaista täyttymyksen ja tyytyväisyyden tunnetta siitä, kun olen saanut toimia tällä alalla ja tavata niitä ihmisiä, jotka myös ovat ottaneet riskin: He ovat sopineet tulevansa tapaamiseen ja myös tehneet niin.

Kaikenlaisia asioita voi ajatella riskitekijöitä, ihan sieltä lyhyemmästäkin tapaamisesta lähtien. Jos ei kestä riskien ottamista sillä asenteella, että voi jonkinlaisen riskin ottaessaan saadakin jotakin paljon antoisampaa kuin mitä oli pahimmillaan pelännyt, niin sitten en kai voi pukea sanojani teille, jotka ette halua edes yrittääkään ymmärtää asiaa siitä näkökulmasta, että toisinaan sen tietoisen riskin ottaminen saattaa hyvinkin kannattaa.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2636
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #44 : Toukokuu 17, 2020, 18:34:00 »
Ei ole vaan mun juttu. Ennemmin sitten tunnin tai kahden tapaamisia enemmän, samalla rahalla.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #45 : Toukokuu 17, 2020, 19:21:23 »
En usko että saisin yön yli tapaamisesta mitään suurempaa tyydytystä. Näen vaarana että pidemmällä tapaamisella tutun sihteerin kanssa alkaisi nousta tunteita pintaan liikaa, parempi pitää tapaamiset lyhyinä ja keskittyä seksiin. Toki pidempi tapaaminen mahdollistaisi useammat varvit, mutta kai sitä nukkuakin pitää ja siitä en näe järkeä maksaa. Lyhyemmälläkin tapaamisella saa gfe-tunnelmaa aikaan ja siinä ehtii olla vierekkäin hetken, mikä riittää meikäläiselle. :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #46 : Toukokuu 18, 2020, 15:57:00 »
Olen tällaistakin asiaa pohtinut, voisiko joillakin yön yli tapaamisen haluamisen syynä voinut olla yksinkertaisesti sekin, ettei asiakas ole kauempaa pääkaupunkiseudulle matkuestaessaan halunnut tulla luokseni vain tunniksi tai pariksi ja lähteä sitten takaisin ajelemaan samana päivänä kotiin. Esimerkiksi jostakin Oulu-Rovaniemen seudulta tänne Espooseen ja takaisin vieläpä samana päivänä, kuka periaatteessa moiseen kykenisi tai jos kykenisikin, niin haluaisiko, se on toinen juttu, mietin vaan. Ja eihän kaikki ihmiset edes koe ajantajua samalla tavalla. Joillekin se tunti, pari, ehkä kolmekin, on vielä melko lyhyt aika, ja haluaahan sitä nyt ihmeessä kauempaa matkustettua hieman hengähtääkin välissä ennen kuin painelee kaasujalkaa takaisin jonnekin pohjoiseen, länteen tai itäisempiin kolkkiin.

Ja kyllä, vaikka kiertuetyttöjä on ollut ja tulee varmasti olemaankin, niin minun en ole tähän mennessä elämääni tarvinnut lähteä mihinkään kiertueelle, koska ne kauempaa tulevat asiakkaat, jotka haluavat tavata jotakuta, ovat oman kokemukseni mukaan yhteyttä otettuaan pystyneet kyllä matkustamaankin ja tosiaan varaamaan tuon hotellin. Samaten sellaiset työmatkalaisetkin, jotka tulevat kauempaa satojen kilometrien päästä ja yöpyvät jollakin hotellilla pääkaupunkiseudulla työmatkansa takia, voivat periaatteessa halutessaan mielessään harkita ja punnita sitä yön yli tapaamisen mahdollisuutta siellä hotellilla, jonne he ovat varanneet huoneensa työmatkan, kuten esimerkiksi viikonlopun, ajaksi.

Hotellien nimiä ei ymmärtääkseni saa täällä mainita, mutta keksitäänpä sitten vaikkapa vaihteeksi mielikuvitusnimiä viittaamaan siihen hotelliin, joka oikeasti on olemassa, mutta josta ei tällä forkalla saa ilmeisesti ilman nimen sensuroimista puhua. Kävisikö mielikuvitusnimeksi, joka ei siis ole minkään hotellin tai hotelliketjun virallinen nimi, vaikkapa Appelsiini-hotelli tähän alkajaisiksi viittaukseksi, jotta joku varmasti arvaa sen todellisen itsepalvelulla monessa kaupungissa toimivan ja edullisen hotelliketjun, jossa on tullut itsekin vietettyä yön yli tapaamisia ja josta myös asiakasosapuolet ovat näyttäneet tässä parin vuoden aikana tykkäävän, siis ne, jotka ovat tuollaisen kiireettömän yön yli tapaamisen joskus varanneet ja tavanneet.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 16:00:50 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #47 : Toukokuu 18, 2020, 16:03:52 »
Se tunne, kun lykit tuoksukynttilöiden loistossa, vaimean ja tunnelmallisten rakkausballadien tahdissa täydellistä sihteeriä takaapäin ja olet juuri tulossa, kun se tapahtuu. Täydellisen illallisen jälkeen ja hitaan esileikin jälkeen juuri, kun kaikki oli taivaallista, neito pieraisee, koska jokin ruoka-aine aiheutti ei-toivotun suolistokaasuhyökkäyksen. Kaikki on pilalla. Hetki on pilalla. Maito on pilalla. Elämä on pilalla. Täydellinen panosuhde on pilalla. Ystävyyssuhde on pilalla. Yö on pilalla. Seuraava aamu on pilalla. Hotellin aamiainen on pilalla.  Luottamus on pilalla.  Lakanat on pilalla. Mutta sukelluspuku ruskea ja mieli matala vain yhden kohtalokkaan sattuman vuoksi. Ja rahatkin män persiiseen.  Odota siinä sitten hymypoika palkintoa, jota ei koskaan jaeta.  Ei ole elämä reilua tuhannen ja yhden yön sankareille. 

Turska, ei hätää! Älä masennu ruskean reiännritarin maineesta! Tee parannus! Rupea selibaattiin ja liity munkkiopistomme! Meitä on täällä Valamossa ja paljon. Et ole yksin kohtalotoveri. Saat vertaistukea nopeasti ja varmasti. Mitä enää mietit? Tule jo! Ovemme sinulle aina auki.

OT: Kappas vaan. Ironista, mutta langan alussa runoilemani teksti kosahti omaan jalkaan.  Horonalupauksen kanssa pääsisin munkkiluostariin.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #48 : Toukokuu 18, 2020, 16:11:37 »
Vaikutti Lord Nelsonin käsialalta alun perin eli sinulla vaikuttaa olevan samanlainen fantasia. Voi siihen silti jotakin kauniimpaakin taikoa tositapahtumiin perustuen. :-*

Ja taikomuksistani puheen ollen, tässä on edelleenkin vielä hieman työn alla se toinen seksinovellini, joka kertoo lisää Eskon ja Jossun edesottamuksista - tällä kertaa kruunatulla hotelliyötapaamisella ilman tylsempiä hotelliyön pieleenmenemisfantasioita. 8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #49 : Toukokuu 18, 2020, 17:57:03 »
Tässä alla on minun fantasiaani kaikkea muuta kuin pieleen menneestä hotelliyötapaamisesta, joten olkaahat hyvät ja rauhoittukaahan nyt tämän uusimman seksinovellini myötä kullannuput edes hetkiseksi pieneksi. :-*

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1860.0.html

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #50 : Toukokuu 18, 2020, 18:45:07 »
Fiilistelyyn taipuvaisen ei ole syytä asettaa itseään tilanteeseen joka voi lopulta aiheuttaa paskaa fiilistä.
Kerran harkitsin yön yli kestävää tapaamista erään vaalean Plzenistä kotoisin olevan neitokaisen kanssa, mutta viime hetkillä vedin ässän hihasta vähänkuin Pena Kummelissa ettei se ole mua varten.