Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis  (Luettu 5102 kertaa)

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« : Elokuu 31, 2019, 11:18:41 »
Miten parisuhteessa olevat kokevat hupsuissa käymisen?Tuleeko minkäänlaista morkkista? Aiemmin uran alussa morkkis tuli viiveellä tapahtuman jälkeen, seuraava vaihe oli kun sperma oli hupsun rinnoilla, sen jälkeen  vaihe oli kun tunsi kudin lähtevän eli morkkiksen tulo on aikaistunut. Viimeisin on, että pelkkä suunnittelu tuottaa tuskia. Selvennyksenä, että aina tuskista on selvitty loppujen lopuksi hymy suupielessä. Hupsutkin voi ottaa kantaa, että näkyykö turskissa katumusta vai onko kaikki, että kiitos kiitos, oli ihanaa, pelastit päiväni yms. Miten turskat kokevat hupsuissa käymisen ilman parisuhdetta kun siihen on ns.lupa? Onko olo ollut kuin karkkikaupassa? Tästä ei kokemusta.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #1 : Elokuu 31, 2019, 11:28:18 »
jos tuollaisia tuntemuksia tulee niin olisikohan kannattavaa miettiä, että onko hupakoissa käyminen sitten se oma juttu.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #2 : Elokuu 31, 2019, 11:51:14 »
Jäin oikein miettimään, että kappas, tämäkin on yksi niistä asioista, jotka ovat muuttuneet julkisuuteen tulon myötä: morkkisasiakkaat ovat kadonneet! Muistan tavanneeni silloin alkuaikoina miehiä, joita alkoi selvästi kaduttaa ja hävettää välittömästi laukeamisen jälkeen, ja joitakin vielä toisella ja kolmannellakin tapaamisella. Kiinnostavaa, että nykyään tilanne on toinen.

Mutta liittyyhän seksistä maksamiseen siis muitakin meidän kulttuurissa häpeällisiksi leimattuja asioita kuin mahdollisen puolison pettäminen. Olisi musta outoa, jos kukaan ei tuntisi morkkista koskaan, kun yleinen ilmapiiri on mitä on ja seksiin liittyvät normit rajoittavat ihmisten seksuaalisuuden toteuttamista niin laajasti.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #3 : Elokuu 31, 2019, 12:12:52 »
Toki tähän liittyy sekin, että miehen kiima välittömästi seksin jälkeen laskee dramaattisesti. Jopa niinkin, että koko seksi voi ällöttää vakipartnerinkin kans.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #4 : Elokuu 31, 2019, 13:22:41 »
Tottakai tulee morkkis kun tietää pettävänsä. Normaali ihminen kokee näin ja näin minäkin aikoinani.

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #5 : Elokuu 31, 2019, 13:38:28 »
Ei hupsuissa käynti mielestäni ole oikeaa pettämistä niinku salasuhde.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #6 : Elokuu 31, 2019, 13:40:23 »
Tietenkin tulee morkkis jos on parisuhteessa, mutta kyllä se ennen pitkää ohi menee. Morkkis, parisuhde, tai molemmat.  ;D

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #7 : Elokuu 31, 2019, 13:41:15 »
^^Ei tietenkään jos siihen on kultsilta lupa. Muuten se on. Miksi ihmeessä sitten mentäisiin avioon tai seukkailtaisiin?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #8 : Elokuu 31, 2019, 16:07:28 »
alussa tietenkin oli kova morkkis, mutta ajan mittaan se muuttui siedettäväksi. muuutenkin
kun tulee enemmän ikää, kaikki tunteet laimenee. ei ole niin ehdoton asioiden suhteen.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #9 : Elokuu 31, 2019, 17:03:53 »
Sihteerien luona aloin käymään koska muuta seksiä ei ollut, ei tullut mitään suurempaa morkkista ehkä pieni syyllisyyden tunne heräsi alussa mutta se meni nopeasti ohi.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #10 : Elokuu 31, 2019, 18:00:39 »
Minkään näköistä morkkista ei kyllä näin sinkkuna ole tullut ja jos tulisi, niin varmaan lopettaisin tän harrastuksen siihen paikkaan. Ja mitä tulee karkkikauppaan, niin en syö karkkia.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #11 : Elokuu 31, 2019, 18:25:07 »
Morkkisasiakkaita on tullut kohdattua kahta sorttia - niitä joita tosiaan heti laukeamisen jälkeen tuntuu alkavan homma kaduttaan, ja sit niitä jotka keskeyttävät tapaamisen yleensä jo heti alkuun, koska eivät sittenkään halua pettää. Molempien ryhmien kanssa on tullut käytyä keskustelua aiheesta, ja sanon aina että myös maksullisessa seksissä kummallakin osapuolella on oikeus milloin tahansa sanoa ei.
Tapaaminen voi jatkua sitten vielä muissa kuin seksin merkeissä.

Mutta ei morkkisasiakkaita paljoa ole. Ei ainakaan että se näkyisi mulle asti. Siitä en sitten tiedä mitä tapahtuu kun ovi sulkeutuu asiakkaan jälkeen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #12 : Elokuu 31, 2019, 18:41:38 »
Minulla on kyllä hirmu iso osa asiakkaista sellaisia, jotka ovat käyneet useammin kuin kerran, todennäköisesti heillä ei ole morkkista. Mutta kerran tavatuista en osaa yhtään sanoa, tuliko niille tapaamisesta morkkis, ei me tapaamisella olla sellaisista puhuttu.

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #13 : Elokuu 31, 2019, 19:32:38 »
.. sit niitä jotka keskeyttävät tapaamisen yleensä jo heti alkuun, koska eivät sittenkään halua pettää.


Pitää olla kova moraali tuossa tilanteessa.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #14 : Elokuu 31, 2019, 19:35:30 »
.. sit niitä jotka keskeyttävät tapaamisen yleensä jo heti alkuun, koska eivät sittenkään halua pettää.


Pitää olla kova moraali tuossa tilanteessa.

Ei oikestaan, siinä tapahtuu vain herääminen mitä onkaan tekemässä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #15 : Elokuu 31, 2019, 19:43:52 »
Joskus joku ottaa sormuksen pois nimettömästään samalla kun riisuu vaatteensa.
Ymmärrän tuon logiikan. Helpompi heittäytyä gfe-tunnelmaan unohtaen hetkeksi oman parisuhteensa kun sormus ei ole siitä muistuttamassa.

Yhden kerran muistan. Oli mukava tapaaminen.
Vanhempi mies, vuosikymmeniä naimisissa saman naisen kanssa.
Halusi elämänsä ensimmäisen avioliiton ulkopuolisen kokeilun.
Psyykkinen paine oli niin kova, hänellä mieskunto teki oharit ja sessio meni sängyssä vierekkäin loikoiluksi sekä jutteluksi.
Hetki ennen lähtöä huokaisi onnellisena. ”Onneksi kävi näin, en pettänyt vaimoa.”
Naurahdin ja halasin häntä sanoen: Niin, parempi näin sinulle.”
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #16 : Elokuu 31, 2019, 19:53:30 »
Ensimmäisen kerran jälkeen iski pieni morkkis ja mietin että onko tämä mun juttu ollenkaan. Sekstailu täysin tuntemattoman naisen kanssa ei vaan tuntunut oikealta ja mietin täytyykö tosiaan olla jotain syvempiä tunteita ihmistä kohtaan että pystyn seksiin. Meni jonkin aikaa ennenkuin nousin taas satulaan enkä ole morkkista kokenut sen jälkeen.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #17 : Elokuu 31, 2019, 19:55:45 »
Ei kait tarvi olla missään parisuhteessa, morkkis voi tulla kelle vaan. Ja toisille ei ehkä tule morkkista vaikka olis parisuhteessa. Tai mistä minä mitään tiedän  ;D Mutta siis mun ajatus tähän oli että jos tekee jotain mistä tulee huono fiilinki niin ehkei sitä kannata sit tehdä. Ainakaan maksaa siitä itse.

Mut nää veijarit jotka tulee porstupaan asti ja sit toteaa ettei ookaan heidän juttu tämä niin näistä haluaisin kuulla lisää. Uteliaisuuttani. Jotenkin niin erilaisia kuin minä. Itse kävin sen jaakobinpainin aikoinaan ennen kuin varasin ekan ajan. Sit se päätös oli tehty. Ehkä mulla on putkiaivot, sivuille ei sit enää katteltu. ...Mut tosi hienoo huomata että miten monimuotoista tämä on eri ihmisillä.
Amator

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #18 : Elokuu 31, 2019, 23:20:05 »
Olen ollut SO:lla aluksi 2002 alkaen seuraamassa ja osallistumassa keskusteluihin, mutta ensimmäisen kerran tapasin palveluntarjoajan vasta joskus 2011-12 ja silloinkin vain pari kertaa. Mietin siis pitkään, 10 vuotta, toteutanko ajatuksen. Olin silloin naimisissa ja olen edelleen, tosin eri naisen kanssa. Nykyinen suhde on hyvä ja vaimo hyvin halukas ja erittäin seksikäs (rintaliivien koko jotain H tai I, siis todella isot ja vielä kiinteätkin luomut).

Kun kävin ensimmäisen kerran palveluntarjoajalla, en tuntenut mitään morkkista, mutta silloinen parisuhde oli huono ja lopuillaan. Vaikka parisuhde on nyt hyvä ja seksiä enemmän kuin tarpeeksi, aloin uudelleen käydä palveluntarjoajilla tuossa 2015-2016, sitten oli vähän taukoa ja nyt taas uudelleen noin vuosi sitten. Ei ollut mitään erityistä syytä, ainakaan sellaista jonka selvästi tiedostaisin. Minulla on vain mahdollisuus käydä ja edelleen haluan kokea uusia kokemuksia. Ja olen niitä saanutkin.

Tällä iällä asiat on aika lailla tarkkaan mietitty, mitä tulee moraaliin ja uskollisuusasioihin. Minulle palveluntarjoajalla käynti on 2 tuntia totaalisesti omaa aikaa. Aikuisten leikkiä ja eräänlaista hauskaa näytelmää. Seksi ja rakastelu on yksinkertaisesti KIVAA ja rentouttavaa. Muu aika meneekin töissä ja kotona.

Enemmän kuin moraaliseksi ongelmaksi, on osoittautunut se, että seksuaalinen kiinnostus vaimoa kohtaa on vähentynyt. Palveluntarjoajat ovat niin uskomattoman seksikkäitä, itsestään huolta pitäviä, hyväkroppaisia, ammattitaitoisia, hyviä ihmistuntijoita ja kaiken päälle erittäin mukavia. Käynnit ovat oikein terapiatuokioita. Miksi en siis hemmottelisi itseäni?

Ylilääkäri

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #19 : Elokuu 31, 2019, 23:49:26 »
Tavallaan ymmärrän niitä jotka keskeyttävät jo ekalla kerralla.

Ensimmäinen selvin päin Suomessa tapahtunut hupakointi oli kyllä erikoisen jännittävä ja jälkeenpäin olin aika sekaisin vaikka tapaaminen oli hyvä. Melkoinen morkkiskin.

Parin päivän päästä tuli helpottava olo kun tajusi ettei ollut tehnyt oikeasti väärin mitään. On se vaan niin, että jos kotona ei kunnolla saa voi erota tai käydä maksullisilla ainakin.

Pidän myös huolen lyhyehköillä tapaamisella siitä ettei homma ala tuntumaan pettämiseltä. Tunnissakaan ei vielä ehdi kiintyä kehenkään :)
Aina etsimässä