Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis  (Luettu 5101 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #20 : Elokuu 31, 2019, 23:49:26 »
Tavallaan ymmärrän niitä jotka keskeyttävät jo ekalla kerralla.

Ensimmäinen selvin päin Suomessa tapahtunut hupakointi oli kyllä erikoisen jännittävä ja jälkeenpäin olin aika sekaisin vaikka tapaaminen oli hyvä. Melkoinen morkkiskin.

Parin päivän päästä tuli helpottava olo kun tajusi ettei ollut tehnyt oikeasti väärin mitään. On se vaan niin, että jos kotona ei kunnolla saa voi erota tai käydä maksullisilla ainakin.

Pidän myös huolen lyhyehköillä tapaamisella siitä ettei homma ala tuntumaan pettämiseltä. Tunnissakaan ei vielä ehdi kiintyä kehenkään :)
Aina etsimässä

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #21 : Syyskuu 01, 2019, 00:07:43 »
Kyllä se on vähän kuin karkkiakupassa olisi. Saa juuri sitä mitä on hakemassa (yleensä) joten morkkiksen kokeminen tilanteessa olisi omasta mielestä turhaa. Ymmärrystä löytyy toki niille jotka alkavat empimään muna kädessä juuri ennen sisään työntymistä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #22 : Syyskuu 01, 2019, 12:02:47 »
Varmaan joslus 90-luvulla olen tuntenut morkkista. Nykyään jos olen parisuhteessa olen lähinnä ylpeä itsestäni, että en sitten hommannut mitään rinnakkaissuhteita vaan ihan vaan ammattilaisen luona kävin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #23 : Syyskuu 01, 2019, 14:08:23 »
Ymmärrän hyvin tuon käynnin ammattilaisella, moni perhe ja parisuhde on varmasti sillä pelastunut. Toki muutama myös tuhoutunut.
Kävinhän tuota itsekin aikoinaan ulkomailla ollessani, muutama kylmä aviovuosi takana. Ei pelastanut mutta ei tuhonnutkaan. Morkkiksesta, en ole täysin sinut asian kanssa vieläkään ja tuskin tulen olemaankaan mikä on hyvä asia. Morkkis sai aikaan sen että jatkossa lopetan suhteen ajoissa jos siinä ei enää elpymisen mahdollisuuksia.

Tai kysyn luvan...

Mutta mutta, ammattilaisella käynti on kai se pienin paha, kunhan et saatana jää kiinni.

Poissa Basisti

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #24 : Syyskuu 03, 2019, 12:50:38 »
Ensimmäisellä tapaamisella minulle tuli heti eteisessä kamala morkkis. Tunsin olevan törkeä nuoren ja kauniin neidon ällöttävä hyväksikäyttäjä. Onneksi en lähtenyt karkuun, meillä oli kymmenkunta hyvää tapaamista, kunnes tyttö rakastui ja lopetti hommat.

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #25 : Syyskuu 03, 2019, 13:27:24 »
Ei tule morkkista, vaikka parisuhteessa olenkin. Koska kotona on petipuuhissa minun makuuni liian hiljaista, olen päättänyt suoda itselleni luvan hemmotella itseäni silloin tällöin hupakoiden kanssa.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #26 : Syyskuu 05, 2019, 17:31:44 »
Vapaalla jalalla ollessani eivät morkkikset iskeneet. Nykyisin ukkomiehenä en hupakoitsemista harrasta vaikka kiusaus kieltämättä onkin olemassa.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #27 : Syyskuu 08, 2019, 01:21:33 »
Itellä ei tuu morkkista siitä seksin harrastamisesta toisen naisen kanssa. Se ei ole keneltäkään pois. Ei ole vaikuttanut parisuhteemme seksiin kuin positiivisesti. Punnailin asiat sen verran tarkkaan ennen kuin aloitin tän harrastuksen. Vaimonikin saa käydä vapaasti vieraissa. Rahan käytöstä kyllä tulee se morkkis, jos käyn liian usein, koska käytän kuitenkin perheemme yhteisiä rahoja, vaikka ne itse oon tienannut. Siks käyn sopivan harvoin ja laitan rahaa pienempiä summia säännölliseen sivuun, ettei tulis isompia kerta nostoja. :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Paikalla Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhde/ei parisuhdetta/morkkis
« Vastaus #28 : Syyskuu 08, 2019, 14:49:19 »
Varsinaista morkkista ei tule, paitsi sellainen vähän tyhjä olo tapaamisen jälkeen.

Sitten ihan erikseen on morkkis rahankäytöstä. Pitäiskö käydä panemassa harvemmin ja vaikka sijoittaa osakkeisiin tai jotain.  :o