Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Milena

<< < (4/8) > >>

Milena:

--- Lainaus käyttäjältä: Stan - Tammikuu 26, 2022, 23:05:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:58:50 ---Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝

käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

--- Lainaus päättyy ---

kyllä se oli puhelimen vika, kun se oli aiemmin pystyasennossa 😊

--- Lainaus päättyy ---

Totta 😂👍

jpetke:
Itel pitää ottaa tietokonesivusto puhelimen selaimen valikosta, suunnasta tää ei muutu mikskään.

Milena:
Ja kaikille en saa annettua mainetta koska pitäis laittaa 10 toiselle käyttäjälle ensin. Meen nyt nukkumaan vaakatasoon kun olo on kuin pahimmallakin boomerilla 🤣

Loppuun vielä yleinen tiedote tähän IT tuki keskusteluun, että mun hemmotteluhoidot on taas saatavilla! ❤️ Tauko on tältä erää ohi 😘

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 23:23:52 ---Ja kaikille en saa annettua mainetta koska pitäis laittaa 10 toiselle käyttäjälle ensin.
--- Lainaus päättyy ---
Tiedän! Vanhan Ruunankin pitää nuolla kymmenen vittua että voi hetken leikkiä uskollista. Toinen toimiva tapa on perustaa ns. runkkurinkki = Vakkarireput (vaikka 12 apinaa)

Mutta hyi että mihin tämä sivusto kannustaa. Tästä ei voi Raamattupiirissä puhua! (muista pistää neulepaita ja hameenhelmat nilkkoihin asti)

Vieras0265:
Hyvää yötä. Milena on muuten hyvin kaunis nimi. Voinko kutsua sinua tuttavallisesti Miltsiksi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta