Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Milena

<< < (3/8) > >>

Jousimies2012:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 26, 2022, 22:19:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Tammikuu 26, 2022, 22:14:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:10:16 ---Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️

--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜

--- Lainaus päättyy ---
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!

--- Lainaus päättyy ---
Yritin päästä vuorostani hieromaan vähän 😜
Sitä paitsi Milena ehdotti ensin ja on todellakin ihana lady  :inlove:
Munkin kapulalla ”maineen” anto toimii vaakatasossa 🙏🏽

Muikusto:
Mä en ole löytänyt vielä mitään keinoa antaa mainetta puhelimella. Missään asennossa, vaikka monet ohjeet olen lukenut ja eri selaimia kokeillut. :-\

Ilmeisesti siinä on oikeasti jotain puhelinkohtaisia eroja. Noh koneen selaimella yleensä lurkkailen pitkin päivää niin ei henkilökohtaista ongelmaa.

Milena:
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝

käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

Stan:

--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:58:50 ---Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝

käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

--- Lainaus päättyy ---

kyllä se oli puhelimen vika, kun se oli aiemmin pystyasennossa 😊

Muikusto:
No ton jälkeen aloin viimeistään epäilemään omia IT taitojani, joiden pitäisi olla vähintäänkin hyvät.

Kokeilin nyt harrastuspuhelimen sijasta varsinaista puhelinta ja tällä toimii vaakatasossa niinkuin kaikilla tuntuu toimivan. Eli kyllä vika voi olla luurissakin. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta