Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Milena

<< < (2/8) > >>

turre:
Milena muuten on kaikin puolin hyvä. Kaunis,seksikäs,iloinen ja mukava. Todella hyvä myös seksissä. Vahva suositus minulta. Pidetään hyvää huolta tästä nuoresta naisesta ja käyttäydytään herrasmiesmäisesti.

Milena:
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️

Jousimies2012:

--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:10:16 ---Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️

--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Tammikuu 26, 2022, 22:14:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:10:16 ---Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️

--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜

--- Lainaus päättyy ---
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!

Stan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Tammikuu 26, 2022, 22:14:18 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Maine kasvaa ehdottomasti parhaiten vaakatasossa😊 Milenan osalta maine on kyllä kohdillaan  :inlove:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta