Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Milena
turre:
Milena muuten on kaikin puolin hyvä. Kaunis,seksikäs,iloinen ja mukava. Todella hyvä myös seksissä. Vahva suositus minulta. Pidetään hyvää huolta tästä nuoresta naisesta ja käyttäydytään herrasmiesmäisesti.
Milena:
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
Jousimies2012:
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:10:16 ---Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Tammikuu 26, 2022, 22:14:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Tammikuu 26, 2022, 22:10:16 ---Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
--- Lainaus päättyy ---
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!
Stan:
--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Tammikuu 26, 2022, 22:14:18 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Maine kasvaa ehdottomasti parhaiten vaakatasossa😊 Milenan osalta maine on kyllä kohdillaan :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta