Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Milena

<< < (5/8) > >>

Milena:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Tammikuu 26, 2022, 23:31:26 ---Hyvää yötä. Milena on muuten hyvin kaunis nimi. Voinko kutsua sinua tuttavallisesti Miltsiksi?

--- Lainaus päättyy ---

Joo voit kutsua! Miltsistä tulee mieleen myös miljoona, ja rahastahan mä tykkään 😄❤️ Hyvää yötä myös suloiselle taistelu sammakolle 🐸

Kapteeni Turska:
Baijerilainen sotaratsuni vei minut tänään vierailulle Milenan luokse.

Vastassa oli kuvien mukainen kaunis nuori nainen, jolla oli mielestäni erittäin hyvä palveluasenne.

Milena on ystävällinen ja puhelias palveluntuottaja, mikä miellytti minua aivan erityisesti. (Olen joskus käynyt suomalaisen  PT:n luona, jonka sanavarastoon kuului vain sanat: ”Kyllä, ei ja en halua kertoa”.)

Voisin käydä Milenan luona myös uudestaan eli koin saaneeni rahalle vastinetta. Sää Helsingissä oli talvinen -1 (meillä landella on aina ihana auringon paiste).

Tälle rapsalle on kysytty ja saatu PT:n lupa. Kuten varmasti arvaattekin, niin ajan oikeasti ruosteisella Corollalla.

Vieras0325:
Keskustelin joku aika sitten Milenan kanssa sen jälkeen kun poistui of:stä kertoen lopettavansa hommat. Vilahti kyllä toisella nimellä hetken jälkeenkin päin, mutta vakuutti pitävänsä nyt ainakin lomaa ???

palvelunostaja:
Käväisi se täälläkin kertomassa että lopetti hommat, mutta sitten pyysi poistamaan koko ketjun kun joku lässytti jotain turhaa siihen.

Vieras0326:
Ketään nähnyt Milenaa vähään aikaan? Vastaili ilmon viestiin mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta