Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92469 kertaa)

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #400 : Toukokuu 21, 2020, 19:43:51 »

Jos kysyt seksuaalieetikolta, niin ei ole OK ostaa seksiä paperittomalta siirtolaiselta. SORRETUT IHMISRYHMÄT eivät voi vapaaehtoisesti myydä seksiä Suomessa. Nigerialaiset tytöt Helsingissä myyvät seksiä mm. siksi, että heillä ei ole oleskelulupaa eikä oikeutta tehdä täällä tavallista laillista työtä.

Sorrettujen ihmisryhmien jäsenten ”suostumus” ja ”oma tahto” seksikauppaan on fiktiota. Näin se logiikka menee. Ovatko transsukupuoliset sorrettu ihmisryhmä? Kyllä? Sitten eivät voi vapaaehtoisesti, omalla suostumuksellaan myydä seksiäkään.


Seksin myyntiä ei kannattaisi tarkastella ryhmien mukaan vaan yksilön mahdollisuudesta ja halusta myydä.
Jokaisen ryhmän sisällä on yksilöitä jotka tekevät seksityötä omasta vapaasta tahdosta.

Tämän juuri ilmestyneen kirjan mukaan kaikki naiset ovat sorrettu ihmisryhmä, näin voidaan tulkita. Silloin sinun teorian mukaan naisiltakin seksin ostaminen ei ole ok.

”Maailma on rakennettu miesten tilastoista ja se on hengenvaarallista naisille – Palkittu tietokirja listaa räikeimmät epäkohdat
Naiselle voi olla hengenvaarallista elää maailmassa, joka on rakennettu miestä koskevan datan mukaan. Palkittu tietokirja Näkymättömät naiset tarjoaa aiheesta suuren joukon hämmästyttäviä esimerkkejä.”

”....englantilainen tietokirjailija ja feministi Caroline Criado Perez teoksessaan Näkymättömät naiset – Näin tilastot paljastavat miten maailma on suunniteltu miehille. Kirja ilmestyi Britanniassa viime vuonna, ja se on sen jälkeen saanut muun muassa Royal Societyn arvostetun Vuoden tiedekirja -palkinnon ­sekä Financial Timesin Vuoden bisneskirja -palkinnon.

Ja täysin ansaitusti.”
Ensinnäkin mitä maalaisjärki sanoo prostituutiosta? Siinä on aina vallan epätasapaino kuviossa yhteiskunnassamme, jossa rahalla on mahtia. Minulla on ehkä vähän enemmän rahaa kuin prossulla, jolloin hän joutuu elääkseen myymään mulle pillua. Rahaa mulla on enemmän syistä, jotka eivät ole välttämättä mun omaa ansiota, kuten että on ollut paremmat kotiolosuhteet, olen ollut parempi koulussa jne.

Seksin sekä osto että myynti on mun elämänkatsomuksen mukaan jonkinlainen synti. Jos olisin täydellinen ihminen, niin en odottaisi pillua vastineeksi 200 euron lahjasta naiselta, jonka elämä ei ole ollut yhtä etuoikeutettua kuin mulla. Mutta en ole Jeesus. Olen vain mies, jolla on tarpeensa. Kirkko on sitä varten että sinne voi mennä saamaan anteeksi.

Prostituoiduilla on toisintoimimismahdollisuus, vaihtelevasti. Valtion virallisessa politiikassa lähtökohta on, että prostituoidut ovat uhreja, joita on eettinen velvollisuus auttaa tekemään exit prostituutiosta. Siispä on mm. Pro-tukipiste, joka saa rahoitusta Veikkaukselta ja valtion budjetista.

Mielestäni alan ammattilaisten ei pitäisi puhua tekopyhästi kahdella suulla. Valtiolle sanotaan, että ollaan uhreja ja tänne fygyä kiitos. Sitten asiakkaille sanotaan markkinointimielessä että ollaan vapaaehtoisesti täysivaltaisina ihmisinä myymässä seksiä.

Moralistista SJW-paskaa en kannata. Monilla alan tytöillä on kuitenkin tällainen maailmankatsomus ja aikaisemmilla kommenteillani pyrin osoittamaan sen sisäisen epäloogisuuden.

Sun näkemykset on jostain viime vuosisadan alusta.. Tää kertoo kaiken oleellisen: "Seksin sekä osto että myynti on mun elämänkatsomuksen mukaan jonkinlainen synti." Ja tästä vääristyneestä lähtökohdasta ei enää asialliseen ja älylliseen keskusteluun päästä. Ei pidä ymmärtää väärin, voit ajatella aivan vapaasti itse tekeväsi syntiä. Mutta sitten taas, jos ajattelet sen olevan sitä muillakin, niin se on paskaa. Ja kun se ei sitä muille ole, niin keskustelu ei toimi. Sä kun et elä tätä samaa todellisuutta ku me muut. Jos vähän kattosit ulos kuplastas, niin näkisit tuon rahan tuoman eriarvoisuuden kaikkialla, tosin suurempana about kaikkialla muualla kun tässä, kun länsimaalainen on valinnut itselleen helvetin kovapalkkaisen alan.
Prostitution is always a sin.
Prostitution is always abusive.
^ Nämä lausumat tarkoittaa ihan samaa asiaa. Käytetään vain erilaista kieltä. 2020-luvun (monet) sekulaarit feministit ajattelee että prostituutio on ”inherently abusive”, itsessään hyväksikäyttöä. Joten näkemyksesi että mun näkemys olisi antiikkinen, on kertakaikkiaan väärä.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/oct/11/prostitution-legalised-sex-trade-pimps-women

Oman kehonsa myyminen on eri asia kuin työpanoksensa myyminen. Edellisessä tapauksessa useimpien naisten kokemuksen mukaan joutuisi luopumaan arvokkuudestaan enemmälti. Siksi huora maksaa enemmän kuin siivooja.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #401 : Toukokuu 21, 2020, 20:04:36 »
Ja ai niin. Joo, mä oon syrjitympi ku cis ihmiset tai ku binääriset. Koska mua ei ole juridisesti olemassakaan, tai joku vois sanoa, ettei ole oikeeta juridista sukupuolettomuutta. Mua henk koht kiinnostaa ensisijaisesti laki, haluisin olla lain silmissä yhdenvertainen. Ihmisten asenteet taas... No koirat haukkuu, mut karvaani kulkee. Oishan se kiva, jos ihmiset uskos mun olemassaoloon, mut ei idioottien ajatukset tai oikeammin ajattelun puute mun päivää pilaa. Ja sitten taas verrattuna koko maailman ihmisiin, saati kaikkiin eläimiin, niin mä oon ihan helvetin etuoikeuttu, ja mun "ongelmia" ei sellasiks kehtaa ees kutsua. Eikä mul oo ollu koskaan ongelmana löytää töitä. Peuskoulun jälkeen oon ollu kuukauden työttömänä, käyny intin ja muun aikaa ollu töissä. Vaikka mä oon vitun nirso töiden suhteen. Mä en oo niitä ihmisiä, joille ois ok, et töihin vituttaa lähteä. Mä en oo niitä ihmisiä, joille raha riittäs motiiviks. Töissä pitää viihtyä. Eikä uhriuttaminen kenenkään asemaa paranna, uhriuttaminen päin vastoin sehän on yks alistamisen muoto. Ei se, jos jollakin onkin joku ongelma, tai jos häntä jollain osa-alueella syrjitään, tee hänestä lasta, joka ei kykene päättämään omista asioistaan. Jos ongelma on se, ettei häntä kohdella tasavertaisena, niin häntä pitäisi ruveta kohtelemaan tasavertaisena, ei vielä entistäkin halveksuvammin.
Gender on sosiaalinen konstruktio, ajattelevat edistykselliset piirit. Täten itse sukupuoli-identiteetin kokemus on tulosta ympäröivästä yhteiskunnasta ja sen ennakkoluuloista. Onko kestävää, objektiivista perustetta diagnosoida poika tai mies transsukupuoliseksi, jos hänen käytöksensä ei ole maskuliinisten sukupuolinormien mukaista?
Vapaa tahto ja identiteetti ovat loppujen lopuksi aina ympäristön määrittämiä.
Tuure Boelius esimerkiksi on homoseksuaali cis-mies, joka käyttäytyy feminiinisti. Tuskinpa Boelius hyötyisi, jos hänet kastroitaisiin ja hänelle tehtäisiin vagina. Onhan se karmeaa ajatella, että Boelius olisi toisissa olosuhteissa kasvaessaan identifioitunut transiksi ja joutunut trans-hoitojen uhriksi.
Mielestäni trans-ideologia on vaarallisinta miehille, jotka ovat homoja tai muuten eivät stereotyyppisen maskuliinisia.
Oikea hoitosuunta on sukupuolidysforian hoito niin, että kaikilla miehillä on oikeus elää miehinä sellaisina kuin ovat.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #402 : Toukokuu 21, 2020, 20:06:16 »
Ei tästä tule hevonvittua, koko päivä ollu joukkoraiskaamista. Bannatkaa mut nyt saatana kuukaudeksi niin ehkä vähän meininki rauhoittuu tai kivittäkää hengiltä. Koska minusta tälläinen helvetin mulkku tuli. Sori tytöt.
Why so fragile?

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #403 : Toukokuu 21, 2020, 20:16:10 »
Lifti, Sä pudotit saippuan.........
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #404 : Toukokuu 21, 2020, 20:18:51 »

Prostituoiduilla on toisintoimimismahdollisuus, vaihtelevasti. Valtion virallisessa politiikassa lähtökohta on, että prostituoidut ovat uhreja, joita on eettinen velvollisuus auttaa tekemään exit prostituutiosta. Siispä on mm. Pro-tukipiste, joka saa rahoitusta Veikkaukselta ja valtion budjetista.

Mielestäni alan ammattilaisten ei pitäisi puhua tekopyhästi kahdella suulla. Valtiolle sanotaan, että ollaan uhreja ja tänne fygyä kiitos. Sitten asiakkaille sanotaan markkinointimielessä että ollaan vapaaehtoisesti täysivaltaisina ihmisinä myymässä seksiä.


Pro tukipisteen etusivulla sanotaan näin:
”Pro-tukipiste on asiantuntijajärjestö, joka edistää seksi- ja erotiikka-alalla toimivien ihmisten sekä ihmiskaupan uhrien osallisuutta ja oikeuksia. Tarjoamme matalan kynnyksen tuki- ja terveyspalveluja seksityössä mukana oleville ja ihmiskaupparikoksen kohteeksi joutuneille ihmisille Helsingissä, Tampereella ja Turussa.”

Huomaa sana *ja* .....seksityössä mukana oleville JA ihmiskaupparikoksen kohteeksi joutuneille ihmisille.
Pro tukipiste siis saa rahaa sekä ihmiskauppa-uhrien asioiden hoitamiseen sekä prostituoitujen esim terveyspalveluihin ym.
Seksinmyyjät eivät pyydä valtiolta rahaa. Sen tekee Pro tukikeskus. Älä niputa näitä samaan.

He ketkä ovat vapaasta omasta tahdosta palveluammatissa jonka nimike on prostituoitu, heillä on täysi oikeus tuoda se ilmi. Koska se on niin.

Ja Lifti, miksi on niin vaikeaa pitää ne sormet poissa näppikseltä. Pitääkö sun tietsikkaan laittaa lapsilukko.




kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #405 : Toukokuu 21, 2020, 20:27:10 »
Kyllä jos Liftillä on jotain sanottavaa, niin pitäähän se miehen saada asiansa sanottua niin kuin kaikki muutkin saavat. Vaikkakin sen voisi hyvin mieluusti tehdä vähän vähemmillä henkilökohtaisuuksilla.

Mutta te liftistit, jotka kovasti tykkäätte Liftin jutuista villiintyä, ja jäädä rämpyttämään sitä samaa levyä ja jaella toisillenne noita vihreitä rinkirunkkausmitaleita, niin mitäs jos mieluummin villiintyisitte jostain muusta? Vaikka roskien keräämisestä.

Se se olisikin hyvä idea. Lifti sanoo: "Vitun roskat, vähäks ne on tyhmii. Dorkat roskat sietäisi kaikki kerätä ja laittaa roskikseen."

Ja väki ryntää kaduille poimimaan roskia. "Joo on nämä roskat kyllä hölmöjä." "Roskien älykkyys on nyt toden teolla kyseenalaistettu." "Hankkiudutaan niistä kaikista nopeasti eroon niin oppivatpahan olemaan."

Suomi puhtaaksi päivässä.
Eläkkeellä.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #406 : Toukokuu 21, 2020, 20:30:21 »

Jos kysyt seksuaalieetikolta, niin ei ole OK ostaa seksiä paperittomalta siirtolaiselta. SORRETUT IHMISRYHMÄT eivät voi vapaaehtoisesti myydä seksiä Suomessa. Nigerialaiset tytöt Helsingissä myyvät seksiä mm. siksi, että heillä ei ole oleskelulupaa eikä oikeutta tehdä täällä tavallista laillista työtä.

Sorrettujen ihmisryhmien jäsenten ”suostumus” ja ”oma tahto” seksikauppaan on fiktiota. Näin se logiikka menee. Ovatko transsukupuoliset sorrettu ihmisryhmä? Kyllä? Sitten eivät voi vapaaehtoisesti, omalla suostumuksellaan myydä seksiäkään.


Seksin myyntiä ei kannattaisi tarkastella ryhmien mukaan vaan yksilön mahdollisuudesta ja halusta myydä.
Jokaisen ryhmän sisällä on yksilöitä jotka tekevät seksityötä omasta vapaasta tahdosta.

Tämän juuri ilmestyneen kirjan mukaan kaikki naiset ovat sorrettu ihmisryhmä, näin voidaan tulkita. Silloin sinun teorian mukaan naisiltakin seksin ostaminen ei ole ok.

”Maailma on rakennettu miesten tilastoista ja se on hengenvaarallista naisille – Palkittu tietokirja listaa räikeimmät epäkohdat
Naiselle voi olla hengenvaarallista elää maailmassa, joka on rakennettu miestä koskevan datan mukaan. Palkittu tietokirja Näkymättömät naiset tarjoaa aiheesta suuren joukon hämmästyttäviä esimerkkejä.”

”....englantilainen tietokirjailija ja feministi Caroline Criado Perez teoksessaan Näkymättömät naiset – Näin tilastot paljastavat miten maailma on suunniteltu miehille. Kirja ilmestyi Britanniassa viime vuonna, ja se on sen jälkeen saanut muun muassa Royal Societyn arvostetun Vuoden tiedekirja -palkinnon ­sekä Financial Timesin Vuoden bisneskirja -palkinnon.

Ja täysin ansaitusti.”
Ensinnäkin mitä maalaisjärki sanoo prostituutiosta? Siinä on aina vallan epätasapaino kuviossa yhteiskunnassamme, jossa rahalla on mahtia. Minulla on ehkä vähän enemmän rahaa kuin prossulla, jolloin hän joutuu elääkseen myymään mulle pillua. Rahaa mulla on enemmän syistä, jotka eivät ole välttämättä mun omaa ansiota, kuten että on ollut paremmat kotiolosuhteet, olen ollut parempi koulussa jne.

Seksin sekä osto että myynti on mun elämänkatsomuksen mukaan jonkinlainen synti. Jos olisin täydellinen ihminen, niin en odottaisi pillua vastineeksi 200 euron lahjasta naiselta, jonka elämä ei ole ollut yhtä etuoikeutettua kuin mulla. Mutta en ole Jeesus. Olen vain mies, jolla on tarpeensa. Kirkko on sitä varten että sinne voi mennä saamaan anteeksi.

Prostituoiduilla on toisintoimimismahdollisuus, vaihtelevasti. Valtion virallisessa politiikassa lähtökohta on, että prostituoidut ovat uhreja, joita on eettinen velvollisuus auttaa tekemään exit prostituutiosta. Siispä on mm. Pro-tukipiste, joka saa rahoitusta Veikkaukselta ja valtion budjetista.

Mielestäni alan ammattilaisten ei pitäisi puhua tekopyhästi kahdella suulla. Valtiolle sanotaan, että ollaan uhreja ja tänne fygyä kiitos. Sitten asiakkaille sanotaan markkinointimielessä että ollaan vapaaehtoisesti täysivaltaisina ihmisinä myymässä seksiä.

Moralistista SJW-paskaa en kannata. Monilla alan tytöillä on kuitenkin tällainen maailmankatsomus ja aikaisemmilla kommenteillani pyrin osoittamaan sen sisäisen epäloogisuuden.

Sun näkemykset on jostain viime vuosisadan alusta.. Tää kertoo kaiken oleellisen: "Seksin sekä osto että myynti on mun elämänkatsomuksen mukaan jonkinlainen synti." Ja tästä vääristyneestä lähtökohdasta ei enää asialliseen ja älylliseen keskusteluun päästä. Ei pidä ymmärtää väärin, voit ajatella aivan vapaasti itse tekeväsi syntiä. Mutta sitten taas, jos ajattelet sen olevan sitä muillakin, niin se on paskaa. Ja kun se ei sitä muille ole, niin keskustelu ei toimi. Sä kun et elä tätä samaa todellisuutta ku me muut. Jos vähän kattosit ulos kuplastas, niin näkisit tuon rahan tuoman eriarvoisuuden kaikkialla, tosin suurempana about kaikkialla muualla kun tässä, kun länsimaalainen on valinnut itselleen helvetin kovapalkkaisen alan.
Prostitution is always a sin.
Prostitution is always abusive.
^ Nämä lausumat tarkoittaa ihan samaa asiaa. Käytetään vain erilaista kieltä. 2020-luvun (monet) sekulaarit feministit ajattelee että prostituutio on ”inherently abusive”, itsessään hyväksikäyttöä. Joten näkemyksesi että mun näkemys olisi antiikkinen, on kertakaikkiaan väärä.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/oct/11/prostitution-legalised-sex-trade-pimps-women

Oman kehonsa myyminen on eri asia kuin työpanoksensa myyminen. Edellisessä tapauksessa useimpien naisten kokemuksen mukaan joutuisi luopumaan arvokkuudestaan enemmälti. Siksi huora maksaa enemmän kuin siivooja.

Aivan, muitakin ajastaan jäljessä olevia on. Feminismin nimeen on tehty paljon paskaa, se ei ole uutta. Se, että jotain tehdään feminismin nimeen, ei ole mikään oikeutus.

Miksi seksityöntekijä myisi kehoaan sen enempää kuin siivojakaan? Molemmat käyttävät kehoaan työssään. Tuo arvokkuudestaan luopuminen taas on kaltaistesi ihmisten luoma stigma. Ei itsestäänselvyys. Eikä siivojakaan kyllä mikään arvostettu ammatti ole.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #407 : Toukokuu 21, 2020, 20:38:16 »
Ja ai niin. Joo, mä oon syrjitympi ku cis ihmiset tai ku binääriset. Koska mua ei ole juridisesti olemassakaan, tai joku vois sanoa, ettei ole oikeeta juridista sukupuolettomuutta. Mua henk koht kiinnostaa ensisijaisesti laki, haluisin olla lain silmissä yhdenvertainen. Ihmisten asenteet taas... No koirat haukkuu, mut karvaani kulkee. Oishan se kiva, jos ihmiset uskos mun olemassaoloon, mut ei idioottien ajatukset tai oikeammin ajattelun puute mun päivää pilaa. Ja sitten taas verrattuna koko maailman ihmisiin, saati kaikkiin eläimiin, niin mä oon ihan helvetin etuoikeuttu, ja mun "ongelmia" ei sellasiks kehtaa ees kutsua. Eikä mul oo ollu koskaan ongelmana löytää töitä. Peuskoulun jälkeen oon ollu kuukauden työttömänä, käyny intin ja muun aikaa ollu töissä. Vaikka mä oon vitun nirso töiden suhteen. Mä en oo niitä ihmisiä, joille ois ok, et töihin vituttaa lähteä. Mä en oo niitä ihmisiä, joille raha riittäs motiiviks. Töissä pitää viihtyä. Eikä uhriuttaminen kenenkään asemaa paranna, uhriuttaminen päin vastoin sehän on yks alistamisen muoto. Ei se, jos jollakin onkin joku ongelma, tai jos häntä jollain osa-alueella syrjitään, tee hänestä lasta, joka ei kykene päättämään omista asioistaan. Jos ongelma on se, ettei häntä kohdella tasavertaisena, niin häntä pitäisi ruveta kohtelemaan tasavertaisena, ei vielä entistäkin halveksuvammin.
Gender on sosiaalinen konstruktio, ajattelevat edistykselliset piirit. Täten itse sukupuoli-identiteetin kokemus on tulosta ympäröivästä yhteiskunnasta ja sen ennakkoluuloista. Onko kestävää, objektiivista perustetta diagnosoida poika tai mies transsukupuoliseksi, jos hänen käytöksensä ei ole maskuliinisten sukupuolinormien mukaista?
Vapaa tahto ja identiteetti ovat loppujen lopuksi aina ympäristön määrittämiä.
Tuure Boelius esimerkiksi on homoseksuaali cis-mies, joka käyttäytyy feminiinisti. Tuskinpa Boelius hyötyisi, jos hänet kastroitaisiin ja hänelle tehtäisiin vagina. Onhan se karmeaa ajatella, että Boelius olisi toisissa olosuhteissa kasvaessaan identifioitunut transiksi ja joutunut trans-hoitojen uhriksi.
Mielestäni trans-ideologia on vaarallisinta miehille, jotka ovat homoja tai muuten eivät stereotyyppisen maskuliinisia.
Oikea hoitosuunta on sukupuolidysforian hoito niin, että kaikilla miehillä on oikeus elää miehinä sellaisina kuin ovat.

Ketään ei pitäisi diagnosoida. Sukupuolen/-puolettomuuden tulisi olla asia, jonka ihminen itse ilmoittaa halutessaan. Mahdolliset korjaushoidot tulisi saada pyytämällä. Tämä olisi myös halvempaa, eli sinäkin voittaisit. Vai ketä palvelee se, että trans ihminen on monesti työkyvytön, kun ei tiedä saako apua, ja jos niin koska saa, ja lääkärit sitten tuhlaavat aikaansa musteläiskien esittelyyn yms. paskaan? Ihmiset eivät pysty suunnittelemaan elämäänsä, tulee mielenterveysongelmia ja ne pahenevat.. Siis kun ei auteta. Kerroin jo, miten ihmiset määrittävät sukupuolensa. Ja se on yksityisasia. Joten tasan jokainen, joka sanoo olevansa poika tai mies, myös sitä on. Ei nykylääketiede edes tunne keinoa selvittää ihmisen sukupuolta/-puolettomuutta. Ketään ei pakoteta korjaushoitoihin, ja jopa sinä tiedät sen vallan hyvin. Hoitojen saaminen on vaikeaa ja / tai kallista. En tunne ko. ihmistä. Mä oon meistä se, joka ajaa sitä, että kaikilla ois oikeus elää sellaisina, kuin he ovat. Et sinä. Ja tämänkin sä kyllä tiedät. Mä oon meistä se, joka jättäis päätöksen vain ja ainoastaan ihmiselle itselleen, sä koitat pakottaa muut elää ja olee kuten sä haluat. Mä oon meistä se, joka sanoo, että voi olla kuin feminiininen tai maskuliininen tahansa ja silti mitä tahansa sukupuolta/-puolettomuutta.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #408 : Toukokuu 21, 2020, 20:40:06 »
Kyllä jos Liftillä on jotain sanottavaa, niin pitäähän se miehen saada asiansa sanottua niin kuin kaikki muutkin saavat. Vaikkakin sen voisi hyvin mieluusti tehdä vähän vähemmillä henkilökohtaisuuksilla.

Mutta te liftistit, jotka kovasti tykkäätte Liftin jutuista villiintyä, ja jäädä rämpyttämään sitä samaa levyä ja jaella toisillenne noita vihreitä rinkirunkkausmitaleita, niin mitäs jos mieluummin villiintyisitte jostain muusta? Vaikka roskien keräämisestä.

Se se olisikin hyvä idea. Lifti sanoo: "Vitun roskat, vähäks ne on tyhmii. Dorkat roskat sietäisi kaikki kerätä ja laittaa roskikseen."

Ja väki ryntää kaduille poimimaan roskia. "Joo on nämä roskat kyllä hölmöjä." "Roskien älykkyys on nyt toden teolla kyseenalaistettu." "Hankkiudutaan niistä kaikista nopeasti eroon niin oppivatpahan olemaan."

Suomi puhtaaksi päivässä.

Loistava <3 :D
Rakkaudesta lajiin

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #409 : Toukokuu 21, 2020, 20:44:10 »
Voi olla että Lifti pukee persoonallisella tavalla sanoiksi sen mitä moni tapailee mielessään, mutta ei osaa ilmaista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #410 : Toukokuu 21, 2020, 20:48:53 »
Kerroin jo, miten ihmiset määrittävät sukupuolensa. Ja se on yksityisasia. Joten tasan jokainen, joka sanoo olevansa poika tai mies, myös sitä on.
Toiveajattelua, ei tule toteutumaan. Kilpaurheilussa moni nainen uhraa koko elämänsä ollakseen lajissaan hyvä ja sitten paikalle saapuu joku peniksen omaava tai joskus omannut henkilö ilmoittaen olevansa nainen ja voittaa koko kisan.
Niin hulluja ei olla että moinen hyväksyttäisiin.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #411 : Toukokuu 21, 2020, 21:01:50 »
Kerroin jo, miten ihmiset määrittävät sukupuolensa. Ja se on yksityisasia. Joten tasan jokainen, joka sanoo olevansa poika tai mies, myös sitä on.
Toiveajattelua, ei tule toteutumaan. Kilpaurheilussa moni nainen uhraa koko elämänsä ollakseen lajissaan hyvä ja sitten paikalle saapuu joku peniksen omaava tai joskus omannut henkilö ilmoittaen olevansa nainen ja voittaa koko kisan.
Niin hulluja ei olla että moinen hyväksyttäisiin.

Jaa-a, niin sitä on kautta historian monista muutoksista ajateltu. Meijän ihmisten maailma on just sellanen ku me halutaan sen olevan. Asiat muuttuu, kun ajattelu muuttuu.

Miksei meillä ole koriksessa lyhyiden sarjaa? Painonnostossa pitkäraajaisten sarjaa? Ja silti meillä on naisten sarja.. Ymmärrän, että kapitalismin kannalta on parempi, että on paljon voittajia sen sijaan että ois oikeesti kyse siitä, että paras voittaa. Mut miks tää on jätetty puolitiehen? Joten, mä kannatan joko kaikkien fyysisten eroavaisuuksien mukaan jaottelua (ja samalla toki nimistys naisten sarja muuttuisi esim. estrogeenisarjaksi, koska eihän tässä naiseudesta ole kyse), tai sitten moisen jaottelun poistamista. Oon kans miettiny, että eikö esim. Suomen mestaria naisten sarjassa itseä häiritse, että ei hän mikään Suomen paras ole oikeasti. Hänellä on vain mitali ilman oikeaa ansiota. Ja sit kans toinen mitä oon miettiny, että naiset kun niin kauheasti valittavat, etteivät he ole miesten kanssa tasa-arvoisia. Niin mikseivät he valita tästä? Eivät muutes valita myöskään asevelvollisuudesta tai siitä, että ymmärtääkseni edellen huoltajuuskiistoissa lapset määrätään herkemmin naisoletetulle. Vaikuttaa vähän semmoiselta rusinat pullasta -meiningiltä.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #412 : Toukokuu 21, 2020, 21:05:31 »
Naisten ja miesten eri sarjathan on silkkaa seksismiä. Tasa-arvoa olisi se, että paras yksilö voittaisi. Eihän ihmisiä pitäisi jaotella sukupuolten perusteella, joten miksi ihmeessä pitäisi saada nainen voittajaksi? Miksi se olisi mikään juttu, että mitä sukupuolta voittaja on, tai millaisen kehon tai hormonitoiminnan hän omaa?
Rakkaudesta lajiin

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #413 : Toukokuu 21, 2020, 21:14:30 »
Ei helvetti mä en tiedä nauranko ensin paskat housuun vai kyyneleet tyhjiin😂😂
Tää alkaa saamaan aika universaalit mittasuhteet😂

Lifti sanoo juurikin sen mitä muut ei osaa tai kehtaa sanoa.

Mun henkilökohtainen mielipide on, että sukupuolia on tasan 2. Kaikki muu on uuden sukupolven höpötyksiä. Hyvä esimerkki on esim. nämä kotona tilastot. Miehet ja naiset. Yhtään muista "70" sukupuolesta ei näytä saaneen tartuntaa. Ei jumalauta norsujakaan ole kuin uroksia tai naaraita.

Koriksesaa pituudesta on hyötyä. Kai jossain on joku kääpiöiden sarjakin?

Painonnostossa pitkistä raajoista on hyötyä. Trans nainen, naisten sarjassa olisi vain epäreilua.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #414 : Toukokuu 21, 2020, 21:23:44 »
Ei helvetti mä en tiedä nauranko ensin paskat housuun vai kyyneleet tyhjiin😂😂
Tää alkaa saamaan aika universaalit mittasuhteet😂

Lifti sanoo juurikin sen mitä muut ei osaa tai kehtaa sanoa.

Mun henkilökohtainen mielipide on, että sukupuolia on tasan 2. Kaikki muu on uuden sukupolven höpötyksiä. Hyvä esimerkki on esim. nämä kotona tilastot. Miehet ja naiset. Yhtään muista "70" sukupuolesta ei näytä saaneen tartuntaa. Ei jumalauta norsujakaan ole kuin uroksia tai naaraita.

Koriksesaa pituudesta on hyötyä. Kai jossain on joku kääpiöiden sarjakin?

Painonnostossa pitkistä raajoista on hyötyä. Trans nainen, naisten sarjassa olisi vain epäreilua.
Miehen ja naisen testosteronitasoissa valtava ero. Jos naiset joutuisivat kilpailemaan miehiä vastaan, se olisi naisurheilun loppu. Olen vain sunnuntaibodari mutta voittaisin kevyesti naisten Suomen mestarin voimanostossa jne.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #415 : Toukokuu 21, 2020, 21:39:00 »
On ja fysiikassa muutenkin. Ei sitä hormonihoidolla sentään luuston ja lihaksiston rakennetta pystytä muokkaamaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #416 : Toukokuu 21, 2020, 21:41:14 »
Minä ainakin seuraan urheilua seksistisistä lähtökohdista. Siksi seuraamiseni painottuu miehissä enemmän joukkuelajeihin ja naisissa enemmän yksilölajeihin.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #417 : Toukokuu 21, 2020, 22:30:06 »
Lifti ja Azazello osasi tiivistää sen mitä sanomisen arvoista aiheesta on. Mies haluaa tavata tavallisen naisen, joka on syntynyt naiseksi ja jolta puuttuu miehille ominainen minä-minä-minä-asenne ja miehen ajattelumallit. Turska myöskään ei halua olla terapeutti tapaamisella eikä käyttää aikaan kenenkään räyhääjän hoitessa, joka on käytökseltään arvamaaton ja ei ole sinut itsensä kanssa.

Tiivistelmä kaikesta:

Pitää sanoa, jos on post-op, niin tulee post-stop-ennenkuin tilanteet eskaloituu.           
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #418 : Toukokuu 21, 2020, 22:37:39 »
Koriksesaa pituudesta on hyötyä. Kai jossain on joku kääpiöiden sarjakin?
Tähän väliin kevennys ja off-topic. Pituudesta on koriksessa toki hyötyä mutta muistan ajan kun 160cm pituinen Tyrone "Muggsy" Bogues pelasi NBA:ssa ja oli lajissa varsin taitava:
https://www.youtube.com/watch?v=lOGj8qM6hQ0

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #419 : Toukokuu 21, 2020, 23:32:46 »
Täytyy kyllä myöntää, että sain erikoisen värikkään keskustelun tälle foorumille aikaiseksi! En edes tiennyt, että tällä tavalla - kuten tässä ketjussa on saanut huomata- ajattelevia ihmisiä, vielä ylipäätään on maailmassa olemassa.  ;D Mutta asiat ja asenteet muuttuvat. Joskus kiusallisen hitaasti, mutta varmasti.

Jäin selventämään asioita, kun Sexposta niin pyydettiin, ja ajattelin, että tämä foorumi olisi mielenkiintoinen paikka asiakkaille ja ammattilaisille kohdata, mutta rajansa kaikella, jopa transvihalla ja enköhän nyt ole sanottavani sanonut.


Vielen dank und auf wiedersehen meine liebe leute <3

C

https://www.youtube.com/watch?v=U1-_q3IERG8&list=RDU1-_q3IERG8&start_radio=1