Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (91/134) > >>

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Cece - Marraskuu 24, 2022, 11:37:43 ---Kuuntelen, juoppohullun päiväkirja, osa 5.

--- Lainaus päättyy ---

Ou jea, Juha Vuorisen tuotanto tuli aikoinaan kahlattua varmaan lähes kokonaan läpi. Toki sen jälkeen on ilmestynyt lisää teoksia häneltä. Mutta varsin viihdyttävää luettavaa kyllä! 😄 Tais tulla ihan muutamia kertoja naurettua ääneen niitä lukiessa jossain julkisissa liikennevälineissäkin. 😅

Itse en ole äänikirjoihin tykästynyt lainkaan, en kykene keskittymään niihin. Mulla täytyy olla se fyysinen kirja hyppysissä.

Kellopeliappelsiini:
Pari opusta alkupaloiksi:

Thomas Erikson: Idiootit ympärilläni
Mark Manson: Kuinka olla piittaamatta paskaakaan (nurinkurinen opas hyvään elämään)
Kimmo Takanen: Tunne Lukkosi

Noiden jälkeen voin todeta, ettei minulla ole lukkoja, elän hyvää elämää ja idiootit ympärilläni eivät voi idioottimaisuudelleen mitään.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Joulukuu 23, 2022, 13:05:06 ---Itse en ole äänikirjoihin tykästynyt lainkaan, en kykene keskittymään niihin. Mulla täytyy olla se fyysinen kirja hyppysissä.

--- Lainaus päättyy ---
Kukin tietenkin tekee itselleen sopivalla tavalla. Minä en osaa verrata äänikirjan kuuntelua kirjan lukemiseen koska ne ovat erilaisia tapahtumia. Itse en voisi kuunnella äänikirjaa tilanteessa joka sopii kirjan lukemiseen: istuen nojatuolissa tai sohvalla. Äänikirjan kuuntelu ajoittuu itselläni tilenteisiin jossa teen jotakin muuta samalla: ajan autoa, olen lenkillä tai teen jotakin kotiaskaretta kuten siivous tai ruuanlaitto. Tällaisia hetkiä on lähes päivittäin ja samalla voi kuunnella kirjaa.

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Joulukuu 23, 2022, 14:05:05 ---Pari opusta alkupaloiksi:

Thomas Erikson: Idiootit ympärilläni
Mark Manson: Kuinka olla piittaamatta paskaakaan (nurinkurinen opas hyvään elämään)
Kimmo Takanen: Tunne Lukkosi

Noiden jälkeen voin todeta, ettei minulla ole lukkoja, elän hyvää elämää ja idiootit ympärilläni eivät voi idioottimaisuudelleen mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on Tunne lukkosi(kin) kesken. Siksikö mä olen näin jumissa? 🤔

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Joulukuu 23, 2022, 13:00:04 ---Mulla on jälleen kerran isomman puoleinen kasa kirjoja, jotka ovat kesken. Yhtään romaania ei ole tullut hetkeen luettua, koska ei ole ollut aikaa. 😭

Mutta kasaan lukeutuu mm. Kyllähän mä tiedän miltä huora näyttää, Mythologia Fennica, muutama pakana- ja noita-aiheinen tietokirja, muutamat lääkeyrtti- ja kasvilääkintä-kirjat, Puiden salattu elämä (suosittelen!! Aivan älyttömän mielenkiintoinen!), sekä muutamat muutamat muut opukset...

So many books, too little time!!!

Terveisin, book-lover ja kirja-hamsteri

--- Lainaus päättyy ---

Kesken ovat myöskin:
Tommy Hellsten: Saat sen mistä luovut

David Deida: Rakastelun mestariksi - Taivaallisen seksin käsikirja

Veaux & Ticket: Kahta kauniimmin - Opas eettiseen polyamoriaan

Laura Gustafsson: Huorasatu

Kyllä mä olen elämäni aikana myös monta kirjaa lukenut loppuun... 😅

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu