Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä kirjaa luet/kuuntelet?
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Joulukuu 24, 2022, 11:03:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Joulukuu 23, 2022, 14:05:05 ---Pari opusta alkupaloiksi:
Thomas Erikson: Idiootit ympärilläni
Mark Manson: Kuinka olla piittaamatta paskaakaan (nurinkurinen opas hyvään elämään)
Kimmo Takanen: Tunne Lukkosi
Noiden jälkeen voin todeta, ettei minulla ole lukkoja, elän hyvää elämää ja idiootit ympärilläni eivät voi idioottimaisuudelleen mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on Tunne lukkosi(kin) kesken. Siksikö mä olen näin jumissa? 🤔
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu paljonko sait testistä pisteitä???
Freyja:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Joulukuu 24, 2022, 16:20:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Joulukuu 24, 2022, 11:03:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Joulukuu 23, 2022, 14:05:05 ---Pari opusta alkupaloiksi:
Thomas Erikson: Idiootit ympärilläni
Mark Manson: Kuinka olla piittaamatta paskaakaan (nurinkurinen opas hyvään elämään)
Kimmo Takanen: Tunne Lukkosi
Noiden jälkeen voin todeta, ettei minulla ole lukkoja, elän hyvää elämää ja idiootit ympärilläni eivät voi idioottimaisuudelleen mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on Tunne lukkosi(kin) kesken. Siksikö mä olen näin jumissa? 🤔
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu paljonko sait testistä pisteitä???
--- Lainaus päättyy ---
Taisi sieltä aika hyvät pisteet tulla, eikö se ollutkaan hyvä juttu?
Puutarhuri:
Pienen tutkiskelun jälkeen jostain syystä tuli halu lukea Stephen Kingin Pet Sematary ;).
Freyja:
--- Lainaus käyttäjältä: Puutarhuri - Joulukuu 26, 2022, 20:54:31 ---Pienen tutkiskelun jälkeen jostain syystä tuli halu lukea Stephen Kingin Pet Sematary ;).
--- Lainaus päättyy ---
Tähän liittynee nyt joku vitsi, jota en ymmärtänyt... Mutta erittäin hyvä kirja on tuo. Muita lemppareitani Kingiltä ovat Kolkuttajat, Uneton yö, Piina ja Tarpeellista tavaraa.
Cece:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Joulukuu 23, 2022, 13:05:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cece - Marraskuu 24, 2022, 11:37:43 ---Kuuntelen, juoppohullun päiväkirja, osa 5.
--- Lainaus päättyy ---
Ou jea, Juha Vuorisen tuotanto tuli aikoinaan kahlattua varmaan lähes kokonaan läpi. Toki sen jälkeen on ilmestynyt lisää teoksia häneltä. Mutta varsin viihdyttävää luettavaa kyllä! 😄 Tais tulla ihan muutamia kertoja naurettua ääneen niitä lukiessa jossain julkisissa liikennevälineissäkin. 😅
Itse en ole äänikirjoihin tykästynyt lainkaan, en kykene keskittymään niihin. Mulla täytyy olla se fyysinen kirja hyppysissä.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, Vuorisen tuotanto on kyllä aika viihdyttävää ja sopivan yksinkertaista kuunneltavaa, kun kuuntelen äänikirjoja yleensä töissä :D.
Pysyy helposti kärryillä tapahtumista samalla kun tekee jotain muuta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta