Mulla on nyt jo jonkun aikaa ollut porukka joka häiriköi ja on siis ihan kymmenistä puhelinnumeroista lähestytty samalla periaatteella, joko ehdotetaan asioita, jotka sanon profiilissani, etten niitä tee, sovitaan aika ja sitten ei joku auto yhtäkkiä käynnistykään mukamas, näitä on paljon, kysytään osoite ja kun sen tietää ei tullakaan ja on radiohiljaisuus sen jälkeen. On kuvattu videopuhelussa ilmeisesti tekoälyä käyttämällä oikein suuri fallos mitä esiteltiin ja sitten kun oli saapumisen aika, niin "rahat menikin vuokraan" ja varmasti on levitelty nettiin se videopuhelu jossa ihastelin suurta miehisyyttä. Onneksi niitä suuria miehisyyksiä on tullut nähtyä tänä talvena ihan kiitettävästi muutenkin.

Mutta tuo on mielestäni sen verran törkeää häirintää, että paha ihminen saa olla kun tuollaista tekee. Ymmärrän joltakin 15 v pennuilta ehkä vielä kun onhan se nyt hauskaa kun joku transhuora myy persettä setämiehille rahaa vastaan, mutta että aikuiset. Ja hei rakkaat ihmiset, jos joku teistä tietää, että tuolla netissä on jollakin laudalla tms. jotakin rinkirunkkuketjua, joka keskittyy mun herjaamisen ympärille, niin antakaa vinkkiä. Kun ei kerta ole munaa tulla selvittämään näitä asioita naamatusten, niin minä olen sen verran kahjo, että kun tiedän mikä porukka tätä tekee, niin vien asian kyllä eteen päin, oli se keino sitten mikä tahansa. Onneksi karma kostaa ja en ole itsekään mikään pyhimys aikoinani ollut, mutta olen ne juttuni sovittanut ja nykyään olen ihan "uskossa" jos näin voi sanoa, mutten sillä perinteisellä kristillisellä tavalla. Ja elämässä on ollut päihdeongelmaa, niin en ole aina ollut sitten välttämättä kovin vakaa senkään puolesta, mutta nyt menee paremmin ja en jaksaisi tuollaista käyttäytymistä aikuisilta ihmisiltä. Mulla on toki myös paljon vakkareita, joille olen onnistunut antamaan ikimuistoiset kohtaamiset ja siksi tulevatkin, mutta jos pitäisin lappua luukulla puoli kuuta ja puolet auki, niin sitten monesti vakkari olisi tulossa silloin kun on lappu luukulla. Lisää turskia mielelläni kohtaisin kuitenkin vielä ja olen ihan vakavissani suunnittelemassa, että muutan pois täältä raamattuvyöhykkeen lähistöltä, koska Kokkola on vähän turhan pieni ja ahdasmielinen kaupunki tällaiselle. Ugh, olen purkanut sydäntäni.