Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Häiriköt, oharit ja runkkarit  (Luettu 7178 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Häiriköt, oharit ja runkkarit
« : Joulukuu 12, 2021, 09:36:51 »
Pakko kirjoitella tästä nyt oma ketjunsa.

Mietin kun välillä kuulee hinnoista napinaa, että kuinkakohan moni turska tietää, millainen määrä häirikköjä, oharoijia ja runkkareita on liikenteessä?

Katsoin tuossa just, että oon yli 50 ihmisen kanssa viestitellyt ilmoitukseni pohjalta, ja lopulta 4 tapaamista toteutui. Joukossa oli myös sellaisia, jotka varasivat ajan, mutta eivät tulleet eivätkä ilmoittaneet mitään (edelleen, jos on kipeänä niin sille ei mitään voi, kerran olen itsekin joutunut flunssan vuoksi perumaan).

Yks iso raastava ryhmä ovat "runkkarit", eli nää jotka kyselee kuvia ja kyselee kysymyksiä seksiin liittyen yms. Ihan vaan jotta voivat runkata. Varaavat ajan vain siksi että voivat käydä tällaista keskustelua. Onneksi nää yleensä tunnistaa melko nopeasti, mutta ei tosiaankaan aina ihan heti.

Mäkin teen niin harvoin näitä hommia että vähän kävi jo mielessä että jaksaako tehdä ollenkaan kun tätä turhaa viestittelyä on niin paljon. Ja tietty aina pieni pelko siitä, tuleeko tapaamiselle joku sarjakuristaja.

Tähän mennessä mun luona on käynyt vaan tosi kivoja asiakkaita, nytkin nämä muutamat jotka pääsivät tapaamiselle asti niin muistuttivat, että onhan tää käytännön työ oikein mukavaa, sit kun tapaamisella ollaan.

Muilta horoilta on saanut kuulla, että nää oharit, runkkarit ja muut häiriköt vähän niin kun vaan kuuluu tähän työhön. Itsellä kun ei toimeentulo ole tästä kiinni niin kovasti vaan mietityttää jaksanko oikeasti käyttää näin paljon aikaani muutaman satasen vuoksi kaikkeen tähän viestittelyyn näiden häiriköiden kanssa 😭. Kyllä mä varmaan vielä jonkun keikkapäivän pidän (kiitos teidän kivojen asiakkaiden), mutta lopettaminenkin on käynyt mielessä.

Vertaistukea? Ajatuksia? 😅

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4025
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2021, 09:47:41 »
Älä nyt vielä lopeta!

Jos tämä viikonloppu oli hanurista, seuraava ei välttämättä ole.

Terveisin tyytyväinen asiakas.
Saitin Bud Spencer

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #2 : Joulukuu 12, 2021, 09:57:15 »
Olen huomannut, että kun aikansa vastailee viesteihin siihen kehittyy sellainen tietynlainen napakka, mutta asiallinen ote.

Olen kokeillut muutamia eri viestintä tapoja ja huomannut, että jos annan itsestäni liian kiltin kuvan - tuollainen "häiriköinti" lisääntyy. Ehkä he ajattelevat, että mua on helppo hyväkskäyttää, mun viestintätyylin perusteella.

Nykyään, mun ensimmäinem viesti jonka asiakas saa on perusviesti, jossa on kaikki tärkeä tieto, kuten hinnat, rajat, milloin ja missä voi tavata. Ja lyhyt esittely.
Tämä on karsinut todella paljon turhia viestittelijöitä verraten siihen aikaan kun oikeasti ensimmäinen vastausviesti kyselyihin oli personoitu.

Joskus, jos asiakkaalla on jo omassa ekassa viestissään selkeä ehdotus tapaamisajankohdaksi vastaan toki siihen tuon copypaste viestin yhteydessä. Ja tottakai luen kaikki viestit jotka saan, että tietää jo siinä vaiheessa vähän karsia.

Useimmiten en edes vastaa viesteihin, jossa on pelkkä moi. Tosin päivästä riippuen saatan silti copypasteta heille perusviestin.

Yleensä mulla sopiminen on tosi suoraviivaista, mutta toki poikkeuksia on. Joskus mullakin pääsee ohariollit läpi ja se harmittaa - mutta eniten ärsyttäis runkkarit, jotka ei kyllä oo päässeet läpi. Itse kun en jaksa kirjoitella kauhean tuhmasävytteisiä tai yksityiskohtaisia draamankaaria tapaamisesta. Tuppaan vastaamaan noihin liittyviin kysymyksiin ystävällisesti, mutta melko värittömästi. Kuten esimerkiksi: "tykkään tapaamisella mennä omalla painolla, luonnollisesti, silleen mikä tuntuu hyvältä."

Jokaisella alalla on omat downsidet ja tämä on tällä alla se :(
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15462
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #3 : Joulukuu 12, 2021, 09:57:47 »
^^^
Näitä on aina tosi ikävä lukea. Varatun ajan perumisen ei pitäisi olla niin vaikea asia ja sen ajan varaaminen ennen kuin on varma siitä, että se itselle sopii ei pitäisi olla ylivoimainen asia.

Skeneen kuuluu ikävä kyllä se runkkariporukka ja sieen se porukka, joka haluaa vain kiusata.
Ainoa asia, miten tämän oikeastaan voi välttää on hankkia niin kattava vakkarijoukko, että se riittää ja sinun tapuksessasi en usko senkään olevan kovinkaan vaikeaa.

Tsemppiä sulle  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #4 : Joulukuu 12, 2021, 10:01:38 »
Minulle on herännyt kysymys monen palveluntarjoajan kohdalla että eikö ole tarpeeksi vakkareita ettei tarvitse näitä häiriköitä sietää? Varsinkin jos tekee hommia harvoin, ei niitä vakkareita varmaan tarvitsisi niin paljoa?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3568
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #5 : Joulukuu 12, 2021, 10:03:16 »
Pakko kirjoitella tästä nyt oma ketjunsa.

Mietin kun välillä kuulee hinnoista napinaa, että kuinkakohan moni turska tietää, millainen määrä häirikköjä, oharoijia ja runkkareita on liikenteessä?

Katsoin tuossa just, että oon yli 50 ihmisen kanssa viestitellyt ilmoitukseni pohjalta, ja lopulta 4 tapaamista toteutui. Joukossa oli myös sellaisia, jotka varasivat ajan, mutta eivät tulleet eivätkä ilmoittaneet mitään (edelleen, jos on kipeänä niin sille ei mitään voi, kerran olen itsekin joutunut flunssan vuoksi perumaan).

Yks iso raastava ryhmä ovat "runkkarit", eli nää jotka kyselee kuvia ja kyselee kysymyksiä seksiin liittyen yms. Ihan vaan jotta voivat runkata. Varaavat ajan vain siksi että voivat käydä tällaista keskustelua. Onneksi nää yleensä tunnistaa melko nopeasti, mutta ei tosiaankaan aina ihan heti.

Mäkin teen niin harvoin näitä hommia että vähän kävi jo mielessä että jaksaako tehdä ollenkaan kun tätä turhaa viestittelyä on niin paljon. Ja tietty aina pieni pelko siitä, tuleeko tapaamiselle joku sarjakuristaja.

Tähän mennessä mun luona on käynyt vaan tosi kivoja asiakkaita, nytkin nämä muutamat jotka pääsivät tapaamiselle asti niin muistuttivat, että onhan tää käytännön työ oikein mukavaa, sit kun tapaamisella ollaan.

Muilta horoilta on saanut kuulla, että nää oharit, runkkarit ja muut häiriköt vähän niin kun vaan kuuluu tähän työhön. Itsellä kun ei toimeentulo ole tästä kiinni niin kovasti vaan mietityttää jaksanko oikeasti käyttää näin paljon aikaani muutaman satasen vuoksi kaikkeen tähän viestittelyyn näiden häiriköiden kanssa 😭. Kyllä mä varmaan vielä jonkun keikkapäivän pidän (kiitos teidän kivojen asiakkaiden), mutta lopettaminenkin on käynyt mielessä.

Vertaistukea? Ajatuksia? 😅

Vitsi kun asuisin Helsingissä niin tilaisin ajan sinulle jos ei muuten niin ihan vaan parantaakseni tuota suhdelukua ja jos sillä tavoin saisi noin hyvän hupakon jatkamaan työtään paremmin mielin. Tsemppiä👍
Tuohivirsupersu

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2021, 10:08:43 »
Kerrankin olen Vilhon kanssa joka asiasta samaa mieltä, heti SonninTöyssyn jälkeen.

Oharien tekijät taitavat olla niitä pahimpia kiusantekijöitä, niistä ei taida päästä koskaan eroon 😤
Tietysti tuo SS:n ehdottama tapa voi karsia osan pois mutta sitten jäävät vielä nämä katkerimmat ja innokkaimmat kiusantekijät.
Motivaatio ei taida selvitä meille koskaan? 🤔

Hepille: Monella on varmasti vakkareita tarpeeksi mutta onneksi eivät rajoita toimintaa siihen jotta meillä tavallisilla tallaajilla on myös mahdollista tavata Helmet 😍

Elä vaan lopeta vaan näytä noilla runkkareille mistä kana pissii 💪🏾😡
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2021, 10:34:02 »
Voi kiitos teidän viesteistä ❤️

Mulla on ihan sama tapa kuin SonjaSisulla, että eka viesti lähtee copypastella suoraan kaikille. Valtaosahan ei siihen enää vastaa.

Nyt on vaan ollut useampi sellainen jotka aluksi vaikuttavat siltä, että ovat oikeasti varaamassa aikaa, mutta sitten muutaman viestin jälkeen osoittautuukin että taas joku runkkari.

Luulen että tässä on joku persoonallisuuteenkin liittyvä juttu, miksi itse kuormitun näistä niin paljon. Oon ehkä taipuvainen murehtimaan ja tykkään suunnitella kaiken etukäteen (monet sanoneetkin että harva hupakko haluaa viikkoja etukäteen tarjota aikoja) ja osittain varmaan siksi mun kohdalla voi olla enemmän näitä turhia viestittelyitä kuin sellaisilla, jotka ottavat asiakkaita vaan samalle päivälle.

Nytkin kyllä kävi niin että en saanut sunnuntain peruutusaikoja enää menemään, eli ei asiakkaitakaan aina välttämättä sitten löydy. En oo kyllä naapurissakaan koskaan esim. maksanut että saisin ilmon kärkeen. Ehkä pitäisi.

Mitä tulee noihin vakkareihin, niin mulla itsellä varmaan haastetta tuo se, että teen niin harvoin. Voi olla että sellaiset kivat asiakkaat jotka haluaisivat nähdä uudestaan ja joita mieluusti tapaisi niin eivät vaan juuri sinä päivänä pääse. Nythän olin 6kk tauolla niin toki sekin vaikutti.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #8 : Joulukuu 12, 2021, 10:54:13 »
Olipa harmillista, että noin paljon oli perseilijöitä liikenteessä >:(

Mitä olen tytöiltä kysellyt niin viikonloppuna tuota sikailijaosastoa on enemmän liikkeellä. Ja sunnuntaiaamu on varmaan niitä hiljaisimpia aikoja, sen perusteella ei ehkä kannata ihan liikaa johtopäätöksiä kysynnästä tehdä.

Jaksamista vaan sulle, ne kivat ja luotettavat vakkarit ne antaa voimia, luulisin :inlove:

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #9 : Joulukuu 12, 2021, 11:07:38 »

Kuulostaa kurjalta... aika pieni osa tosiaan meni maaliin 4/50😔 En oikein osaa sanoa muuta kuin tsemppiä😘
Se on harmi että kaikki vakkarit ei aina pääse just silloin kun on keikkapäivä. Uskoisin että se harmittaa niitä vakkareita myös ketkä ei pääse...

Vaan mitään ymmärrystä mulla ei ole ohareille.
Amator

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #10 : Joulukuu 12, 2021, 11:24:31 »
En nyt puhu Lasihelmestä, mutta monesti asia menee toisinkin päin. Olen ns. hyvä asiakas ja laitan asiallisen viestin mutta ei tule mitään vastausta tai ehkä yksi ja sitten loppuu. En kysele kuvia enkä muitakaan tyhmyyksiä. En myöskään tingi tai pyydä palveluita joita ei ole mainittu. Wtf?

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #11 : Joulukuu 12, 2021, 11:26:27 »
Minulle on herännyt kysymys monen palveluntarjoajan kohdalla että eikö ole tarpeeksi vakkareita ettei tarvitse näitä häiriköitä sietää? Varsinkin jos tekee hommia harvoin, ei niitä vakkareita varmaan tarvitsisi niin paljoa?

Osuit asian ytimeen. Tuhannet kiitokset vakkareille, että teette tästä helppoa  :inlove:

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #12 : Joulukuu 12, 2021, 11:26:55 »
Pikkujouaika on pian ohi,siitä taas rauhoittuu.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #13 : Joulukuu 12, 2021, 12:22:47 »
Nythän olin 6kk tauolla niin toki sekin vaikutti.

Tämä varmaan vaikuttaa. Jotkut tekevät parina päivänä kuussa, ne on helppo täyttää vakkareilla kun ne tietävät etukäteen jo milloin tulla seuraavan kerran (no pun intended).

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #14 : Joulukuu 12, 2021, 12:50:47 »
Minulle on herännyt kysymys monen palveluntarjoajan kohdalla että eikö ole tarpeeksi vakkareita ettei tarvitse näitä häiriköitä sietää? Varsinkin jos tekee hommia harvoin, ei niitä vakkareita varmaan tarvitsisi niin paljoa?

Kyllä niitä on, mutta ei vakkareilla elä (jos tekee kokopäiväisesti) vaikka olisi kuinka hyvä. Lisäksi vakkarisuhteet vaatii sitä, että on tehnyt töitä jonkin aikaa.

Se on totta, että vakiosasiakkaat muodostavat ison osan tuloista. Joinakin päivinä jopa puolet tuloista on olleet vakkareilta tulleita, joinakin päivinä vain 1 on aiemmin käynyt.

Ohareita tulee pääsääntöisesti joka päivä, jos työskentelen aamusta iltaan. Joskus jää välistä, ennätys on 3 oharia. 1-2 on vakio.

Tässä ketjussa oli vinkkinä, että pitää tietyt päivät näihin töihin, jolloin ne täyttyvät tehokkaasti. En tiedä, keikkailetko, mutta se on kans mukavaa vaihtelua. Oulu, Seinäjoki ja Joensuu on olleet tuottoisimmat paikat, joten sinne vaan😉
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #15 : Joulukuu 12, 2021, 13:21:18 »
Tässä on myös sellainen pointti että jos teet hommia kokopäiväisesti voi vakkareiden saaminen olla vaikeampaa kun jos teet vain silloin tällöin, luulisin.

Jos teet kokopäiväisenä ei kukaan pysty antamaan 100% eforttia joka päivä jokaisen asiakkaan kohdalla. Kaikille tulee vitutusta, väsymystä ja huonoja päiviä väliin. Oli duuni mikä tahansa.

Jos teet vaan pari päivää kuussa jaksat ehkä paremmin keskittyä joka asiakkaaseen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1838
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #16 : Joulukuu 12, 2021, 14:43:00 »
Olen tainnut ennenkin mainita ulkomaiden käytännöstä. eli varausmaksu voisi olla vaikka 50e. se siis menee jos

asiakas jättää tulematta /peruu liian myöhään. erikois jutuissa esim pissa varausmaksu voi olla jopa puolet.
kysyvälle vastataan

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3568
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #17 : Joulukuu 12, 2021, 15:33:32 »
Oulu, Seinäjoki ja Joensuu on olleet tuottoisimmat paikat, joten sinne vaan😉

Seinäjoki?!
Jep, kannatan. Tänne vaan, tervetuloa.
Tuohivirsupersu

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #18 : Joulukuu 12, 2021, 15:45:33 »
Lasihelmen esittämään kysymykseen on minun pakko sanoa, että ei ole tietoakaan.
Sen tiedän, että niitä on. On joskus tullut jopa puheeksi nämä häiriköt muutamien palveluntarjoajien kanssa.
Ovat noissa keskusteluissa kertoneet, että tietyistä piirteistä oppii aika nopeasti tunnistamaan ne, jotka ovat tosissaan ja ne jotka vain häiriköivät. Toki erheitä välillä käy, mutta kuka meistä olisi aivan virheetön.

Kannatan palvelutarjoajan selkeää vastausta oli se copypaste tai ei, sillä myös minä itse pyrin oman viestini kirjoittamaan riittävän selkeästi oman viestini ja että se vastaa kysymyksiin mitä, missä milloin.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #19 : Joulukuu 12, 2021, 16:04:38 »
Olen tainnut ennenkin mainita ulkomaiden käytännöstä. eli varausmaksu voisi olla vaikka 50e. se siis menee jos

asiakas jättää tulematta /peruu liian myöhään. erikois jutuissa esim pissa varausmaksu voi olla jopa puolet.

Onko pakko juoda kalleinta shampanjaa? Lasillinen vettä etukäteen taas ei ole kummoinen ponnistelu. Pikemminkin se on terveellistä.

Varsinkin noissa amatööri/sugarbabetytöissä on paljon säätäjiä, jotka rupeavat vielä hotellin varaamisen jälkeen muokkaamaan ehtoja ja pienestä ärsykkeestä peruvat koko keikan. Hullun hommaa lähteä mitään noille etukäteen makselemaan.

_
dijon on sinappi