Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etusivun epätoivoiset tytöt  (Luettu 24565 kertaa)

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #120 : Tammikuu 26, 2022, 10:57:49 »
Se että on kirjoittanut muutaman blogin, ei tee ihmisestä tunnettua somepersoonaa...
Tabe Slioorista löytyy enemmän google-hakutuloksia kuin Sailasta...
Niin hän on 5-10 vuotta sitten ollut aika iso nimi somessa
Ei todellakaan ole ollut ikinä iso nimi somessa edes Suomessa. Vaikka kuinka näitä Sailan kanssa kirjoitatte, niin se ei siitä todeksi muutu. Olen pahoillani.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #121 : Tammikuu 26, 2022, 11:38:55 »
Se että on kirjoittanut muutaman blogin, ei tee ihmisestä tunnettua somepersoonaa...
Tabe Slioorista löytyy enemmän google-hakutuloksia kuin Sailasta...
Niin hän on 5-10 vuotta sitten ollut aika iso nimi somessa
Ei todellakaan ole ollut ikinä iso nimi somessa edes Suomessa. Vaikka kuinka näitä Sailan kanssa kirjoitatte, niin se ei siitä todeksi muutu. Olen pahoillani.
Niin tosiaan. Isot somestarat tekee Suomessakin rahaa. Ihan siellä somessa. Niiden ei tarvitse antaa persettä hotellihuoneessa rekkamiesten hoonattavaksi.

Vai että oikein nettihommissa lakihommien parissa. Aiotko seuraavalla nimimerkilläsi olla kenties lääkäri? Jäämme odottamaan mielenkiinnolla.  :laught:
Ehkä kyseessä on nyt se supersankari jonka avulla poliisi tulee ja poistaa ne pari ketjua joista rakkaudenkohde niin kiukkuspäissään raivosi.

Jatko-osat tulevat olemaan yhtä viihdyttäviä!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2022, 11:41:37 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #122 : Tammikuu 26, 2022, 22:40:57 »
On paljon somepersoonia joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa mitätöimällä ja lyttäämällä muita.  Toki se sattuu kun oma lempihupakko saa kritiikkiä mutta valitettavasti tässä tapauksessa aivan syystä. Oliko sulla vielä muuta?

Mietipä omaa käytöstäsi.
Juristi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #123 : Tammikuu 26, 2022, 22:48:05 »
On paljon somepersoonia joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa mitätöimällä ja lyttäämällä muita.  Toki se sattuu kun oma lempihupakko saa kritiikkiä mutta valitettavasti tässä tapauksessa aivan syystä. Oliko sulla vielä muuta?

Mietipä omaa käytöstäsi.
Mutta Hottis Puuma on tosi ystävällinen muualla somessa ja sen pointti on täällä herättää perässä vedettävissä tunteita. Tosi ystävällinen muualla joten tämän sivuston kirjoitukset eivät käännä sitä junaa ja kaikki annetaan anteeksi.

Tajusitko jo pointin!

PS. Kovin oot kiinnostunut hottis puumasta. Hyi, mikä stalkkeri, hyi! Häpeä!

Minusta tuntuu että sinun kanssasi saisi (LUE joutuisi) keskustelemaan kaksi viikkoa miksi sukat ovat lattialla. Et vieläkään ymmärtäisi.
Why so fragile?

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #124 : Tammikuu 26, 2022, 22:50:15 »
On paljon somepersoonia joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa mitätöimällä ja lyttäämällä muita.  Toki se sattuu kun oma lempihupakko saa kritiikkiä mutta valitettavasti tässä tapauksessa aivan syystä. Oliko sulla vielä muuta?

Mietipä omaa käytöstäsi.
Mutta Hottis Puuma on tosi ystävällinen muualla somessa ja sen pointti on täällä herättää perässä vedettävissä tunteita. Tosi ystävällinen muualla joten tämän sivuston kirjoitukset eivät käännä sitä junaa ja kaikki annetaan anteeksi.

Tajusitko jo pointin!

PS. Kovin oot kiinnostunut hottis puumasta. Hyi, mikä stalkkeri, hyi! Häpeä!

Minusta tuntuu että sinun kanssasi saisi (LUE joutuisi) keskustelemaan kaksi viikkoa miksi sukat ovat lattialla. Et vieläkään ymmärtäisi.
En puhunut sinulle.
Juristi.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #125 : Tammikuu 26, 2022, 22:58:51 »
On paljon somepersoonia joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa mitätöimällä ja lyttäämällä muita.  Toki se sattuu kun oma lempihupakko saa kritiikkiä mutta valitettavasti tässä tapauksessa aivan syystä. Oliko sulla vielä muuta?

Mietipä omaa käytöstäsi.
Mutta Hottis Puuma on tosi ystävällinen muualla somessa ja sen pointti on täällä herättää perässä vedettävissä tunteita. Tosi ystävällinen muualla joten tämän sivuston kirjoitukset eivät käännä sitä junaa ja kaikki annetaan anteeksi.

Tajusitko jo pointin!

PS. Kovin oot kiinnostunut hottis puumasta. Hyi, mikä stalkkeri, hyi! Häpeä!

Minusta tuntuu että sinun kanssasi saisi (LUE joutuisi) keskustelemaan kaksi viikkoa miksi sukat ovat lattialla. Et vieläkään ymmärtäisi.
En puhunut sinulle.
Luuletko että se minua kiinnostaa. Koska menetit pallit, voi onko niitä koskaan ollutkaan...Saila?
Onko sinulla muuta elämää kuin netti? Ja tämä forkka? Sitten sun on joko täytynyt säästää hitosti rahaa aiemmin palvelun tarjoajissa käyntiä varten, tai olet perinyt rahaa. Muuten ei ole mahdollista. Vai tienaatko rahaa tällä forkalla?
Juristi.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #126 : Tammikuu 26, 2022, 23:18:06 »
Onko Hartsahoo ja Saila yksi sama henkilö? Jos on niin se on jo fucked up meininkiä. Ihan oikeasti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #127 : Tammikuu 26, 2022, 23:20:32 »
fucked up meininkiä. Ihan oikeasti.
Tämähän olisi vasta kolmas nikki samalta. Tosin aisankannattajakin voi olla asialla. Tapausta tutkitaan parhaillaan.
To be continued....
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #128 : Tammikuu 26, 2022, 23:29:32 »
fucked up meininkiä. Ihan oikeasti.
Tämähän olisi vasta kolmas nikki samalta. Tosin aisankannattajakin voi olla asialla. Tapausta tutkitaan parhaillaan.
To be continued....

Jotain samaa näissä kirjoittajissa on. Ja yhtä helposti provosoitavissa  ;D Hienoa, että asia on otettu tutkintaan 👍
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #129 : Tammikuu 26, 2022, 23:32:03 »
fucked up meininkiä. Ihan oikeasti.
Tämähän olisi vasta kolmas nikki samalta. Tosin aisankannattajakin voi olla asialla. Tapausta tutkitaan parhaillaan.
To be continued....

Jotain samaa näissä kirjoittajissa on. Ja yhtä helposti provosoitavissa  ;D Hienoa, että asia on otettu tutkintaan 👍
Ei tämä moderoinnin tutkinnassa ole. Siellä ei pistetä tikkua ristiin multinikkeilyn saralla. Mutta mun "vasikat" pitää silmät ja korvat auki.
Trust me! Im a doctor!

Harry- Saila ottaa nyt hetken happea ja palaa torstaina asiaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2022, 23:38:14 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #130 : Tammikuu 26, 2022, 23:53:00 »
Lainaus
Niin hän on 5-10 vuotta sitten ollut aika iso nimi somessa ja on edelleen niiden keskuudessa jotka tietävät mistä on kyse. Itse vetäytynyt lähes kokonaan pois somesta. Siksi varmasti halusi täältäkin nimensä pois näkyviltä. Tai sitten kävi vain tekemässä selväksi että kannattaa miettiä mitä hänestä kirjoittelee. Työni puolesta voin kertoa että kyllä ne tunnistettavat tiedot jostain tietystä ihmisestä kannattaa pyynnöstä poistaa näkyviltä
Nuori herra HOO, katsoppa laittamani linkkiä oikeasta Slioorista..Tabe Slioorista. Osaat varmaan dokkarin jälkeen suhteuttaa sinun "Slioorin" ja oikean Slioorin eron. Tabe Slioor pesee kaikki Suomessa olevat ja olleet Wannabe-julkkikset. On mahdollista että sinun Saila diggaa ja ihailee Tabe Slioorin persoonaa ja hänen älyään. Se on minusta kyllä ihan ok. Minusta on hienoa jos olet rakastunut Sailaan toivotaan että se on molemmin puolista. Täällä jo kehotettiin kosi Sailaa! Tee se! :inlove:

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #131 : Tammikuu 27, 2022, 00:09:39 »
Ensinnäkin. Multinikkeily on vain helpoin tapa lähestyä saittia joka on estänyt sinut. Sen kun poistaa keksit käytöstä ja tyhjentää selaushistorian selaimeltaan. Järeämpi toimi on lähestyä estänyttä saittia IP-osoitteen muutoksella. Voi myös kokeilla eri VPN:niä josko joku toimisi. Vielä järeämpi keino on hankkia useita laitteita ja erilaisia yhteyksiä joiden kautta on jopa satoja IP-osoitteita helposti käytettävissä. Näistä vieläkin järein ase on kaataa koko saitti. Kuten Slioor on tehnyt jo usealle netin keskustelusaitille. Loppujen lopuksi helppoa hommaa kun tietää mitä tekee. Ihan kuin seksikin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2022, 00:11:21 kirjoittanut HarryHoo »
Juristi.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #132 : Tammikuu 27, 2022, 08:03:02 »
Lainaus käyttäjältä: HarryHoo link=topic=5580.msg225009#msg225009
Tai sitten kävi vain tekemässä selväksi että kannattaa miettiä mitä hänestä kirjoittelee. Työni puolesta voin kertoa että kyllä ne tunnistettavat tiedot jostain tietystä ihmisestä kannattaa pyynnöstä poistaa näkyviltä.

Mä en nyt ihan ymmärrä. Ensin kirjoitellaan raivopäänä kaikkea pskaaa, haukutaan muita ja kehutaan itseä. Sitten kun muut vastaa siihen huutoon ja solvaamiseen, tullaan lataamaan lisää törkeyksiä. Sitten itketään ja pyydetään poistamaan kaikki.
Eikö kirjoittajilla ole mitään vastuuta kirjoituksistaan.
Kannattaisi miettiä kirjoitushetkellä miten niitä sanoja käyttää julkiselle forkalle.

Mä olen sitä mieltä, että jos saitti olisi ihminen, aika monta kunnianloukkaussyytettä saisi laittaa vireille.
Ugh. Olen puhunut.
Ihanat naiset.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #133 : Tammikuu 27, 2022, 08:28:25 »
Lainaus käyttäjältä: HarryHoo link=topic=5580.msg225009#msg225009
Tai sitten kävi vain tekemässä selväksi että kannattaa miettiä mitä hänestä kirjoittelee. Työni puolesta voin kertoa että kyllä ne tunnistettavat tiedot jostain tietystä ihmisestä kannattaa pyynnöstä poistaa näkyviltä.

Mä en nyt ihan ymmärrä. Ensin kirjoitellaan raivopäänä kaikkea pskaaa, haukutaan muita ja kehutaan itseä. Sitten kun muut vastaa siihen huutoon ja solvaamiseen, tullaan lataamaan lisää törkeyksiä. Sitten itketään ja pyydetään poistamaan kaikki.
Eikö kirjoittajilla ole mitään vastuuta kirjoituksistaan.
Kannattaisi miettiä kirjoitushetkellä miten niitä sanoja käyttää julkiselle forkalle.

Mä olen sitä mieltä, että jos saitti olisi ihminen, aika monta kunnianloukkaussyytettä saisi laittaa vireille.
Ugh. Olen puhunut.
Yleensä kuten kyseisessäkin tapauksessa on käynyt niin, että keskustelu alkaa tunnistettavilla tekijöillä henkilöstä. Tämä johtaa siihen että hän jossain vaiheessa kuulee tai huomaa olevansa netissä keskustelun aiheena. Hän joko ottaa ylläpitoon yhteyttä tai ei. Riippuu suosion haun tyypistä.

Joka tapauksessa seksuaalissisältöiset ihmisten tunnistettavissa olevat kuvaukset kannattaa poistaa pyynnöstä. Muuten voi seurata kyllä sakkoja.

Tämä Slioor on toki vaikea tapaus koska on tavallaan julkkis mutta ei ole sitä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2022, 08:30:20 kirjoittanut HarryHoo »
Juristi.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #134 : Tammikuu 27, 2022, 09:16:00 »
No niin. Mikäli olen käsittänyt oikein, tilanne meni näin. Kyse ei ollut tunnistettavissa tiedoista - jotka nähdäkseni poistettiin - vaan Sailan hermostumisesta kritisointiin joka kohdistui häneen palveluntarjoajana.

Keskusteluhan maksullisesta seksistä on sallittu.

Moikka kaikki ihanat sponssit!  :inlove:

Toimintani on minulle fetissi ja tapaan ihmisiä seksin merkeissä silloin kun minua ihan oikeasti panettaa. Ilmossani on aina päivät silloin kun haluan seksiä. Minua on vaikea saada kiinni koska en ole mikään liukuhihnahuora joka kerää rahaa hienoihin laukkuihin ja kenkiin tai kakaroiden elättämiseen (minua ei ns ”normaalit naisten jutut” kiinnosta pätkän vertaa), vaan jokainen tapaamani ihminen on minulle tärkeä ja spesiaali tapaus jonka haluan tyydyttää parhaalla mahdollisella tavalla ja saada itsekin hyvää seksiä samalla. Raha takaa sen että kun ovi menee tapaamisen jälkeen kiinni, ei soitella perään ja kysellä ”onko tyyny hyvin?” Simple as that!  :inlove:

Kaksi ei niin myönteistä kommenttia jotka asiallisia kohdistuen sailan palveluntarjoajana.

Sen verran yllimieliseltä vaikuttaa tämä palveluntarjoaja joten äänestän lompakollani ja skippaan suosiolla.

Ja

Voin todeta itsekin, että senttiäkään ei tämä huora tule minulta saamaan.

Tämän jälkeen Saila aloitti raivoamisen jossa pyysi poistamaan ketjun.

Jahas exäni taas kirjoittelemassa ympäri nettiä minusta. Poistaisiko ylläpito tämän ketjun. Poliisi tutkii jo asiaa.

Koska keskustelu oli normaalia keskustelua maksullisesta seksistä, eikä tunnistetietoja, modet eivät poistaneet.

Siitä alkoi sailan raivoaminen.

Samaa kaavaa käyttää monet pt:t jos heitä arvostellaan. Mikä on muuten mielestäni ihan oikein että annetaan oikeaa tietoa. Sen verran isoista rahoista kyse joillekin. Haluavat hyvää ja haluavat tietää mistä sitä hyvää palvelua saa. Ostaa " sika säkissä" ei tässä palvelumuodossa ole hyvä idea.





Ihanat naiset.

Poissa Liquid Tension

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #135 : Tammikuu 27, 2022, 10:27:24 »
Hoo-henkilön kirjoituksista saa huomattavasti hupaisamman jos lukee mielessään jokaisen lauseen lisäten alkuun huomautuksen "Minähän siis en ole Saila Slioor, mutta..."

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #136 : Tammikuu 27, 2022, 10:31:04 »
On paljon somepersoonia joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa mitätöimällä ja lyttäämällä muita.  Toki se sattuu kun oma lempihupakko saa kritiikkiä mutta valitettavasti tässä tapauksessa aivan syystä. Oliko sulla vielä muuta?

Mietipä omaa käytöstäsi.

Voit olla varma siitä etten mieti, en ainakaan sinun käskystäsi. Hanki joku harrastus alituisen uusien tunnusten avaamisen sijaan.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #137 : Tammikuu 27, 2022, 11:25:40 »
Hoo-henkilön kirjoituksista saa huomattavasti hupaisamman jos lukee mielessään jokaisen lauseen lisäten alkuun huomautuksen "Minähän siis en ole Saila Slioor, mutta..."
Näköjään 'hyvä kaverisi' on samaa sarjaa.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #138 : Tammikuu 27, 2022, 12:57:47 »
Hitto tää on hieno ketju  :blowjob:

Oottakaa hetki, käyn laittamassa lisää poppareita tulille ja sitten  :drinking:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #139 : Tammikuu 27, 2022, 13:03:09 »
Mä kyllä kävisin panemassa Hottista koska vaan, jos pääsisin.

Sliooria en.
I see what is right and approve, but I do what is wrong