Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etusivun epätoivoiset tytöt  (Luettu 24573 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #100 : Tammikuu 25, 2022, 13:03:53 »
En tiedä millainen hän syvällä sisimmässään ja miten kauan hänet pitäisi tuntea muuttaakseen käsityksen minkä hän on näillä foorumeilla antanut itsestään, mutta minun kirjoissa tämä on epävakaa ja riidanhaluinen ihminen. En kuuna päivänä käyttäisi noin epävakaan huoran palveluita.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #101 : Tammikuu 25, 2022, 15:57:14 »
Sillä täytyy olla hyvä pillu, kun on täältä poistunut n.pari kuukautta sitten ja nikkiäkään ei löydy, mutta papat jaksaa heilua.

"Somejulkkiksena" luulisi että osaa somessa olla - ymmärtää syyn ja seurauksen
Oli se sellaista itseään jalkaan ampumista joka kerta kun täällä kirjoitteli.
Vielä viimeisenä yrityksenä miesnikillä esiintyen ja itseään kehuen.
Lopputulos - epätoivoinen tyttö
Se someprofiili on ihan selvästi suunniteltu huomiota herättäväksi. En tiedä mutta joka kerta kun jonnekin ilmestyy niin herättää suurta huomiota. Hauskahan sitä on ollut seurata. Epätoivo kaukana siitä.
Puhun tämän sivuston kirjoituksista, kuten kirjoituksessani toin ilmi. En ole nähnyt häntä muualla ja Jumalan kiitos siitä.
Kumman kiinnostunut olet hänestä kuitenkin. Mutta joo hänet täytyy ehkä tietää pidemmältä ajalta että avautuu tarkoitusperät paremmin.
Se että otan kantaa hänen kirjoituksiinsa kuten tämän ketjun avaukseen, ei tee minusta kiinnostunutta. Laita korkki kiinni, kiitos.
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #102 : Tammikuu 25, 2022, 16:16:10 »
Sailan kannattaisi jatkossa pitää kiltisti suu supussa ihan oman etunsa vuoksi.

Googlettamalla susta löytyy kaikenlaista juttua ja muuten sellainen vinkki että pelkkä sukunimen vaihto Facebookissa ei piilota tiliäsi muiden ulottuvilta. Pitäisi yksi juttu asetuksissa nimenvaihdon jälkeen vielä tehdä ja lisäksi olla laittamatta tunnistettavia kuvia, niin kukaan ei yhdistä Sliooriin - sikäli jos sitä et halua. Mä löysin sut FB:stä parissa sekunnissa ja meillä näyttäisi olevan 30 yhteistä kaveria. Etkä tunne heistä yhtäkään livenä, kun tein pientä kyselyä. Minä taas tunnen. Sä näköjään hyväksyt kaikki jotka keksii sua kaveriksi pyytää, tai itse lähettelet ventovieraille kaverikutsuja. Ei oikeasti hyvä idea.

Ei kait tässä muusta ollut kyse kuin parisuhdestatuksen vaihtumisesta jolloin nimikin vaihtui. Facebookin algoritmien päivittymisessä menee vaan jonkin aikaa että nimensä muuttaneen löytää vain uudella nimellä. Monihan lisää erikseen vielä entisen nimensä Faceen jotta löytyy sekä uudella että vanhalla nimellä. Toinen on se jos käyttäjätunnuksessa (löytyy osoiteriviltä) on vanha nimi niin profiili löytyy silloin myös vanhalla nimellä. Kaikkihan tällä mainisemallasi henkilöllä on ollut Facebookissa julkista jo vuosikaudet, eli tuskin on ollut kyse mistään piiloutumisyrityksistä. On aina välillä profiili auki ja välillä ei.

Olen tavannut viimeiset kolme naisystävääni sekä muutaman seksityöntekijän Facebookin kautta enkä pidä mitenkään outona että ihmiset lähestyvät toisiaan Facessa vaikka eivät tunne entuudestaan. Ihan normaalia nykypäivää somessa. Vaikea uskoa että kovin moni Facebookissa pitäisi kaverilistallaan vain livenä tuntemiaan tyyppejä. Facebookissa ystävystyy nopeasti tuntemattomienkin kanssa. Tai sitten haluaa vain seurata jota kuta.

Eipä seksipalvelujen tarjoajatkaan useimmiten tunne asiakkaitaan ja toisin päin ja silti tavataan. Netin kauttahan nekin tapaamiset alunperin hoidetaan.

En näe kyllä yhtään perusteltua syytä ottaa listaani ihmisiä joita en millään lailla tiedä/tunne.

Kukin tyylillään mutta itse pidän Facebookini suljettuna näistä ympyröistä, siellä on vain ihmiset jotka eivät tätä genreä edusta, paria poikkeusta lukuunottamatta. Twitterissä mua tosin saa alkaa seurata kuka haluaa, se on julkinen ja jaan yksistään siellä seksityöhön ja muutenkin alaan liittyviä uutisia tms.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2022, 16:20:42 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #103 : Tammikuu 25, 2022, 19:48:56 »
En tiedä millainen hän syvällä sisimmässään ja miten kauan hänet pitäisi tuntea muuttaakseen käsityksen minkä hän on näillä foorumeilla antanut itsestään, mutta minun kirjoissa tämä on epävakaa ja riidanhaluinen ihminen. En kuuna päivänä käyttäisi noin epävakaan huoran palveluita.
Et ilmeisesti ymmärrä että se kohauttelu on se tarkoitus. Hän vaikuttaa hyvinkin sydämelliseltä naiselta Facebookissa. Suoruus ei tee ihmisestä epävakaata.
Juristi.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #104 : Tammikuu 25, 2022, 19:49:55 »
Sillä täytyy olla hyvä pillu, kun on täältä poistunut n.pari kuukautta sitten ja nikkiäkään ei löydy, mutta papat jaksaa heilua.

"Somejulkkiksena" luulisi että osaa somessa olla - ymmärtää syyn ja seurauksen
Oli se sellaista itseään jalkaan ampumista joka kerta kun täällä kirjoitteli.
Vielä viimeisenä yrityksenä miesnikillä esiintyen ja itseään kehuen.
Lopputulos - epätoivoinen tyttö
Se someprofiili on ihan selvästi suunniteltu huomiota herättäväksi. En tiedä mutta joka kerta kun jonnekin ilmestyy niin herättää suurta huomiota. Hauskahan sitä on ollut seurata. Epätoivo kaukana siitä.
Puhun tämän sivuston kirjoituksista, kuten kirjoituksessani toin ilmi. En ole nähnyt häntä muualla ja Jumalan kiitos siitä.
Kumman kiinnostunut olet hänestä kuitenkin. Mutta joo hänet täytyy ehkä tietää pidemmältä ajalta että avautuu tarkoitusperät paremmin.
Se että otan kantaa hänen kirjoituksiinsa kuten tämän ketjun avaukseen, ei tee minusta kiinnostunutta. Laita korkki kiinni, kiitos.
Eipä sitä työpäivinä sovi ottaa hapanta. Turhaa vittuilua jälleen kerran sinulta.
Juristi.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #105 : Tammikuu 25, 2022, 19:52:28 »
Sailan kannattaisi jatkossa pitää kiltisti suu supussa ihan oman etunsa vuoksi.

Googlettamalla susta löytyy kaikenlaista juttua ja muuten sellainen vinkki että pelkkä sukunimen vaihto Facebookissa ei piilota tiliäsi muiden ulottuvilta. Pitäisi yksi juttu asetuksissa nimenvaihdon jälkeen vielä tehdä ja lisäksi olla laittamatta tunnistettavia kuvia, niin kukaan ei yhdistä Sliooriin - sikäli jos sitä et halua. Mä löysin sut FB:stä parissa sekunnissa ja meillä näyttäisi olevan 30 yhteistä kaveria. Etkä tunne heistä yhtäkään livenä, kun tein pientä kyselyä. Minä taas tunnen. Sä näköjään hyväksyt kaikki jotka keksii sua kaveriksi pyytää, tai itse lähettelet ventovieraille kaverikutsuja. Ei oikeasti hyvä idea.

Ei kait tässä muusta ollut kyse kuin parisuhdestatuksen vaihtumisesta jolloin nimikin vaihtui. Facebookin algoritmien päivittymisessä menee vaan jonkin aikaa että nimensä muuttaneen löytää vain uudella nimellä. Monihan lisää erikseen vielä entisen nimensä Faceen jotta löytyy sekä uudella että vanhalla nimellä. Toinen on se jos käyttäjätunnuksessa (löytyy osoiteriviltä) on vanha nimi niin profiili löytyy silloin myös vanhalla nimellä. Kaikkihan tällä mainisemallasi henkilöllä on ollut Facebookissa julkista jo vuosikaudet, eli tuskin on ollut kyse mistään piiloutumisyrityksistä. On aina välillä profiili auki ja välillä ei.

Olen tavannut viimeiset kolme naisystävääni sekä muutaman seksityöntekijän Facebookin kautta enkä pidä mitenkään outona että ihmiset lähestyvät toisiaan Facessa vaikka eivät tunne entuudestaan. Ihan normaalia nykypäivää somessa. Vaikea uskoa että kovin moni Facebookissa pitäisi kaverilistallaan vain livenä tuntemiaan tyyppejä. Facebookissa ystävystyy nopeasti tuntemattomienkin kanssa. Tai sitten haluaa vain seurata jota kuta.

Eipä seksipalvelujen tarjoajatkaan useimmiten tunne asiakkaitaan ja toisin päin ja silti tavataan. Netin kauttahan nekin tapaamiset alunperin hoidetaan.

En näe kyllä yhtään perusteltua syytä ottaa listaani ihmisiä joita en millään lailla tiedä/tunne.

Kukin tyylillään mutta itse pidän Facebookini suljettuna näistä ympyröistä, siellä on vain ihmiset jotka eivät tätä genreä edusta, paria poikkeusta lukuunottamatta. Twitterissä mua tosin saa alkaa seurata kuka haluaa, se on julkinen ja jaan yksistään siellä seksityöhön ja muutenkin alaan liittyviä uutisia tms.

Kai sitä saa jokainen toimia kuten haluaa. Somessa on valtavat mahdollisuudet tavata ihmisiä ja nykypäivänä normaalia tutustua sitä kautta tuntemattomiin. Se on vain nykyaikaa.
Juristi.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #106 : Tammikuu 25, 2022, 20:13:53 »
En tiedä millainen hän syvällä sisimmässään ja miten kauan hänet pitäisi tuntea muuttaakseen käsityksen minkä hän on näillä foorumeilla antanut itsestään, mutta minun kirjoissa tämä on epävakaa ja riidanhaluinen ihminen. En kuuna päivänä käyttäisi noin epävakaan huoran palveluita.
Et ilmeisesti ymmärrä että se kohauttelu on se tarkoitus. Hän vaikuttaa hyvinkin sydämelliseltä naiselta Facebookissa. Suoruus ei tee ihmisestä epävakaata.

Hyvä slogan ”suoruus ei ei tee ihmisestä epävakaata” 😂 Juuri se sailasta tekeekin epävakaan, riidanhaluisen ja lisäksi vittumaisen. Henkinen rumuus yhdistettynä roikkotisseihin ei tee vaikutusta  :-* Varman joku tykkä, kaikille löytyy ottajansa näillä markkinoilla.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #107 : Tammikuu 25, 2022, 20:19:58 »
Sailan kannattaisi jatkossa pitää kiltisti suu supussa ihan oman etunsa vuoksi.

Googlettamalla susta löytyy kaikenlaista juttua ja muuten sellainen vinkki että pelkkä sukunimen vaihto Facebookissa ei piilota tiliäsi muiden ulottuvilta. Pitäisi yksi juttu asetuksissa nimenvaihdon jälkeen vielä tehdä ja lisäksi olla laittamatta tunnistettavia kuvia, niin kukaan ei yhdistä Sliooriin - sikäli jos sitä et halua. Mä löysin sut FB:stä parissa sekunnissa ja meillä näyttäisi olevan 30 yhteistä kaveria. Etkä tunne heistä yhtäkään livenä, kun tein pientä kyselyä. Minä taas tunnen. Sä näköjään hyväksyt kaikki jotka keksii sua kaveriksi pyytää, tai itse lähettelet ventovieraille kaverikutsuja. Ei oikeasti hyvä idea.

Ei kait tässä muusta ollut kyse kuin parisuhdestatuksen vaihtumisesta jolloin nimikin vaihtui. Facebookin algoritmien päivittymisessä menee vaan jonkin aikaa että nimensä muuttaneen löytää vain uudella nimellä. Monihan lisää erikseen vielä entisen nimensä Faceen jotta löytyy sekä uudella että vanhalla nimellä. Toinen on se jos käyttäjätunnuksessa (löytyy osoiteriviltä) on vanha nimi niin profiili löytyy silloin myös vanhalla nimellä. Kaikkihan tällä mainisemallasi henkilöllä on ollut Facebookissa julkista jo vuosikaudet, eli tuskin on ollut kyse mistään piiloutumisyrityksistä. On aina välillä profiili auki ja välillä ei.

Olen tavannut viimeiset kolme naisystävääni sekä muutaman seksityöntekijän Facebookin kautta enkä pidä mitenkään outona että ihmiset lähestyvät toisiaan Facessa vaikka eivät tunne entuudestaan. Ihan normaalia nykypäivää somessa. Vaikea uskoa että kovin moni Facebookissa pitäisi kaverilistallaan vain livenä tuntemiaan tyyppejä. Facebookissa ystävystyy nopeasti tuntemattomienkin kanssa. Tai sitten haluaa vain seurata jota kuta.

Eipä seksipalvelujen tarjoajatkaan useimmiten tunne asiakkaitaan ja toisin päin ja silti tavataan. Netin kauttahan nekin tapaamiset alunperin hoidetaan.

En näe kyllä yhtään perusteltua syytä ottaa listaani ihmisiä joita en millään lailla tiedä/tunne.

Kukin tyylillään mutta itse pidän Facebookini suljettuna näistä ympyröistä, siellä on vain ihmiset jotka eivät tätä genreä edusta, paria poikkeusta lukuunottamatta. Twitterissä mua tosin saa alkaa seurata kuka haluaa, se on julkinen ja jaan yksistään siellä seksityöhön ja muutenkin alaan liittyviä uutisia tms.

Kai sitä saa jokainen toimia kuten haluaa. Somessa on valtavat mahdollisuudet tavata ihmisiä ja nykypäivänä normaalia tutustua sitä kautta tuntemattomiin. Se on vain nykyaikaa.

Kuten sanoin niin kukin tavallaan. 🧐

Itseäni ei kiinnosta pätkän vertaa haalia ihailijakerhoa netissä, eikä olisi aikaakaan roikkua lukemassa vain kuka kävi paskalla ja kellä akka/ukko ei ollut antanut seksiä tms. Väsyttävää. Tosielämässä tekemistä riittämiin.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #108 : Tammikuu 25, 2022, 20:52:42 »
En tiedä millainen hän syvällä sisimmässään ja miten kauan hänet pitäisi tuntea muuttaakseen käsityksen minkä hän on näillä foorumeilla antanut itsestään, mutta minun kirjoissa tämä on epävakaa ja riidanhaluinen ihminen. En kuuna päivänä käyttäisi noin epävakaan huoran palveluita.
Et ilmeisesti ymmärrä että se kohauttelu on se tarkoitus. Hän vaikuttaa hyvinkin sydämelliseltä naiselta Facebookissa. Suoruus ei tee ihmisestä epävakaata.

Hyvä slogan ”suoruus ei ei tee ihmisestä epävakaata” 😂 Juuri se sailasta tekeekin epävakaan, riidanhaluisen ja lisäksi vittumaisen. Henkinen rumuus yhdistettynä roikkotisseihin ei tee vaikutusta  :-* Varman joku tykkä, kaikille löytyy ottajansa näillä markkinoilla.
Sinulla on täysi oikeus käsitykseesi ja sikäli olen samaa mieltä kanssasi että Saila antoi itsestään foorumiviesteillään huonon kuvan, en pitänyt niistä.

Silti, minua hieman hämmästyttää se ristiriita ja ero jonka olen huomannut foorum-Sailassa ja live-Sailassa. Tapasin Sailan ensimmäisen kerran ennen kuin olin nähnyt hänen kirjoituksiaan foorumilla. Aikanaan näin Sailan kirjoituksia lakkautetulla turskiksella ja olivat samantyyppisiä kuin täällä. Olen tavannut Sailaa niiden turskiksen kirjoitusten jälkeen joskaan en ole ikinä keskustellut hänen kanssaan mistään foorum-asioista.

En tietenkään voi sanoa tuntevani Sailaa. Eikä ole tarkoitus tutustuakaan sen kummemmin vaan asia on kuten yleensä - jos tapaa hupakkoa, häntä näkee maksetun ajan eikä muuten tule pidettyä yhteyksiä, sellainen ei kuulu asiaan. On täysin mahdollista että Saila on ystäväpiirissään hankala persoona taikka sitten on kiva tyyppi, en minä siitä tiedä, kuten en muistakaan. Mutta sen tapaamisen ajan Saila on mitä parhainta seuraa toisaalta seksissä ja toisaalta pienessä hetkessä aktin jälkeen jolloin on tilaisuus vaihtaa muutama sana keskustellen niitä näitä. Sen enempää noilta hupakkotapaamisilta ei tietysti toivokaan.

Jos minulta kysyttäisiin että kannattaako minun mielestäni Sailan luona vierailla niin vastaukseni olisi että kyllä kannattaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #109 : Tammikuu 25, 2022, 22:04:37 »
^
Niin se varmaan on, että foorumipersoona voi kovastikin erota oikeasta ihmisestä.
Minä yritän kutenkin pitää oman itseni samana kuin olen. Muuten se olisi raskasta hallita eri persoonallisuutta eri tilanteissa. Sorry, olen tavallinen Elli.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #110 : Tammikuu 25, 2022, 22:17:52 »
^
Olet oikea Ellikaramelli.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #111 : Tammikuu 25, 2022, 22:42:43 »
^
Niin se varmaan on, että foorumipersoona voi kovastikin erota oikeasta ihmisestä.
Minä yritän kutenkin pitää oman itseni samana kuin olen. Muuten se olisi raskasta hallita eri persoonallisuutta eri tilanteissa. Sorry, olen tavallinen Elli.

Autismi voisi selittää tän, miten erilainen vaikutelma Sailasta on paikan päällä. 🤔

Ehkä hänen ei ole vielä ollut pakko tehdä ryhtiliikettä nettikirjoittelussaan. Joku päivä se tulee vastaan; suurin osa asiakkaista ei halua varata aikaa ”epävakaalle huoralle”:
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #112 : Tammikuu 26, 2022, 04:29:49 »
^
Niin se varmaan on, että foorumipersoona voi kovastikin erota oikeasta ihmisestä.
Minä yritän kutenkin pitää oman itseni samana kuin olen. Muuten se olisi raskasta hallita eri persoonallisuutta eri tilanteissa. Sorry, olen tavallinen Elli.

Autismi voisi selittää tän, miten erilainen vaikutelma Sailasta on paikan päällä. 🤔

Ehkä hänen ei ole vielä ollut pakko tehdä ryhtiliikettä nettikirjoittelussaan. Joku päivä se tulee vastaan; suurin osa asiakkaista ei halua varata aikaa ”epävakaalle huoralle”:
Näillä foorumeilla käy aika harva asiakas kuten näkee tästäkin forkasta että samat sedät ja tädit kirjoittelevat päivästä toiseen. Slioor on ollut niin monta vuotta somessa esillä ettei nää foorumihommat varmasti vaikuta yhtään millään tavalla häneen. Ei ole vaikuttanut muissakaan someyhteyksissä selvästikään kun aina yhtä räväkkä ote. Uskoisin että on vetäytymässä seksialalta. Siltä vaikuttaisi.

Niin ja joku tykkää räväköistä palvelun tarjoajista ja joku pieni rintaisista. Kaikille varmasti löytyy kaikkea. Ainakin omien kokemusteni mukaan.
Juristi.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #113 : Tammikuu 26, 2022, 04:33:43 »
En tiedä millainen hän syvällä sisimmässään ja miten kauan hänet pitäisi tuntea muuttaakseen käsityksen minkä hän on näillä foorumeilla antanut itsestään, mutta minun kirjoissa tämä on epävakaa ja riidanhaluinen ihminen. En kuuna päivänä käyttäisi noin epävakaan huoran palveluita.
Et ilmeisesti ymmärrä että se kohauttelu on se tarkoitus. Hän vaikuttaa hyvinkin sydämelliseltä naiselta Facebookissa. Suoruus ei tee ihmisestä epävakaata.

Hyvä slogan ”suoruus ei ei tee ihmisestä epävakaata” 😂 Juuri se sailasta tekeekin epävakaan, riidanhaluisen ja lisäksi vittumaisen. Henkinen rumuus yhdistettynä roikkotisseihin ei tee vaikutusta  :-* Varman joku tykkä, kaikille löytyy ottajansa näillä markkinoilla.
Toivottavasti palvelun tarjoajat tietävät kuka olet, etteivät vahingossakaan myy palvelujaan sinulle. Itseäni taas miellyttää luonnolliset rinnat tiukkojen kumitissien sijaan. Temperamentti naisessa kertoo yleensä siitä että on kaikkea muuta kuin ujo seksissä.
Juristi.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #114 : Tammikuu 26, 2022, 04:38:49 »
Tää forkka on täynnä ihan yhtä typerää vittuilua vittuilun perään mitä aiemmillakin forkilla oli että ei kukaan näitä juttuja ota tosissaan kun on kunnon panetus päällä, vaan silloin mennään sinne mistä saa hyvät kyydit. Rapsat ja jonkun tyypin dissailut unohtuu silloin tasan varmasti vaikka olisi sattumalta niihin joskus törmännytkin. Some on some. Kannattaa ottaa itse selvää mitä kukakin tarjoaa ja millainen on tyyliltään.
Juristi.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #115 : Tammikuu 26, 2022, 06:40:00 »
On paljon somepersoonia joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa mitätöimällä ja lyttäämällä muita.  Toki se sattuu kun oma lempihupakko saa kritiikkiä mutta valitettavasti tässä tapauksessa aivan syystä. Oliko sulla vielä muuta?

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #116 : Tammikuu 26, 2022, 07:37:46 »
 

Hyvä slogan ”suoruus ei ei tee ihmisestä epävakaata” 😂 Juuri se sailasta tekeekin epävakaan, riidanhaluisen ja lisäksi vittumaisen. Henkinen rumuus yhdistettynä roikkotisseihin ei tee vaikutusta  :-* Varman joku tykkä, kaikille löytyy ottajansa näillä markkinoilla.
Toivottavasti palvelun tarjoajat tietävät kuka olet, etteivät vahingossakaan myy palvelujaan sinulle. Itseäni taas miellyttää luonnolliset rinnat tiukkojen kumitissien sijaan. Temperamentti naisessa kertoo yleensä siitä että on kaikkea muuta kuin ujo seksissä.

Eikös olekin ikävää lukea oman suosikkinsa solvaamista?

Tämä business perustuu anonymiuteen. Ammattimaisesti toimivat palveluntarjoajat eivät yritä selvittää asiakkaan taustoja. Jotkut henkilöllisyyksiä kuitenkin ovat täälläkin selvittäneet ja epävakaisimmat tai näiden parittajamiehet vuotavat niitä yksityistietoja mielenkuohuissaan.

Tällä foorumilla on monta tempperamenttista seksityöntekijää. Tempperamentti on eri asia kuin sekavuus, agressiivisuus, ja vittumaisuus toisia seksityöntekijöitä kohtaan. Kuva seksityöntekijästä muodostuu tämän mainoksesta, esiintymisestä näillä foorumeilla sekä somessa ja tästä kirjoitetuista raporteista. Moni muukin kuin minä tekee ostopäätöksen näistä muodostuneen kokonaiskuvan perusteella.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2022, 07:39:37 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #117 : Tammikuu 26, 2022, 08:25:48 »
Se että on kirjoittanut muutaman blogin, ei tee ihmisestä tunnettua somepersoonaa...
Tabe Slioorista löytyy enemmän google-hakutuloksia kuin Sailasta...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2022, 08:28:52 kirjoittanut juhalin »

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #118 : Tammikuu 26, 2022, 10:01:49 »

Hyvä slogan ”suoruus ei ei tee ihmisestä epävakaata” 😂 Juuri se sailasta tekeekin epävakaan, riidanhaluisen ja lisäksi vittumaisen. Henkinen rumuus yhdistettynä roikkotisseihin ei tee vaikutusta  :-* Varman joku tykkä, kaikille löytyy ottajansa näillä markkinoilla.
Toivottavasti palvelun tarjoajat tietävät kuka olet, etteivät vahingossakaan myy palvelujaan sinulle. Itseäni taas miellyttää luonnolliset rinnat tiukkojen kumitissien sijaan. Temperamentti naisessa kertoo yleensä siitä että on kaikkea muuta kuin ujo seksissä.

Eikös olekin ikävää lukea oman suosikkinsa solvaamista?

Tämä business perustuu anonymiuteen. Ammattimaisesti toimivat palveluntarjoajat eivät yritä selvittää asiakkaan taustoja. Jotkut henkilöllisyyksiä kuitenkin ovat täälläkin selvittäneet ja epävakaisimmat tai näiden parittajamiehet vuotavat niitä yksityistietoja mielenkuohuissaan.

Tällä foorumilla on monta tempperamenttista seksityöntekijää. Tempperamentti on eri asia kuin sekavuus, agressiivisuus, ja vittumaisuus toisia seksityöntekijöitä kohtaan. Kuva seksityöntekijästä muodostuu tämän mainoksesta, esiintymisestä näillä foorumeilla sekä somessa ja tästä kirjoitetuista raporteista. Moni muukin kuin minä tekee ostopäätöksen näistä muodostuneen kokonaiskuvan perusteella.
Sulla ei taida olla pallitkaan laskeutuneet juttujesi perusteella. Sinä aiheutat solvaamisellasi ja herjaamisellasi vain dominoefektin jonka tulolsena Slioor saa mielenkiinnon itseensä. Niin netti toimii.

Puumilla ja milffeillä harvemmin on terhakat pystyrinnat. Vaikka olisi silikonit laitatettu. Etkö ole pistänyt merkille sitä? Vai oletko koskaan edes nähnyt moisia. Sinun "keskustelusi" taso on ylilautatasoa (toimin työkseni nettihommissa lakiasioiden parissa, että tuttuja nämä nettisaitit). Eli ei minkäänlaista oikeaa sisältöä pitävää. Ohjaat ihmiset vaan etsimään lisää tietoa mainostuksesi kohteesta.

Tällä forkalla kirjoittelee aika monta kypsän ikäistä naista. Et varmaankaan ymmärrä että saatat loukata heitäkin roikkurintahuuteluillasi. Vaikka eivät sitä suoraan kertoisikaan niin pisteesi ovat laskussa heidän mielissään tuon tyyppisten kommenttien takia tasan varmasti.

Tämä forkka ei vaikuta millään asteella negatiivisesti yhdenkään palveluntarjoajan tienesteihin. Korkeintaan lisää niitä jos haukutaan julkisesti. Se on fakta.
Juristi.

Poissa HarryHoo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #119 : Tammikuu 26, 2022, 10:07:03 »
Se että on kirjoittanut muutaman blogin, ei tee ihmisestä tunnettua somepersoonaa...
Tabe Slioorista löytyy enemmän google-hakutuloksia kuin Sailasta...
Niin hän on 5-10 vuotta sitten ollut aika iso nimi somessa ja on edelleen niiden keskuudessa jotka tietävät mistä on kyse. Itse vetäytynyt lähes kokonaan pois somesta. Siksi varmasti halusi täältäkin nimensä pois näkyviltä. Tai sitten kävi vain tekemässä selväksi että kannattaa miettiä mitä hänestä kirjoittelee. Työni puolesta voin kertoa että kyllä ne tunnistettavat tiedot jostain tietystä ihmisestä kannattaa pyynnöstä poistaa näkyviltä.
Juristi.