Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?  (Luettu 12881 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 05, 2022, 09:07:58 »
En tiedä, tää foorumi on vähän semmoisten sisäsiittoisten kusipäiden leikkikenttä. Siksi täällä ei moni viitsi notkuakaan saati osallistua. Lopulta täällä ne muutama mulkero, ketkä luulevat pitävänsä itse itseään hauskana viihdyttävät toinen toisiaan. Tsemppiä siihen haasteeseen 😁

Siksi täällä vittuilenkin huvikseen.

Mut heitän liitteeksi kullin kuvan eli dp. Pitäiskö tuosta ilmoittaa vaikka etukäteen vai mennä paikan päälle ihmettelemään 150€ hinnalla kun ei vehkeet sovi yhteen ja mennään suu/runkkuhommilla??
Kannattaa ilmoittaa etukäteen.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #61 : Heinäkuu 05, 2022, 09:41:12 »
Mikäli odottaa hyvää palvelua, olisi syytä kertoa niitä seikkoja mitkä saattavat olla esteenä. Toki riippuu myös siitä mitä palveluita haluaa.
Jos tulee hakemaan bondagetyötä köysillä penikseen tehtynä, isosta ja seisovasta on silloin vain suuri hyöty.
Mikäli taas haluaa penetraatiosession, se ei kaikilta palveluntarjoajilta onnistu suuren kanssa.

Koko on aina suhteellista ja riippuu aina hänen näkökulmasta kenellä se iso on.
Realismissa kannattaa pysyä.
Niitä nähty joissa etukäteen ilmoitetaan isosta. Paikan päällä saa kaivaa sen perusnormi kondomin kokoa 52.
Iso mulle tarkoittaa kortsua alkaen koko 60-
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1820
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #62 : Heinäkuu 05, 2022, 12:08:19 »
Mietin nuoruutta " 1 koon " kortsuja itsellä kun SE on paksu. noi puristi niin ettei  veri

kulkenut onneksi ei ollut tarvetta. pitäisi kai ostaa 2000 luvun kortsu ja testata.
kysyvälle vastataan

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 05, 2022, 16:23:57 »
Tyhmä ketju☹️😤
#maksuseksionihanaa

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 410
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 05, 2022, 16:40:32 »
Toisaalta jos on tarpeeksi iso kuten minulla, ei tarvitse koska kaikki tietää että mulla on iso.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 05, 2022, 21:11:42 »
Aina kun on tämä koko keskustelu, niin kaipaisin ensin määrittelyä mikä on normaali ja mikä on iso!
Käsittääkseni pieni on se mikä mahtuu vessapari hylsyyn. joten mikä on se normaalin ja ison eroitus.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1204
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 05, 2022, 21:53:50 »
Minulla on tapana laittaa kauppojen ilmoitustauluihin lappuja, joissa kerron, että minulla on iso kulli. Kuvaa en sentään liitä mukaan, koska se olisi epäsovinnaista. Mielestäni huorillekin kannattaa aina ilmoittaa isosta kullista, vaikka ei olisi edes aikeissa tavata. Tärkeintä on, että tieto isosta kullista leviää mahdollisimman laajalle.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #67 : Heinäkuu 05, 2022, 22:47:10 »
Iso kulli taitaa olla miehistä 1% "ongelma", joten tuskin huorat hukkuvat viesteihin "Moi Jaska tässä, mulla on iso kulli, otatko vastaan?"

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #68 : Heinäkuu 05, 2022, 22:53:26 »
Minulla on tapana laittaa kauppojen ilmoitustauluihin lappuja, joissa kerron, että minulla on iso kulli. Kuvaa en sentään liitä mukaan, koska se olisi epäsovinnaista. Mielestäni huorillekin kannattaa aina ilmoittaa isosta kullista, vaikka ei olisi edes aikeissa tavata. Tärkeintä on, että tieto isosta kullista leviää mahdollisimman laajalle.

Tämä esimerkkillistä toimintaa. Juuri näin tulee toimia. Itekkin istahtadan julkisissa naisten viereen ja alan keskustella mielenkiintoisista aiheista ja sinne väliin lirautan, että tiedäkö, että minulla on iso kulli ja jatkan juttua.   

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1204
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #69 : Heinäkuu 06, 2022, 00:27:49 »
Tämä esimerkkillistä toimintaa. Juuri näin tulee toimia. Itekkin istahtadan julkisissa naisten viereen ja alan keskustella mielenkiintoisista aiheista ja sinne väliin lirautan, että tiedäkö, että minulla on iso kulli ja jatkan juttua.   

"En tarkoita ehdottaa mitään, emmekä tietysti edes tunne, mutta haluan vain sanoa... miten sen nyt muotoilisin...että minulla on todella iso kulli."

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1820
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #70 : Heinäkuu 06, 2022, 06:59:35 »
Tämä esimerkkillistä toimintaa. Juuri näin tulee toimia. Itekkin istahtadan julkisissa naisten viereen ja alan keskustella mielenkiintoisista aiheista ja sinne väliin lirautan, että tiedäkö, että minulla on iso kulli ja jatkan juttua.   

"En tarkoita ehdottaa mitään, emmekä tietysti edes tunne, mutta haluan vain sanoa... miten sen nyt muotoilisin...että minulla on todella iso kulli."

Itse pidän t-paitaa jossa lukee Iso kulli
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #71 : Heinäkuu 06, 2022, 09:25:15 »
Pidempään jo tässä miettinyt, että pitäis vissiin katsella uusi vakkari yhden murhamunan tilalle. Ei oikein tahdo tulla hommista yhtään mitään, kun on niin kivuliasta touhua. Pienehkö värkki yhdistettynä vaihdevuosien haurastuttamiin limakalvoihin ei ole mitenkään toimiva yhdistelmä ison kullin kanssa. Eli todellakin pitää ilmoittaa, jos tarvii normi Sultania isomman kondomin, ni ei tule hukkareissua.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #72 : Heinäkuu 06, 2022, 09:40:16 »
Tämä esimerkkillistä toimintaa. Juuri näin tulee toimia. Itekkin istahtadan julkisissa naisten viereen ja alan keskustella mielenkiintoisista aiheista ja sinne väliin lirautan, että tiedäkö, että minulla on iso kulli ja jatkan juttua.   

"En tarkoita ehdottaa mitään, emmekä tietysti edes tunne, mutta haluan vain sanoa... miten sen nyt muotoilisin...että minulla on todella iso kulli."

Itse pidän t-paitaa jossa lukee Iso kulli


Tuokin on hieno tapa kertoa maailmalle totuus.  :headbang:

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #73 : Heinäkuu 06, 2022, 09:48:46 »
..vai riittääkö jos heiluttelee postiluukusta samalla kun soittaa ovikelloa?
Laita raha ensin. Tai heiluttele jos huoralla on Rotikka

 :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:

Krhm joo. Asiaan eli mulle ei tarvitse ilmoittaa isosta kullista, hyvin toimii kunhan ehdin pistää Vagisania tarpeeksi pilluun ja viritellä Femidomin paikalleen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #74 : Heinäkuu 06, 2022, 09:59:18 »
Vagifem ja Vagisan säännöllisessä käytössä, niillä pärjää normikokoisten kanssa jotenkuten.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 06, 2022, 10:10:52 »
Iso kulli taitaa olla miehistä 1% "ongelma", joten tuskin huorat hukkuvat viesteihin "Moi Jaska tässä, mulla on iso kulli, otatko vastaan?"

Veikkaan ongelman olevan ennemmin harhaluulo oman kalun koosta kuin realistisista senteistä🤣
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1820
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #76 : Heinäkuu 06, 2022, 12:45:33 »
Iso kulli taitaa olla miehistä 1% "ongelma", joten tuskin huorat hukkuvat viesteihin "Moi Jaska tässä, mulla on iso kulli, otatko vastaan?"

Veikkaan ongelman olevan ennemmin harhaluulo oman kalun koosta kuin realistisista senteistä🤣

Syitä on varmaan monia tuo harhaluulo " urheilu saunassa nähny 2 pienemmän ". sitten ex tai

yhdenillan ilo on yrittänyt innostaa sulla on iso. varmaan useampi pt ainakin myötäilee

saatuaan sen 300 e   juu iso on. netti chatissa kellään ei  oo alle 30 cm munaa

varmaan muitakin syitä on...
kysyvälle vastataan

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2491
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #77 : Heinäkuu 06, 2022, 12:52:51 »
Kaksi totuutta: Mikään ei voita kuutiotuumia... eikä senttimetrejä.  ;D

Poissa Sinun_ilonasi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #78 : Heinäkuu 06, 2022, 13:06:50 »
Ison munan ilmoittamisesta ei ole haittaa. Mutta sillä on iso merkitys hoitaako sen kyselyn asiallisesti.

Kerro mitat ja paksuus jos ne tiedossa, tai sitten mitä kokoa kortsussa käytät ja voit kysyä onko se ongelma. Voit myös varmistaa että palveluntarjoajalla löytyy myös  isoja kumeja. Itselläni on saatavilla koot 60, 64 ja 69

Jos palveluntarjoaja vastaa, että ei ongelmaa ja oikeankokoisia kumeja on saatavilla, jätä sun munasta keskustelu siihen.

Jos oot niitä jotka hakee kehuja omalle munalleen ja lähettää dickpickin KIELLOSTA HUOLIMATTA, lakkaa tuhlaamasta meidän aikaa.


Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #79 : Heinäkuu 06, 2022, 15:52:39 »
Tämä esimerkkillistä toimintaa. Juuri näin tulee toimia. Itekkin istahtadan julkisissa naisten viereen ja alan keskustella mielenkiintoisista aiheista ja sinne väliin lirautan, että tiedäkö, että minulla on iso kulli ja jatkan juttua.   

"En tarkoita ehdottaa mitään, emmekä tietysti edes tunne, mutta haluan vain sanoa... miten sen nyt muotoilisin...että minulla on todella iso kulli."

Itse pidän t-paitaa jossa lukee Iso kulli

Iso mulkku vois toimia paremmin ihan oikiasti kun siitä vois sitten heittää vitsiäkin että oot vissiin vaan yks iso mulkku... ei kyllä mulla on iso mulkku :D