Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?  (Luettu 12718 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #20 : Joulukuu 10, 2021, 13:33:52 »
Olipa kerran nimeltä mainitsematon mies, joka kuvitteli, että hänen kikuli oli iso. Sillä mies elvisteli muuan foorumeilla ennenkuin tuli leidi Hämylinnasta ja kertoi totuuden: keisarilla ei ole vaatteita ja keskikokoinen mulukku.
Nykyään se on taas leidin kirjoitusten perusteella iso.
Onneksi siitä oli olemassa kuva. Vieläpä herran itsensä laittama. Letsmenoksin kanssa katsottiin sitä dikpikkiä ja todettiin että karvan alta vajaa 20cm. Paksuus oli peruskauraa.
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #21 : Joulukuu 10, 2021, 13:39:02 »
^ Zoomaamalla voi näppärästi muuttaa dikpikin kokoa käytettävissä olevan näytön asettamissa rajoissa. :laught:

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #22 : Joulukuu 10, 2021, 14:52:01 »
Mutta siis kyllä pitää ilmoittaa etukäteen, jos on iso. Itse laitan yleensä monta viestiä eri kanavia käyttäen (tekstaria, sähköpostia, Kikiä yms.). Laitan myös paljon dickpicejä ja kyselen, että miltä tuntuisi saada näin isoa ja et ole tainnut ennen näin isoa saada ja pyydän hupakkoja kuvailemaan miltä näin iso tuntuisi. En tiedä mikä siinä on, mutta monelta ovat nuo viestimet menneet rikki, eivätkä he ole enää vastailleet.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #23 : Joulukuu 10, 2021, 15:12:37 »
^ Tärkeintä on että saa puhua kyrvästä ja esitellä sitä!
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #24 : Joulukuu 10, 2021, 15:31:13 »
^ Tärkeintä on että saa puhua kyrvästä ja esitellä sitä!
Mä oon kyllä yleensä ihan hiljaa siitä, pyydän PT:n laittamaan kortsun peiton alla päälle katsomatta.

Eikös isosta ole vain haittaa?
Aina saa metri tolkulla tunkee sitä housuihin ja tiukkoja farkkuja käytettäessä alkaa ahdistamaan pienikin seisokki?  :o

Mutta siis kyllä pitää ilmoittaa etukäteen, jos on iso. Itse laitan yleensä monta viestiä eri kanavia käyttäen (tekstaria, sähköpostia, Kikiä yms.). Laitan myös paljon dickpicejä ja kyselen, että miltä tuntuisi saada näin isoa ja et ole tainnut ennen näin isoa saada ja pyydän hupakkoja kuvailemaan miltä näin iso tuntuisi. En tiedä mikä siinä on, mutta monelta ovat nuo viestimet menneet rikki, eivätkä he ole enää vastailleet.
Olet liian isoa tunkenut näytölle ja se on mennyt rikki? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #25 : Joulukuu 10, 2021, 16:25:23 »
Häh, täyteen vettä miksi ihmeessä, meinaatko että joltakulta tukee spermaa litra tolkukka vai miten toi vesi liittyy asiaan?

Sun väite on, että siinä missä saat kortsun pingoitettua pääsi yli, toimii se samallalailla paisuvaiskudoksen päällä. Sama paine, mikä työntää ton veden pois ilmapallosta, tarvitaan pitämään kyrpä seisokissa. Tulee nimittäin penisrengas tarpeeseen :D

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #26 : Joulukuu 10, 2021, 16:34:30 »
Olipa kerran nimeltä mainitsematon mies, joka kuvitteli, että hänen kikuli oli iso. Sillä mies elvisteli muuan foorumeilla ennenkuin tuli leidi Hämylinnasta ja kertoi totuuden: keisarilla ei ole vaatteita ja keskikokoinen mulukku.
Nykyään se on taas leidin kirjoitusten perusteella iso.

Vai on kikuli taas kasvanut uusiin svääreihin? Vai oliko se sittenkin iso ja paksu lompakko?  ::)

Asiahan ei minulle kuulu eikä sinänsä kiinnosta, mutta kommentistasi päättelen, että tälläkin prisessasadulla oli sittenkin onnellinen loppu, mikä on varsin yllättävää, kun muistan, kuinka umpisolmussa asiat olivat?  :o

Ja minä aina mainostan, että mulla on tosi iso penis, j atapaamisella  pt:n on huojentunut, kun huomaa, että Hese kusetti ja sillähän prinssinakki housussa.
 

 

 
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2021, 16:36:09 kirjoittanut Hese69 »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #27 : Joulukuu 10, 2021, 16:37:29 »
Mutta siis kyllä pitää ilmoittaa etukäteen, jos on iso. Itse laitan yleensä monta viestiä eri kanavia käyttäen (tekstaria, sähköpostia, Kikiä yms.). Laitan myös paljon dickpicejä ja kyselen, että miltä tuntuisi saada näin isoa ja et ole tainnut ennen näin isoa saada ja pyydän hupakkoja kuvailemaan miltä näin iso tuntuisi. En tiedä mikä siinä on, mutta monelta ovat nuo viestimet menneet rikki, eivätkä he ole enää vastailleet.

Tämä on muuten oikea tapa lähestyä, mutta ymmärsinkö oikein, että et laita mukaan videota jossa runkkaat ja mällit lentää? Se saattaa olla nyt syy, miksi yhteydenotot ei päädy tapaamiseen!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #28 : Joulukuu 10, 2021, 16:47:22 »
Mutta siis kyllä pitää ilmoittaa etukäteen, jos on iso. Itse laitan yleensä monta viestiä eri kanavia käyttäen (tekstaria, sähköpostia, Kikiä yms.). Laitan myös paljon dickpicejä ja kyselen, että miltä tuntuisi saada näin isoa ja et ole tainnut ennen näin isoa saada ja pyydän hupakkoja kuvailemaan miltä näin iso tuntuisi. En tiedä mikä siinä on, mutta monelta ovat nuo viestimet menneet rikki, eivätkä he ole enää vastailleet.

Tämä on muuten oikea tapa lähestyä, mutta ymmärsinkö oikein, että et laita mukaan videota jossa runkkaat ja mällit lentää? Se saattaa olla nyt syy, miksi yhteydenotot ei päädy tapaamiseen!
Nyt tiedän mitä lähetän Enkelille illalla  :wanker:
Käytän kaikkia mahdollisia lähestymistapoja (vhs-kasetti tulee postissa)  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #29 : Joulukuu 10, 2021, 17:13:51 »
Mutta siis kyllä pitää ilmoittaa etukäteen, jos on iso. Itse laitan yleensä monta viestiä eri kanavia käyttäen (tekstaria, sähköpostia, Kikiä yms.). Laitan myös paljon dickpicejä ja kyselen, että miltä tuntuisi saada näin isoa ja et ole tainnut ennen näin isoa saada ja pyydän hupakkoja kuvailemaan miltä näin iso tuntuisi. En tiedä mikä siinä on, mutta monelta ovat nuo viestimet menneet rikki, eivätkä he ole enää vastailleet.

Tämä on muuten oikea tapa lähestyä, mutta ymmärsinkö oikein, että et laita mukaan videota jossa runkkaat ja mällit lentää? Se saattaa olla nyt syy, miksi yhteydenotot ei päädy tapaamiseen!
Täytyy kokeilla tuota. Jo aiemmin tapaamilleni hupakoille olen käynyt tiputtamassa tulostamiani kuvia kalustani postiluukusta. Oletan, että tätä elettä on arvostettu. Olen kirjoittanut kuvien päälle tekstejä kuten "miltä tämä tuntuisi pyllyssäsi?"

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #30 : Joulukuu 10, 2021, 17:22:02 »
En tee anaalia, joten en tee sillä tiedolla onko iso mitään. Toki jos on hevosenkalu luokkaa, niin ymmärrän että asiakas kysyy onko sopivia kumeja :) ja se on täysin ok. Eipä sitten purista liikaa.

Xoxo - Candy 💋💌

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #31 : Joulukuu 10, 2021, 17:30:27 »
On se hyvä ilmoittaa, niin hupsukka osaa etukäteen varautua todellisen rakastajan saapumiseen. Mitä siitäkin tulisi jos en ilmoittaisi etukäteen isosta kyrvästä ja hyvästä pillun nuolemis taidoista. Fiasko!!! Se siitä tulisi.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #32 : Joulukuu 10, 2021, 17:34:51 »
En tee anaalia, joten en tee sillä tiedolla onko iso mitään. Toki jos on hevosenkalu luokkaa, niin ymmärrän että asiakas kysyy onko sopivia kumeja :) ja se on täysin ok. Eipä sitten purista liikaa.
On se hyvä tietää etukäteen, niin voi arvioida, mahtuuko se kyrpä edes eteiseen. Itse olen usein kääntynyt ovelta, kun olen tajunnut, että kyrpä ei tule mahtumaan oviaukosta sisään.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #33 : Joulukuu 10, 2021, 17:40:54 »
En tee anaalia, joten en tee sillä tiedolla onko iso mitään. Toki jos on hevosenkalu luokkaa, niin ymmärrän että asiakas kysyy onko sopivia kumeja :) ja se on täysin ok. Eipä sitten purista liikaa.
On se hyvä tietää etukäteen, niin voi arvioida, mahtuuko se kyrpä edes eteiseen. Itse olen usein kääntynyt ovelta, kun olen tajunnut, että kyrpä ei tule mahtumaan oviaukosta sisään.

Joo, melkein pariovet pitäis olla että voi varmaksi luvata mahtuvansa.😊
Amator

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #34 : Joulukuu 10, 2021, 18:44:25 »
En oo koskaan nähnyt tarpeelliseksi tuosta itse ilmoittaa  :laught: Hupakko yleensä ainakin kertoo omassa kuvauksessaan mahdollisista rajoituksista  :blowjob:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #35 : Joulukuu 10, 2021, 18:55:50 »
En tee anaalia, joten en tee sillä tiedolla onko iso mitään. Toki jos on hevosenkalu luokkaa, niin ymmärrän että asiakas kysyy onko sopivia kumeja :) ja se on täysin ok. Eipä sitten purista liikaa.
Perseeseen menee vaikka pesäpallomaila. Trust me!  Se on tiukka rengas jonka takana ei ole mitään. Mutta pillu on ihan eri maailmasta.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #36 : Joulukuu 10, 2021, 19:08:07 »
Vaikka paljon paskaa maailmassa onkin, niin luojan kiitos ei ole ongelmaa tämän asian suhteen :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #37 : Joulukuu 10, 2021, 20:03:39 »
..vai riittääkö jos heiluttelee postiluukusta samalla kun soittaa ovikelloa?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #38 : Joulukuu 10, 2021, 20:07:25 »
..vai riittääkö jos heiluttelee postiluukusta samalla kun soittaa ovikelloa?
Laita raha ensin. Tai heiluttele jos huoralla on Rotikka
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö iso kulli ilmoittaa etukäteen?
« Vastaus #39 : Joulukuu 10, 2021, 21:08:27 »
Minulla on niin iso kulli, ettei se mahdu yhteenkään pilluun, perseeseen tai suuhun, eikä oikein edes housuihini. Tämä ei kuitenkaan haittaa, koska tärkeintä elämässä on, että on iso kulli.