Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"  (Luettu 6634 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
"Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« : Elokuu 27, 2019, 13:24:05 »
Vaikka maksullinen seksi tarjoaakin yleensä vähintään mukavia kokemuksia ja väliin jopa taivaallisia (kuten eilen),niin väliin,onneksi harvoin, taas sellaista surkeutta, että mieleen juolahtaa hetkeksi jopa koko homman lopettaminen ja munkiksi alkaminen.

Mitä tästä tulee jengille mieleen ja tähän tietenkin saa vastata myöskin sihteeriköt omalta kantiltaan katsoen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2019, 13:26:39 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2019, 13:41:59 »
Ei ole tuollaisia tuntemuksia koskaan. Elämä hymyilee.  8)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2019, 13:55:36 »
Ei minulla itse tapaamisista ole koskaan niin negatiivista tunnetta tullut, että nunnaksi alkaisin. Vaikka siviilielämässä pihtari nunna olenkin.
Mutta joskus vituttaa ja rasittaa kaikki hutsuilemiseen liittyvä oheistoiminta.
Esim. joka-aamuinen karvojen ajelu ja meikkaaminen, no onneksi hiukset sentään on pese ja pidä tyyppiä.
Tai vuorokauden-kahden takia matkalaukku arseenaalin raahaaminen johonkin kämppään, niiden purkaminen ja seuraavana päivänä takaisin pakkaus.
Tai talvella vittumaisessa kelissä pimeässä satoja kilometrejä ajaminen.
Tai pitkällä useamman kaupungin reissulla sopivien vapaiden asuntojen löytäminen ja aikataulutus.
Tai kännykkä ja sähköposti täynnä viestejä, mihin ehdit vastata liian myöhään.
Tai se, ettei voi harrastaa mitään paikkaan ja aikaan sidottua. Tai...olisipa omasihteeri.
Ehkä on taas aika pitää röllipeikko mökillä -lomaa pari päivää viikonloppuna.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2019, 14:40:07 »
Vaikka maksullinen seksi tarjoaakin yleensä vähintään mukavia kokemuksia ja väliin jopa taivaallisia (kuten eilen),niin väliin,onneksi harvoin, taas sellaista surkeutta, että mieleen juolahtaa hetkeksi jopa koko homman lopettaminen ja munkiksi alkaminen.

Mitä tästä tulee jengille mieleen ja tähän tietenkin saa vastata myöskin sihteeriköt omalta kantiltaan katsoen.
Jos tapaaminen on ollut huono jää siitä huono fiilis ja tekee mieli lopettaa kokonaan tai jos näkee vastapuolen kärsivän tilanteesta jollakin tasolla ei se aina mieltä ylennä.
Onneksi nämä tuntemukset ovat tätänykyä harvinaisia, johtuen tietysti keskittyminen lähinnä vakkarien tapaamiseen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2019, 15:22:45 »
Tuleehan sitä välillä omallekin kohdalle heikompia tapaamisia ja vakavampiakin takaiskuja. Vaan eivät ne saa lopettamaan hienoa harrastusta, ei sitten millään. Korkeintaan pikku taukoja aiheuttavat.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #5 : Elokuu 27, 2019, 15:28:53 »
Eihän tätä nyt varmaan kukaan hampaat irvessä harrasta niin että tulisi fiilis lopettamisesta. Omalla kohdalla ainankin on sen verran satunnaisen säännöllisiä tapaamisia ettei muutoma ohari/feikki/peruutus saa vielä lopettamista harkitsemaan ;D Oppirahat on maksettu aikoinaan niin enään ei tule tehtyä samoja virheitä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #6 : Elokuu 27, 2019, 15:41:07 »
Eihän tätä nyt varmaan kukaan hampaat irvessä harrasta

En nyt olisi tuosta ihan varma...kun näitä keskusteluja seurailee.  :o

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #7 : Elokuu 27, 2019, 16:00:34 »
^ Aivan, mutta onhan täällä sellaisia peruspositiivisia kirjoittajia melko paljon, joilla ei kuitenkaan ole vaaleanpunaisia silmälaseja päässä.  8)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #8 : Elokuu 27, 2019, 16:33:48 »
Vuosien varrella ei itselleni ole sattunut kuin kaksi tapaamista, jotka jättivät ns.  ei saatana -fiiliksen. Noiden jälkeen piti vähän aikaa pohdiskella että miksi tätä hommaa harrastan. No, päätös oli että peitsi tanaan ja kohti uusia tuulimyllyjä. Tosin kriteerit vierailukohteiden valinnassa tiukkenivat ja onnistumisprosentti onkin ollut viime vuosina täydet 100. Eli jotain olen oppinut minäkin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #9 : Elokuu 27, 2019, 16:53:35 »
Kyllähän sitä on joskus ajatellut huonon tapaamisen jälkeen ripustaa pallit naulaan, mutta onneksi on kuitenkin enemmän niitä hyviä tapaamisia ja mahtavat vakkarit🙂.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #10 : Elokuu 27, 2019, 18:06:41 »

Kyllähän se jos tapaamisesta jää huono fiilis jättää pitkähkön varjon mutta onneksi vakkarit... :) Aika harvoin noita huonoja on kyllä tullut, liekö tuuria vai mitä. Jos noita huonoja alkaisi tulemaan enempi ja useammin niin varmaankin taukoa pitäisin.
Amator

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #11 : Elokuu 27, 2019, 18:08:31 »
Joskus kun oikein panostaa ja toteuttaa jotain toiveita, niin tulee fiilis, että lopetan hommat kokonaan, kun ei tunnu pillu kelpaavan!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #12 : Elokuu 27, 2019, 20:00:33 »
Loppupeleissä kun muistelee tähän astista taivalta niin aika hyvin on ohareilta välttynyt. Sellaista tilastotietoa, että ulkkari ei ole koskaan tehnyt mulle oharia.
Kaikki oharit ovat kotimaisten ja löytyypä pari Workilläkin vaikuttanutta ettei ne kaikki sieltä "naapurista" ole.

Tietysti sitä voisi käydä aina parilla kolmella sihteeriköllä, mutta en mä kyllä siinä näkisi mitään järkeä. Kyllä se vaan niin on, että uusia kokemuksia janoaa ja jokaisen "no joo"-tapaamisen jälkeen voi jo kulman takana odottaa täydellinen GFE tapaaminen.

https://youtu.be/xvqeSJlgaNk
 ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2019, 20:03:07 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #13 : Elokuu 27, 2019, 20:22:31 »
Ehkä harrastuksen masentavin hetki oli kun rahaa ei ollut, mutta panetusta senkin edestä. Silloin ei juhlittu :-[
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #14 : Elokuu 27, 2019, 20:41:35 »
Rahanpuute ei sinänsä masenna menoa vaan rajoittaa sitä. Tapaamisen arvoisia naisia vaikka kuinka paljon mutta budjetti on mikä on. Tuon vuoksi olen onneksi säästynyt huonoilta kokemuksilta kun ei tule ihan jokaiselle soiteltua.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #15 : Elokuu 27, 2019, 20:47:59 »
Niinhän se on, että laatu korvaa määrän tässäkin asiassa.  8)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #16 : Elokuu 28, 2019, 00:14:20 »
Tää ei todellakaan ole aina yhtä juhlaa, mutta loppujen lopuksi ollaan pitkällä plussan puolella.
Mutta mä olenkin yksi niistä peruspositiivisista :)

Miljoona asiaa voi mennä vtuiks, ehkä erityisesti tuntuu et keikkaillessa sattuu ja tapahtuu. Mutta noi ei ole niin vakavia juttuja. Sitten on ne synkemmät jutut - joka vuosi jollekin kollegalle on sattunut jotain todella pahaa, koko sen ajan ainakin kun mä olen alalla ollut. Ja tietty mäkin kuulen vain sen jäävuoren huipun. Noina hetkinä sitä miettii et täytyy olla hullu kun riskeeraa niin paljon tehdessään tätä duunia. Ei sen rahanarvoista.
Mutta, onhan sitä riskinsä monissa muissakin ammateissa, ja jonkunhan sitä täytyy huoratakin. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #17 : Elokuu 28, 2019, 06:40:58 »
Minä olen kai sellaista ihmistyyppiä, että inahdan vasta, kun joku on pielessä. Olen vähän miettinyt, että mahtavatkohan toiset tämän vuoksi ajatella, että olen joku ainainen valittaja, mutta kun en vain koe tarvetta ottaa puheeksi sitä miten tyytyväinen olen johonkin asiaan.

Yleisestiottaen olen kuitenkin hyvin tyytyväinen tähän hommaan. Asiakkaat ovat pääsääntöisesti tosi kivoja ja lutuisia, ja vastoinkäymiset pieniä. Palkka on jees ja työajat ovat vielä enemmän jees. Ja ai että, miten rakastan sitä, kun pystyn asiakkaitteni ansiosta asumaan aivan täydellisessä kodissa, eikä minun tarvitse pelätä yllättäviä rahanmenoja.

Loppujenlopuksi kaikki huoleni koskevat tällä hetkellä tosi pieniä ja toissijaisia asioita. No, suurin mielipaha on tietysti ne harvat miehet, jotka ovat oikeasti jollain tavalla pelottavia tai uhkaavia, tai yrittävät kiusata minua jollain tavalla. Sekä se ainainen pelko siitä, että saan kannoilleni uuden tällaisen riesamiehen ja elämäni päättyy siihen miten minut hakataan, raiskataan, murhataan ja taas raiskataan omaan, pillulla ostamaani sänkyyn. On melkoista tasapainoilua yrittää päästä pitämään huoletonta hauskaa kaikkien halukkaiden kunnon miesten kanssa, ja samalla välttää jokainen ongelmatyyppi.

Toinen ikävä juttu on se, miten jotkut tahot kieltäytyvät palvelemasta minua ammattini vuoksi.

Sitten tietysti se, kun lempiharrastukseni on räjähtäneeltä pierulta näyttäminen (sekä haiseminen), niin sitä en voi nyt harrastaa niin paljon kuin haluaisin. Asiakkaitteni mielenterveyttä suojellakseni.

Ja ihonhoito on vittusaatanaa. Minulla on hirmuisen herkkä iho, joka ärsyyntyy ja sairastuu (kenties allergisoituu?) joutuessaan kosketuksiin vieraiden kosmetiikka-aineiden tai vierailla pesuaineilla pestyjen vaatteiden kanssa. Varsinkin OMO-pesuaine ja kaikki ne perkeleen huuhteluaineet ovat itsensä Saatanan terveiset suoraan Helvetistä. Itse voin kyllä käyttää tavallisia markettirasvoja ja kaiken maailman Yves Rocher -suihkugeelejä, eikä ole tarvinnut ruveta hysteeriseksi nipottajaksi niiden lääkärin määräämien perusvoiteiden kanssa, mutta heti kun kosketan toisen ihmisen ihoa, niin sen tunnen nahoissani. Tekisi melkein jopa mieli sanoa, että olen allerginen ihmisille. Ei mikään hirveän kiva juttu tässä työssä.

Se myös tahtoo joskus vähän kiusata minua, kun tyhmät turskat eivät osaa mitään uliuliuliuli. Voitteko kuvitella, että jotkut kysyvät ihan vääriä kysymyksiä ja väärässä järjestyksessä, eivätkä tajua mitä heidän pitäisi minulle kertoa ilman että ehdin edes kysyä! Ja sitten ne laittavat sähköpostia juuri silloin kun en voi käyttää sähköpostia vaan olisin puhelimella, ja ottavat puhelimeen yhteyttä juuri silloin kun en jaksaisi olla puhelimella vaan olen mieluummin sähköpostilla! Voi turkanen näitä turskia, kun eivät lue ajatuksiani ja tuo minulle kaikkea haluamaani juuri niin kuin sen haluan, vaan minun pitää itse vaivautua puhumaan heille ja vastaamaan kysymyksiin ja tekemään ihan työtä heidän eteensä. Heidän pitäisi kyllä maksaa tästä minul-... eiku.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2019, 06:46:48 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #18 : Elokuu 28, 2019, 08:13:38 »
Meillä turskilla on pienet murheet verrattuna palveluntarjoajiin. Jos nyt joku ohari tai huono kokemus kohdalle sattuu niin sehän ei paljoa hetkauta. Hupakon kohdalle kun se huono asiakas sattuu niin siinä voi sattua vaikka mitä :-\
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #19 : Elokuu 28, 2019, 08:54:05 »
No en tiedä tuostakaan.

Suurin osa asiakkaista on hyviä tyyppejä. Ja huonoistakin asiakkaita suurin osa on harmittomia, vaikkakin ikäviä. Ajan tahallinen venyttäminen, etuajassa saapuminen, palvelulistan ulkopuolelta vonkaaminen ja kovakourainen seksi etukäteen ilmoittamatta ovat päivää masentavia etappeja, mutta niistä ei loppujenlopuksi aiheudu muuta kuin ylimääräistä aikataulujen sovittelua, häsellystä, kiirehtimistä tapaamisten välillä ja Bepanthenin kulumista. Voisin työskennellä vaikka jossain toimistossa 1800 € / kk palkalla, ja joutuisin silti ylitöihin, sovittelemaan hankalien tyyppien kanssa ja kestämään paperiviiltoja. Ne oikeasti uhkaavan oloiset ja pahaa tahtovat tyypit ovat olleet minulle harvinainen sattumus, ja hekin ovat onneksi lähinnä ne pari samaa jannua, jotka kerta toisensa jälkeen yrittävät luikertaa lähelle, koska kuvittelevat minun olevan heidän älyllisellä tasollaan niin etten tajuaisi heidän yrityksiään.

Ja voi tässä turskallekin käydä pahasti, vaikka toivottavasti kenellekään ei kävisi. Olisi täyttä valhetta väittää, että kaikki seksiä joskus myyvät ihmiset olisivat rehellisiä, hyväntahtoisia päivänpaisteita, jotka toimivat omasta tahdostaan ilman mitään taka-ajatuksia. En itse osaa nimetä mitään esimerkkitapauksia oikeasta elämästä, mutta ihmisluonnon tuntien  ymmärrän sen mahdollisuuden, että turska joutuu ryöstetyksi, tai keskelle jotain huumesotkua, tai rakastuneen sihteerin vainoamaksi, tai ehkäisystä valehtelun seurauksena isäksi, tai Suomen huonosti suunnitellun lainsäädännön johdosta tuomituksi seksin ostosta parituksen uhrilta.

Sen lisäksi huono sattuma vaivaa kaikkia osapuolia. Jos kumi menee vahingossa rikki ja parantumaton tauti pääsee tarttumaan, niin se hetkauttaisi ketä tahansa.
Eläkkeellä.