Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"  (Luettu 6632 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #20 : Elokuu 28, 2019, 08:54:05 »
No en tiedä tuostakaan.

Suurin osa asiakkaista on hyviä tyyppejä. Ja huonoistakin asiakkaita suurin osa on harmittomia, vaikkakin ikäviä. Ajan tahallinen venyttäminen, etuajassa saapuminen, palvelulistan ulkopuolelta vonkaaminen ja kovakourainen seksi etukäteen ilmoittamatta ovat päivää masentavia etappeja, mutta niistä ei loppujenlopuksi aiheudu muuta kuin ylimääräistä aikataulujen sovittelua, häsellystä, kiirehtimistä tapaamisten välillä ja Bepanthenin kulumista. Voisin työskennellä vaikka jossain toimistossa 1800 € / kk palkalla, ja joutuisin silti ylitöihin, sovittelemaan hankalien tyyppien kanssa ja kestämään paperiviiltoja. Ne oikeasti uhkaavan oloiset ja pahaa tahtovat tyypit ovat olleet minulle harvinainen sattumus, ja hekin ovat onneksi lähinnä ne pari samaa jannua, jotka kerta toisensa jälkeen yrittävät luikertaa lähelle, koska kuvittelevat minun olevan heidän älyllisellä tasollaan niin etten tajuaisi heidän yrityksiään.

Ja voi tässä turskallekin käydä pahasti, vaikka toivottavasti kenellekään ei kävisi. Olisi täyttä valhetta väittää, että kaikki seksiä joskus myyvät ihmiset olisivat rehellisiä, hyväntahtoisia päivänpaisteita, jotka toimivat omasta tahdostaan ilman mitään taka-ajatuksia. En itse osaa nimetä mitään esimerkkitapauksia oikeasta elämästä, mutta ihmisluonnon tuntien  ymmärrän sen mahdollisuuden, että turska joutuu ryöstetyksi, tai keskelle jotain huumesotkua, tai rakastuneen sihteerin vainoamaksi, tai ehkäisystä valehtelun seurauksena isäksi, tai Suomen huonosti suunnitellun lainsäädännön johdosta tuomituksi seksin ostosta parituksen uhrilta.

Sen lisäksi huono sattuma vaivaa kaikkia osapuolia. Jos kumi menee vahingossa rikki ja parantumaton tauti pääsee tarttumaan, niin se hetkauttaisi ketä tahansa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #21 : Elokuu 28, 2019, 08:57:37 »
Ihan kivaa tämä on enimmäkseen. Puhelimessa tapahtuu paljon hyvää ja jonkinverran huonoa.

Mitä olette tytöt mieltä, otatteko asakkaaksi hepun joka kysyy että ”saako sua panna koko ajan kaikkiin reikiin”?

Minä en. Asian saa selville ihan normaalisti jutustelemalla. Vaikka myyn seksiä, en ole mikään verbaalinen paskaämpäri.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #22 : Elokuu 28, 2019, 09:26:28 »
Tässä lähipäivinä olen e-maililla jutellut hepun kanssa, joka tykkää dominoinnista ja minun vapaa aikana ilmasex. Kumpikaanhan ei minulle käy, mutta silti jutellaan, kun on muuten hyvä tyyppi, sillä on koirakin ;D Tapaamaan ei todennäköisesti tulla koskaan, vaan ei se varmaan kumpaakaan haittaa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #23 : Elokuu 29, 2019, 14:44:35 »
Meillä turskilla on pienet murheet verrattuna palveluntarjoajiin. Jos nyt joku ohari tai huono kokemus kohdalle sattuu niin sehän ei paljoa hetkauta. Hupakon kohdalle kun se huono asiakas sattuu niin siinä voi sattua vaikka mitä :-\

No se on näin. Ja noita oikeasti kurjia juttuja kun kuulee, niin ei siinä jaksa paljoa enää välittää joistain ohareista. Mutta tietenkään ne oharitkaan ei ole mitenkään ok.
Ja voihan sitä tosiaan asiakaskin kohdata vaarallisia tilanteita ja joutua sotkuihin tän harrastuksen johdosta kuten KP tuossa antoikin esimerkkejä.
Terve järki ja oman intuition kuunteleminen todella isossa roolissa näissä hommissa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #24 : Elokuu 29, 2019, 15:06:16 »
On miehiä, jotka ennen laukeamistaan käy pikkasen ylikierroksilla. Tulee mieleen yksi lihaksikas aika iso tyyppi, joka ei edes tajunnut heittelevänsä minua asennosta toiseen ja repivänsä tukasta. Sellaista pyöritystä oli, että ei juuri saanut sanaa suustaan ja vaikka oli omien sanojen mukaan tavannut minut aiemmin, niin olisin vastaavan käytöksen muistanut. Oli minulla pippurisumute jo käden ulottuvilla, sitten laukesi ja naps oli taas ihan ok.
Jos joskus vielä haluaa tavata, tai jos yhdistän samaan henkilöön, niin en itse halua tavata tai niin väännän rautalangasta käyttäytymissäännöt ja laitan Kaukkarin tai Rottiksen nurkkaan valmiiksi. Saa pienemmän syytteen kun pippurisumutteesta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #25 : Elokuu 29, 2019, 16:27:55 »
On miehiä, jotka ennen laukeamistaan käy pikkasen ylikierroksilla. Tulee mieleen yksi lihaksikas aika iso tyyppi, joka ei edes tajunnut heittelevänsä minua asennosta toiseen ja repivänsä tukasta. Sellaista pyöritystä oli, että ei juuri saanut sanaa suustaan ja vaikka oli omien sanojen mukaan tavannut minut aiemmin, niin olisin vastaavan käytöksen muistanut. Oli minulla pippurisumute jo käden ulottuvilla, sitten laukesi ja naps oli taas ihan ok.
Jos joskus vielä haluaa tavata, tai jos yhdistän samaan henkilöön, niin en itse halua tavata tai niin väännän rautalangasta käyttäytymissäännöt ja laitan Kaukkarin tai Rottiksen nurkkaan valmiiksi. Saa pienemmän syytteen kun pippurisumutteesta.

Toi oiski ollu ku oisit sumuttanut sen kaverin ;D ;D
Siinä vois jo sanoa et hieman tilanne päällä ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #26 : Elokuu 29, 2019, 16:43:39 »
Syyte hätävarjelun liioittelemista ja sana sanaa vastaan. Näkyviä jälkiä kyllä jäi ja hiustukkoja.
Sitä paitsi tuo oli ennen, kun tulin hutsuilemieni kanssa kaapista, niin siksikin en asiasta huudellut.
Nykyään minua ei yhtään häiritse pahoinpitely syyte ja oikeuteen meneminen.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #27 : Elokuu 29, 2019, 21:56:04 »
Ratigan on postannut kuvan vastaavasta tilanteesta osioon ”Hauskat kuvat”.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #28 : Syyskuu 04, 2019, 20:12:10 »
Ei ole juhlaa niin. Vuoden kolmas ohari tänään ja taas paikallisen neitosen tekemä. Nyt taas nyppii vahvasti ja mietinnässä on joko tauko tästä touhusta tai alkaa vierailemaan pelkästään ulkkareiden luona sillä oharia heiltä en ole ikinä kokenut.

Plääh.. :-\

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #29 : Syyskuu 05, 2019, 15:07:39 »
^
Mulle ei niitä ohareita ole yhtään, mutta kovin vaikealta tuntuu saada kotimaista palveluntarjoajaa petipuuhiin tätänykyä.
Haluaisin suosia Suomalaista, mutta tarjonnan vähäisen määrän tai kokonaan puuttumisen johdosta samoissa ajatelmissa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #30 : Syyskuu 05, 2019, 19:08:31 »
Ei ole yhtään oharia tullut kotimaiselta hupakolta....ulkkareilta sen sijaan muutamakin.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Ei tääkään aina yhtä juhlaa ole"
« Vastaus #31 : Tammikuu 28, 2020, 21:11:40 »
Ei ole tullut mieleenkään lopettaa tätä harrastusta...tarjontaa kun on nyt enemmän kuin koskaan.  8)