Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sugardaters  (Luettu 29283 kertaa)

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #20 : Heinäkuu 27, 2026, 20:12:52 »
Kun tuo premium on käytössä niin pakkohan tuota on käyttää että ei mene ihan tappioksi. Toistaiseksi yhden kanssa on juttu lähtenyt eteenpäin ja siirryttiin telegramiin jossa pisti mulle lisää kuvia.

Jos mä lähetän 30:lle viestin niin niistä ehkä 5-10% käy katsomassa mun profiilin. Vastauksia ei kuitenkaan tule takaisin joten ns. conversion rate on kyllä kovin heikko. Olen kysynyt aika suoraan että kiinnostaako intiimi kanssakäyminen sponssausta vastaan. Voi tietty olla että olen liian setämies mutta jää kuva ettei tuolla ihan hirveän montaa ole jotka tuota harrastavat.

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #21 : Heinäkuu 28, 2026, 21:19:03 »
Jatkan monologia koska yhteisössä on vahvuus. Pk-seudun SD-threadiin raportoin (jos luvan saan) kohtaamisista joten siellä voi niitä ihmetellä.

Useamman 18-19v kanssa jutellut ja aika monesta saa heti kuvan että nyt on neiti vähän väärässä paikassa. Ehkä hakevat jotain jännitystä tai some saanut heidät tuonne mutta nopeasti käy selväksi että seksihommat eivät sujuisi. Parin kanssa on päässyt jutussa vähän eteenpäin mutta tuntuu että hekin jossain vaiheessa ghostaavat. Ei varmaan kantti kestä.

Siellä +21-23v alkaa olemaan jo ihan järkeviä neitejä. Jos keskusteluun asti pääsee niin jakautuu oikeastaan seuraaviin: Ne jotka on myymässä seksiä ja sit neuvotellaan ja katsotaan kohtaako kysyntä ja tarjonta. Sitten on niitä jotka eivät ehkä tajua mikä tää markkina on. Useampi on pyytänyt 500 tai jopa 600 parin tunnin tapaamisesta.

Kovin monella ei ole omaa paikkaa joten jää sun tehtäväksi katsoa missä tapaatte. Tuokin vähän laskee intoa tavata ainakin jos pitää hotelli kustantaa. Kuitenkin samallla hinnalla voit ottaa RE:stä jonkun hyväksi havaitun.