Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: iskuritreffit  (Luettu 11656 kertaa)

Poissa PervertDaddy

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
iskuritreffit
« : Syyskuu 28, 2022, 09:12:45 »
Mitä mieltä olette iskuritreffit sivusta? Onko feikki vai kannattaako laittaa vähän rahaa coinseihin?

Poissa Maxi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: iskuritreffit
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2022, 10:53:03 »
Veikkaan feikiksi, mutta minulla ei ole varmaa tietoa. Minulla on sellainen mielikuva, että nykyään ei tunnu löytyvän yhtään hyvää deitti-ilmoitussivua. Yli 10 vuotta sitten löysin seuraa Iskuri-sivustolta, mutta nykyään sekin taitaa olla pelkkää rahastusta.

Poissa Vieras0330

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2022, 06:45:28 »
Veikkaan feikiksi, mutta minulla ei ole varmaa tietoa. Minulla on sellainen mielikuva, että nykyään ei tunnu löytyvän yhtään hyvää deitti-ilmoitussivua. Yli 10 vuotta sitten löysin seuraa Iskuri-sivustolta, mutta nykyään sekin taitaa olla pelkkää rahastusta.

Pitää paikkansa. Tosiaankin, 12 vuotta sitten löysin minäkin seuraa Iskuri-sivujen kautta.Jopa niin hyvin, että varaamassani huoneessa panin saman vuorokauden aikana kahta eri mimmiä. Ja he olivat ihan vaan panoseuraa hakemassa..ei ns. maksullisia 😊..minä joka olen ihan tavallinen arkinen kaveri...nykyään tuntuu olevan kaikenlaista säätöä ihan liikaa.. 😕

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2022, 07:08:55 »
Kuten veljet todistaa. Aikoinaan tuolta sai sata varmasti ja ilmaiseksi. Nykyään taida saada vaikka maksaisi.

Vanhan iskurin aikaan mulla oli oma ilmoitus koko ajan aktiivisena. Merenneitoja uiskenteli verkkoon säännöllisesti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 07:10:29 kirjoittanut Lifti »
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2022, 07:09:13 »
2010-luvun alussa iskurista löysi vielä ihan asiallistakin seuraa kun viitsi nähdä vähän vaivaa viesteissään. - Mutta se taisi loppua (ilmeisesti) siihen kun Tinder tuli.

Paikalla joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2022, 07:25:11 »
Aikanaan iskuri toimi ilmaiseksi ja sieltä saattoi löytää jotakin. Mukana oli myös feikki-ilmoituksia mutta se ei niin haitannut kun ilmoitukseen vastaaminen ei maksanut mitään.

Mun arvelu on se että kohtuukivasti toimivan sivuston pitäjä halusi itse saada sivustostaan enemmän tuloja ja muutti sivuston sallaiseksi kuin se on. Arvelen edelleen että siellä voi olla oikeita ja feikki-ilmoituksia mutta koska niitä on vaikea jos ei mahdoton erottaa toisistaan, en sitä enää käytä. Sivusto olisi feikki mikäli ylläpitäjä itse lisäisi feikki-ilmoituksia mutten lähde arvelemaan tekeekö se sitä.

Edelleen arvelen että sivuston käyttöaste on romahtanut verrattuna aikoihin jolloin pystyi vastaamaan ilmaiseksi. Maksullisia käyttäjiä lienee kuitenkin riittävän paljon kun paikka on vielä pystyssä.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 13, 2025, 06:37:45 »

Kyseisellä sivustolla melkolailla jo väljähtynyt meininki.
  Tuskin sieltä mitään järkevää löytyy?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Huhtikuu 13, 2025, 07:16:48 »
Sivun pilasi näin kinkynä hakutoiminnon poisto  EN jaksa lukea " 10000 " ilmoa josko olisi jotain.
kysyvälle vastataan

Poissa Mea_xx

• Full Member
  • Galleria (11)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : Huhtikuu 16, 2025, 06:36:37 »
Mulla on ollut siellä pitkään ilmoitus (kiitos sille joka vinkkasi, en muista kuka!) ja tasaiseen tahtiin tulee yhteydenottoja. Jotkut hämmästyvät kun kyse on maksullisesta palvelusta, mutta on sieltä ihan maksavia asiakkaitakin löytynyt. Monet ilmoitukset ovat kirjoitusasultaan vähän... erikoisia? mutta näköjään palsta on kuitenkin suht aktiivisessa käytössä.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Tonttu42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Kesäkuu 27, 2025, 10:28:01 »
Osaako joku sivustoa käyttänyt kertoa kuinka tuolla saisi vaihdettua yhteystietoja? Eihän tuota noilla viesti hinnoilla kukaan viitsi käyttää.
44 Vuotias mies pt Kymenlaaksosta. Vanilija bfe meiningillä😉

Poissa Mea_xx

• Full Member
  • Galleria (11)
« Vastaus #10 : Kesäkuu 27, 2025, 10:52:53 »
Osaako joku sivustoa käyttänyt kertoa kuinka tuolla saisi vaihdettua yhteystietoja? Eihän tuota noilla viesti hinnoilla kukaan viitsi käyttää.

Mulla on siellä ollut pitkään ilmoitus. Ei siinä oikein muuta kuin että vastaa viestiin ja laittaa siihen mukaan yhteystietonsa. Eli siitä yhdestä viestistä on maksettava mutta ei sitten enempää.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Tonttu42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Kesäkuu 27, 2025, 11:39:27 »

Mulla on siellä ollut pitkään ilmoitus. Ei siinä oikein muuta kuin että vastaa viestiin ja laittaa siihen mukaan yhteystietonsa. Eli siitä yhdestä viestistä on maksettava mutta ei sitten enempää.

Kiitos tiedosta. No sit mua on taas koijattu, ylläri. Viestien vastaan ottajat väittävät että osa tekstistä on sumennettu, jos laitan siihen kik, telegram tai s-posti tiedot. Hyvin voisin muutaman viestin maksaakkin, jos vaan sitä kautta saa vaihdettua jonkun ilmaisen viestintä tavan yhteystiedot, mutta taitaa sivustolla olla rahastus feikki profiileja turhan paljon.
44 Vuotias mies pt Kymenlaaksosta. Vanilija bfe meiningillä😉

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Kesäkuu 27, 2025, 11:54:27 »

Kiitos tiedosta. No sit mua on taas koijattu, ylläri. Viestien vastaan ottajat väittävät että osa tekstistä on sumennettu, jos laitan siihen kik, telegram tai s-posti tiedot. Hyvin voisin muutaman viestin maksaakkin, jos vaan sitä kautta saa vaihdettua jonkun ilmaisen viestintä tavan yhteystiedot, mutta taitaa sivustolla olla rahastus feikki profiileja turhan paljon.

kyllä huijarit joka sivulla toimii mutta sanotaan ei se muutama viestin hinta kaada pianhan sen

sen kuvion huomaa. naapurissa vilkasin onko uusia tullut niin etusivulla puolet on etädominaa

EN jaksa saivarella onko noista jokunen aitokin mutta sanoisin karkeasti 95% miehiä...
kysyvälle vastataan

Poissa Mea_xx

• Full Member
  • Galleria (11)
« Vastaus #13 : Kesäkuu 27, 2025, 13:18:00 »
Vai sumennettu, kun se tulee tekstiviestinä. Ihan normaalisti olen sieltä saanut ja lähettänyt sensuroimattomia tekstareita. Toki kaikki eivät kättelyssä hoksaa laittaa tietojaan, mutta asialliseen viestiin olen maksullisesti vastannut, että laitatko. Jos en väärin muista, niin hinta on per 160 merkkiä, eli jos kirjoittaa megatekstarin niin menee useampi maksu. Sama ilmoituksessa. Koitin optimoida siihen 160 merkkiin tasan.

Osa ilmoituksista on vähän... mielenkiintoisia? mutta veikkaisin että osa ihan todellisiakin.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Kulli kuutamolla

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Kesäkuu 27, 2025, 16:45:08 »
Kävin pitkästyä aikaakatsomassa tuon uuden Iskurin, yhtä surkea ja epäkäytännöllinen edelleen.
Vanha alkuperäinen Iskuri oli hyvä, helppokäyttöinen ja seuraakin sai. Ilmoitit tai vastasit.