Mitä mieltä olette iskuritreffit sivusta? Onko feikki vai kannattaako laittaa vähän rahaa coinseihin?
Uutiset:
Veikkaan feikiksi, mutta minulla ei ole varmaa tietoa. Minulla on sellainen mielikuva, että nykyään ei tunnu löytyvän yhtään hyvää deitti-ilmoitussivua. Yli 10 vuotta sitten löysin seuraa Iskuri-sivustolta, mutta nykyään sekin taitaa olla pelkkää rahastusta.
Osaako joku sivustoa käyttänyt kertoa kuinka tuolla saisi vaihdettua yhteystietoja? Eihän tuota noilla viesti hinnoilla kukaan viitsi käyttää.
Osaako joku sivustoa käyttänyt kertoa kuinka tuolla saisi vaihdettua yhteystietoja? Eihän tuota noilla viesti hinnoilla kukaan viitsi käyttää.
Mulla on siellä ollut pitkään ilmoitus. Ei siinä oikein muuta kuin että vastaa viestiin ja laittaa siihen mukaan yhteystietonsa. Eli siitä yhdestä viestistä on maksettava mutta ei sitten enempää.
Mulla on siellä ollut pitkään ilmoitus. Ei siinä oikein muuta kuin että vastaa viestiin ja laittaa siihen mukaan yhteystietonsa. Eli siitä yhdestä viestistä on maksettava mutta ei sitten enempää.
Kiitos tiedosta. No sit mua on taas koijattu, ylläri. Viestien vastaan ottajat väittävät että osa tekstistä on sumennettu, jos laitan siihen kik, telegram tai s-posti tiedot. Hyvin voisin muutaman viestin maksaakkin, jos vaan sitä kautta saa vaihdettua jonkun ilmaisen viestintä tavan yhteystiedot, mutta taitaa sivustolla olla rahastus feikki profiileja turhan paljon.