Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Autismi - lapsuusiän hulluutta - vai mitä ihmettä?
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Marraskuu 26, 2021, 20:36:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 26, 2021, 20:26:14 ---^ Oletko siis autisti, psykohullu, acdc, hullu, neurohullu, normaali vai kaikkea tätä?
Ja sul on acdc niin oletko myös hullu ja tosihullu?
--- Lainaus päättyy ---
Olen elämäni varrella kokenut kaiken kaikkiaan hulluuden eri muodoista juoppohulluutta, seksihulluutta, kulutushulluutta, urheiluhulluutta ja raivohulluutta. Viimeiseksi mainittu lapsena erityisemmin, muut enemmän täysi-ikäisenä paitsi salilla käynti, joka alkoi jo nuorena. Ryyppäämistä kokeilin ensimmäisen kerran vasta 18-vuotiaana heräten silloin niiden kertojen jälkeen pariin otteeseen putkasta.
Hulluuden eri muotoja kaikki tyynni ja sen vuoksi niihin kärjistyminen elämän varrella, kun on ollut tämä aiemmin hoitamaton ADHD.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta oletko nyt hullu? Oletko saanut diagnoosin joskus jostakin hulluudesta? Ovatko lääkärit poistaneet antamansa diagnoosin sinusta? Vai oletko itse nyt jotakin mieltä jostakin koska olet opiskelia psykologi, lukenut kirjoja ja et OMASTA MIELESTÄSI ole hullu, vaan olet jotakin toista mieltä?
Mikä on asiantuntijan diagnoosi sinun mt terveydestäsi tällä hetkellä?
Edittiä - avaa oma kanta, katso lääkitys ja lekurin lässynläät!
Vieras0263:
^^Juu juu, lisää huomiotahan pukkaa.
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 26, 2021, 20:42:31 ---Mutta oletko nyt hullu? Oletko saanut diagnoosin joskus jostakin hulluudesta? Ovatko lääkärit poistaneet antamansa diagnoosin sinusta? Vai oletko itse nyt jotakin mieltä jostakin koska olet opiskelia psykologi, lukenut kirjoja ja et OMASTA MIELESTÄSI ole hullu, vaan olet jotakin toista mieltä?
Mikä on asiantuntijan diagnoosi sinun mt terveydestäsi tällä hetkellä?
--- Lainaus päättyy ---
En ole virallisesti ja lääketieteellisesti tällä hetkellä. Siitäkin huolimatta, että heitänkin silloin tällöin hulluttelevaa läppää.
Mutta puhun tosissani lapsuudesta.
Minulle annettiin lapsuudessa asperger-diagnoosi. En tiedä miksi. Ilmeisesti kai vuorovaikutushaasteiden.
Mutta olin siltikin lapsena täysin hajalla myös psyykkisesti, kun vanhemmat erosivat muutaman vuoden vanhana. Minulle olisi hyvin voinut sopia myös traumaattisen tai psykoottisen häiriön diagnoosi ADHD:n kanssa, aspergerin tai autismin sijaan vallan hyvin. Lapsuudessa, elinolojen takia ja kasvuolosuhteet huomioiden.
NYKYTILANNE:
Ei mielenterveyden häiriöitä, jollaisista ei ole tullut puhuttua eikä hankittua apua, koska avun tarvetta ei näytä olevan. Eli kukaan asiantuntija ei ole nykyään minut tavattuaan antanut tai edes suositellut mielenterveyden häiriön diagnoosin mahdollisuutta. Tämä johtuu siitäkin, että mikään käytöksessäni, vuorovaikutustaidoissani tai ihmissuhteiden tilanteen vakaudessa sekä psyykkisiltä osin ei ole näkynyt ulospäin sillä tavalla, että siitä olisi kukaan tai edes minä huolestunut missään vaiheessa. Saati kärsinyt. Suurimmat kärsimykset ovat takanapäin. Vastaan lisäksi nykyään kaikkiin vastauslomakkeisiin, tehtäviin ja kyselyihin ym. haastatteluihin niin rehellisesti kuin mitä pystyn ja huomaan elämässäni.
PS. Aivan pian saisin siis ADHD-diagnoosin, kun minulle tehdään hoitosuunnitelma.
Lifti:
^ Tuo tarkoittaa suomennettuna?
Sori, tämä on erittäin tiukka ristikuulustelu koska etsin uskollisia "sotureita" terrorismijärjestööni nimeltä N-sana.
Painatko nappia jos sanon että paina ja lupaan taputtaa pyllylle, korvaasi suputtaen - thats my girl!??
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 26, 2021, 20:55:43 ---^ Tuo tarkoittaa suomennettuna?
Sori, tämä on erittäin tiukka ristikuulustelu koska etsin uskollisia "sotureita" terrorismijärjestööni nimeltä N-sana.
Painatko nappia jos sanon että paina ja lupaan taputtaa pyllylle, korvaasi suputtaen - thats my girl!??
--- Lainaus päättyy ---
Voit aivan huoletta nimetä jo nyt erään niskuroivan Neurohullun riveihisi. Käytä niitä vesikuulustelun kikkoja ristiin ja ristikusella, jos mikään muu ei tuota tulosta. ;D
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Marraskuu 26, 2021, 20:57:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 26, 2021, 20:55:43 ---^ Tuo tarkoittaa suomennettuna?
--- Lainaus päättyy ---
Voit aivan huoletta nimetä jo nyt erään niskuroivan Neurohullun riveihisi. Käytä niitä vesikuulustelun kikkoja ristiin ja ristikusella, jos mikään muu ei tuota tulosta. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kun kuulet Madonnan "Im a virgiiin....very fiiirst time...Uuuuu-uuu-uu-u-uuuu, Im a virgin" sinut on aktivoitu ja paina nappia
_N-sana_
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta