Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Liikunnalliset harrasteet

<< < (6/20) > >>

Gentleman:
Oon helvetin huono urheilemaan. Onneksi on fyysinen työ jossa tulee treeniä tasapuolisesti kehon joka osalle. Nuorempana tuli harrastettua uintia ja laitesukellusta jotka on molemmat jääneet niin satunnaiseksi ettei harrastamisesta voi puhua.

Villerius:
Olen masentunut siitä, etten enää tai toistaiseksi(kestänyt yli vuoden) voi mennä uimaan. Se on ollut rakkain liikunnallinen harrastukseni jo lapsesta lähtien.
Nyt lähes ainoa liikunnallinen harrastus on pyöräily, mutta sekin on rajoitteellista.
Salireenaaminen ei ole koskaan ollut mun juttu.

Cece:
Jääkiekkoa 2-3 kertaa viikossa talvella. Nykyisin ihan omaksi huviksi, harrastetasolla. Askelia tulee kanssa usein yli 10000 päivässä, eli hyötyliikuntaa.

Rolle:
Eräs itsepuolustuslaji. Aikaisemmin oli kaksi, mutta työkiireiden vuoksi yksi piti pudottaa pois.

Vieras0043:
Kuntosali 4 kertaa viikossa ja pyöräilyä päivittäin. Historiasta löytyy eräs kamppailulaji jossa olin ihan oikeasti hyvä ;)

Olen yrittänyt pitää sellaisen aktiivisen otteen päivittäiseen liikkumiseen ja sen ajoittainenkin katkeaminen on kauhistus.

Onni on, että pystyy myöskin ihan "laillisesti" treenaamaan työajalla vaikkei se "omaa" salia voitakaan. Sporttailu on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta