Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Liikunnalliset harrasteet

<< < (7/20) > >>

Vieras0032:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 25, 2019, 12:20:29 ---Olen masentunut siitä, etten enää tai toistaiseksi(kestänyt yli vuoden) voi mennä uimaan. Se on ollut rakkain liikunnallinen harrastukseni jo lapsesta lähtien.
Nyt lähes ainoa liikunnallinen harrastus on pyöräily, mutta sekin on rajoitteellista.
Salireenaaminen ei ole koskaan ollut mun juttu.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin kun oma kantaluu murtui kymmeniksi palasiksi muutama vuosi sitten alkuvuodesta, niin kuntoutuminen oli leikkauksen jälkeen tosi hidasta. Inhosin yli kaiken nettisivustoja ja lehtiä, missä oli vinkkejä näin kuntoon kesäksi. Itse kun en pystynyt, kävelykin piti opetella uudestaan. Juu kyllä se masensi, kaikki masensi mitä ei pystynyt tekemään. Ymmärrän Ville hyvin sinua.

Vieras0018:
Kehonpainoharjottelu, jumppapallo, käsipainot, muutama vastuskumppari, paljon ulkoilua, kävelen ja pyöräilen joka paikkaan. Kahvakuulasta tykkäsin mutta se on nykyään nou nou on pitäny vaihtaa hidastemposempiin. Sauvakävely on mukavaa ja metsissä samoilu.

Dr Torsk:
Henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vuoksi tulee harrasteltua salilla käyntiä, lenkkeilyä, golfia ja talvisin hiihtoa sekä laskettelua.

Vieras0032:
Luin tuon edellisen postaukseni. Aika huvittavaa sinänsä, vaikka nyt pystyisi harrastamaan mitä vaan, niin en kuitenkaan harrasta.
Nykyään menee ihan hyötyliikunnan parissa, mihin paneskelun lasken myös. Kun olen reissussa, niin 12 tunnin työpäivä on todellisuutta + siirtymäaika, mistä tietää vaan toiset samanmoiset sihteerit. Kotona ollessa minulle riittää muutama tunti koti- ja pihatöissä, tai valehtelen; olen Duracell pupu niin kauan kun pattereissa virtaa riittää ja harrastanhan minä painia täälläkin. Sitten koirien tarpeet ja heidän kanssa harrastaminen siihen päälle. Juu en käy kuntosalilla, enkä tietoisesti liikauta itseäni metriäkään, paitsi jääkaapille ja sänkyyn. On minulla hylätty stepperi, saa hakea pois ken tarvitsee.

Vieras0018:
Mä olen hurahtanut, en uskoon  ;D vaan youtube hasfit kanavaan. Ihania treenejä, niillä on joku oikee nimikin (kuka tietää?), käytetään montaa lihasryhmää yhtaikaa liikkeissä. Vaikka karkeasti kuvaillen sumokyykky hauiskäännöillä. Tai askelkyykky plus vartalonkierto. Ja jumppapallloon, ai sentäs sillä saa vatsalihakset täsmätreeniä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta