Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Liikunnalliset harrasteet
Pekka.Karvo:
Olen harrastanut koko elämäni jonkunlaista liikuntaa. Nyt sen virkaa hoitaa enimmäkseen työ, joka on niin fyysistä että erillistä harrastusta en tarvitse. Puntteja jonkun verran nostelen, käyn kävely lenkeillä ja tietenkin aktiivinen seksielämä riittää tällä hetkellä.
Vieras0043:
^ Ok, se poistuikin jo.
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: lprman1 - Elokuu 25, 2019, 09:03:19 ---NinniNeidistä huomaa, että salilla on käyty. 8)
--- Lainaus päättyy ---
On sentään joku asia, mistä vanha peräkammarin lööperini ja minä olemme samaa mieltä.
Ninni neiti on se The Body. Vaan et voi tietää, onko body tiukan treenin ja ruokavalion tulos vai treeni turskan omapainolla.
Tuo eka varmaan. Noh lööperi, keitän kahvit ja tuun sitten potkaisemaan keinutuoliin taas vauhtia.
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 24, 2019, 13:04:33 ---Joku kysyi vähän aikaa sitten tavoitteellisuudesta, se ei nykyään ole samanlaista tai niin ryppyotsaisesti mitattavaa kuin nuorempana.
Salilla toki kiinnostaa kilot ja toistomäärät ja miten niitä voi kehittää.
--- Lainaus päättyy ---
Tuli tästä ketjusta kipinä, että josko terävöittäis tavoitteita ja kokeilis kuinka paljon sais vuoden loppuun mennessä parannettua parin pääliikkeen tulosta.
-> Kiitti hyvästä aloituksesta, puntterin on hyvä olla kunnossa jotta harrastukseen sijoitetut rahat tulis käytettyä mahdollisimman tehokkaasti hyödykseen.
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Elokuu 25, 2019, 08:57:51 ---....Seuraavan kerran kun sihteeri ratsastaa suorin käsivarsin jalat suorana tai kyykkää päällä, niin voit tuntea itsesi petetyksi. Paitsi että sihteeri vie rahasi, niin se käyttää sinua vielä harjoitusvälineenä säästääkseen salimaksun ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mä löysin elämäni tarkoituksen. Olla sihteerien harjoitusvälineenä ja salireenien korvaaja. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta