Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Liikunnalliset harrasteet
Vieras0032:
Kyllä päivittäinen sienestys on tehokkaampaa ;D
Vieras0009:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Elokuu 24, 2019, 21:34:32 ---Kyllä päivittäinen sienestys on tehokkaampaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitat kai siemennys?!?😁
Venla:
Hyötyliikunta olisi huomattavasti järjestettyä liikuntasessiota mieluisampaa, mutta en saa kyllä varsinkaan selän & vatsan lihaksille tarpeeksi ilman salia & jumppia siellä. En nauti sitten yhtään liikunnasta, mutta näillä tisseillä on ihan pakko hieman harjoittaa tuota keskivartaloa kun muuten olis varmaan selkä poikki.
Vieläkin traumat juoksuharrastuksesta...ei voi olla mitään sen tylsempää kuin juoksennella ympäriinsä. Heittämällä keksii kehittävämpää tekemistä. ::)
Ai niin, tykkään mä uimisesta. Ulkona mieluiten, joten seapool <3
Ja ai niin, lasketaanko sukeltaminen liikunnalliseksi harrastukseksi?
Vesileikit selkeesti mun juttu :)
Vieras0032:
Minun mielestä uiminen ja sukeltaminen lasketaan, aika tehokastakin liikunnallisuutta.
Niin joo, en näe kauheasti järkeä mennä salille nostamaan rautaa, kun sen sijasta voin nostella jotain hyödyllistä paikasta A paikkaan B.
Esimerkiksi raahata reissu-arsenaali hissittömän talon kolmanteen kerrokseen.
Maksuseksiäkin naiset harrastavat vaan liikunnan takia. Seuraavan kerran kun sihteeri ratsastaa suorin käsivarsin jalat suorana tai kyykkää päällä, niin voit tuntea itsesi petetyksi. Paitsi että sihteeri vie rahasi, niin se käyttää sinua vielä harjoitusvälineenä säästääkseen salimaksun ;D
Vieras0041:
NinniNeidistä huomaa, että salilla on käyty. 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta