Joo valitettavasti omalla kohdalla homma loppui kun kaksi kertaa oharit. Tottakai elämässä voi tapahtua aina kaikkea yllättävää mutta miten se menee: fool me once shame on you, fool me twice…
Uutiset:
On otettava kuitenkin huomioon, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Lisäksi monille kotimaisille hupakointi on vain pieni sivuharrastus, jolloin priorisoidaan muu elämä edelle, mikä on fiksua. Malttakaa siis himojenne kanssa, kärsivällisyys on kaijen a ja o niin hyvää siitä lopulta tulee, kun kun lihanhimon annetaan kypsyä pitkään rauhassa
On otettava kuitenkin huomioon, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Lisäksi monille kotimaisille hupakointi on vain pieni sivuharrastus, jolloin priorisoidaan muu elämä edelle, mikä on fiksua. Malttakaa siis himojenne kanssa, kärsivällisyys on kaijen a ja o niin hyvää siitä lopulta tulee, kun kun lihanhimon annetaan kypsyä pitkään rauhassa
Tälle neitokaiselle sattuu niin paljon kaikenlaista, että kyse on ohareista.
Joo valitettavasti omalla kohdalla homma loppui kun kaksi kertaa oharit. Tottakai elämässä voi tapahtua aina kaikkea yllättävää mutta miten se menee: fool me once shame on you, fool me twice…
Eikös siinä Mortal Kombatissakin ole sellainen hahmo kuin Milena?
Se on Mileena 😂❤️
Se on Mileena 😂❤️
Ompas hyvää yleissivistystä, mitä en olisi odottanut keneltäkään hupakolta. Suorastaan iso plussa, kun löytää samanhenkistä porukkaaMeitsi voisi mielellään liittyä pelikaveriksi jos sellaisia harrastat
Aanyways, Internetissä on tosiaan välillä negatiivista eripuraa, mutta niihin ei kannata suhtautua vakavasti tai antaa vaikuttaa omaan mielialaan. Negatiivisia tunteita tuppaa herkemmin käydä ilmi kuin positiivisia, joten voit kuvitella että yhtä negatiivista kohden on RUNSAASTI positiivista, jotka eivät vaan näy välttämättä. En antaisi yksittäistapauksien vaikuttaa tunteisiini, vaan asioita voi välillä päästää ulos toisesta korvasta ulos
Eikös siinä Mortal Kombatissakin ole sellainen hahmo kuin Milena?Se on Mileena 😂❤️
^ no toi ei voi olla totta koska mun kanssa jutellaan puhelimessa![]()
Sellaiset stoorit sieltä 🤣❤️
Mun terveydentila on hyvä ja pidän huolta myös toisten terveydestä/hyvinvoinnista siviilissäkin jollain tasolla.
Musta kirjoitettiin että on vaikea tavoittaa jopa kun olin 6kk tekemättä tapaamisia.
Koen enemmänkin että oon väistänyt luodin jos en oo tavannut sellaisia kuin sinä Ahven
Valitettavasti Ahven muistuttaa mua yhtä erittäin ikävästä tapauksesta Elokuussa jonka takia jouduin perumaan koko päivän, asia jota en avaa enempää.
Kaikki kirjoitukset mitkä liittyy tapaamisen sopimiseen vaarantaa palveluiden tarjoajien yksityisyyttä sekä turvallisuutta.
Ei nyt pelleksi tarvi ruveta kutsumaan privaatisti
Kai toi on joku Amerikann predidentin tms tärkeän henkilön sanoma… mut mulla tulee mieleen biisi; J. Colen - No Role Models
” Fool me one time shame on you
Fool me twice, can't put the blame on you
Fool me three times, fuck the peace signs
Load the chopper, let it rain on you”
Tykkään jenkki räpistä, näköjään se sivistääkin 😏
Ja hei sama pätee molempiin suuntiin muru, tällä alalla ei pärjää jos ei luota intuitioon.