Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milena  (Luettu 68567 kertaa)

Poissa Damien52

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #140 : Marraskuu 29, 2024, 08:50:54 »
Joo valitettavasti omalla kohdalla homma loppui kun kaksi kertaa oharit. Tottakai elämässä voi tapahtua aina kaikkea yllättävää mutta miten se menee: fool me once shame on you, fool me twice…

Poissa Hard-One

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #141 : Marraskuu 29, 2024, 11:05:26 »
On otettava kuitenkin huomioon, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Lisäksi monille kotimaisille hupakointi on vain pieni sivuharrastus, jolloin priorisoidaan muu elämä edelle, mikä on fiksua. Malttakaa siis himojenne kanssa, kärsivällisyys on kaijen a ja o niin hyvää siitä lopulta tulee, kun kun lihanhimon annetaan kypsyä pitkään rauhassa  ;)

Tälle neitokaiselle sattuu niin paljon kaikenlaista, että kyse on ohareista.

Poissa Vieras1755

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #142 : Marraskuu 29, 2024, 14:08:30 »
On otettava kuitenkin huomioon, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Lisäksi monille kotimaisille hupakointi on vain pieni sivuharrastus, jolloin priorisoidaan muu elämä edelle, mikä on fiksua. Malttakaa siis himojenne kanssa, kärsivällisyys on kaijen a ja o niin hyvää siitä lopulta tulee, kun kun lihanhimon annetaan kypsyä pitkään rauhassa  ;)

Tälle neitokaiselle sattuu niin paljon kaikenlaista, että kyse on ohareista.

Eikä kyseessä taida olla varsinaisesti mikään sivuharrastus.

Sain melkein sovittia ajan hänen kanssaan. Ehdottamani aika ei taannoin sopinut hänelle mutta tarjosi paria vastinetta, jotka puolestaan eivät minulle sopineet ja tämän jälkeen hän hiljeni ja käännyin ulkkareiden puoleen.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #143 : Marraskuu 30, 2024, 15:22:07 »
Hello ❤️ Ikävää että joillakin on noin kovia ajatuksia minua kohtaan. Olen ollut jonkun aikaa alalla ja en ole tehnyt pääsääntöisesti kokoajan, jossain vaiheissa kyllä, vain treffailua. Elämässäni on muutakin sisältöä joka on vaikuttanut aikatauluihini minkä Andreas ihanasti kertoikin. Ikävää että lauma jakaa negatiivisia kokemuksia, ensinnäkin mä oon kieltänyt rapsaamisen sekä kirjoittelun nettiin nimenomaan henkilökohtaiseen elämään liittyen, mä en halua että mun tapaamispaikkoja tai vastausaikojakaan täällä puidaan; jos olet mun kanssa ajalle päässyt varmaan sen tiedät <3

Muistakaa myös että tälläisillä nettikirjoitteluilla on aika katkera maku ja välillä kun tätä hommaa tekee niin pitää kyllä pitää myös järki päässä ketä näkee ja milloin.

Mulla on vakkareita ketkä tietää mitä mun elämässä tapahtuu ja on ymmärtäväisiä sen suhteen, välillä ilmoitus on esillä niin kuin monella muullakin tytöllä ketkä eivät ole juuri sinä päivänä tavattavissa.

Maltti on valttia ja sitä rataa juurikin mä en ole velvollinen antamaan tapaamisia, negatiivisuus tarttuu ja syö ihmistä. Jos te ankeat kirjoittelijat olette löytäneet jonkun toisen pt:n, miksi ihmeessä jäätte roikkumaan siihen että ette päässyt minua tapaamaan? ☺️🩷 menkää hehkuttamaan niitä hyviä pt:tä niiden keskusteluihin ketkä haluavat heistä rapsaa.

Kiitti moi <3 pyydän pian yp poistamaan tämänkin ketjun ja siitä eteenpäin toivon ettei musta enää uusia tänne ilmesty.
Huomenna pitäis olla tavattavissa mut on kyllä tosi paska fiilis aloittaa työviikkoa lukemalla tällästä katkeransuloista ulinaa.

Kiitos vuosista 2020-2025 💕 - Milenanasty 💙🤍🌶️

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #144 : Marraskuu 30, 2024, 15:35:26 »
Joo valitettavasti omalla kohdalla homma loppui kun kaksi kertaa oharit. Tottakai elämässä voi tapahtua aina kaikkea yllättävää mutta miten se menee: fool me once shame on you, fool me twice…

Kai toi on joku Amerikann predidentin tms tärkeän henkilön sanoma… mut mulla tulee mieleen biisi; J. Colen - No Role Models

” Fool me one time shame on you
Fool me twice, can't put the blame on you
Fool me three times, fuck the peace signs
Load the chopper, let it rain on you”

Tykkään jenkki räpistä, näköjään se sivistääkin 😏
Ja hei sama pätee molempiin suuntiin muru, tällä alalla ei pärjää jos ei luota intuitioon.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #145 : Marraskuu 30, 2024, 15:37:16 »
Eikös siinä Mortal Kombatissakin ole sellainen hahmo kuin Milena?

Se on Mileena 😂❤️

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #146 : Marraskuu 30, 2024, 16:03:10 »
Inhottava kun teidän kanssa olis niin kiva höpötellä enemmänkin mutta en uskalla tietynlaiseten negisten kanssa lähteä kinaamaan/keskustelemaan ettei toi happamuus tartu. Koitan unohtaa lukemani ja tosissaan;

Huomisesta ens viikkoon (pe asti koitan ainakin) PK-Seudulla tavattavissa. Mukava ja rento pienikokoinen laittautunut, seksikkäästi pukeutunut, ja ennenkaikkea kiihkeä, iloinen mimmi täällä on vastassa 😊
ei rapsoja kiitos muuttuneen elämäntilanteen takia, en halua että mua tunnistetaan; se minkä nettiin laittaa ei koskaan sieltä lähde pois.

Paljon on flunssaa ja me horotkin ollaan vaan ihmisiä joten tulkaa terveinä ❤️

Ja pääsääntöisesti tapaan siis PK-SEUDULLA tarkempia tietoja paikasta en toivo kenenkään kirjoittavan palstoille. Helppo tulla julkisilla ja parkkipaikkoja ei tarvi murehtia.

Asiakkaalle vaatimuksena; terve ja positiivinen mieli💕
Ikärajaa ei oo, tykkään vanhemmistakin 😏

Ps. Mulla on INBOXISSA TÄÄLLÄ n.SATA VIESTIÄ!!! En millään kerkeä vastaamaan koska en oo aktiivisesti täällä käynyt.

Mut löytää naapurista ja yhteydenottoon tällä hetkellä vain whatsapp mieluiten käytössä; kaikkein kätevin. Numero on uusi koska mun vanha liittymä takkuili edellisessä lokaatiossa ja vaihdoin työpuhelintakin :)

Poissa andreas

• Full Member
« Vastaus #147 : Marraskuu 30, 2024, 17:35:05 »

Se on Mileena 😂❤️

Ompas hyvää yleissivistystä, mitä en olisi odottanut keneltäkään hupakolta. Suorastaan iso plussa, kun löytää samanhenkistä porukkaa  :inlove: Meitsi voisi mielellään liittyä pelikaveriksi jos sellaisia harrastat :drinking:

Aanyways, Internetissä on tosiaan välillä negatiivista eripuraa, mutta niihin ei kannata suhtautua vakavasti tai antaa vaikuttaa omaan mielialaan. Negatiivisia tunteita tuppaa herkemmin käydä ilmi kuin positiivisia, joten voit kuvitella että yhtä negatiivista kohden on RUNSAASTI positiivista, jotka eivät vaan näy välttämättä. En antaisi yksittäistapauksien vaikuttaa tunteisiini, vaan asioita voi välillä päästää ulos toisesta korvasta ulos  ;)

Poissa AegonX

• Full Member
« Vastaus #148 : Marraskuu 30, 2024, 18:03:34 »
Mainitsenpa minäkin, että kerran mulla on ollut tapaaminen sovittuna Milenan kanssa, mutta hän perui sen muistaakseni muutama tunti ennen vastauksena saman päivän varmistusviestiini että olisin tulossa (tapaamisen sovin muistaakseni edellisenä päivänä).

Minulla ei ole erityistä tapaa puhua negatiivisia palveluntarjoajista (kuten kirjoitteluhistoriani foorumillakin näyttää), mutta vaikuttaa erityisen selvältä että tälle palveluntarjoajalle perumisia tosiaan sattuu useammin kuin alalla yleisesti.

On tietenkin aidosti mahdollista, että syynä ovat vaikkapa poikkeuksellisen hankalat terveysongelmat (joskaan minulla ei siis ole mitään henkilökohtaista tietoa hänestä), mutta varmasti jokainen ymmärtää että paljon todennäköisemmältä *vaikuttaa* että Milena lähinnä vain kokee hänellä olevan varaa kohdella asiakkaiden ajanvarauksia jonkinasteisella leväperäisyydellä.

Ja luulisin että hänellä aidosti *onkin* siihen varaa, eli että inbox tulee olemaan täysi myös jatkossa vaikka hänestä tällaisia kirjoitellaan. Hän on hyvännäköinen ja tietää sen.

Tähän asti olen tainnut aina asettua palveluntarjoajien puolelle kaikissa kiistakysymyksissä joita olen foorumilla heidän ja asiakkaiden välillä havainnut, mutta tässä kohtaa halusin kirjoittaa viestin erityisesti ilmaistakseni tyytymättömyyteni siihen, jos palveluntarjoajille annetaan foorumin ylläpidon toimesta oikeus rajoituksetta poistaa täältä kaikki heistä sanottu.

Se, jos joku palveluntarjoaja peruu tapaamisia erityisen usein, on kuitenkin juuri sellainen relevantti tieto joiden levittämistä varten tällaisia foorumeita olisi hyvä olla olemassa.

Ja pahoittelut Milenalle, ymmärrän että mielialaa laskee tällainen kirjoittelu, enkä halua olla tarpeettoman ilkeä. Joskus kuitenkin joutuu asiakkaidenkin oikeutta relevanttiin tietoon puolustamaan.

Poissa Ahven

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #149 : Marraskuu 30, 2024, 19:33:02 »
Kerran sovin Milenan kanssa tapaamisen, kaksi päivää ennen suunniteltua tapaamisajankohtaa.

Edellisenä päivänä sain vähitellen pätkissä tietoa siitä, minne päin pitäisi seuraavana päivänä ilmaantua. Huomionarvoista oli, että hän useaan kertaan painotti, että hänelle ei sitten missään tapauksessa saa soittaa (edes paikalle saapuessa), vaan kaikki viestintä tapahtuu viesteillä. Pidin tätä erikoisena, mutta ajattelin että jokainen tyylillään.

Viestien kanssa oli kuitenkin se ongelma, että kun niiden välityksellä yritin saada ihan perinteistä ja normaalia asutoivetta tiedusteltua, niin vastausta en saanut edes tapaamista edelliseen myöhäiseen iltaan mennessä.

Epäilyt heräsivät tässä vaiheessa, ja intuitioon olisi pitänyt luottaa. Seuraavana päivänä matkustin kuitenkin sitten melkoisen aikaa vievän matkan kerrottuun paikkaan ja sovittuna aikana, tapanani kun on pitää sovituista asioista kiinni.

Pistin viestiä kertoakseni olevani paikalla, koska viimeiset suuntaohjeet hän suostui kertomaan vasta tässä vaiheessa, eikä hänelle saanut missään tapauksessa soittaa. Pariin kertaan pistin viestiä että paikalla ollaan, ja onko meillä tapaamista vai ei.

Viesteihin ei vastattu, ja wa kun oli viestivälineenä, huomasin että hän ei ollut samana päivänä ollut paikalla ollenkaan. 15 minuutin turhan odottelun jälkeen päätin sitten lähteä kävelemään, ja juuri sillä hetkellä Milena sitten soitti mulle päin. Oli kuulemma nukkunut pommiin, eikä ollut kuullut viestien saapuvan, koska en ollut soittanut hänelle (asia, mitä hän oli juuri kieltänyt tekemästä). Totesin olevani vielä hyvinkin lähistöllä, ja kysyin että sopiiko nyt sitten tulla.

Vastuksena sain että menisi vähintään 30 minuuttia ennen kuin saan tulla.

Tympääntyneenä tästä totesin oharien tapahtuneen ja poistuin paikalta. Aikaa tähän hukkareissuun kului päälle 2 tuntia.

Päätin jättää tämän pt:n omaan arvoonsa säätämään aikataulujensa kanssa. Oharien todennäköisyys on näiden täällä olevien kirjoittelujen mukaan merkittävän korkea.
Ahven on kala.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #150 : Marraskuu 30, 2024, 19:53:52 »
^ no toi ei voi olla totta koska mun kanssa jutellaan puhelimessa :D

Sellaiset stoorit sieltä 🤣❤️

Mun terveydentila on hyvä ja pidän huolta myös toisten terveydestä/hyvinvoinnista siviilissäkin jollain tasolla.
Musta kirjoitettiin että on vaikea tavoittaa jopa kun olin 6kk tekemättä tapaamisia.
Koen enemmänkin että oon väistänyt luodin jos en oo tavannut sellaisia kuin sinä Ahven :)

Valitettavasti Ahven muistuttaa mua yhtä erittäin ikävästä tapauksesta Elokuussa jonka takia jouduin perumaan koko päivän, asia jota en avaa enempää.

Kaikki kirjoitukset mitkä liittyy tapaamisen sopimiseen vaarantaa palveluiden tarjoajien yksityisyyttä sekä turvallisuutta.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #151 : Marraskuu 30, 2024, 19:56:00 »

Se on Mileena 😂❤️

Ompas hyvää yleissivistystä, mitä en olisi odottanut keneltäkään hupakolta. Suorastaan iso plussa, kun löytää samanhenkistä porukkaa  :inlove: Meitsi voisi mielellään liittyä pelikaveriksi jos sellaisia harrastat :drinking:

Aanyways, Internetissä on tosiaan välillä negatiivista eripuraa, mutta niihin ei kannata suhtautua vakavasti tai antaa vaikuttaa omaan mielialaan. Negatiivisia tunteita tuppaa herkemmin käydä ilmi kuin positiivisia, joten voit kuvitella että yhtä negatiivista kohden on RUNSAASTI positiivista, jotka eivät vaan näy välttämättä. En antaisi yksittäistapauksien vaikuttaa tunteisiini, vaan asioita voi välillä päästää ulos toisesta korvasta ulos  ;)

❤️❤️❤️
Tuu pelaa mun kaa sänkyyn erilaisia pelejä :)

Ohaririski sulle on -500

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #152 : Marraskuu 30, 2024, 20:00:40 »
Se on Mileena 😂❤️

Mitä ihmettä, pinnat nousi tästä harvinaisesta lajituntemuksesta  :inlove:

Poissa Ahven

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #153 : Marraskuu 30, 2024, 20:04:31 »
Tuo kertomani tapahtuma on totta ja tapahtui kesäkuussa 2022, ei siis tämän vuoden elokuussa. Joten epäilyksesi minusta on väärä.

Olen ihan hyvilläni että en ole sinua tavannut. Oharit osoittavat epäkunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Ei jatkoon sellaisten kanssa.

^ no toi ei voi olla totta koska mun kanssa jutellaan puhelimessa :D

Sellaiset stoorit sieltä 🤣❤️

Mun terveydentila on hyvä ja pidän huolta myös toisten terveydestä/hyvinvoinnista siviilissäkin jollain tasolla.
Musta kirjoitettiin että on vaikea tavoittaa jopa kun olin 6kk tekemättä tapaamisia.
Koen enemmänkin että oon väistänyt luodin jos en oo tavannut sellaisia kuin sinä Ahven :)

Valitettavasti Ahven muistuttaa mua yhtä erittäin ikävästä tapauksesta Elokuussa jonka takia jouduin perumaan koko päivän, asia jota en avaa enempää.

Kaikki kirjoitukset mitkä liittyy tapaamisen sopimiseen vaarantaa palveluiden tarjoajien yksityisyyttä sekä turvallisuutta.
Ahven on kala.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #154 : Marraskuu 30, 2024, 20:21:10 »
❤️❤️❤️ Nyt sit ne ketkä haluaa panna eikä ulista täällä niin viikon ajan tavattavissa PK-Seudulla ja ilmossa naapurissa ohjeet yhteydenottoon ❤️❤️❤️

En tee tapaamisia 24/7 ja joka päivä vuoden ajan, kysymällä henk koht selviää enemmän :) Olen nuori nainen ja vapaa ajalla identiteettini ei ole seksityöntekijä vaan olen paljon muutakin 😊 Olen myös ollut tosi nuori alalle tullessani, suht nuori olen edelleen…
siinä välissä mun elämässä on tapahtunut koska nuorena on _normaalia_ hakea paikkaa elämässä sekä tehdä asioita mistä nauttii, voin sitten vanhempana kangistua kaavoihin 😂💕

En suosittele kenenkään palveluntarjoajan kohdalla uskomaan kaikkeen mitä muut ihmiset kirjoittavat siinä takana voi olla ihan syykin miksi ei jotain tiettyä tapausta ole ottanut luokseni :)
Ja koska korostan luottamusta 100% puolin ja toisin olen pyytänyt ettei musta nyt kirjoitettaisi yksityiskohtaisesti, tietäjät tietää 💕 Mä en myöskään lähde ikinä puimaan julkisesti edes vaikka tunnistaisin kirjoituksen perusteella tapauksen mitä siinä on minun mielestäni tapahtunut tai avaamaan millään tapaa näkökulmaani, ihan viimeisenä paljastamaan kenenkään henkilöllisyyttä.

Kohtelen ihmisiä yksilöinä ja panostan kyllä tapaamisiin 😊🤍

Vastailen vielä tämän päivän aikana huomiseen ja ensi viikon ajanvarauksiin joten jos haluat tulla jakamaan hyvää energiaa kanssani niin laita viestiä, myös sinä joka et ole kirjoittanut tänne mitään ja me ei olla löydetty sopivaa aikaa, mä oikeesti varaan nyt ennakkoon jo ensi viikollakin pysyviä sekä alustavia aikoja.
Jokainen aika varmistetaan joka tapauksessa vielä lähempänä tapaamista ja tarvitset näkyvän puhelinnumeron mistä soittaa 💕💕💕

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2024, 20:28:49 kirjoittanut Milena »

Poissa Vieras1755

• Full Member
« Vastaus #155 : Marraskuu 30, 2024, 20:46:03 »
Ei nyt pelleksi tarvi ruveta kutsumaan privaatisti :D

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #156 : Marraskuu 30, 2024, 21:04:07 »
Ei nyt pelleksi tarvi ruveta kutsumaan privaatisti :D

Oot ite nimennyt ittes hupiukoks :D

Poissa Damien52

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #157 : Marraskuu 30, 2024, 21:05:47 »

Kai toi on joku Amerikann predidentin tms tärkeän henkilön sanoma… mut mulla tulee mieleen biisi; J. Colen - No Role Models

” Fool me one time shame on you
Fool me twice, can't put the blame on you
Fool me three times, fuck the peace signs
Load the chopper, let it rain on you”

Tykkään jenkki räpistä, näköjään se sivistääkin 😏
Ja hei sama pätee molempiin suuntiin muru, tällä alalla ei pärjää jos ei luota intuitioon.

Oikee biisi ja hyvä musamaku :) kaikkee hyvää sulle kuitenkin, toivon et asiat sujuu hyvin