Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 299666 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1000 : Syyskuu 22, 2020, 05:00:30 »
Miksi täällä on alettu huutamaan 🤔
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1001 : Syyskuu 22, 2020, 15:02:45 »
Poliisin "toimintaa" taas kerran. Kesti vuoden, että Polpo julkaisi rikoksesta epäillyn kuvan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1002 : Syyskuu 23, 2020, 12:53:39 »

Toi mikä ärsyttää asiakkaassa -ketju on yllättävyydellään ihan omalla tasollaan. :)
Amator

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1003 : Syyskuu 23, 2020, 14:13:19 »
Ihmettelen, ja toivon, jotta onko täällä linja muuttunut hieman sallivammaksi kirjoittaa? Vai onko mummo lomilla?
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1004 : Syyskuu 23, 2020, 16:45:40 »
Ihmettelen aidosti sitä, että miten vaikeaksi voidaan tehdä seksin ostaminen hupakolta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1005 : Syyskuu 23, 2020, 17:22:01 »
Taas törmäsin siihen, että joillakin ihmisille on kumma taipumus tai halu puuttua muiden kollegoittensa töihin ja sitä kautta heidän tuloihin. ??? Tätä vain ihmettelen...
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1006 : Syyskuu 23, 2020, 17:29:59 »
Kuinka pienestä pelkurin pasmat sekoo ;D

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1007 : Syyskuu 23, 2020, 19:15:27 »
Sitä että voiko muka nukahtaa kävellessä ja vastaus on että voi. Mää kun nukahin kävellessä vessasta kohti makuuhuonetta, mutta en mennykkään makuhuoneeseen vaan suoraan pesuhuoneeseen ja istahin muka sängylle eli lattialle ja heräsin kauheeseen ryminään pyykinkoneen vierestä ja ihmettellen että mitä vittua just tapahtu ja vesijohto mutkalla ja paikat vähän hellänä 🤣🤣🤣🤣
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1008 : Syyskuu 23, 2020, 20:41:23 »
^
Aika hauska😂
Mut onneks ei pahasti sattunut.
Amator

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1009 : Syyskuu 23, 2020, 22:10:05 »
^Joo ei onneksi vielä naurattaa että miten ihmeessä tuo on tapahtunu ja sää nähä mistä herään ens yönä 😂😁
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1010 : Syyskuu 23, 2020, 23:39:19 »
Tuossa kun lueskelin vanhoja kommentteja niin tulkitsin, että Zorbas ja kumppaninsa runttasi mm. mut neandertaaliksi, koska mulla on jonkinverran fyrkkaa ja venäläinen kaunis nainen. Tämä on kovin mielenkiintoista. Elämme ihan tasa-arvoisessa parisuhteessa vaikka tienaan enemmän. Jotta suomalainen mies olisi tasa-arvoisessa parisuhteessa niin pitääkö hänellä olla suomalainen nainen???

Mielenkiintoisia olivat myös kommentit vanhemmista rumista äijistä ja rahasta. No, en ole vielä kovin vanha ja kummasti nuorempienkin suomalaisten naisten silmissä vilkkuu kun päivittäin ollaan arkisissa tekemisissä esimerkiksi työpaikalla mutta myös vapaalla. Ilmeisesti markkina-arvo ei ole vielä romahtanut.

Naiselleni euro on 1.8 euroa, koska hän saa oman tienaamansa euron itselleen ja lisäksi kaikki minun euroni. Muutenkaan en käytä häneen minkäänlaista valtaa. Hän on vapaa poistumaan parisuhteesta koska tahansa. Ottajia (varakkaitakin) hänellä riittää aivan varmasti. Häntä ei pokata pelkästään baarissa vaan ihan, jos hän sattuu kaupassa käymään (ilman nahkahousujakin). Olen kovin tyytyväinen, että hän kertoo näistä pokausyrityksistä avoimesti. Minulle tämän kertominen kuulostaa luottamukselta ja siitä, että hän uskoo, etten saa itkupotkumustasukkaisuusraivareita.

Lisäksi hän on luvannut dumpata minut välittömästi, jos käyn panemassa muita naisia. Tähän olen totuudenmukaisesti todennut, ettei minulla ole tällaiseen touhuun mitään motivaatiota, koska olen kovin tyytyväinen hänen seuraansa eikä suunnitelmissani ole hänestä luopua. Välillämme on siis jotain muuta kuin rahaa. Johan jo sanoin, etten käy enää huorissa... Se on kuulkaa aika paljon tehty se...

Mutta ymmärrän kyllä sen vihan määrän mikä on sateenkaaripiireissä valkoihoista lihaasyövää keski-ikäistä heteromiestä vastaan. Ne kaikki on inhottavia paskiaisia ja näyttää ihan Donald Trumpilta. Ne pitäis hävittää maan päältä, että saatais vihdoin sosialistinen onnela tänne Suomeenkin!! ...mutta kukas sen jälkeen palkan maksaa...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2020, 23:53:46 kirjoittanut Yannis »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1011 : Syyskuu 24, 2020, 23:20:16 »
Nyt ihmettelen erään täälläkin vaikuttavan henkilön tyttöihin kohdistamaa häiriköintiä, ja viimeisintä turhaa mustamaalaamista. Nooh, katsotaan josko henkilö tulisi tolkkuihinsa. 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1012 : Syyskuu 25, 2020, 06:05:33 »
Mutta ymmärrän kyllä sen vihan määrän mikä on sateenkaaripiireissä valkoihoista lihaasyövää keski-ikäistä heteromiestä vastaan. Ne kaikki on inhottavia paskiaisia ja näyttää ihan Donald Trumpilta. Ne pitäis hävittää maan päältä, että saatais vihdoin sosialistinen onnela tänne Suomeenkin!! ...mutta kukas sen jälkeen palkan maksaa...

Yannis :-* Olen rakastunut sinuun, tai siis sinun mielipiteisiin. Et arvaakaan kuin moni allekirjoittaa tuon, suurin osa ei vaan uskalla sanoa ääneen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1013 : Syyskuu 25, 2020, 06:19:39 »
Minäkin ihmettelen että miksi sateenkaari ihmiset ovat niin agressiivisia.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1014 : Syyskuu 25, 2020, 06:25:09 »
Nyt ihmettelen erään täälläkin vaikuttavan henkilön tyttöihin kohdistamaa häiriköintiä, ja viimeisintä turhaa mustamaalaamista. Nooh, katsotaan josko henkilö tulisi tolkkuihinsa. 8)

Mitä mitä? No löytyi tuosta Venla ketjusta. Otetaan ruusut ja risut vastaan tyylikkäästi, selittely vaan pahentaa asiaa.
Hihii, on siellä näköjään minustakin jotain ei niin positiivista ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1015 : Syyskuu 25, 2020, 06:59:21 »
Ihmettelen, mitä tämä tarkoittaa?

"Pieni maha ei häiritse, mutta en tapaile vaikeasti ylipainoisia."

Mutta en itse lähde arvuuttelemaan hupakolla sitä, että onko vatsani liian suuri vai ei.
Jää väliin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1016 : Syyskuu 25, 2020, 07:38:16 »
Ihmettelen, mitä tämä tarkoittaa?

"Pieni maha ei häiritse, mutta en tapaile vaikeasti ylipainoisia."

Mutta en itse lähde arvuuttelemaan hupakolla sitä, että onko vatsani liian suuri vai ei.
Jää väliin.

Olisiko siinä ollut kirjoitusvirhe. Jospa oikeassa tekstissä pitäisi lukea: pieni raha ei häiritse, mutta en tapaile pihejä ja vakaavasti ylivelkaisia tinkareita.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1017 : Syyskuu 25, 2020, 07:49:58 »
Varmaan miljoona kertaa lukenut, että hupakko saa rajata ja valita asiakkaansa, että sitä nyt ei kenenkään tarvitse itse tulla taas uudestaan kertomaan.
Edelleen olen sitä mieltä, että kerran huora ottaa maksun palveluksistaan, niin jos asiakas käyttäytyy hyvin ja asiallisesti, niin on ihan sama paljon sitä elopainoa on. Jos ei ole läskifetissiä, niin yleensä asiakkaat tykkää tikissään olevasta naisesta, isot miehet varsinkin. Sama ei koske asiakkaita ja kieltämättä itse tykkään isoista ja vatsakkaista miehistä. Mitä isompi mies, niin kontrasti minun pienuuteeen korostuu enemmän ja se on jollain tavalla kiihottavaa.
Olen tavannut toooosi isoja miehiä ja koskaan ei ole panematta jäänyt.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1018 : Syyskuu 25, 2020, 08:00:00 »
Nyt ihmettelen erään täälläkin vaikuttavan henkilön tyttöihin kohdistamaa häiriköintiä, ja viimeisintä turhaa mustamaalaamista. Nooh, katsotaan josko henkilö tulisi tolkkuihinsa. 8)

Mitä mitä? No löytyi tuosta Venla ketjusta. Otetaan ruusut ja risut vastaan tyylikkäästi, selittely vaan pahentaa asiaa.
Hihii, on siellä näköjään minustakin jotain ei niin positiivista ;D

Itse en ole täällä huomannut kuin yhden kirjoituksen linkityksen muualta, joka on hävinnyt.
Ketä tarkoitat täällä vaikuttavista, kun kerran kyseessä on viimeisin mustamaalaus ja tyttöihin kohdistuva monikossa?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1019 : Syyskuu 25, 2020, 08:08:41 »
^^Saahan palveluntarjoaja määritellä, minkälaisiä asiakkaita haluaa tavata. Ja uskon että on parempi sanoa suoraan, jos ei halua tavata tietyn tyyppisiä asiakkaita.

Laadukkaat asiakkaat Armaanin puvussa kelpaava, Dressmannit älkää vaivaituko!   

Myös hinnoittelulla voi vaikuttaa asiaan, jos ei vaikka halua tavata minuuttimanuja: 15 tai 30 minuutin asiakkaita, joiden kanssa tapaaminen menee helposti yli ajalle. Se tiputtaa osan potenttiaalisista asiakkaista pois. Se on luonnonvalinta.  ::)

Itse en koskaan nirsoillut kun jonkun naisen haarat on auennut: olen nainut laihoja,tikissä olevia ja isoluisia naisia, eikä niissä mitään suurta eroa ole ollut.

Asiakkaana jokaisella turskalla on se hyvä puoli, että voi valita juuri omaa naisihannetta vastaava tyyppiä ja käydä panemassa sitä unelmien naista.

Ihmettelen niitä miehiä, jotka käy panemmassa, ei-omaa-naistyyppiä vastaavaa naista, ja ovat pettynyt jälkeenpäin, kun kaikki ei mennyt kuin piti.

Mutta meitä on moneen lähtöön ja jotkut jäivät sinne asemalle syömään Hesen majoonesissa uitettua sämpylää.     
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2020, 08:15:54 kirjoittanut Hese69 »