Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 299596 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #980 : Syyskuu 13, 2020, 15:03:32 »
Sen lisäksi se miten organisaatio käsittelee virheitä/mokia vähän vaihtelee onko sen tehny mies vai nainen...
Tämä on totta. Naiset pääsee virheistä helpommalla, eihän naiselle voi suoraan sanoa että hän on mokannut...
Perfektionisti.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #981 : Syyskuu 13, 2020, 15:42:09 »
Olenko ainoa, jota ihmetyttää tänne foorumilla toisia hupakoita koskeviin ketjuihin ilmestyvät erään suomalaisen milf ikäisen naisen itsensä nostatukset.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #982 : Syyskuu 13, 2020, 15:48:07 »
Mietin miten ihmeessä v 2020 Suomessa on vielä näitä Neandertaaleja!? Ettekö pärjää naisen kanssa ilman yhteiskunnan apua ja konservatiivista normia jolla alistaa nainen? Aika normaalilla älyllä ja ihmissuhdetaidoilla pärjää kyllä ihan tasa-arvoistenkin naisten kanssa. Ja kuinka paljon hienommalta tuntuu kun nainen on kanssasi koska haluaa eikä koska on pakko.

Tasa-arvo ei tarkoita, että sukupuolten erot pitää häivyttää. Joskus tällainenkin trendi oli, nainen pärjäsi business-maailmassa ja saatoi olla tasa-arvoinen kun käyttäytyi kuin mies ja häivytti naiselliset piirteensä. Nykyään johtoasemissa on paljon naisia jotka voivat olla naisellisia, jopa seksikkäitä, ja se ei heidän asemaansa horjuta. Aivan maalissa ei vielä olla. Mies pääsee johtoasemaan helpommin kun näyttää hyvältä ja osaa puhua, muuta osaamista ei sitten välttämättä tarvita. Naisille tämä on vaikeampaa, pitää olla myös sitä osaamista.

Me tarvitaan enemmän miehiä, jotka ajattelee näin, jotta nainen voisi työelämässä olla tasa-arvoinen miehen kanssa. Ihana Zorbas, tärkeitä sanoja ja ajatuksia sinulta ❤️
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2020, 15:51:25 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #983 : Syyskuu 13, 2020, 16:25:30 »
Olenko ainoa, jota ihmetyttää tänne foorumilla toisia hupakoita koskeviin ketjuihin ilmestyvät erään suomalaisen milf ikäisen naisen itsensä nostatukset.


Jokseenkin kaikki täällä aktiiviset palveluntarjoajat käyttävät foorumia myös markkinointiin. Siksi en tuota ihmettele, palveluntarjoaja saattaa ajatella että kannattaa tuoda itseään esille ensisijaisesti niissä ketjuissa, jotka kulloinkin ovat aktiivisia (lue: niissä joita turskat seuraavat). Häiritsevää se toki on toisten palveluntarjoajien ketjuissa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #984 : Syyskuu 13, 2020, 16:32:35 »
^^Joo, miehiä tarvitaan aina. Olen nähnyt muutamassakin organisaatiossa kun naiskollegat ovat onnistuneet torpedoimaan pätevän naisen etenemisen. Mua ei ole ikinä haitannut naiskollegat, ovat he sitten alaisia, samalla tasolla tai pomona. Enkä läheskään kaikkia ole pannut. Nykyään ei ole ainuttakaan naiskollegaa. Ei kyllä miespuolistakaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #985 : Syyskuu 13, 2020, 17:18:12 »
Olenko ainoa, jota ihmetyttää tänne foorumilla toisia hupakoita koskeviin ketjuihin ilmestyvät erään suomalaisen milf ikäisen naisen itsensä nostatukset.


Jokseenkin kaikki täällä aktiiviset palveluntarjoajat käyttävät foorumia myös markkinointiin. Siksi en tuota ihmettele, palveluntarjoaja saattaa ajatella että kannattaa tuoda itseään esille ensisijaisesti niissä ketjuissa, jotka kulloinkin ovat aktiivisia (lue: niissä joita turskat seuraavat). Häiritsevää se toki on toisten palveluntarjoajien ketjuissa.
Kyllähän tuon väkisinkin huomaa. Olen ajatellut, että nyt on kyllä rouvalla todella hiljaista asiakkaiden suhteen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #986 : Syyskuu 13, 2020, 19:06:53 »
Enkä läheskään kaikkia ole pannut.

Olen pettynyt sinuun.  :-\ Harvemmin niitä ihan kaikkia edes haluaisi panna.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #987 : Syyskuu 13, 2020, 19:28:37 »
Me tarvitaan enemmän miehiä, jotka ajattelee näin, jotta nainen voisi työelämässä olla tasa-arvoinen miehen kanssa. Ihana Zorbas, tärkeitä sanoja ja ajatuksia sinulta ❤️
Oletko varma, että Zorbas on mies?
Perfektionisti.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #988 : Syyskuu 13, 2020, 19:32:11 »
Kuinka pieninpieni ja väärä liike saa selän totaaliseen jumiin ja aikuisen miehen liikuntakyvyttömäksi.
💊

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #989 : Syyskuu 13, 2020, 23:24:02 »
Yritäs Kesis käyttäytyä. Me ei olla turskiksella nyt. Vedä ripulit sinne.
Why so fragile?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #990 : Syyskuu 14, 2020, 00:51:18 »
Oletko varma, että Zorbas on mies?

Kesavan mielestä en ehkä ole, mutta kyllä minulla pippeli oli kun viimeksi tarkistin. Toisaalta kun minulla oli joskus pitkä keskustelu ihmissuhteista erään naisen kanssa, niin hän sanoi, että minulla on naisen aivot miehen kropassa. Näin Pride-viikon valossa tätä voi jokainen tulkita miten haluaa.

MariaEnkeli ei voi sukupuoltani varmuudella tietää, emme ole tavanneet, mutta aika monen täällä aktiivisen  palveluntarjoajan olen. He voivat antaa arvionsa montako prosenttia minussa on miestä ja montako naista.

Toivottavasti Kesava et kuitenkaan ajattele, että se pippeli katoaa jos naisia pitää ihmisinä?
#maksuseksionihanaa

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #991 : Syyskuu 14, 2020, 09:11:13 »
Oletko varma, että Zorbas on mies?

Minä olen varma. Sinusta sen sijaan en uskaltaisi mennä vannomaan.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #992 : Syyskuu 14, 2020, 09:33:39 »
Ihmettelen että yksi viaton kysymys voi mennä niin monen tunteisiin.
Perfektionisti.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #993 : Syyskuu 14, 2020, 09:37:42 »
Ihmettelen, että mitä muita kytköksiä tällä saitilla on s-treffit sivustolle? Siellä kun klikkaa seksikeskutelu laatikkoa ohjautuu tälle sivustolle??? 

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #994 : Syyskuu 14, 2020, 09:53:35 »
Oletko varma, että Zorbas on mies?

Minä olen varma. Sinusta sen sijaan en uskaltaisi mennä vannomaan.
Kesava on elukka ja ihmettelenkin miten se osaa edes kirjottaa? ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #995 : Syyskuu 16, 2020, 14:47:07 »
Kuinka vaikeeta onkaan päästä kiinni takaisin arkeen... Varsinkin kun mikään ei ole mennyt taas suunnitelmien mukaan 🙈 Jospa se tästä, pikkuhiljaa 😊
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #996 : Syyskuu 16, 2020, 15:00:11 »
^

Ehkä sellaset kevyet tasapainottavat panoset auttais..? 😊
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #997 : Syyskuu 16, 2020, 15:03:24 »
^ Olen samaa mieltä. Sellaiset pienet tasottavat panot. Pieni hiki pintaan.
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #998 : Syyskuu 16, 2020, 20:47:40 »
Missä myrsky?? Mä jo oditin että voin käyttää sitä tekosyynä muutaman päivän ryyppyputkelle.
Jos vaikka joku sukulainen soittaa ja tiedustelee, että tulenko jonnekkin kissan ristiäisiin, niin "ei voi, kun tää myrsky😱, pakko pysyy sisällä"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #999 : Syyskuu 16, 2020, 20:55:39 »
Missä myrsky?? Mä jo oditin että voin käyttää sitä tekosyynä muutaman päivän ryyppyputkelle.
Jos vaikka joku sukulainen soittaa ja tiedustelee, että tulenko jonnekkin kissan ristiäisiin, niin "ei voi, kun tää myrsky😱, pakko pysyy sisällä"

Eikö mun oppipoika osaa paria päivää selittää!
Perkele minä sanon! Sinä osasit ihan hienosti selittää mustan valkoiseksi ja puhuit itsesi ulos Siperian vankilasta.

Olin sinusta ylpeä. Ajattelin että jättäydyn taka- alalle ja sinä perit paikkani puheukkona ja runkkarina.
Miten helvetissä sä noin taannuit?
Sukulaiset ovat kaikista helpoin, sitten tulee pomo, sitten oma akka jos sellainen on. Tää on alkeiskurssi.

Perkele minä sanon.
Why so fragile?