No mä ihmettelen bottom shemalena sitä, että vaikka mulla ei onneksi seiso näis tilanteis kun se on niin jännittävää, mut kiimalientä toki aina tulee.

Miehet luulee, että on pakko saada "orkku", eli laueta, mut mulle itelle on hauskinta kun mua pannaan reilusti ja pitkään. Mä kyl osaan sit itse runkata jos tarvin sitä tunnetta. On kyl joskus jonkun tosi mukavan, mut mul harvan kaa kemiaa, niin et seisoo itel ja laueta samalla, kyl se kivalle tuntuu ja varmaan mieskin nauttii näystä kun huomaa, että ohhoh, sieltähän tuli "miesflunssa".
Mut siis eniten mua ihmetyttää se, et siis mul ei oo homoja ei mitään vastaan mitään. Mä kohtaan ihmiset ihmisinä. Kunnioitan kaikkia. Mutta tuntuu olevan vakioajatus miehillä se, että kun olet shemale. Niin olet automaattisesti vers. Hei miehet, luuletteko että kaikki homoparit naivat vuoroin toisiaan takaloosteriin, jotkut varmasti niinkin tekee, mutta sitten on niitä "neitihomoja", jotka tykkää olla kukkana johon se mehiläinen sit tulee touhuun.
Koen olevani mikä on jotenkin huvittavaakin kun on shemale, niin koen itseni heteroksi, mutta pidän naiskauneudesta, heitä voin panna. Mutta sitten taas "naisena", eli muuten suht femiinisenä, paitsi kikkeli jalkovälis, niin koen sen mun seksuaalisuudekseni, että olen vain vastaanottavassa roolissa. Mulle ei täs merkkaa raha, ei mikään mitään, ei se seksuaalinen suuntautuminen rahalla muutu. Pitäis varmaan mennä eheytysleirille, vois Räsäseltä kysyä, että voisko se saada mut nauttimaan siitä, että mies tulee ja antaa seteleitä mulle ja nussin sitä sitten perseenreikään?