Henkilö, joka laittoi mulle tänään yv:llä kysymyksen, on estänyt mua vastaamasta siihen 🤔
Uutiset:
Henkilö, joka laittoi mulle tänään yv:llä kysymyksen, on estänyt mua vastaamasta siihen 🤔Mulle on muutama turska tehnyt ihan samoin. Tyyliin " mikä sun osoite on? Tuun hakkaamaan sut!" Sitten olen kirjoittanut osoitteeni ja painanut entteriä ja revennyt nauruun kun esto päällä.
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Meaxx

Huikea tyyppi
Meaxx

Huikea tyyppi
Idiootti

Nauttii muiden arvostusta
Kiinnostaakohan ketään selvittää, että mikä taho on painostanostanut sijaisvanhempia manipuloimaan lapsia?
Kiinnostaakohan ketään selvittää, että mikä taho on painostanostanut sijaisvanhempia manipuloimaan lapsia?Havaintojeni mukaan kukaan ei ole esittänyt väitettä siitä että mikään taho olisi painostanut sijaisvanhempia toimimaan noin. Sen sijaan on esitetty näkökulmia siitä että sijaisvanhempien motiivi toiminnoilleen on ollut taloudellinen jonka he menettäisivät jos äiti vapautuu ja saa pitää lapset itsellään. Mutta: tällainenkaan motiivi ei itsessään todista painostusta tai väärinkäytöstä. Oikeus arvioi sen vain, jos siitä on konkreettista näyttöä: esimerkiksi ristiriitaisia lausuntoja, joilla voisi olla yhteys taloudellisiin seikkoihin.