Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 583995 kertaa)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #3360 : tänään kello 15:28:29 »
Henkilö, joka laittoi mulle tänään yv:llä kysymyksen, on estänyt mua vastaamasta siihen 🤔
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3361 : tänään kello 15:33:25 »
Henkilö, joka laittoi mulle tänään yv:llä kysymyksen, on estänyt mua vastaamasta siihen 🤔
Mulle on muutama turska tehnyt ihan samoin.  Tyyliin " mikä sun osoite on? Tuun hakkaamaan sut!" Sitten olen kirjoittanut osoitteeni ja painanut entteriä ja revennyt nauruun kun esto päällä.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #3362 : tänään kello 16:29:28 »
Kauankohan Anneli Auerin vastainen käräjöinti vielä jatkuu? Valtio ei haluaisi maksaa koppikorvauksia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3363 : tänään kello 16:37:39 »
^ Sopiikin ihmettelyketjuun kun putosin kärryiltä viimeistään tässä vaiheessa. Aikuinen ihminen sanoo: "Äiti ei hakannut minua lapsena." Mihin syyttäjä: "Kyllä muuten hakkasi!" Täh? Ymmärrän ettei haluta maksaa korvauksia mutta naurettavaksihan tämä jo menee.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3364 : tänään kello 16:42:50 »
^Millä perusteella luotat enemmän aikuisen kuin lapsen kertomaan?
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #3365 : tänään kello 16:49:47 »
Yksi asiaan liittyvä ihmetystä herättävä seikka on se että ketään ei saa tuomita kahdesti samasta rikoksesta. Lapsiinsa kohdistuvasta rikoksesta Auer on tuomittu jo kerran ja jos en väärin ymmärrä, se aikaisempi, tuomion tuonut syyte, ei merkittävästi eroa tästä nykyisestä.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3366 : tänään kello 16:50:20 »
^^ Lapsi tuppaa olemaan helpommin johdateltavissa tuollaisessa kuulustelutilanteessa, esimerkiksi.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3367 : tänään kello 17:08:47 »
Kiinnostaakohan ketään selvittää, että mikä taho on painostanostanut sijaisvanhempia manipuloimaan lapsia?

Poissa Idiootti

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3368 : tänään kello 17:17:47 »
Kiinnostaakohan ketään selvittää, että mikä taho on painostanostanut sijaisvanhempia manipuloimaan lapsia?

Raha? Eikös sijaisvanhemmat saaneet toosi hyvän korvauksen? Per lapsi.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #3369 : tänään kello 17:20:15 »
Havaintojeni mukaan kukaan ei ole esittänyt väitettä siitä että mikään taho olisi painostanut sijaisvanhempia toimimaan noin. Sen sijaan on esitetty näkökulmia siitä että sijaisvanhempien motiivi toiminnoilleen on ollut taloudellinen jonka he menettäisivät jos äiti vapautuu ja saa pitää lapset itsellään. Mutta: tällainenkaan motiivi ei itsessään todista painostusta tai väärinkäytöstä. Oikeus arvioi sen vain, jos siitä on konkreettista näyttöä: esimerkiksi ristiriitaisia lausuntoja, joilla voisi olla yhteys taloudellisiin seikkoihin.