Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 576802 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #3300 : Syyskuu 14, 2025, 14:45:14 »
Että mitä täällä on eilen illalla tapahtunut 😅
Tuttuun tapaan botti on yöllä nostanut keskusteluita. Mode on näköjään jättänyt tyhjät kommentit bannin jälkeen.
Kovasti paljon tuo erästä WWW osoitetta mainosti. Nyt tosiaan melkein kaikkialta spämmi poistettu.
Melko nopeasti 100 viestiä ilmestyi.

Näitä on niin paljon, että foorumiautomatiikalla webbisivun merkkirivi vain poistettiin, tai korvattiin välilyönnilä tai vastaavaa. Tällä alustalla ei ehkä voi poistaa käyttäjän kaikkia viestejä

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3301 : Syyskuu 14, 2025, 15:18:02 »
Edellisen kerran ainakin näin kun botin viestimäärä väheni hiljalleen. Mutta kai tässäkin oikeasti voisi poistaa enemmän kuin yhden viestin kerrallaan, jos ei suoraan kantaan saa mennä puljaamaan.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3302 : Syyskuu 15, 2025, 00:09:22 »
Ja vasta 78 viestiä pukannut tämä bottilainen.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #3303 : Syyskuu 15, 2025, 00:29:01 »
Normisti tai ainakin monella foorumisoftalla admin-työkaluilla ja laajemmilla modeoikeuksilla nuo sais torpattua helposti. Nää voi olla melkoisia pöpölinkoja jos joku menee hönönä klikkailemaan

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3304 : Syyskuu 17, 2025, 10:27:31 »
Enpä ole tiennytkään, että rakkaan  kotikaupunkini Tampereen perustajalla Ruotsin kuninkaalla Kustaa III:lla oli libanonilainen tausta. Näin ainakin Netflix väittää laittaessaan häntä näyttelemään sellaisen taustan omaavan henkilön uudessa historiallisessa sarjassaan. Olen ku klapil päähä lyäty.

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3305 : Syyskuu 17, 2025, 12:55:42 »
^on se hurjaa.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
« Vastaus #3306 : Syyskuu 17, 2025, 13:36:23 »
^ Martin Luther King -sarjaan pellavapäinen savolainen?

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3307 : Syyskuu 17, 2025, 14:13:47 »
Minne kaikki Neste-asemat haihtuu. Pikainen kahvi jäi saamatta.

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3308 : Syyskuu 23, 2025, 04:49:37 »
Viimeaikaista spämmibottien määrää. Mitään tuskin tuon korjaamiseksi tehdään. Ei ainakaan sivuston tietoturva herätä kovin paljon luottamusta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2025, 04:52:21 kirjoittanut Teroterava »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3309 : Syyskuu 23, 2025, 05:31:29 »
^ Martin Luther King -sarjaan pellavapäinen savolainen?
Olisi aika kova.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #3310 : Syyskuu 29, 2025, 19:08:20 »
Kyllä tämä Anneli Auerin seksuaalirikos tarina on ihmeellinen.

On käynyt ilmi että lasten olot sijaisperheessä ovat olleet järkyttävät. Mutta onko siitä muita todisteita kuin Auerin lapsien viimeaikaiset kertomukset? Noiden lasten kertomusten perusteella Anneli ja Jens Kukka ei ole tehnyt lapsiinsa kohdistunutta seksuaali- tms rikosta mutta koska ovat siitä kuitenkin istuneet vankilatuomion, Annelin ja Jensin pitäisi saada koppikorvauksia.

Syyttäjä ei kuitenkaan anna periksi vaan syyttää kaksikkoa edelleen seksuaalirikoksista ja jotakin syyttäjällä on oltava tuon takana. Syyttäjä ei vaadi mitään tuomiota lisää vaan katsoo että jo istuttu riittää kyllä. Kuitenkin syyttäjä myöntää että eräänä perusteena tämän syytteen nostamiselle on koppikorvausten maksamisen välttäminen. Niin tai näin, oman oikeustajuni mukaan koppikorvaukset eivät saa eivätkä voi olla perusteena mihinkään olkoonkin että kyseessä on varsin suuri määrä rahaa.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #3311 : Syyskuu 29, 2025, 19:17:58 »
Yhden bitcoinin arvo on reilut 97000€, aikamoista.  :o
Livekonsertit 2025: 27  (2024:20)

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #3312 : Lokakuu 06, 2025, 15:04:18 »
Kaikki isovanhemmathan kehuvat sillä kuinka lahjakkaita, poikkeuksellisen älykkäitä ja taitavia heidän lapsenlapsensa ovat. Minä en yleensä kehuskele, vaikka MINUN LAPSENLAPSENI oikeasti ovatkin aivan erityisen monilahjakkaita, älykkäitä ja fiksuja. 3-vuotias tyttärenpoikani on innostunut palapelien kokoamisesta. Hän kokoaa taitavasti sadan palan palapelejä, joita neuvolatädin mukaan yleensä osaavat koota vasta eskarilaiset. Ostin Prismasta sellaisen 100 palan Ryhmä Hau- animaatiosarjan palapelin, joka oli tarkoitettu yli kuusivuotiaille. Tiesin, että pikkumies tykkää katsoa televisiosta tätä lasten animaatiosarjaa. Annoin palapelin pikkumiehelle, joka innostui heti kovasti ja pyysi ukkia kokoamaan sitä kanssaan. Istuttiin lattialla ja leviteltiin palat. Pikkumies alkoi heti taitavasti liittää paloja toisiinsa ja katsoi välillä mallia palapelilaatikon kannen kuvasta. Minulla meni vähän aikaa hahmottaa niitä hyvin samannäköisiä paloja toisistaan ja aloin sitten koota mukana palapeliä. Aloitin kuitenkin ilmeisesti jotenkin väärästä paikasta, koska pikkumies alkoi aika kärkkäästi neuvoa minua. Ensin tuli koota kuulemma kaikki neljä kulmaa valmiiksi ja sitten vasta kuvan keskustaa. Minä en oikein tykkää siitä, että minua kärkkäästi neuvotaan, mutta en viitsinyt sanoa siitä mitään. No me koottiin se palapeli nopsasti minun "avustani" huolimatta. Kun ajelin autolla kotiin, niin mietin että tätäkö se minun elämäni tästä lähtien on? Että kolmivuotiaat neuvovat minua palapelin kokoamisessa. Mietin, että pitäisiköhän minun mennä johonkin dementiatestiin. Mutta sitten ajattelin että vitut siitä. Lohduttelin itseäni sillä, että minulla on pitkän elämäni mukanaan tuomaa elämänkokemusta ja vähän sitä matkan varrella kertynyttä elämänviisauttakin, jota kolmivuotiailla ei ole. Kotona sitten katsoin kuvaani peilistä, ja ihmettelin että missähän se matkan varrella kertynyt elämänviisaus oikein mahtaa minussa piileskellä?
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Zorbas

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3313 : Lokakuu 06, 2025, 16:42:24 »
Se näkyy siinä hymynkareessa joka kohoaa poskillesi kun se pikkuinen nauraa kanssasi kun hassuttelette, katsoo sinua silmät ymmyrkäisinä kun kerrot sille tarinoita (ei niitä joita kirjoitat tänne ;)). Se näkyy niissä viisauksissa joita jakelet lapsen ihmeteltäväksi sopivan tasoisina annoksina kun inspiroit mielikuvitusta ja ajattelua. Se näkyy ja tuntuu saamassasi halauksessa kun tulet kylään. Se näkyy antamassasi tuessa ja kannustuksessa kun nuori oikoo ensi kerran siipiään ja kokeilee niiden kantavuutta. Se näkyy  lapsen koko elämässä senkin jälkeen kun olet maan tomua.
#maksuseksionihanaa

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #3314 : Lokakuu 06, 2025, 20:46:38 »
Kiinalaisista verkkokaupoista saapui Suomeen Tullin mukaan viime vuonna 28 miljoonaa lähetystä ja tänä vuonna luvun arvioidaan olevan jo 50 miljoonan luokkaa. Mitä ihmettä porukka oikein tilailee.  :o
Livekonsertit 2025: 27  (2024:20)

Poissa Merkonomi

• Hero Member
« Vastaus #3315 : Lokakuu 06, 2025, 21:03:39 »
^ No viimeksi tuli tilattua  tarkkuusvaaka, kengät ja pari lippistä. Laatu ei tietenkään ole priimaa. Taitaa kuitenkin minun osaltani olla temuostokset tehty. Halpahalleista saa täälläkin samaa krääsää halvalla.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #3316 : Lokakuu 08, 2025, 20:34:58 »
Kaikki isovanhemmathan kehuvat sillä kuinka lahjakkaita, poikkeuksellisen älykkäitä ja taitavia heidän lapsenlapsensa ovat. Minä en yleensä kehuskele, vaikka MINUN LAPSENLAPSENI oikeasti ovatkin aivan erityisen monilahjakkaita, älykkäitä ja fiksuja. 3-vuotias tyttärenpoikani on innostunut palapelien kokoamisesta. Hän kokoaa taitavasti sadan palan palapelejä, joita neuvolatädin mukaan yleensä osaavat koota vasta eskarilaiset. Ostin Prismasta sellaisen 100 palan Ryhmä Hau- animaatiosarjan palapelin, joka oli tarkoitettu yli kuusivuotiaille. Tiesin, että pikkumies tykkää katsoa televisiosta tätä lasten animaatiosarjaa. Annoin palapelin pikkumiehelle, joka innostui heti kovasti ja pyysi ukkia kokoamaan sitä kanssaan. Istuttiin lattialla ja leviteltiin palat. Pikkumies alkoi heti taitavasti liittää paloja toisiinsa ja katsoi välillä mallia palapelilaatikon kannen kuvasta. Minulla meni vähän aikaa hahmottaa niitä hyvin samannäköisiä paloja toisistaan ja aloin sitten koota mukana palapeliä. Aloitin kuitenkin ilmeisesti jotenkin väärästä paikasta, koska pikkumies alkoi aika kärkkäästi neuvoa minua. Ensin tuli koota kuulemma kaikki neljä kulmaa valmiiksi ja sitten vasta kuvan keskustaa. Minä en oikein tykkää siitä, että minua kärkkäästi neuvotaan, mutta en viitsinyt sanoa siitä mitään. No me koottiin se palapeli nopsasti minun "avustani" huolimatta. Kun ajelin autolla kotiin, niin mietin että tätäkö se minun elämäni tästä lähtien on? Että kolmivuotiaat neuvovat minua palapelin kokoamisessa. Mietin, että pitäisiköhän minun mennä johonkin dementiatestiin. Mutta sitten ajattelin että vitut siitä. Lohduttelin itseäni sillä, että minulla on pitkän elämäni mukanaan tuomaa elämänkokemusta ja vähän sitä matkan varrella kertynyttä elämänviisauttakin, jota kolmivuotiailla ei ole. Kotona sitten katsoin kuvaani peilistä, ja ihmettelin että missähän se matkan varrella kertynyt elämänviisaus oikein mahtaa minussa piileskellä?
Ei ole kyllä minun isovanhemmat älykkyyttäni kehuneet.  Ja lahjakkuudestakin muistaakseni sanoivat " jos jotakin lahjoja on niin sitä ei päälle päin näe " Ja juuri tuon rehellisyyden takia heitä rakastan.

Kehuna kyllä otan sen kun muistavat aina sanoa " sinun kanssa tulee kyllä aina selväksi mitä mieltä asioista olet. että ei tarvitse lähteä arvailemaan.  ja väen väkisinkin kerrot sen vaikka kukaan ei sitä sinulta kysy "

Ja äitee sanoo joka asiaan " älä jaksa miettiä, käyt siellä töissä vaan. ei ketään kuitenkaan kiinnosta vaikka kuinka vikiset."

Minut on siunattu maailman parhailla roolimalleilla.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3317 : Lokakuu 08, 2025, 22:27:23 »
Yhden bitcoinin arvo on reilut 97000€, aikamoista.  :o

Ja tuosta hetkestä on tullut vielä kymmenisen pinnaa ylös. Viikossa.

Joskus tulee ynnättyä mitä aikanaan kotiuttamillani ja huoriin menneillä kolikoilla saisi tänä päivänä, mutta se ei ole sellainen hyvä mielen harjoitus. Pitää äkkiä käydä huorissa, jotta tulee parempi mieli. :D

Poissa Merkonomi

• Hero Member
« Vastaus #3318 : Lokakuu 08, 2025, 23:24:34 »
^ Ei ole koskaan liian myöhäistä ostaa vähän takaisin. Ei tuossa ole kuin yksi suunta, ja se on ylöspäin. Sama pätee kultaan.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3319 : Lokakuu 10, 2025, 07:24:52 »
Ihmettelen Oletko Jkl:ssä -kysymyksiä, kun ilmoituksessa selvääkin selvemmin lukee, että olen Jkl:ssä 🤔
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.