Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302141 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1400 : Tammikuu 11, 2021, 12:09:20 »
Ihmettelen että olen joskus maailmassa ihmetellyt miksi moni palveluntarjoaja joskus ikäänkuin "panttaa" koordinaattejaan sekä tarkempia yhteystietoja. - Enää ei ole tarvinnut ihmetellä sitäkään.

Olen saanut tuosta sanomista useastikin, koska en anna osoitetietoja vasta kun 1h ennen tapaamista. Sanomista on tullut myös siitä etten lähetä osoitetietoja sähköpostitse🙈 Mieluummin olen liian varovainen ja jätän ne asiakkaat ottamatta, jotka eivät kunnioita toimintatapojani.
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15308
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1401 : Tammikuu 11, 2021, 12:12:22 »
^
Ymmärrän syyn kyllä, mutta usein itse saavun paikalle pitkän matkan takaa ja olisi mukavaa, ettei tarvitsisi ihmetellä toisella puolella kaupunkia minne seuraavaksi suunnistaa. Mutta siis ymmärrän kyllä, edes kaupunginosa olisi kiva.  :whipping:

EDIT: Mutta sitäkään nyt viikkoa ennen ei kukaan tarvitse.
 :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1402 : Tammikuu 11, 2021, 12:16:01 »
^^ Juu siis nimenomaan ymmärrrän tämänkaltaisen toiminnan. - Ja nykyään vielä paremmin  :) .

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1403 : Tammikuu 11, 2021, 12:47:04 »
^
Ymmärrän syyn kyllä, mutta usein itse saavun paikalle pitkän matkan takaa ja olisi mukavaa, ettei tarvitsisi ihmetellä toisella puolella kaupunkia minne seuraavaksi suunnistaa. Mutta siis ymmärrän kyllä, edes kaupunginosa olisi kiva.  :whipping:

EDIT: Mutta sitäkään nyt viikkoa ennen ei kukaan tarvitse.
 :sheep:

Yleensä jos olen keskustassa niin sanon, että olen keskustassa. Minkään Suomen kaupungin keskusta ei ole niin suuri etteikö sieltä tunnissa ennätä luokseni. Yleensä nuo keskustat kuitenkin ajaa läpi 10-20minuutissa (ei ehkä Helsingissä, mut muualla kyllä) niin voi itse arvioida sen koska sieltä kotoa kannattaa lähteä liikenteeseen.
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1404 : Tammikuu 11, 2021, 13:00:24 »
^
Ymmärrän tuon mut ymmärrän myös sen kun osa neidoista kertoo kaupunginosan etukäteen. Tapoja on monia. 😊
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1405 : Tammikuu 11, 2021, 13:11:24 »
Itsekin ajelen joskus sen parisataa kilsaa tapaamiseen. Näihin aikoihin saakka ei ole koskaan tarvinnut lähteä tien päälle ilman katuosoitetta. Yleensä olen saanut sen jo edellisenä päivänä. Olen saanut osakseni myös huomaavaisuutta: jos olen laittanut ennen lähtöä viestin palveluntarjoajalle että tulossa ollaan, olen saanut myös tervetulotoivotuksen. Tällaista ei tietenkään voi odottaa. Niinpä ihmettelen, että vakkariaikoina vakiintuneet tavat ovat toimineet hyvin sen jälkeenkin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1406 : Tammikuu 11, 2021, 13:13:07 »
Osa ei myöskään liiku autolla - kuten Lifti
Maailmassa on vielä dinosauruksia jotka ei omista älypuhelinta - kuten Lifti

Jokainen saa tehdä työtään kuten haluaa MUTTA älkää ihmetelkö "ohareita" jos itse muutatte koordinaatteja.
Mulla, ehkä jollain muullakin on tapana katsoa himassa, miten määränpäähän päästään. Jos määränpää muuttuu = en pääse pelipaikoille ja voitte katsoa peiliin.
Why so fragile?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1407 : Tammikuu 11, 2021, 13:25:45 »
^
Ymmärrän tuon mut ymmärrän myös sen kun osa neidoista kertoo kaupunginosan etukäteen. Tapoja on monia. 😊

Eikö mainitsemani keskusta ole myös kaupunginosa 🤔

Edit: tuskin Kuopiossa, Oulussa, Tampereella tms erehdytään paikasta jos sanon olevani keskustassa....

Mutta joo kukin tyylillään 😘
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 13:29:52 kirjoittanut Pimu »
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1408 : Tammikuu 11, 2021, 13:53:36 »
Tuo on muuten erikoista, miten monille keskusta ei kelpaa sijainniksi.

Kun tarjoan kellonaikaa, niin sanotaan, että se saattaa sopia, riippuu siitä missä päin keskustaa olen, että ehtiikö paikalle.

Sitten tarjoan 30 min myöhäisempää kellonaikaa, ja taas sanotaan, että sen sopimisen tietää vasta sitten, kun saa tietää tarkemman sijaintini.

Jyväskylän keskustan kahden kaukaisimman kärjen välisen matkan kävelee keskiverto kävelyvauhdilla 25 minuutissa. Eli sen ei pitäisi noin niin kuin geometrisesti olla mahdollista, että tyyppi ehtisi vaikka 14:00 jonnekin päin keskustaa, muttei ehtisi klo. 14:30 jonnekin toiseen keskustan sijaintiin (ellei sitten satu olemaan superhidas jalankulkija).

Ja annan kyllä ihan asialliset sijaintitieot ja saapumisohjeet asiakkaalle... heti, kun vain kellonajasta ja muista ehdoista saadaan sovittua. Se kellonaika pitää kuitenkin sopia ensin. Sitä ennen "keskusta" on ihan riittävän tarkka sijainti.
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1409 : Tammikuu 11, 2021, 14:13:07 »

Eikö mainitsemani keskusta ole myös kaupunginosa 🤔

Edit: tuskin Kuopiossa, Oulussa, Tampereella tms erehdytään paikasta jos sanon olevani keskustassa....
...

Keskustaa en miellä kaupunginosaksi (Tampereella) 🤔🤔 Se on aika laaja käsite. Kaleva, Tammela, Ratina, tms. on kaupunginosa jonka voi mieltää olevan keskustassa. Jollekin pelkkä Hämeenkatu on keskustassa ja kaikki muu periferiaa. 😊
 
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1410 : Tammikuu 11, 2021, 14:18:21 »
Tampereella olenkin saanut kaikkein eniten rutinaa sijainnista "keskusta". Sitten katsoin kartasta, ja Tampereen keskustahan on maantieteellisesti Jyväskylänkin keskustaa pienempi alua ::)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1411 : Tammikuu 11, 2021, 14:31:19 »
^ Tampereella on katsos se juttu, että joen toiselle puolelle ei pidä mennä.  ;D

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1412 : Tammikuu 11, 2021, 14:34:38 »
Itsekin ajelen joskus sen parisataa kilsaa tapaamiseen. Näihin aikoihin saakka ei ole koskaan tarvinnut lähteä tien päälle ilman katuosoitetta. Yleensä olen saanut sen jo edellisenä päivänä. Olen saanut osakseni myös huomaavaisuutta: jos olen laittanut ennen lähtöä viestin palveluntarjoajalle että tulossa ollaan, olen saanut myös tervetulotoivotuksen. Tällaista ei tietenkään voi odottaa. Niinpä ihmettelen, että vakkariaikoina vakiintuneet tavat ovat toimineet hyvin sen jälkeenkin.

Tää onkin hyvä tapa toimia, kun matka on pidempi. Laitan itsekin viestin, kun lähden pisempään matkaan, joko lähtiessä tai matkalta kun olen lähempänä.
Omaa sijaintiani paljastan vähintään kaupunginosan verran, mutta olen joillekin kertonut myös kadunnimen hyvissä ajoin. Tilanteen mukaan.

Kaupunginosa keskusteluun otan sen verran kantaa, että kyllä, keskusta on kaupunginosa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1413 : Tammikuu 11, 2021, 14:35:12 »
^^^, ^^
Aivan, ne jotka on aina asunut länsi puolella ei tule koskaan itään ja vice versa😁
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1414 : Tammikuu 11, 2021, 14:40:11 »
^ Tampereella on katsos se juttu, että joen toiselle puolelle ei pidä mennä.  ;D

No mitäs pönttöpää joenpelkääjiä siellä on kaupunki täynnänsä? :D Muuttaisivat muualle, jos eivät yhtä jokea osaa ylittää. Minä ainakin Tampereella käydessäni olen käyttänyt sitä sellaista uutta keksintöä kuin "silta". Ovatkohan tamperelaiset itse huomanneet, että siellä on sellainen?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1415 : Tammikuu 11, 2021, 14:52:05 »
^ Sellainen terminologinen korjaus, että Tampereella se on koski, jota ei ylitetä. Turussa joki :D

Se mikä Tampereella luetaan keskustaksi varmaan määräytyy sen mukaan, missä ihminen on isoimman osan elämästään asunut. Kartassa se taitaa olla aika pieni alue Keskustorin ympärillä, mutta harvoin kukaan puhuu enää erikseen Kyttälästä, Juhannuskylästä, Kaakinmaasta tai Nalkalasta.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1416 : Tammikuu 11, 2021, 14:59:45 »
Mistäköhän tuo kihti on tullut? Ihmettelen vain.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1417 : Tammikuu 11, 2021, 15:02:56 »
No koski sitten. Joku pitkä vesi kuitenkin, mistä minä tietäisin kun en ole paikallinen :D

Saatana jos silta on rakennettu, niin sitten sitä myös käytetään. Ensi kerralla menen sillan yli neljä kertaa ihan vain käyttämisen ilosta.
Eläkkeellä.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1418 : Tammikuu 11, 2021, 16:16:06 »
^^^, ^^
Aivan, ne jotka on aina asunut länsi puolella ei tule koskaan itään ja vice versa😁

😅Pientä vuotoa kosken yli kyllä tapahtuu tossa Hämeenpuiston ja Rautatienkadun välissä.

Treella 'keskusta' on em katujen, Nässyn ja Pyhäjärven rajoittama alue. Ettäs tiedätte!

Minä ainakin Tampereella käydessäni olen käyttänyt sitä sellaista uutta keksintöä kuin "silta". Ovatkohan tamperelaiset itse huomanneet, että siellä on sellainen?

The 'silta' oli kyllä piiitkään pois käytöstä ja yksityisautoilta näillä näkymin for ever.

#maksuseksionihanaa

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1419 : Tammikuu 11, 2021, 16:29:57 »
Eiks Tampereen keskusta oo samalla tavalla kuin Helsingissä, eli Stockmann ja sen lähi ympäristö 😂😂🙈🤭
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156