Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302091 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1380 : Tammikuu 09, 2021, 10:10:58 »
Ilman sarvia ja hampaita, niin kyllä turskat nimenomaan maksaa siitä, että naiset tottelee ja ainakin esittävät etteivät ymmärrä tai osaa mitään muuta kuin panna hyvin.

Älä viitsi yleistää, menee aina metsään. :) Asiakkaat maksavat siitä, että saavat sovittua palvelua sovittuna aikana sovituin ehdoin.

Maksetulla ajalla olen ihan mielelläni polvillaan kyrpää imevä blondi panopupu huokaan kaikkeen (sovittuun) juuuuh, mutta jos odottaa tottelevaisuutta tai yrittää käskyttää vaikkapa aikaa varatessa, niin jää kyllä tapaamatta. Pidän seksityöntekijöihin alentuvasti/alistavasti suhtautuvia "asiakkaita" turvallisuusriskinä.

Olen sanonut ennenkin, ja sanon taas: Jos se, että seksityöntekijöillä on mielipiteitä omasta työstään, ja he osallistuvat keskusteluun tasavertaisina, noin kovasti häiritsee, tuolla on oikein kiva Turskafoorumi, jolla saa jutella muiden luomakunnan ylimpien kanssa ilman ämmien kälätystä.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1381 : Tammikuu 09, 2021, 10:20:34 »
Olen sanonut ennenkin, ja sanon taas: Jos se, että seksityöntekijöillä on mielipiteitä omasta työstään, ja he osallistuvat keskusteluun tasavertaisina, noin kovasti häiritsee, tuolla on oikein kiva Turskafoorumi, jolla saa jutella muiden luomakunnan ylimpien kanssa ilman ämmien kälätystä.

Nyt näkisin, että olet asianytimessä. Siitä tasavertaisuudesta nimenomaan turska maksaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1382 : Tammikuu 09, 2021, 10:26:44 »
Pitääkö sitä löylyä vieläkin heittää vaikka day one näytti jo huonolta.
No, vetäkää nyt kolmas päivä.

Tämähän ei mitenkään revi kuilua suuremmaksi tammojen ja ruunien välille. (esim tällä sivulla) Eihän, eihän?
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1383 : Tammikuu 09, 2021, 10:31:35 »
Pitääkö sitä löylyä vieläkin heittää vaikka day one näytti jo huonolta.
No, vetäkää nyt kolmas päivä.

Tämähän ei mitenkään revi kuilua suuremmaksi tammojen ja ruunien välille. (esim tällä sivulla) Eihän, eihän?

Noku toi jatko😉

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1384 : Tammikuu 09, 2021, 10:50:12 »

Menettää oikeuden twitter-tiliin mutta saa pitää ydinaseiden laukaisukoodit.
Näin Yhdysvalloissa ja Trump.

Jotain muutosta asiaan.
Tänään uutisissa:”Yhdysvalloissa edustajainhuoneen puhemies Nancy Pelosi kertoo keskustelleensa asevoimien komentajan Mark Milleyn kanssa siitä, miten presidentti Donald Trumpin mahdollinen yritys käyttää ydinaseiden laukaisukoodeja voidaan estää.”

Jos olisi oikeus twitter tiliin, niin silloin olisi edelleen hyvä jos olisi oikeus myös ydinaseisiin?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1385 : Tammikuu 09, 2021, 11:02:36 »
Ihmettelen miten nopeasti halu kirjoittaa yhtään mitään voi kadota kun muutama omasta mielestään ylempi olento oksentaa mielipiteitään sivustolle.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1386 : Tammikuu 09, 2021, 11:04:41 »

Menettää oikeuden twitter-tiliin mutta saa pitää ydinaseiden laukaisukoodit.
Näin Yhdysvalloissa ja Trump.

Jotain muutosta asiaan.
Tänään uutisissa:”Yhdysvalloissa edustajainhuoneen puhemies Nancy Pelosi kertoo keskustelleensa asevoimien komentajan Mark Milleyn kanssa siitä, miten presidentti Donald Trumpin mahdollinen yritys käyttää ydinaseiden laukaisukoodeja voidaan estää.”

Jos olisi oikeus twitter tiliin, niin silloin olisi edelleen hyvä jos olisi oikeus myös ydinaseisiin?

Ei todellakaan. 😂
Toki ymmärrän, eivät ole verrannollisia. Twitter tilin julkaisukelpoisuudesta vastaa muut henkilöt kuin ydinaseiden käytöstä.

Hassulta ajatukselta kuitenkin tuntuu. Mutta nythän Trumpin Twitter-tili suljettiin lopullisesti, joten tätä ei tarvitse ihmetellä sen enempää.

Golddigger, samalta tuntunut jo pidemmän aikaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1387 : Tammikuu 09, 2021, 11:20:03 »
Ihmettelen miten nopeasti halu kirjoittaa yhtään mitään voi kadota kun muutama omasta mielestään ylempi olento oksentaa mielipiteitään sivustolle.

Olisi ihanaa kun mullakin menisi noin. Mutta kun ei....

Sehän on ihan parasta kun vittuilu aloitetaan ennen aamu kasia. Kaikille tulee IIIIIIIHAAAAANA päivä!

Edittiä: kiitos kun et tuonnut sukupuolta esille. se oli kohteliaasti tehty. tai ehkä sulla on päässä enemmän älyä kuin mielipidettä ja huomasit että maailmojen sota kytee niin notta paska haissoo
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2021, 11:25:19 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1388 : Tammikuu 09, 2021, 11:37:53 »
Ilman sarvia ja hampaita, niin kyllä turskat nimenomaan maksaa siitä, että naiset tottelee ja ainakin esittävät etteivät ymmärrä tai osaa mitään muuta kuin panna hyvin.

Älä viitsi yleistää, menee aina metsään. :) Asiakkaat maksavat siitä, että saavat sovittua palvelua sovittuna aikana sovituin ehdoin.

Maksetulla ajalla olen ihan mielelläni polvillaan kyrpää imevä blondi panopupu huokaan kaikkeen (sovittuun) juuuuh, mutta jos odottaa tottelevaisuutta tai yrittää käskyttää vaikkapa aikaa varatessa, niin jää kyllä tapaamatta. Pidän seksityöntekijöihin alentuvasti/alistavasti suhtautuvia "asiakkaita" turvallisuusriskinä.

Olen sanonut ennenkin, ja sanon taas: Jos se, että seksityöntekijöillä on mielipiteitä omasta työstään, ja he osallistuvat keskusteluun tasavertaisina, noin kovasti häiritsee, tuolla on oikein kiva Turskafoorumi, jolla saa jutella muiden luomakunnan ylimpien kanssa ilman ämmien kälätystä.

Turskafoorumi menis jo rangaistuksena jos siellä olisi pakko olla 😁

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1389 : Tammikuu 09, 2021, 11:42:56 »
Pitääkö sitä löylyä vieläkin heittää vaikka day one näytti jo huonolta.
No, vetäkää nyt kolmas päivä.

Tämähän ei mitenkään revi kuilua suuremmaksi tammojen ja ruunien välille. (esim tällä sivulla) Eihän, eihän?

Aika harvahan täällä riitaa haastaa hupakoiden kanssa. Ne on aina ne samat naisiin katkeroituneet mamman mussukat 😊 Ja he saa pudota vaikka kuilun pohjalle.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1390 : Tammikuu 09, 2021, 11:43:07 »
Ylen mukaan minipossuja on jäljellä 1500 ja suosio on romahtanut.

Keskitytään kai isompiin sikoihin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1391 : Tammikuu 09, 2021, 11:54:44 »
Pitääkö sitä löylyä vieläkin heittää vaikka day one näytti jo huonolta.
No, vetäkää nyt kolmas päivä.

Tämähän ei mitenkään revi kuilua suuremmaksi tammojen ja ruunien välille. (esim tällä sivulla) Eihän, eihän?

Aika harvahan täällä riitaa haastaa hupakoiden kanssa. Ne on aina ne samat naisiin katkeroituneet mamman mussukat 😊 Ja he saa pudota vaikka kuilun pohjalle.

Ja ei Lifti, en viitannut suhun 😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1392 : Tammikuu 09, 2021, 11:56:35 »
Pitääkö sitä löylyä vieläkin heittää vaikka day one näytti jo huonolta.
No, vetäkää nyt kolmas päivä.

Tämähän ei mitenkään revi kuilua suuremmaksi tammojen ja ruunien välille. (esim tällä sivulla) Eihän, eihän?

Aika harvahan täällä riitaa haastaa hupakoiden kanssa. Ne on aina ne samat naisiin katkeroituneet mamman mussukat 😊 Ja he saa pudota vaikka kuilun pohjalle.

Tässä olet aivan oikeassa.
Lähinnä tarkoitan että se kuilu voi kasvaa myös heidän kohdalla jotka ei näkyvästi reagoi. Varsinkin jos tulee sellaisella " hi hi hii, te ootte miehii. lällällällää. pelkkii tyhmii miehii, hi hi hi hi hii"

Tyhmä mies reagoi tietenkin " Turpa kiinni akka, hi hi hi hi hiiii!"

^ Tiesin että et tarkoittanut minua...tai siis, olet nähnyt tätä mun showta jo niin monta vuotta että sulla on mun suhteen kaikki toivo mennyt!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2021, 12:04:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1393 : Tammikuu 09, 2021, 12:17:54 »
Ihmetyttää tämä tietämyksen määrä, mitä turskilla on liittyen majoitus- ja asunnonvuokrausasioihin seksityöhön liittyen.
No jos on poliisien ylintä huora-auktoriteettia uskominen, kaikki huorat on paritettuja tavalla tai toisella. Nämä tietäjät on varmaan niitä parittajia.
Lainaus
Kyllä mäkin uskon, jos kerrotte, että kortsu puristaa, vaikka itse luulin laittaneeni oikean kokoisen.  ::)
Ihan aina ei kannattaisi uskoa. Minua vähän epäilyttää noiden Mr. Isokyrpien kyky mittailla elimiään.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1394 : Tammikuu 09, 2021, 12:29:35 »
Varsinkin jos tulee sellaisella " hi hi hii, te ootte miehii. lällällällää. pelkkii tyhmii miehii, hi hi hi hi hii"

Jos mun kommentit ovat luettavissa näin ja vaikuttavat yleisesti kaikkiin miehiin kohdistuvalta vittuilulta, niin olen aidosti pahoillani ja myönnän epäonnistuneeni kirjallisessa viestinnässä täydellisesti.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1395 : Tammikuu 09, 2021, 12:41:59 »
onko jippii hupakko.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1396 : Tammikuu 09, 2021, 12:57:29 »
onko jippii hupakko.

Voi se tietenkin omasta mielestään olla, mutta voisin lyödä vasemmasta kiveksestäni vetoa että ei ole.

Varsinkin jos tulee sellaisella " hi hi hii, te ootte miehii. lällällällää. pelkkii tyhmii miehii, hi hi hi hi hii"

Jos mun kommentit ovat luettavissa näin ja vaikuttavat yleisesti kaikkiin miehiin kohdistuvalta vittuilulta, niin olen aidosti pahoillani ja myönnän epäonnistuneeni kirjallisessa viestinnässä täydellisesti.

Olisin vastannut " Turpa kiinni akka! Hi hi hi hi hiiii"
Joten ei pelkoa.

*Jupisee itsekseen* Nyt kyllä Eno on pudonnut niin pahasti veneestä että en tiedä enää itsekään mihin kommentoin ja viittaan. Parempi kun unohdan viimeiset pari päivää kokonaan ja aloitan puhtaalta pöydältä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2021, 13:03:35 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1397 : Tammikuu 11, 2021, 11:17:21 »

Multa ei ole muuten koskaan tsekattu papereita tapaamisella 🤔 ...ehken ole siis babyface 😁


Amator

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1398 : Tammikuu 11, 2021, 11:28:31 »
Varsinkin jos tulee sellaisella " hi hi hii, te ootte miehii. lällällällää. pelkkii tyhmii miehii, hi hi hi hi hii"

Jos mun kommentit ovat luettavissa näin ja vaikuttavat yleisesti kaikkiin miehiin kohdistuvalta vittuilulta, niin olen aidosti pahoillani ja myönnän epäonnistuneeni kirjallisessa viestinnässä täydellisesti.

En ole omalta osaltani kokenut, että huorat olisivat minulle vittuilleet tällä saitilla. Tsemppiä!

Osa ihmisistä on katkeria paskoja, mutta se ei ole toisten saittilaisten vika. Kaikilla ei ole lääkitys kunnossa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 11:32:28 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1399 : Tammikuu 11, 2021, 11:42:06 »
Ihmettelen että olen joskus maailmassa ihmetellyt miksi moni palveluntarjoaja joskus ikäänkuin "panttaa" koordinaattejaan sekä tarkempia yhteystietoja. - Enää ei ole tarvinnut ihmetellä sitäkään.